{{ctrl.notification}}
هتل های لاکچری تهران 2

هتل های گران و لاکچری تهران

تهران به ‌عنوان پایتخت کشورایران یکی ازبزرگ ‌ترین شهرهای این کشورشناخته می ‌شود که افراد زیادی در آن‌ جا مشغول به کسب درآمد هستند و هر فردی که راهی تهران می ‌شود بدون‌ شک شغلی را برای خود مهیا خواهد کرد. همچنین بسیاری از افراد ممکن است کار اداری در شهر تهران داشته باشند یا این‌ که ملاقات ‌های کاری را پیش رو داشته باشند که مجبور می‌ شوند به تهران سفر کنند، در نتیجه هنگام رسیدن به تهران جای مناسبی برای استراحت خود نیاز خواهند داشت، از این ‌رو هتل ‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که پذیرای مهمانان شهرهای اطراف می‌ باشد. در این مقاله آس چارتر به معرفی چند تا از هتل های لاکچری تهران می پردازد. آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط هواپیما با پشتییبانی 24 ساعته در خدمت شما مسافران عزیز می باشد.

هتل های تهران

هتل پارسیان استقلال

یکی از این هتل‌ها که هتل پارسیان استقلال تهران نام دارد به‌ عنوان زیرمجموعه‌ ای از گروه هتل‌ های پارسیان معرفی می ‌شود که مانند دیگر هتل‌ های تحت پوشش این مجموعه سابقه درخشانی را دارا می ‌باشد. این هتل در گذشته با نام هتل رویال هیلتون شناخته می ‌شد که در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع بنا شده‌ است و به‌ عنوان بزرگ ‌ترین هتل در مجموعه هتل ‌های زنجیره ‌ای پارسیان معرفی خواهد شد.

هتل های تهران

هتل پارسیان استقلال تهران دارای ۲ برج شرقی و غربی است که برج غربی آن در سال 1300 و برج شرقی آن را در سال 1351 افتتاح کردند، در واقع ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت در این هتل افتتاح شده ‌است که همگی از امکانات رفاهی مناسبی برای مهمانان برخوردار هستند. هتل استقلال تهران را در سال ۱۳۷۹ مورد بازسازی قرار دادند تا امکانات مناسب تری را برای رفاه حال میهمانان خود به این هتل اضافه کنند، همچنین لازم به ذکر است که بگوییم این هتل در ۳۰ طبقه بنا نهاده شده ‌است که در هر طبقه آن اتاق ‌هایی را قرار داده ‌اند تا بتوانند پذیرای مهمانان بیشتری باشد.

هتل های تهران

امکانات هتل پارسیان استقلال تهران

همان ‌طورکه گفته شد تمامی اتاق‌ ها و سوئیت‌ های هتل استقلال تهران از امکانات مناسبی برخوردار هستند و دارای خدمه و کارکنان حرفه‌ ای می ‌باشند. وامکاناتی چون سیستم ضد حریق، تلفن، تلویزیون، کانال ‌های ماهواره‌ ای، صندوق امانات شخصی، اینترنت پرسرعت، خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس و ... همگی در این هتل در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. اتاق‌های این هتل به واحدهای ۱ تخته ۲ تخته و سوئیت ‌های رویال و معمولی دسته ‌بندی می ‌شوند که با توجه به شرقی و غربی بودن آن‌ ها از طراحی و امکانات متفاوتی برخوردار هستند، به ‌عنوان مثال اتاق‌هایی که در برج غربی ساخته شده ‌اند چشم‌انداز مناسبی به شهر دارند.

هتل های تهران

اما واحدهایی که در برج شرقی ساخته شده‌ اند چشم‌انداز زیبایی را به کوه‌ های شمال تهران دارا هستند، از طرفی بسیاری از واحدهای این هتل دارای بالکن می ‌باشند. هتل پارسیان استقلال برای افرادی که به ورزش علاقه دارند و ترجیح می‌ دهند که در اوقات فراغت خود ورزش کنند، امکانات مناسبی چون استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی، زمین تنیس، سالن بدن ‌سازی و ... را فراهم آورده‌ است که میهمانان بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین از دیگرامکانات این هتل می ‌توان فروشگاه‌ های فرش دستباف، طلا و جواهرات و عتیقه‌جات و نمایشگاه و فروشگاه تابلو، صنایع دستی، فروشگاه مصنوعات چرمی، خدمات تشریفات خودرو، پارکینگ، خشکشویی، دستگاه خودپرداز، خدمات پزشکی و ... را نام برد.

آس چارتر ارائه دهنده بلیط ارزان چارتر از کیش به تهران اقامت خوشی را برای شما ارزو دارد.

