{{ctrl.notification}}
معرفی کامل بهترین هتل های جزیره قشم

قشم از آن دسته مقاصدی است که خیلی ها دوست دارند جنس زندگی مردم محلیش را از نزدیک لمس کنند و با آن آشنا شوند. از آن جایی هم که این جزیره مردم بسیار صمیمی و مهمان نوازی دارد و با وجود اطمینان از این که در خانه ی همه ی قشمی ها باز است اما با این حال در این جزیره اقامتگاه های بسیار زیادی وجود دارد که خیلی از آن ها را می توان به عنوان بهترین هتل های قشم به شما معرفی کرد. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری مشهد قشم همراه باشید.

 

با توجه به نظرات مسافران، بهترین هتل قشم کدام است؟

کاربران سایت‌های رزرو آنلاین هتل در قشم که پیش از این به این جزیره سفر کرده‌اند، از تجربه حضور در محل اقامتشان نوشته‌اند. طبق نظرات ثبت‌شده، یکی از مهم‌ترین مواردی که مسافران در امتیازدهی به هر هتل آن را مد نظر قرار داده اند، تمیزی و نظافت هتل به طور کلی و مهم‌تر از آن نظافت و تمیزی اتاقی که در آن اقامت داشته‌اند، بوده است.

نظافت اتاق و تعویض روزانه ملحفه‌ها جزو خدماتی‌ست که میزان رضایتمندی مشتریان از هتل‌ها را بالا برده است. یکی دیگر از موارد مورد توجه مسافران، برخورد محترمانه و مسئولیت‌پذیر بودن کارمندان هتل بوده است. همانطور که می‌دانید بسیاری از مسافران به نیت خرید از بازارهای ارزان قیمت قشم به این جزیره سفر می‌کنند. به همین علت دسترسی به مراکز خرید و بازارهای سطح شهر برای مسافران اهمیت زیادی دارد. همین مسئله نیز باعث بوجود آمدن گروهی از هتل های قشم نزدیک مراکز خرید شده است.

کیفیت غذای رستوران‌ها و تنوع منوی آن‌ها موضوع دیگری بوده که کاربران به آن توجه کرده‌اند. معماری و طراحی هتل‌ها هم از دید مهمانانی که نظرات خود را ثبت کرده اند، پنهان نمانده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که مسافران به آن توجه کرده اند، امکانات و خدمات تفریحی هتل‌ها است. به عبارت دیگر با توجه به کیفیت آنها امتیاز بالاتری به برخی از هتل‌ها داده‌اند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

هتل ارم قشم؛ بهترین هتل جزیره

هتل ارم یکی از هتل‌های چهار ستاره قشم است که در سال 2016 مورد بهره برداری قرار گرفت که به عنوان یکی از بهترین هتل های قشم شناخته شده می‌شود. هتل تنها در فاصله کوتاهی از ساحل خلیج فارس واقع شده و مهمانان می‌توانند به راحتی به ساحل سفر کرده و از دیدن شکوه دریا لذت ببرند؛ آنها همچنین دسترسی آسان به «مرکز خرید ستاره» دارند. از آنجا که جاذبه‌های دیدنی قشم دور از شهر است، برای دیدن آنها، زمان زیادی نیاز است، اما زیبایی‌های طبیعی قشم مانند جنگل‌های حَرا (مانگرو)، نمک، غارهای انجیر، ارزش گذراندن وقت را دارند. هتل ارم در 4 طبقه و 76 واحد با امکانات رفاهی مناسب طراحی شده است.

