{{ctrl.notification}}
تفریحات ابی انتالیا چیست؟

تفریحات ابی انتالیا چیست؟

تفریحات ابی در انتالیا شامل چند بخش می شود اولین بخش در مورد معرفی بازی هایی است که می توانید ان را انجام بدهید بعضی از این بازی ها عبارتند از :  دریانوردی با کشتی های تفریحی ، ماهیگیری ،  پاراسلینگ،  غواصی ،  فلای بورد ،  جت اسکی ،  رفتینگ ، قایق سواری ،  حمام و اسپا،  دلفین لند و دومین مورد درباره معرفی کردن پارک های ابی انتالیا است شما می توانید با انتخاب کردن هر کدام از این ها به سرزمین پارک های ابی سفر کنید در ادامه با اس چارتر سامانه خرید بلیط هواپیما خارجی همراه باشید تا به معرفی هر یک از ان ها بپردازیم.

پارک آببی آنتالیا

چرا باید از پارک های ابی انتالیا بازدید کنیم ؟

انتالیا جزو بهترین شهرهای توریستی است که گردش و تفریح در این شهر بسیار طرفدار دارد. پارک های ابی انتالیا دارای کیفیت فوق العاده و همچنین تمام وسایل ان دارای  استاندارد خوب هستند. به جز این پارک های ابی ، انتالیا دارای مکان های گردشگری بسیاری می باشد.

پارک آبی آنتالیا

زیردریایی های آنتالیا

از هیجان انگیز ترین تفریحات زیردریایی می باشد شما می توانید در حین اینکه زیر اب هستید جانوران و گونه های نادری از ابزیان را ببینید این تجربه از لذت بخش ترین ها می باشد امروزه اکثر کسانی که می خواهند تفریحی متفاوت را انتخاب نمایند ، زیر دریایی را انتخاب می کنند ، قبل از اینکه بخواهید زیر دریایی را سوار بشوید یک جلسه برای شما برگزار خواهد شد تا نحوه استفاده از ان و نکات لازم را به شما بگویند ، کسانی که وارد این اب ها می شوند دارای دو دستگاه تهویه هوا بوده و راه تنفسی را برای شما  بهتر می کند از بهترین ویژگی های زیر دریایی وجود شیشه هایی است که می توانید محیط دریا را ببینید.

پارک آبی آنتالیا

صخره نوردی ابی در آنتالیا

از تفریحات جذاب دیگر که ادرنالین خون را بالا می برد صخره نوردی است ، بهترین مکان مناسب برای صخره نوردی ، صخره های پارک ملی کوپروکای می باشد ، اگر می خواهید این تفریح را انتخاب کنید باید تمامی تجهیزات مناسب را همراه خود داشته باشید زیرا برخورد اب ها به موج های صخره ها ممکن است موجب پرتاب سنگ های بزرگ به سمتی که شما هستید بشود بنابراین باید مواظب پیاده روی در ان اطراف باشید.

پارک آبی آنتالیا

دریا نوردی در آنتالیا

از ویژگی های خوب دریانوردی این است که می توانید در تمامی ساحل های انتالیا تور ثبت نام کنید و تفریحی مهیج را تجربه کنید.

پارک آبی آنتالیا

اسکی روی اب در آنتالیا

در انتالیا مراکز زیادی هستند که اسکی روی اب را اموزش می دهند ، اسکی روی اب مهارت زیادی می خواهد و شما نمی توانید بدون اموزش دیدن اسکی کنید ، اگر دوست دارید این تفریح را انجام بدهید پیشنهاد می کنیم به سراغ ساحل های انتالیا و مرکز هیپ نوتیس بروید ، هیپ نوتیس (هیپ نوتیس کیبل اسکی آنتالیا | Hip-Notics Cable Sky) که نام مرکز تفریحات آنتالیا می باشد  زمان باز بودن ان  همه روزه از 9 صبح تا 10 شب است  ، کیبل اسکی یا اسکی با کابل اسکی روی آب است اما توسط یک قایق کشیده نمی شود بلکه توسط کابلی که در فاصله 8 تا 12 متر بالاتر از سطح آب به صورت خاصی از چند دکل معلق است کشیده می شود. این کابل در جهت عقربه های ساعت به دور دریاچه به واسطه یک موتور برقی که با سرعت 20 تا 65 کیلومتر در ساعت متغیر است در حرکت می باشد.