هتل های تهران

سالن‌ های هتل پارسیان استقلال تهران

بسیاری از افراد ممکن است قصد داشته باشند که با رزرو هتل استقلال تهران مراسم‌ های خود را برگزار کنند، بنابراین مدیران هتل در ابتدا به فکر این ‌موضوع بوده‌ اند و تالارهایی را با ظرفیت ۳۰۰ نفر در اختیار مهمانان قرار خواهد داد. این تالارها که با نام تالارهای یاس 1 و 2شناخته می‌ شوند از امکانات مناسبی برخوردار هستند، علاوه‌ بر تالارهای یاس ۱ و ۲ تالار دیگری به نام تالار پذیرایی دریای نور در هتل استقلال تهران راه ‌اندازی شده ‌است که یکی از سالن ‌های بدون ستون در ایران به شمار می‌ رود که از طراحی چشم ‌نوازی برخوردار است.

هتل های تهران

این تالار ظرفیت پذیرایی از 1000 نفر را دارا می ‌باشد، بنابراین می ‌توان از آن برای همایش ‌های بین‌ المللی مهمانی ‌ها و جشن ‌های بزرگ  استفاده کرد. اگر شما قصد دارید که جلسات دوستانه ‌ای را با دوستان خود برگزار نمایید، می ‌توانید از تالار رستوران نوفل ‌لوشاتو استفاده نمایید. ناگفته نماند که رستوران‌ های این هتل به طبخ انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی می ‌پردازند، همچنین رستوران رز گنجایش ۷۸ نفر میهمان را دارا می ‌باشد که چشم‌ انداز آن به سوی کوه ‌های شمال تهران می ‌باشد، این رستوران به ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی می‌ پردازد.

هتل های تهران

لازم به ذکر است که بگوییم در هتل پارسیان استقلال تهران رستوران مطبخ که برندی از کشور ترکیه می ‌باشد، راه‌اندازی شده ‌است که ظرفیت پذیرایی از ۱۵۰ نفر را دارا می‌ باشد، زمانی ‌که شما به این رستوران وارد می‌ شوید طراحی سنتی و زیبایی آن  چشمان شما را به خود جلب خواهد کرد. علاوه ‌بر این طراحی زیبا می ‌توان به بالکن رستوران اشاره کرد که در فضای باز می ‌تواند تجربه ‌ای خاطره ‌انگیز را برای شما رقم بزند، در رستوران مطبخ انواع غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی و دریایی را می ‌توانید سفارش دهید.

هتل های تهران

رستوران‌ های مختلفی در این هتل راه ‌اندازی شده ‌اند که یکی از آن ‌ها به نام رستوران الحیات در سال ۱۳۹۰ مورد بهره ‌برداری قرار گرفت، این رستوران از سرآشپزهای حرفه‌ ای و کارآزموده لبنانی برخوردار است که می ‌توانند انواع غذاهای عربی را برای مهمانان آماده کنند. رستوران گیله وا که به‌ عنوان رستوران فصلی شناخته می ‌شود، مکانی مناسب برای افرادی می ‌باشد که قصد دارند غذای خود را در فضای باز سرو کنند، این رستوران را در فضای باز راه ‌اندازی کرده‌ اند که انواع غذاهای ایرانی را طبخ می ‌کند.

هتل های تهران

جاذبه‌ های اطراف هتل پارسیان استقلال تهران

با انتخاب هتل پارسیان استقلال تهران می ‌توانید به جاذبه‌ های بسیاری دسترسی داشته باشید، به‌ع نوان مثال کاخ موزه سبز یا همان کاخ شهروند در نزدیکی این هتل قرار دارد. علاوه ‌براین جاذبه‌ ها هتل استقلال تهران به مکان‌ هایی چون نمایشگاه بین ‌المللی تهران، سالن اجلاس، سفارت چین، سفارت ترکیه، سفارت امارات متحده، اتاق بازرگانی، دانشگاه تهران، فرودگاه مهرآباد و ... دسترسی دارد.

هتل های تهران

هتل پارسیان انقلاب

یکی از بهترین هتل ‌های شهر تهران هتل پارسیان انقلاب می‌ باشد که دقیقا درمرکزشهرواقع شده ‌است. هتل پارسیان انقلاب تهران در سال 1356 افتتاح شد و اسم آن را رویال گاردن گذاشتند که در فضایی به مساحت ۵ هزار مترمربع فعالیت خود را شروع کرد. این هتل به‌ عنوان یکی از هتل‌ های 4 ستاره تحت پوشش هتل ‌های بین‌المللی پارسیان قرارداد که بارها آن را بازسازی کرده‌ اند. لازم به ذکر است که بگوییم اولین رستوران گردان در هتل پارسیان انقلاب راه ‌اندازی شد و تا قبل ‌از این ‌که برج ‌های زیادی در تهران شاخته شود، رستوران گردان هتل از چشم ‌اندازی فوق ‌العاده و بی ‌نظیر برخوردار بود، اما امروز چشم ‌انداز آن محدود تر شده ‌است.

