{{ctrl.notification}}
Dubai attractions for children

جاهای دیدنی دبی برای کودکان

شهر دبی از دیدنی ترین و توریستی ترین شهرهای جهان که جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوانی در خود جای داده است، دبی از ثروتمند ترین شهرهای جهان که گردشگران زیادی سالانه به آن سفر می کنند و چند روزی را میهمان این شهر هستند، دبی نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری و تفریحی بشمار می رود، در این مقاله آس چارتر قصد دارد به معرفی جاهای دیدنی دبی برای کودکان بپردازد، تا پایان این مقاله همراه ما باشید. آس چارتر بهترین مرجه ارائه دهنده بلیط هواپیما در مشهد می باشد.

کیدزانیا دبی

 از جاهای دیدنی در دبی کیدزانیا می باشد، کیدزانیا به شهر کودکان دبی معروف می باشد و با ۷۰۰۰ متر مربع وسعت در دبی مال قرار گرفته است، این تفریح برای کودکان ۲ تا ۱۶ ساله است که در آن بیش از ۴۰ کار وجود دارد که کودکان می توانند کارها و مشاغل بزرگسالان را تجربه نمایند، بچه ‌ها در این شهر فانتزی توسط شبیه‌ سازی با دنیای بزرگترها آشنا می شوند، از مشاغل این شهر فانتزی می توان به افسر پلیس، بیمارستان، بانک، آرایشگاه، سوپر مارکت، پیتزا فروشی، مرکز رادیو و تلویزیون، مهندس، سرآشپز، آتش ‌نشان و ... اشاره کرد، ساعات بازدید و تفریح در کیدزانیا۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد.

اسکی دبی

از دیدنی‌‌های دبی برای کودکان که می توانند یک روز برفی هیجان ‌انگیز در میان صحرا را تجربه کنند، اسکی دبی می باشد، اسکی دبی در مرکز خرید امارات قرار دارد و حدود 22500 مترمربع مساحت دارد، اسکی دبی از جذاب ترین تفریحات دبی هم به بزرگسالان و هم به کودکان مناسب است، در این تفریح می توانید در دمای پایین در دامنه ‌های برفی اسکی را تجربه و یک ماجراجویی هیجان ‌انگیز در میان صحرا داشته باشید، از دیگر تفریحات اسکی دبی می توان به ساخت آدم برفی، سرخوردن روی زیپ ‌لاین و تله ‌کابین اشاره کرد. برای تفریح در اسکی دبی می توانید از دوشنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب و شنبه و یکشنبه نیز از ۹ صبح تا نیمه‌ شب به این مجموعه تفریحی مراجعه نمایید.

پارک سافاری دبی

از معروف ‌ترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان پارک سافاری دبی است، پارک سافاری دبی از هیجان انگیز ترین تفریحات برای کودکان می باشد، در پارک سافاری دبی بیش از 70 گونه ‌ی جانوری که به حدود 3000 حیوان می رسد، زندگی می کنند، از این 3000 هزار جانور شامل 111 نوع پرنده، 10 گوشت‌ خوار و 50 نوع خزنده می باشد. از دیگر بخش های سافاری می توان به دهکده‌ی آفریقایی، سافاری صحرای عربی و دهکده‌ی آسیایی و مزرعه ‌ی مخصوص کودکان اشاره کرد. کودکان می توانند با شیوه ‌ای ایمن و دوستانه با حیوانات ارتباط برقرار کنند و به آن ‌ها غذا بدهند. پارک سافاری دبی از ۹ صبح تا ۵ عصر باز می باشد، که برای بازدید مناسب است.