پارک آبی آنتالیا

فلای برد در آنتالیا

فلای برد تفریحی است که با استفاده از ان می توانید از روی یک تخته با فشار اب بلند بشوید و به پرواز در بیایید ، این تفریح جزو محبوب ترین ها می باشد پیشنهاد می کنیم حتما یک بار ان را امتحان کنید.

پارک آبی آنتالیا

جت اسکی

جت اسکی از ان دسته  تفریحاتی است که با سوار شدن ان هیچ وقت خسته نخواهید شد و باز هم دوست دارید ان را امتحان کنید ، این تفریح بسیار مناسب کسانی است که عاشق سرعت و هیجان هستند.

پارک آبی آنتالیا

رفتینگ

رفتینگ توری است که باید ان را ثبت نام کنید و همراه گروه به دل اب ها بروید ، رفتینگ که در ترکیه به ان رافتیگ گفته می شود به معنای قایق سواری در اب های پر خروش است برای رفتن به رفتینگ باید جلیقه نجات و کلاه ایمنی  تن خود کنید در رفتینگ هرکس  با پارو می تواند به سرعت و کنترل قایق  کمک کند  برای رفتینگ می توانید به رودخانه دودن که جزو معروف ترین رود خانه های انتالیا است بروید.

پارک آبی آنتالیا

ماهی گیری در آب های آنتالیا

هستند کسانی که به شدت عاشق ماهی گیری می باشند و از این تفریح خسته نمی شوند برای این دسته از افراد نیز ماهی گیری وجود دارد که می توانند ان را انجام بدهند ، در شهر انتالیا کلوپ های ساحلی وجود دارد که در انجا می توانید به ماهی گیری بپردازید همچنین وسایل مورد نیاز خود چون عینک ، زیرانداز ، قلاب را می توانید از همانجا خریداری کنید.

پارک آبی آنتالیا

قایق سواری

قایق سواری جزو لذت بخش ترین تفریحات دریایی است هنگامی که سوار بر قایق هستید و به وسط های اب می روید صدای موج های اب روحتان را نوازش می کند ، انواع قایق سواری هایی که است و می توانید سوار شوید عبارتند از : قایق های پارویی ، موتوری ، بادی.

پارک آبی آنتالیا

غواصی

غواصی در اب های زلال و شفاف مدیترانه تجربه ای عالی برای علاقه مندان به این حرفه است ، در اب ها می توانید هم غواصی عمیق را تجربه کنید و هم غواصی سطحی را.

پارک آبی آنتالیا

پارک ابی ددمان انتالیا (Dedeman Aquapark Antalya)

پارک ابی ددمان انتالیا جزو پارک هایی است که می شود در این مکان تفریحات زیادی را انجام داد این پارک ابی 32 سرسره دارد ، در این پارک ابی می توانید سرسره های متنوعی را چون سرسره های یو شکل ، سرسره های سرباز و سر بسته ، سرسره هایی که شیب های ان متفاوت است ، سرسره همراه با تیوب ، سرسره های چاله فضایی را سوار شوید و غرق در لذت و هیجان شوید همچنین به جز این سرسرها یک رودخانه وجود دارد که می توانید از قایق های داخل رودخانه استفاده کنید ، از امکانات پارک ابی انتالیا می توانیم به رستوران و کافی شاپ اشاره کنیم.

ادرس پارک ابی انتالیا : SirinyalI Mah.Lara Yolu No:01 | Muratpasa, Antalya 07160, Turkey

پارک آبی آنتالیا

پارک ابی لند اف لجندز انتالیا

از معروف ترین و بهترین پارک های ابی انتالیا می توانیم به لند اف لجندز اشاره کنیم این پارک علاوه بر مجموعه ابی بودنش می تواند جزو جاذبه های گردشگری نیز باشد ، در این پارک 43 سرسره وجود دارد ، که هر کدام از این ها در رنگ و شکل  با یک دیگر متفاوت می باشند ، در این پارک ابی می توانید موجودات دریایی را از نزدیک ببینید ، بخش های مختلف این پارک ابی عبارتند از : . جکوزی، استخر توپ و موج، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر کودکان که برای هر سنی تقریبا تفریح ابی پیدا می شود از امکانات این پارک ابی می توانیم به سینمای 5 بعدی ، کافه ، رستوران اشاره کنیم این مجموعه ابی جزو بهترین پارک های ابی انتالیا است.