هتل های تهران

امکانات هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل ۴ ستاره پارسیان انقلاب تهران دارای ۱۶ طبقه می ‌باشد و به‌ عنوان بهترین هتل‌ه ای تهران معرفی می‌ شود که از امکانات رفاهی و خدمات مناسبی برخوردار است و توانسته‌ توجه بسیاری از مسافران را به سوی خود جلب کند. این هتل مجموع ۲۴۷ اتاق و سوئیت کلاسیک و مجلل را دارا می ‌باشد که همگی آن ‌ها مجهز به امکانات رفاهی و ارتباط مناسبی هستند، از طرفی باید بگوییم سالن‌ های بزرگی را برای همایش و اجتماعات شغلی و خانوادگی دارا می‌ باشد که به ‌راحتی می‌توانید هنگام برگزاری جشن ‌های خود از آن ‌ها نهایت بهره را ببرید. همچنین افرادی که می ‌خواهند غذای خود را در هتل میل نمایند، می ‌توانند از رستوران لوکس و فصلی و دائمی این هتل که دارای منوی غذاهای بین‌ المللی است نهایت بهره را ببرند.

هتل های تهران

از امکانات این هتل می ‌توان به تاکسی ‌سرویس، لابی، کافی ‌شاپ، صندوق امانات، استخر، خشکشویی، خودپرداز، مطب پزشک، کتاب ‌فروشی، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ، سیستم صوتی و تصویری و ... اشاره کرد. همان طور که گفته شد هتل پارسیان انقلاب تهران دارای ۲۴۷ واحد اقامتی است که به اتاق‌ ها و سوئیت ‌های رویال و معمولی دسته ‌بندی می‌ شوند. هر کدام از این اتاق ‌ها دارای چشم ‌انداز مناسبی به شهر تهران می ‌باشد، لازم به ذکر است که بگوییم این هتل از ۲۴ اتاق ۱ تخته، ۱۹۹ اتاق ۲ تخته و ۲۵ سوئیت کوچک و بزرگ برخورد است.

هتل های تهران

ازطرفی تمامی سوئیت‌هاواتاق ‌های هتل پارسیان انقلاب در ۲ نوع معمولی و وی آی ‌پی در اختیار مهمانان قرار خواهند گرفت که همگی به امکانات مدرن رفاهی مجهز هستند. افرادی که به‌ دنبال امکانات مجلل و لوکسی هستند، می‌ توانند سوئیت‌ های رویال را انتخاب کنند، چرا که دارای آشپزخانه ‌ای مجهز و تزئیناتی ویژه و میز کار و ... می‌ باشد، همچنین نورپردازی اتاق‌ خواب و رنگ ‌های دیوار را به نحوی انتخاب کرده‌ اند که آرامش زیادی را به میهمانان منتقل نمایند. از ویژگی‌ های دیگر هتل پارسیان انقلاب تهران می ‌توان سالن ورزشی آن را نام برد که برای افرادی که علاقه‌م ند به ورزش هستند جای بسیار مناسبی به شمار می‌ رود.

هتل های تهران

رستوران های هتل پارسیان انقلاب تهران

همان ‌طور که گفته شد تالارها و رستوران‌ های مختلفی در هتل پارسیان انقلاب تهران وجود دارد که امکان پذیرایی ۲۴ ساعته از مهمانان را دارا می‌ باشند. لازم به ذکر است که بگوییم میهمانان می ‌توانند در لابی هتل انواع نوشیدنی‌ های گرم و سرد و دسر را برای خود سفارش دهند و امکان پذیرایی از ۶۰ نفر را دارا هستند، همچنین یکی از زیبایی ‌های این محیط نواختن پیانو در طول شب می‌ باشد که می ‌تواند لحظات ناب و لذت ‌بخش را برای مسافران ایجاد کند.

هتل های تهران

یکی از رستوران‌ های این هتل رستوران پارسه نام دارد که غذاهای محلی و بین ‌المللی را سرو خواهد کرد، این رستوران در طبقه همکف واقع ‌شده که ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ نفر را دارا می ‌باشد. دیوارهای این رستوران را ب ه‌صورت شیشه ‌ای طراحی کرده‌ اند که بتوان به تماشای فضای سبز هتل پرداخت، رستوران پارسه دارای بوفه‌ ای است که می ‌توانید پیش‌غذای بین‌ المللی را در هر ۳ وعده صبحانه، ناهار و شام برای خود سفارش دهید.

