{{ctrl.notification}}
تفریحات تهران

تفریحات تهران

تهران یکی از شهرهای توریستی با جاذبه های گردشگری مدرن و تاریخی که مسافران و گردشگران زیادی هرساله به این شهر سفر می کنند، تهران شهر جهانی و پایتخت ایران و سومین شهر بزرگ خاورمیانه به شمار می رود. تهران با موزه ها، پارک ها، رستوران ها و مردمی مهمان نواز، از نظر تفریحی و گردشگری بی نظیر است. تهران مدرن ترین شهر ایران که دارای امکانات تفریحی فوق العاده ای نیز می باشد، در ادامه آس چارتر به معرفی تفریحات تهران می پردازد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط ارزان هواپیما اهواز تهران را از این سامانه تهیه نمایید.

تفریحات تهران

دریاچه چیتگر تهران

مساحت این دریاچه به ۱۳۰ هکتار می‌ رسد که در مجاورت آن نیز مجموعه‌ای تفریحی به بزرگی ۱۲۰ هکتار ساخته شد و در اردیبهشت ماه، سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. در بخش شمال غربی تهران دریاچه ای مصنوعی وجود دارد، دریاچه چیتگر از بخش های مختلفی تشکیل شده است، که شامل: جزایر تفریحی، جزایر حیات وحش، جزایر آموزشی، اسکله قایقرانی، پارک آبی، ماهیگیری، قایق سواری، دوچرخه سواری، کارتینگ، سرزمین بازی، شهربازی، سافاری پارک وحشت، پیست پرش درآسمان، تشک پرش آزاد، باشگاه ورزش‌های آبی، امکانات خدماتی رفاهی، شهربازی و امکانات اقامتی می باشد. در کل می توان گفت با رفتن به این دریاچه علاوه بر لذت بودن از مناظر زیبا و دیدنی از انواع تفریحات در این  منطقه می توانید استفاده کنید و لذت ببرید. در سفر به تهران حتما سزی به دریاچه چیتگر بروید و لحظاتی را دراین منطقه سپری کنید.

آدرس دریاچه چیتگر: شمال غرب تهران، همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای خلیج فارس

تفریحات تهران

جایروکوپترتهران

یکی از جذاب ترین و لذت بخش ترین تفریحات در تهران پرواز در آسمان است، اکثرا آرزوی پرواز در آسمان و در ارتفاع را  داشته ایم که بتوانیم به اوج هیجان برسیم، جایروکوپتر نزدیک به 100 سال است که قدمت دارد و ساخته دست مهندس اسپانیایی با نام خوان دلا سیروا می باشد که اولین بار در سال 1923 در فرودگاه مادرید تست موفقیت آمیزی داشت و با گذشت زمان مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. جایروکوپتر یکی از بی نظیرترین تفریحات که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، جایروکوپتر یک وسیله ‌ی ترکیبی است که از هواپیما و هلی کوپتر تشکیل شده است. ظرفیت آن دونفر می‌باشد، پرواز در آسمان با هواپیمایی فوق سبک و کاملا استاندارد می باشد، افرادی که دارای فشار خون و ناراحتی قلبی می باشند و همچنین افراد زیر 10 سال و افراد با وزن بالای 105 کیلو نمی توانند از این تفریح استفاده کنند. جایروکوپتر حداکثر تا 100 متر ارتفاع بالا می رود و با سرعت حداقل 15 متر بر ساعت و حداکثر 160 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند، در این تفریح می توانید هم تک نفره و هم دو نفره در آسمان چرخ بزنید و از دیدن منظره ها لذت ببرید و از مناظر با دوربین های مخصوصی که به مچ دستتان بسته می شود می توانید از لحظات شاد پروازتان عکس و فیلم بگیرید.