ادرس پارک لند اف لجندز انتالیا : Kadriye Mahallesi. Atatürk Cad. No:104/1-2 No, D:515, 07525 Serik/Antalya, Turkey

پارک آبی آنتالیا

پارک ابی اکوا (aqua park  )

این پارک ابی در منطقه کنیالتی در جنوب غربی انتالیا واقع شده است منطقه کنیالتی بین شهر انتالیا و لارا قرار دارد ، این پارک ابی جزو بهترین سواحل انتالیا محسوب می شود ، پارک ابی اکوا با داشتن فضای زیبا و امکانات خوب باعث شده تا گردشگران زیادی را به خودش جذب کند ، در این مجموعه می توانید از صدای موسیقی زنده لذت ببرید ، از تفریحاتی که در این پارک ابی وجود دارد پرش یا جامپینگ از ارتفاع 70 کیلومتر است پرش از این ارتفاع با اتصال یک طناب انجام می شود در پارک ابی اکوا سرزمین دلفین ها وجود دارد که در این بخش مربیان مخصوص دلفین ها ان ها را به شیوه مخصوصی وارد بازی می کند تا از درون حلقه رد شوند و هر انچه را اموزش دیده اند برای افراد به نمایش بگذارند همچنین در پارک ابی اکوا رستورانی وجود دارد که می توانید بعد از تفریح و خسته شدن سری به ان بزنید و غذاهای این رستوران را نوش جان کنید ، پارک ابی اکوا در تمامی روزهای هفته باز می باشد.

ادرس پارک ابی اکوا : Meltem Mh., Dumlupınar Blv. Konyaaltı Koruluğu, 07030 Muratpaşa/Antalya, Turkey

پارک آبی آنتالیا

پارک آبی دلفین لند آنتالیا (Dolphin Aqua Land)

این پارک همانطور که از نامش پیداست مربوط به دلفین ها می باشد در این پارک تمامی امکانات لازم برای گردشگران فراهم اورده شده است ، تمامی وسایل و امکانات در این پارک طبق استاندارد ها بنا شد ، امکانات این مجموعه شامل کافه و رستوران است که می توانید از ان استفاده کنید پارک ابی دلفین لند همه روز باز می باشد توجه داشته باشید این مجموعه محدودیت سنی برای زیر 5 سال دارد.

آدرس پارک آبی دلفین لند آنتالیا: Meltem Mah., Dumlupınar Bulv., 07030 Konyaaltı/Muratpaşa/Antalya, Turkey

پارک آبی آنتالیا

پارک ابی ریکسوس پریمیوم تروی انتالیا (Rixos Premium Troy)

از معروف ترین و بهترین پارک های معروف انتالیا پارک ابی ریکسوس است که در انتالیا بسیار محبوبیت دارد این پارک شامل بخش های مختلفی چون : برج تروجان، نمایش دلفین‌ها، آبشار، سرسره Uشکل و وسایل بازی است ، برج تروجان قسمتی از پارک ابی است که ارتفاع ان 20 متر می باشد و می توانید با استفاده از پله هایی که قرار داده شده است از انجا بالا بروید و از روی سرسره سر بخورید همچنین وجود یک ابشار با ارتفاع 10 متری باعث شده تا به جذابیت این پارک ابی اضافه کند در پارک ابی ریکسوس انتالیا دو دلفین ، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید وجود دارد که بیشترین بازدید کننده های این پارک مربوط به قسمت دلفین ها و غیره می باشند ، پارک ابی ریکسوس انتالیا در فاصله 50 کیلومتری از شهر واقع شده است و جزو بهترین پارک های ابی است، پارک ابی ریکسوس انتالیا در هتل ریکسوس انتالیا می باشد همچنین این هتل دارای ساحل اختصاصی شنی و از محدود ترین هتل هایی است که پارک ابی دارد ، ساعت فعالیت این مجموعه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر می باشد.

آدرس پارک ابی ریکسوس پرمیوم تروی انتالیا: Belek Mahallesi, İleribaşı Mevkii No:116, 07505 Belek / Serik/Antalya,Turkey

پارک آبی آنتالیا

چه زمانی به پارک های ابی انتالیا برویم ؟

بهترین زمان ممکن برای رفتن به پارک های ابی انتالیا در فصل بهار و تابستان است که شرایط جوی انتالیا عالی می باشد.

ارزان ترین راه خرید بلیط لحظه آخری از تهران به آنتالیا می باشد.

date_range یکشنبه 12 تیر 1401 remove_red_eye 201 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0