{{ctrl.notification}}
چرا گاهی بهتر است تنها سفر کنیم؟

چرا گاهی بهتر است تنها سفر کنیم؟

سفر تنهایی یک تجربه‌ی متفاوت و منحصر به‌فرد محسوب می‌ شود. حس و حال بیدار شدن در یک مکان جدید و تنظیم یک برنامه‌ی اختصاصی و یک‌ نفره برای دیدن مکان ‌ها و جاذبه ‌های ناشناخته، تجربه‌ ای بی ‌نظیر است که تنها در این شرایط خاص می‌ توان آن را تجربه کرد. دل‌ خواه بودن جزئیات برنامه و امکان تغییرات بدون پیش‌ بینی، از سفر تنها یک ماجراجویی بی‌ نظیر می‌ سازد. زمان برای افرادی که به تنهایی سفر می‌ کنند بسیار منعطف‌ تر از مسافرانی است که به سفرهای گروهی پا می‌گذارند. همچنین این مسافران می‌ توانند راحت ‌تر ریسک کرده و لذت‌هایی غیرقابل پیش‌ بینی را تجربه کنند. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان چارتری با پایین ترین قیمت به سایت آس چارتر مراجعه کنید.

حتی اگر سفر تنهایی مدت زیادی هم طول نکشد، اما یک بار تجربه کردن یک سفر و تعطیلات انفرادی می‌ تواند به شما در ایجاد مهارت ‌ها و شایستگی ‌هایی که می‌ توانید به تمام مراحل زندگی خود به آن‌ها تکیه کنید، کمک کند. مهارت ‌هایی که ممکن است حتی پیش از این به آن‌ ها فکر نکرده باشید و انتظار تجربه کردن آن‌ ها را نداشته باشید. اما یک سفر تنهایی در اولین تعطیلات پیش رو می ‌تواند کوله ‌بار سنگینی از تجربه ‌های غیرقابل انتظار و البته مفید را به داشته ‌های شما اضافه کند.

سفر تنهایی

۱. استقلال بیشتر در تنها سفر کردن

زمانی که کار بزرگی مانند مسافرت را به تنهایی انجام ‌می‌دهید، سایر موارد برایتان کسل کننده و دلهره ‌آور نخواهد بود. داشتن تجربه‌ ی تنهایی نیز می ‌تواند شما را تشویق کند تا کار های دیگری را نیز خودتان انجام دهید. این کار به شما کمک می ‌کند کارهایی را انجام دهید که همیشه از انجام تنهای آن وحشت داشتید.

در سفر تنهایی ممکن است اتفاقات مختلفی برای شما پیش بیاید. ممکن است شما زمین بخورید و کسی جز خود شما برای گرفتن دستتان حاضر نباشد. ممکن است به طرز غیرقابل باوری ناامید یا خشمگین شوید. هیچ‌کس از افراد خانواده یا دوستانتان در اطراف شما نیستند. حتی ممکن است از قدم گذاشتن در این سفر پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید که چرا چنین تصمیمی گرفته‌اید. اما شک نداشته باشید احساسی که بر این حس‌ های منفی غلبه خواهد داشت حس خوش‌حالی و هیجان خواهد بود.

 

۲.از منطقه ‌ی آرامش و امن خود خارج می‌ شوید

معمولا افراد از انجام کارهای مختلف در حضور جمع اجتناب می‌ کنند. این کارها می‌ تواند شامل تنها غذا خوردن و یا گردش تنهایی باشد. با این حال، ریسک کردن و صرف برخی از زمان ‌ها به تنهایی، باعث می‌ شود به این شرایط عادت کنید و با افکار خود تنها باشید. اگرچه در ابتدا این کار می‌ تواند کمی سخت باشد اما خارج از شدن منطقه ‌ی امن و آرام، می‌ تواند شما را نیز آرام‌ تر کند و حس خوبی به شما ببخشد. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما و رزرو بلیط هواپیما چارتر ارزان می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 

۳. می توانید با خودتان خلوت کنید

در دنیای امروز زندگی همه ی ما گاهی شتاب زیادی پیدا می کند. در کنار زمانی که صرف خانواده، دوستان، دانشگاه یا محل کار می کنیم، گهگاه نیاز داریم با خودمان هم خلوت کنیم. تنهایی فواید زیادی دارد: مغز را احیا می کند، تمرکز را بالا می برد و کمک می کند تفکر عمیق تری داشته باشید و در نتیجه می توانید راه حل بسیاری از مشکلات تان را پیدا کنید. اینکه فقط گاهی چند ساعتی را در پارک با خودتان خلوت کنید کافی نیست. شما به زمان بیشتری نیاز دارید. بنابراین تنها سفر کنید و از اوقات تنهایی تان استفاده کنید.