هتل آرتا؛ نماد میهمان نوازی

هتل آرتا قشم یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم است. این هتل در سال 1394 ساخته شده است، بنابراین با بنایی جدید با تجهیزات مدرن و معماری خاص مواجه هستید. معماری هتل ترکیبی از سبک کلاسیک و سنتی عربی است. منوی مختلفی از غذاهای ایرانی، خارجی و دریایی را در رستوران هتل خواهید داشت. همچنین، کافی‌شاپ هتل 24 ساعته در اختیار مهمانان قرار دارد. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آرتا دارای چشم‌اندازی زیبا به سمت خلیج فارس است، این نشان از آن دارد که هتل نزدیک به دریاست. هتل در سمت شرق دسترسی مناسبی به مرکز، جاذبه‌های جزیره و بازار دارد. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری و بلیط هواپیما چارتری مشهد قشم می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

بوتیک هتل فولتون، لاکچری ترین مجتمع اقامتی در قشم

یکی از هتل های متفاوت و خاص جزیره ی قشم که نامش در بین بهترین هتل های قشم قرار می گیرد، بوتیک هتل فولتون قشم (Fulton Boutique Hotel) است. این هتل در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و به عنوان یکی از بهترین هتل های این جزیره هم اکنون فعالیت می نماید. این هتل از ۳ ساختمان تشکیل شده که هر کدام از آن ها به تفکیک کاربری ویلا، هتل و آپارتمان دارند. اتاق های این هتل بسیار تمیز و مجهز هستند و هر چیزی که مهمانان نیاز داشته باشند را در اختیارشان می گذارد. این هتل در منطقه ی حوضچه ی هامون قرار گرفته و به همین خاطر، فاصله ی آن با بیشتر جاذبه های قشم در حدود ۱۰ دقیقه است. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری بندرعباس قشم را از آس چارتر تهیه کنید.

هتل ژئو پارک، هتلی تمیز و بازسازی شده در قشم

یکی از بهترین هتل های قشم که هم بسیار تمیز است و هم به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است، هتل ۳ ستاره ژئوپارک قشم (Qeshm Geopark hotel) است. فاصله ی این هتل با ساحل کم است و حتی برخی از اتاق های آن نیز رو به ساحل خلیج فارس باز می شوند. کسانی که در این هتل اقامت کرده اند، از برخورد حرفه ای و خوب پرسنل این هتل و همچنین امکانات خوب آن تعرف کرده اند. از لحاظ فاصله ای نیز هتل ژئو پارک به دیدنی هایی مثل قلعه ی پرتغالی ها و یا بازار قشم دسترسی خوبی دارد.

هتل آپادانا، یکی از اقامگاه های قدیمی و با سابقه در قشم

این هتل ۳ ستاره است و در یک ساختمان ۲ طبقه بنا شده است. هتل آپادانا (Apadana Hotel) یکی از اقامتگاه های قدیمی قشم است. رستورانی که در این هتل قرار دارد دارای محیطی بسیار دلنشین و شاد است. خدماتی که در هتل آپادانا به مسافرین ارائه می شود بسیار کامل و شامل است. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتر تهران قشم انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 

هتل آرام، یکی از بهترین هتل های قشم

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم که می خواهیم برای اقامتتان آن را پیشنهاد دهیم، هتل آرام (Aram Hotel) است. این هتل در سال ۱۳۸۴ افتتاح شده و در سال ۱۳۹۶ هم مورد بازسازی قرار گرفته است. ساختمان هتل آرام ۴ طبقه است و در کل ۲۳ اتاق دارد. امکانات این هتل خوب و مناسب است و از امکاناتش جالب تر، دسترسی راحت و خوب آن به مراکز خرید قشم است. در ادامه برخی از خدمات این هتل ۳ ستاره را برای شما در جدول زیر نام خواهیم برد

 

بوتیک هتل ایرمان قشم، هتلی با طراحی ترکیب شده از سنت و مدرنیته

یکی دیگر از بهترین هتل های قشم که به خاطر ترکیب بافت سنتی و مدرنش بسیار معروف هم شده. این هتل ۵ طبقه است و اتاق هایش ترکیبی از سوئیت های ۱ تا ۲ خوابه و اتاق های ۲ تا ۳ تخته است. تمامی اتاق های این هتل بسیار مجهز هستند و حس این که در خانه ی خود هستید را به شما القا می نمایند. فاصله ی این هتل تا جاذبه های اصلی و مراکز خرید شهر، بین ۴ تا ۶ دقیقه است.