هتل های تهران

از دیگر رستوران‌ های این هتل می ‌توان رستوران نارون را نام برد که در فضای باز آن را افتتاح کرده ‌اند و در فصل ‌هایی از سال که هوا مناسب است، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این رستوران ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارا می ‌باشد و برای برگزاری جشن ‌ها جای بسیار مناسبی بشمار می ‌رود.

هتل های تهران

جاذبه‌های نزدیک به هتل پارسیان انقلاب تهران

اگر شما با انتخاب هتل پارسیان انقلاب تهران قصد دارید که به مراکز مختلف و جاذبه های آن دسترسی داشته باشید، باید بگوییم که این هتل به سفارت عراق، سینما قدس،  سفارت روسیه، پل حافظ، سینما استقلال، سفارت اوگاندا، کلیسای کانسولاتا، بیمارستان آریا و ... تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. ازاین ‌رو شما می ‌توانید در مدت ‌زمان بسیار کمی به ایستگاه قطار شهری فردوسی و میدان ولیعصر هم دسترسی داشته باشید.

هتل های تهران

هتل آتانا تهران

هتل‌ های فوق لاکچری و لوکسی در تهران راه‌ اندازی شده ‌اند که از امکانات ویژه و پیشرفته ‌تری برخوردار می ‌باشند، یکی از این هتل‌ ها، هتل آتانا می ‌باشد که از آن به‌ عنوان هتلی 4 ستاره یاد می ‌شود و در سال 1389 آن را افتتاح کرده‌ اند. این هتل دارای 14 طبقه می‌ باشد که 85 اتاق را درون خود جای داده و هر کدام از اتاق‌ های آن از تجهیزات خوب و مناسبی برخوردار هستند که مهمانان می‌ توانند نهایت استفاده را از آن‌ ها ببرند.

هتل های تهران

امکانات هتل آتانا تهران

هتل آتانا با توجه به امکاناتی که در اختیار میهمانان و مسافران قرار می‌ دهد به‌ عنوان هتلی محبوب و شیک و لوکس در میان مردم معرفی می‌ شود و ازاتاق ‌های کینک، سوئیت‌ ها، جکوزی، تراس با میز و فضای سبز، تلویزیون ال‌ ای‌ دی بزرگ، کاناپه، اینترنت، دستگاه چای ‌ساز و قهوه‌ساز، مایکروویو، مینی‌ بار و روم سرویس 24 ساعته، سیستم و بیدارباش و ساعت زنگ ‌دار و ... برخوردار است. همچنین این هتل دارای پارکینگ سه ‌طبقه ای  است که می ‌توانید هنگام مسافرت ماشین ‌های خود را  با خیالی آسوده  در پارکینگ قرار دهید.

هتل های تهران

علاوه‌ بر این امکاناتی که گفته شد افرادی که قصد دارند از هتل آتانا برای برگزاری مراسم‌ های خود و میتینگ‌ ها و کنفرانس ‌ها استفاده کنند، دو سالن چند منظوره و یک سالن آمفی ‌تئاتر در اختیار آن ها قرار داده می شود که از امکانات مدرن و مجللی برخوردار هستند. شما می ‌توانید از سالن‌ های آن برای برگزاری مراسم‌ های عروسی، جشن ‌ها و مهمانی ‌ها و مجالس ترحیم نهایت بهره را ببرید، این سالن ‌ها دارای دو بخش مجزا برای آقایان و بانوان هستند که سالن بانوان دارای اتاق عقد و اتاق پرو است. همچنین این هتل به مراکز اداری و بیمارستان ‌هایی چون بیمارستان امام ‌خمینی، بیمارستان ساسان، بیمارستان پارس و ... به ‌راحتی دسترسی دارد.

هتل های تهران

جاذبه‌ های نزدیک به هتل آتانا

همان ‌طور که متوجه هستید سفر به تهران ممکن است کاری یا تفریحی باشد، از این‌ رو اگر شما قصد دارید که به گشت ‌و گذار در تهران بپردازید و از جاذبه‌ های گردشگری آن نهایت لذت را ببرید با انتخاب هتل آتانا می‌توانید به جاذبه‌ هایی چون پارک لاله، کاخ گلستان، خیابان ۳۰ تیر، موزه هنرهای معاصر و ... دسترسی داشته باشید. همچنین این هتل به مراکز اداری و بیمارستان ‌هایی چون بیمارستان امام ‌خمینی، بیمارستان ساسان، بیمارستان پارس و ... به ‌راحتی دسترسی دارد.

هتل های تهران

و در آخر شما میتوانید بلیط ارزان چارتر هواپیما اهواز تهران خود را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

date_range دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 367 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0