آدرس جایروکوپتر: 50 کیلومتری جاده تهران به سمنان

تفریحات تهران

بام تهران

یکی دیگر از تفریحات مفرح در تهران شبگردی در بام تهران است، بام تهران در بالاترین نقطه خیابان ولنجک قرار گرفته است که می توانید از بالاترین نقطه شما تمام شهر تهران را مشاهده نمایید، خصوصا در شب منظره فوق العاده زیبا از شهر زیر پایتان قرار گرفته است، از مهم ترین جاهای تفریحی بام تهران می توان به مجموعه وی آر، بگ جامپ، زیپ لاین، ترامپولین جامپینگ، بانجی جامپینگ، اتاق فرار، سینمای 5 بعدی، زمین تنیس، صخره نوردی، سورتمه بام تهران اشاره کرد. همچنین بام تهران دارای امکانات رفاهی بی نظیری نیز می باشد، که شما می توانید نهایت لذت را از تفریحات این مجموعه ببرید.

آدرس بام تهران: بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، خیابان ولنجک، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

تفریحات تهران

بالن سواری تهران

از دیگر تفریحات منحصر بفرد و جذاب در تهران بالن سواری می باشد، که مانند جایروکوپتر شما را در اوج آسمان بالا می برد و می توانید از این تفریح نهایت لذت را ببرید، این تفریحات برای کسانی که ترس از ارتفاع ندارند، بسیار عالی و مهیج می باشد، در این تفریح شما می توانید حدود 45 دقیقه در آسمان بچرخید و از بالا طبیعت زیبا و مناظر بکر و دورنمای قلۀ زیبای دماوند را مشاهده نمایید، ظرفیت برای بالن سواری حدودا 5 نفر می باشد.

آدرس بالن سواری: واقع در دماوند و قسمت آبسرد این منطقه

تفریحات تهران

باغ پرندگان تهران

یکی از تفریحات برای علاقه‌مندان و دوست‌داران پرندگان در تهران می  توان به باغ پرندگان تهران اشاره کرد، این باغ به‌عنوان بزرگ ‌ترین و کامل‌ ترین باغ پرندگان ایران در اردیبهشت ‌ماه سال ۱۳۹۲ در دل جنگل‌ لویزان افتتاح گردید. وسعت این باغ حدود۱۷ هکتار است که ۱۶۸ گونه پرنده شامل سه هزار پرنده شامل: پرندگان گرمسیری، شکاری، ماکیان، گنجشک ‌سانان و کبوترسانان می باشد. جغد، شاهین، عقاب، طاووس، پلیکان، فلامینگو، حواصیل خاکستری، باکلان، غاز نوک فسفری، قرقاول ریوز، شترمرغ آفریقایی، شترمرغ امو یا شترمرغ استرالیایی، طوطی، ناندی یا پاراکیت، ناندی قمری الماسی و... نیز از پرندگان زیبا و دیدنی در این باغ می باشد که از دیدن آن ها لذت خواهید برد. در سفر به تهران از این باغ زیبا و پرندگان جذاب حتما دیدن نمایید. برای سفر به تهران کافی است از سایت آس چارتر بلیط هواپیما چارتر تبریز تهران را تهیه نمایید و سپس سفرکنید.

آدرس باغ پرندگان: تهران، شمال شرق تهران، پارک جنگلی لویزان

تفریحات تهران

غواصی اسکوبا تهران

شاید برایتان جالب باشد که تهران دریا و حتی دریاچه ندارد، و غواصی هم در دریا انجام می شود که یکی از تفریحات هیجانی در آب های نیلگون خلیج فارس در کیش و قشم می باشد، اما در تهران نیز شما می توانید این تفریح هیجان انگیز را امتحان کنید، غواصی اسکوبا ر مجموعه تفریحی شهید چمران، جنب مترو صدر واقع شده است. غواصی اسکوبا مدلی از غواصی است که امکان تنفس در زیر آب را فراهم می کند، غواصی اسکوبا به فن شناوری در زیر آب با استفاده از وسایل تنفسی و یا بدون وسایل تنفس مصنوعی گفته می شود. شما در این مجموعه علاوه بر تفریح می توانید غواصی را آموزش ببنید، خوشبختانه در شهر تهران آموزش اصولی همراه با تجهیزات مدرن امروزی وجود دارد، در سطح شهر تهران چندین آموزشگاه غواصی وجود دارد که می توانید نزدیک ترین مرکز غواصی را برای آموزش و تفریح خود انتخاب کنید.

