{{ctrl.notification}}
Zahedan cafes

کافه های زاهدان

یکی از کلان ‌شهرهای ایران زاهدان است که و مرکز استان سیستان و بلوچستان می باشد. زاهدان دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی زیادی می باشد، سالانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند، در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مورد از کافه های زاهدان بپردازیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما در شهر مشهد می باشد.

 

کافه زمستون زاهدان

کافه زمستون از معروف ترین کافه های زاهدان که دارای بک فضای دنج و خنک زمستونی با دکوری منحصربه ‌فرد و جذاب آرامبخش می باشد. کافه زمستون دارای لیست متنوعی از انواع سالاد، پیش غذا، قهوه دمی، وعده های غذایی اصلی، صبحانه، پیتزا، شیرینی، نوشیدنی گرم، نوشیدنی سرد و چای می باشد. شما می توانید همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب به این کافه مراجعه نمایید. قیمت خوراکی های کافه زمستون زاهدان مقرون به صرفه است.

آدرس کافه زمستون: زاهدان، خیابان بزرگمهر6

 

کافی شاپ کربن زاهدان

کافی شاپ کربن از دیگر کافه های زاهدان که دارای امکانات و خدمات رفاهی زیادی می باشد، کافی شاپ کربن از مدرن‌ ترین وشیک ترین کافی شاپ های زاهدان بشمار می رود، این کافی شاپ دارای منویی از انواع قهوه و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، کیک و دسر، برانچ، ناشتایی، ماکتیل، شیک، دمنوش، خنکی، انواع سالاد، غذاهای گیاهی، صبحانه و خوراک‌ ها می باشد، از امکانات این کافه می توان به پارکینگ، کارتخوان، سرویس بهداشتی، موسیقی، رزرو تلفنی، تلویزیون، VIP و داشتن گالری اشاره کرد. کافی شاپ کربن زاهدان از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۴ شب به مشتریان خود خدمات می دهد.

آدرس کافه شاپ کربن: زاهدان، خیابان آزادی، آزادی5

کافه ویونا زاهدان

از محبوب ترین کافه های زاهدان، کافه ویونا می باشد. کافه ویونا دارای منویی از انواع چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی های سنتی، انواع چای، انواع دمنوش، قهوه سرد، قهوه گرم، دسر، نوشیدنی‌ های سرد می باشد و از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ شب خدمات به مشتریان خود ارائه می دهد. کافه ویونا محیطی عالی برای خانواده ها و همچنین محیطی دوستانه می باشد، قیمت های این کافه مناسب است و می توانید نوشیدنی خوشمزه ای را نوش جان کنید. اینترنت، پارکینگ و صبحانه از امکانات کافه ویونا زاهدان

می باشد.

آدرس کافه ویونا: زاهدان، خیابان قلنبر، بین قلنبر 6 و 7

 

کافه پلاس زاهدان

کافه پلاس از شیک ترین کافی شاپ های مدرن، شیک و بزرگ در زاهدان می باشد، این کافی شاپ دارای محیطی دلنشین و جذابی می باشد و منوی کافه پلاس شامل: انواع کیک، قهوه، دمنوش‌ ها، نوشیدنی‌ های سرد، دسرها، میان‌وعده‌ ها، سالاد ها، نوشیدنی بیرون بر می باشد.

آدرس کافه پلاس: زاهدان، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه ۸ و خیابان پاسداران

کافی شاپ کافئین زاهدان

از دیگر کافی شاپ ‌های زاهدان کافه شاپ کافئین است، کافی شاپ کافئین دارای محیطی دلچسب و فضای پرنشاطی و آرامش بخشی می باشد. کافی شاپ کافئین از قیمت‌ های مقرون به صرفه‌ ای برخوردار است و منوی این کافی شاپ شامل: انواع قهوه و دمنوش، انواع کیک، انواع سالاد، دسر، بستنی و ... می باشد. از ویژگی های این کافی شاپ می توان به امکانات و خدمات متنوع آن نظیر پارکینگ، رزرو تلفنی، VIP، قهوه و غذاهای بیرون ‌بر، تلویزیون، موسیقی،  صبحانه، غذا، گالری، بازی، فروشگاه، دستگاه کارت ‌خوان، فضایی برای کشیدن سیگار و سرویس بهداشتی اشاره کرد. کافی شاپ کافئین یکی از شلوغ ترین و پرطرفدار ترین کافه های زاهدان بشمار می آید که از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب می توانید به آن مراجعه کنید.