هتل سینگو، یکی از بهترین هتل های قشم از نظر مسافران

یکی از هتل های خوب قشم، هتل ۳ ستاره ی سینگو (Singo Hotel) است که هم بسیار تمیز است و هم سطح خوبی از امکانات را به مسافرانش ارائه می دهد. این هتل دارای ۶۴ اتاق مجهز در خود است. یکی از ویژگی هایی که باعث شده تا هتل سینگو به یکی از بهترین اقامتگاه های هند از نظر مردم تبدیل شود این است که این هتل در مرکزی ترین نقطه ی درگهان قرار گرفته است. این مرکزیت در واقع نزدیکی شما به سواحل خلیج فارس و مراکز خرید قشم را تامین می سازد. با خرید بلیط چارتری قشم از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

هتل آتامان

هتل چهار ستاره آتامان دارای 58 اتاق و سوئیت با ظرفیت 170 نفر یکی از بهترین هتل قشم است. این هتل دارای یک رستوران، کافی شاپ، سونا و جکوزی است که در سال 2018 توسط سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد. این هتل در نزدیکی مرکز تجاری قشم و ساحل خلیج فارس واقع شده است و کارکنان با تجربه و آموزش دیده‌ای را دارد که آماده ارائه خدمات رفاهی به گردشگران و مسافران هستند. این هتل یکی از مجلل‌ترین هتل‌های قشم است و فضایی دلپذیر و بسیار آرامی دارد.

هتل ساحل طلائی

در فاصله 12 کیلومتری چنوب غربی جزیره قشم، در کنار حرم شاه شهید، هتل سه ستاره ساحل طلایی امکاناتی نظیر: فضای لابی بزرگ، کافی‌شاپ، رستوران، اتاق‌های مجهز، Wi-Fi رایگان، پارکینگ، فضای‌سبز، رستوران ساحلی با امکانات ماهیگیری، تهویه مطبوع، اسکی‌جت و امکانات شنا. به طور کلی، این هتل فضای خانوادگی بسیار مناسبی دارد و کارکنان با نهایت احترام از مسافران استقبال می‌کنند. بلیط چارتری ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

هتل ساحلی خلیج فارس

بازدید از جزیره قشم همواره لذت بخش است اما اگر کسی در یک هتل ساحلی با منظره‌ای منحصر به فرد از آب‌های خلیج فارس اقمت کند، سفر می‌تواند لذت بخش‌تر باشد. تمام این ویژگی‌های در هتل چهار ستاره ساحلی خلیج فارس که پنج کیلومتری جزیره واقع شده است به راحتی محسوس است. این هتل تلاش می‌کند تا مهمانان را برای اقامتی دلپذیر با امکانات و خدمات مناسب آماده کند. از امکانات برجسته هتل می‌توان به رستوران فوق‌العاده با غذاهای باکیفیت، کافی‌شاپ با نوشیدنی‌های خوش طعم، Wi-Fi رایگان، فضای سبز، پارکینگ و اتاق‌های مجهز اشاره کرد.

 

هتل الوند یک

ارزان‌ ترین هتل قشم که در کنار قیمت مناسب، دارای امکانات مناسبی است، هتل سه ستاره الوند یک می‌باشد. این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌های قشم از منظر طراحی و دکوراسیون است. این هتل با سال‌ها تجربه و پرسنل آموزش دیده آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران است. تمام اتاق‌های الوند یک دارای امکانات مناسب برای آرامش هر چه بیشتر گردشگران است. با اقامت در هتل الوند یک، شما در نزدیکی پارک زیتون و مجتمع مرکزی شهر قشم هستید. خرید بلیط چارتری هواپیما قشم  خرید بلیط ارزان چارتری را با آس چارتر تجربه کنید.

date_range پنجشنبه 10 تیر 1400 remove_red_eye 1976 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0