 

۴.آشنایی با آدم های جدید

آشنایی با آدم های جدید یکی از بهترین بخش های سفر کردن است. شاید فکر تنها بودن در یک مکان کاملا جدید برایتان ترسناک باشد اما به دوستان جدیدی فکر کنید که می توانید در جریان سفرتان پیدا کنید. هر جا بروید کنسرت، کافه یا صف خرید بلیت قطار آدم های بسیار زیادی اطراف تان خواهند بود که داستان های زیادی برای تعریف کردن دارند. ممکن است با بعضی از جالب ترین آدم های زندگی تان آشنا شوید و ایده های خوبی برای سفرهای بعدی تان پیدا کنید. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری و بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

سفر تنهایی

۵.کنترل کامل برنامه ی سفرتان را دارید

اگرچه مسافرت با خانواده و دوستان لذت زیادی دارد، اما گاهی مجبور می شوید کارهایی را بر خلاف میل تان انجام دهید. وقتی گروهی سفر می کنید، هر کسی نظر خودش را دارد. تصمیم گیری در مورد همه چیز، از ساعت بیدار شدن و زمان گردش رفتن گرفته تا فعالیت هایتان، باید با در نظر گرفتن خواسته ی همه ی همسفران انجام شود. اما زمانی که تنها سفر می کنید، کنترل برنامه ی سفرتان را دارید، خودتان در مورد مکان هایی که می خواهید از آن ها دیدن کنید تصمیم می گیرید و کارهایی که از نظر شما ارزش تجربه کردن ندارند را انجام نمی دهید.

 

۶.خودجوش و آزاد می شوید

شاید تصور کنید تنها سفر کردن دیوانگی است، اما این کار باعث می شود خودجوش شوید. شما می توانید کاری را تجربه کنید که معمولا انجام نمی دهید و جایی بروید که همیشه دوست داشتید. وقتی به مقصد سفرتان برسید، با اولین قدمی که بیرون از هواپیما، قطار یا ماشین بگذارید، طعم آزادی واقعی را احساس خواهید کرد. خرید اینترنتی بلیط چارترهواپیما و خرید بلیط هواپیما خارجی را با آس چارتر تجربه کنید.

 

۷. می ‌توانید تمام چیزها را فراموش کنید و مشکلات را در مبدا جا بگذارید

اگر به تنهایی سفر کنید می‌ توانید تمامی مشکلات خود را در شهر خود جا بگذارید و با خیالی آسوده به سفر بیایید. اما زمانی که با دوستان نزدیک واعضای خانواده سفر می‌ کنید دیگر هیچ چیزی را نمی‌ توانید در شهر جا بگذارید.

دیدن این افراد می ‌تواند شما را به یاد مشکلاتتان بیندازد. با تنها سفر کردن می‌ توانید خود را در موقعیت جدیدی قرار دهید و تجربه‌های جدیدتری داشته باشید.

 

۹.نوعی جدید از اعتماد به نفس را تجربه می‌ کنید

با تجربه‌ سفر تنها می‌ فهمید چقدر نسبت به زمانی که برای اولین بار کوله ‌پشتی خود را برداشته و در راه سفر پا گذاشته‌ اید قدرتمندتر شده ‌اید. شما خواهید فهمید که چقدر فرد پویایی هستید و چطور می‌ توانید در برابر مشکلات، بدون هیچ ترس خاصی به حل مسئله بپردازید. مدیریت موقعیت‌ های خطرناک و غیرقابل پیش‌ بینی تبدیل به یکی از تخصص ‌های شما شده و هر سفر جدید برایتان ساده ‌تر از سفر قبل خواهد بود. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید، قیمت بلیط هواپیما خود را بررسی کرده و سفر خود را با ما تجربه کنید.

سفر تنهایی

۱۰.به مسائل مهم زندگی پی می‌ برید

در طول سفرهایی که به‌تنهایی انجام می‌ دهید با مردم زیادی آشنا می ‌شوید که هرکدام داستان ‌های متعددی برای بیان دارند. می‌ توانید از افراد پولدار گرفته تا فقیر، روبه‌مرگ، سرحال و شاداب و … درس‌های تازه‌ای از زندگی بیاموزید.

 

۱۱.کتاب بخوانید

در طول سفرهایی که به ‌تنهایی می روید، یاد می‌ گیرید که مطالعه کتاب می ‌تواند به خلاقیت بیشتر شما کمک نماید. در این‌گونه سیاحت‌ها، با خودتان حتما کتاب ببرید تا در مسیرهای طولانی برای سرگرم شدن آن‌ ها را مطالعه نمایید. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری و بلیط ارزان هواپیما انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 

۱۲.کارهای انسان دوستانه انجام دهید

یکی از آسان‌ ترین و لذت‌ بخش‌ ترین کارهای دنیا این است که موجب خنده و آرامش دیگران بشوید. شما می‌ توانید با کارهای ساده و کوچک حتی به غریبه ‌ها هم محبت نمایید.