آدرس غواصی اسکوبا: مجموعه آپام در تهران فرمانیه، خیابان لواسانی غربی، مجموعه فرهنگی آفتاب، استخر غواصی آپام

تفریحات تهران

بولینگ عبدو تهران

یکی از سرگرمی ها و تفریحات پرطرفدار در بین جوانان تهرانی بازی بولینگ می باشد، که در تهران چندیم مجموعه ورزشی وجود دارد، که می توانید لحظاتی را برای تفریح به این مراکز بروید، ورزش بولینگ از میانه دهه ۳۰ وارد ایران شد و جوان‌ها از آن استقبال زیادی کردند. بولینگ عبدو در مجموعه ورزشی دکتر چمران واقع شده است، مجموعه ورزشی دکتر چمران یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ورزشی تهران که سالن‌های این بازی را افتتاح کرد، قدمت بولینگ عبدو به تقریباً ۶۰سال پیش برمی ‌گردد. که در 60 سال پیش همراه با راه‌اندازی کافه‌های بزرگ و مجموعه‌های ورزشی مدرن، دو ورزش بولینگ و بیلیارد در بین مردم محبوب شدند.

آدرس بولینگ عبدو: تهران، خیابان شریعتی، بعد از پل صدر، پلاک ۱۷۰۱، مجموعه ورزشی شهید چمران، بولینگ عبدو

تفریحات تهران

پیست اسکی شمشک تهران

یکی از تفریحات لذت بخش زمستانی اسکی و سر خوردن  بر روی برف می باشد، پیست بین المللی اسکی شمشک گزینه‌ای عالی برای تجربه متفاوت از برف زمستانی می باشد، پیست اسکی شمشک در ۵۷ کیلومتری شمال شرق پایتخت است. این پیست در شهر شمشک از توابع رودبار قصران شهرستان شمیرانات استان تهران قرار دارد. این پیست دومین پیست بزرگ اسکی در کشور می باشد، همچنین پیست اسکی شمشک دارای امکانات ورزشی و رفاهی متنوعی است، این پیست شامل 4 پیست بنام های: پیست آفتاب، پیست مهتاب، پیست شب، پیست مبتدی می باشد، که پیست اسکی مهتاب با ۱۹۵۰ متر طول، طولانی‌ ترین پیست شمشک به شمار می ‌رود و بیشتر مورد استفاده اسکی بازان حرفه‌ ای قرار می ‌گیرد، در پیست اسکی شمشک امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی وجود دارد، که شامل: کافه های متعدد، رستوران مجهز، هتل های شمشک، بوفه، و انواع تفریحات مانند:  تله‌سیژ، تله‌اسکی بشقابی و تله ‌اسکی چکشی و... اشاره کرد.

آدرس پیست اسکی شمشک: هران، تهران، بزرگراه بابایی، جاده لشگرک، جاده اوشان فشم، شمشک، پیست اسکی شمشک

تفریحات تهران

بولینگ اریکه ایرانیان تهران

مجموعه اریکه ایرانیان یکی از مجموعه های تفریحی در تهران می باشد، این مجموعه دارای پیشرفته ترین تجهیزات روز جهان است، یکی از امکانات تفریحی تعبیه شده در مجتمع تجاری هشت طبقه و بزرگ اریکه ایرانیان سالن بولینگ است که شامل: دوازده لاین بولینگ برای بازی و باندهای بولینگ و دستگاههای مدرن می باشد. مجموعه اریکه ایرانیان دارای امکانات دیگری مانند: سالن بیلیارد و اسنوکر به صورت مجزا و کیوبولینگ و یک  سالن بیلیارد خانوادگی و سینما، استخر، سالن بندسازی و… نیز می باشد.  بولینگ از آن دسته تفریحاتی است که می ‌تواند برای هر فردی در هر سن و سالی جذاب باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر هواپیما ارزان در مشهد می باشد.

آدرس بولینگ اریکه ایرانیان: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش خیابان حافظی، مجموعه فرهنگی ورزشی اریکه ایرانیان

تفریحات تهران

date_range دوشنبه 25 مهر 1401 remove_red_eye 199 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0