موزه بازی تجربی دبی

موزه بازی تجربی از دیگر جاهای دیدنی در دبی برای کودکان می باشد، این موزه محلی برای خلاقیت و خیال‌ بافی‌های کودکانه می باشد و کودکان می ‌توانند خلاقانه ‌ترین فعالیت ‌های عملی خود را در آن انجام دهند، موزه بازی تجربی شامل گالری ‌های متعدد، از جمله گالری آب، گالری هوا، گالری کودکان نوپا و شبکه‌ های توشی می باشد، کودکان در هر گالری می توانند تجربه‌ ی جدیدی را کسب کنند، موزه بازی تجربی همچنین مکان مناسبی برای بزرگسالان می باشد، در این موزه کودکان می توانند مهارت های مانند بازی مهندسان، سازندگان موشک، ماموران مخفی و غیره را تجربه نمایند. موزه بازی تجربی از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز می باشد و برای کودکان ۲ تا ۱۱ سال مناسب می باشد.

پارک واقعیت مجازی دبی

از دیگر جاهای دیدنی برای کودکان در شهر دبی پارک واقعیت مجازی می باشد، منطقه‌ ی هیجان ‌انگیز و سرگرم‌ کننده بزرگترین پارک واقعیت مجازی سرپوشیده‌ی جهان بشمار می رود که در دبی مال قرار گرفته است، پارک واقعیت مجازی بیش از 30 منطقه‌ ی بازی هیجان ‌انگیز و منحصربه‌ فرد دارد که برای بازی کودکان نوپا، نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است. از محبوب ترین بازی های این مجموعه می توان به زمین بازی بادی با توپ و ترامپولین و بازی‌های آرکید اشاره کرد که بازی‌های آرکید بهترین بازی در سراسر جهان شناخته شده که نوجوانان و بزرگسالان در این بازی با هم رقابت می کنند. پارک واقعیت مجازی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می باشد و مناسب برای کودکان در تمام سنین است.

پارک تفریحی واندر لند دبی

پارک تفریحی واندر لند از بهترین تفریحات آبی دبی برای بزرگسالان خصوصا کودکان می باشد، پارک تفریحی واندر لند دارای هیجان ‌انگیزترین تفریحات آبی می باشد، پارک تفریحی واندر لند حدود 250 متر مربع مساحت دارد و یکی از بزرگترین پارک ‌‌های آبی دبی می باشد، از امکانات و تفریحات پارک تفریحی واندر لند می توان به انواع رستوران‌‌ها و کافی شاپ‌‌ها، کلبه هایی برای استراحت، استخر آب شور، استخر مواج، رود خانه، فضای سبز، سینمای 6 بعدی، بازی‌‌های رایانه ای و فروشگاه‌‌های انواع خوراکی و نوشیدنی‌‌ ها اشاره کرد، پارک تفریحی واندر لند چندین سرسره آبی مخصوص کودکان دارد و از مهیج ترین جاهای تفریحی دبی برای کودکان می باشد. پارک تفریحی واندر لند از 10 صبح الی 20 باز می باشد.

وایلد وادی دبی

وایلد وادی دبی از پارک های آبی دبی و جاهای تفریحی دبی برای کودکان و همچنین بزرگسالان است، وایلد وادی دبی از معروف ‌ترین و گران ‌ترین جاهای دیدنی دبی که در ساحل جمیرا و نزدیکی برج عرب قرار دارد، جالب است بدانید وایلد وادی دبی بهترین پارک آبی خاورمیانه در سال ۲۰۱۷ شناخته شده و هفتمین پارک آبی برتر در کل دنیا بشمار می رود، بزرگ ‌ترین استخر موج خاورمیانه در این پارک آبی قرار دارد که شما می توانید در تجربه ای متفاوت در بزرگ ‌ترین استخر موج داشته باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما تهران دبی را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

 

 بهترین فصل سفر به دبی

دبی دارای آب و هوای بیابانی و خشک است و تابستان ها به شدت گرم و سوزانی دارد، از این رو بهترین زمان برای سفر فصل زمستان و اوایل بهار می باشد که هوا معتدل تر است.

 

date_range شنبه 25 فروردین 1403 remove_red_eye 229 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0