 

۱۳. شما می توانید ریتم خودتان را پیدا کنید.

شاید بهترین چیز درباره سفر به صورت انفرادی این باشد که تصمیم گیری درباره برنامه سفرتان کاملا به عهده خودتان است. زندگی روزمره ما معمولا تحت تاثیر جلو بردن برنامه دیگران است و در زمان تفریح هم باید خودمان را با برنامه ها و سلایق گروه هماهنگ کنیم. در تنهایی سفر کردن شما می توانید اگر در سینما از فیلمی خوشتان نمی آید از سینما بیرون بیایید یا ساعت ها صرف گشتن در موزه ای کنید که بقیه افرادی که می شناسید اصلا از آن خوششان نمی آید. همچنین می توانید به طبقه آخر قطار های چند طبقه بروید تا از منظره لذت برید یا در هتل کتاب بخوانید و در کل هر کاری که از نظر بقیه تلف کردن وقت است را انجام دهید. این که ریتم خودتان را دنبال کنید در زندگی عادی امکان پذیر نیست اما می توانید در یک سفر انفرادی این کار ها را انجام دهید و از آن لذت ببرید. با خرید بلیط چارتری و بلیط هواپیما خارجی ارزان از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

 

۱۴. بزرگی جهان را درک خواهید کرد

دنیا جای بسیار بزرگی است. البته منظور از این بزرگی تنها اندازه ‌ی جغرافیایی زمین نیست؛ بلکه بزرگی دنیا را انسان ‌هایی می ‌سازند که در سفر خود با آن ها برخورد خواهید کرد. افرادی که میل بی‌اندازه ‌ای برای یاری رساندن به شما به عنوان یک مهمان غریبه دارند. بدون شک این بزرگی و شکوه جهان را بدون تجربه کردن آن نمی‌ توان متوجه شد.

 

۱۵. می‌ توانید هر چیزی را که دوست دارید بخورید

بدون اینکه هزاران رستوران متفاوت را ببینید و تنها منوی آن‌ ها را مطالعه کنید تا غذای مورد علاقه‌ی سایر افراد گروه را بیابید، شما می‌ توانید به اولین رستوران مورد نظر خود بروید و هر چیزی را که دوست داشتید سفارش دهید و میل کنید.

اگر دوست ندارید به رستورانی بروید اصلا مشکلی نیست. می ‌توانید در هتل خود بنشینید و سفارش غذا دهید. در این سفر کسی نیست که شما را در مورد رژیم غذاییتان سرزنش کند. آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر می باشد که با خرید بلیط چارتر از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

 

۱۶. می ‌توانید کارها را به دلخواه خود در سرعت مورد نظر خود انجام دهید

بیشتر افراد دوست دارند کارهای خود را با سرعت انجام دهند. آن‌ ها دوست دارند نگاهی سریع و گذرا به موزه و یا سایر اماکن دیدنی شهر داشته باشند. اما برخی دیگر ممکن است این سرعت را دوست نداشته باشند و ترجیح دهند آرام و آهسته به راه خود ادامه دهند. زمانی که تنهایی سفر می‌ کنید می ‌توانید به دلخواه خود کارها را انجام دهید و زمان مورد نیاز خود را برای بازدید از هر مکان تنظیم کنید بدون این که نگران سایر افراد باشید. بلیط هواپیما ارزان و بلیط لحظه آخری خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

سفر تنهایی

۱۷. ارتباطتان را با خانواده قطع نکنید

و به عنوان آخرین نکته درست است که تصمیم گرفته اید تنهایی سفر کنید ولی گم و گور نشوید. نباید خانواده و وابستگانتان نگران شما شوند و ندانند چه می کنید و کجا هستید. اینکه کسی از راه دور از احوالتان با خبر باشد برای خودتان هم امن تر است تا خدایی نکرده در صورت بروز اتفاقات احتمالی بتوانند سریعا خود را به شما برسانند و کمک‌ حالتان باشند. گاهی ممکن است در طول سفر تنهایی، خطراتی حادث شود و یا شما با مشکلاتی مواجه شوید. مثلا دزد به شما بزند و همه پولتان از کف برود، خودتان گم شوید، خدای ناکرده تصادف کنید یا اتفاق تلخی از این دست که بد نیست برایش فکری کرده باشید. خرید بلیط هواپیما و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را با آس چارتر تجربه کنید.

date_range دوشنبه 24 خرداد 1400 remove_red_eye 1714 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0