آدرس کافه کافئین: زاهدان، خیابان شهید قلنبر، حد فاصل قلنبر 6 و 8

کافه مرداد زاهدان

فضایی فوق ‌العاده با نوشیدنی‌ های خوشمزه و دلچسب در کافه مرداد زاهدان، این کافی شاپ از پرطرفدارترین کافه های دنج و دونفره در زاهدان بشمار می رود، انواع نوشیدنی های سرد وگرم، چای، دمنوش ها گیاهی، قهوه و کیک های متنوع و.... از  منوی این کافی شاپ می باشد. از امکانات کافه مرداد جای پارک خودرو، اینترنت و فضایی برای سیگار می باشد. ساعت کاری این کافی شاپ از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب می باشد.

آدرس کافه مرداد: زاهدان، بلوار قلنبر، نبش قلنبر ۶

 

کافی شاپ پاریس زاهدان

از دیگر کافه های زاهدان کافی شاپ پاریس می باشد، کافی شاپ پاریس یکی از مقاصد کافه ‌گردی در زاهدان محسوب می شود که دارای محبطی دل انگیز و جذابی می باشد، در این کافی شاپ می توانید انواع قهوه، کرپ، صبحانه، میلک شیک، دمنوش و آب میوه های طبیعی را سفارش داده و نوش جان کنید. کافی شاپ پاریس همه روزه از ساعت ۵ تا ۱۲ شب آماده سرویس دهی به مشتریان خود می باشد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما تهران زاهدان را از سامانه آس چارتر تهیه نمایید.

آدرس کافی شاپ پاریس: زاهدان، خیابان جانبازان، نرسیده به بزرگمهر

کافه راینو زاهدان

کافه راینو از قدیمی ترین کافه های زاهدان که حدود 70 سال قدمت دارد، کافه راینو که به تازگی بازسازی شده است دارای فضای بسیار دلچسب و آرامش بخشی می باشد، و دارای منویی از انواع پاستا، فست فود، سالاد، نوشیدنی‌های گرم، دمنوش‌ها، نوشیدنی‌های سرد، شیک، کیک و دسر، آبمیوه، شیک، گلاسه می باشد، برای رفتن به کافه راینو باید از قبل میز رزرو نمایید، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب کافه راینو باز است و در ضمن منوی کافه راینو دارای قیمت ‌های مناسبی می باشد.

آدرس کافه راینو: زاهدان، امام خیمینی ۴۹، حد فاصل کفعمی و آزادی

کافه فنجون زاهدان

یکی کافه فنجون زاهدان از دیگر کافه های زاهدان که کافه‌هایی که مشتریان زیادی دارد، کافه فنجون دارای منویی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دمنوش های گیاهی، انواع کیک و دسر و انواع قهوه می باشد، پارکینگ، قهوه بیرون بر، اینترنت و فضایی برای سیگار از امکانات این کافه می باشد. کافه فنجون زاهدان از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

آدرس کافه فنجون: زاهدان، دانشگاه، نبش دانشگاه 17

کافه چهارچوب زاهدان

کافه چهارچوب زاهدان با انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد از دیگر کافه های زاهدان می باشد، این کافه دارای محیطی آرام و دلنشین برای دورهمی‌های دوستانه می باشد، منوی این کافه شامل: قهوه، قهوه‌های سرد، نوشیدنی سرد، انواع چای‌ ها، کیک، دمنوش، نوشیدنی گرم، عرقیجات، شیک، اسموتی می باشد.

آدرس کافه چهارچوب: زاهدان، خیابان بزرگمهر

date_range پنجشنبه 09 فروردین 1403 remove_red_eye 2449 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0