{{ctrl.notification}}
پارک های آبی مشهد

پارک های آبی مشهد

مشهد، مرکز استان خراسان رضوی و پایتخت معنوی ایران می باشد. موقعیت مکانی مشهد، در شمال شرق ایران واقع شده است.مشهد در زمان افشاریان، پایتخت ایران بوده است. مشهد با 351 کیلومتر مربع، دومین شهر پهناور ایران می باشد. آس چارتر در این مطلب می خواهد شمارا با مراکز تفریحی شهر مشهد آشنا کند.

غار نمک

وجود حرم اما رضا علیه السلام در مشهد، باعث شده که مشهد سالانه میزبان زائرین زیادی از داخل و خارج باشد. به دلیل موقعیت توریستی و گردشگری که مشهد دارد، مراکز تفریحی، سیاحتی، اقامتی و خرید زیادی در این شهر تاسیس و ساخته شده است. امروزه پارک های آبی سرپوشیده در ایران، یکی از مراکز تفریحی جذاب می باشد که در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. مشهد یکی از شهرهایی است که در این زمینه پرچم دار دیگر شهرهای ایران است.

موج های آبی

یکی از جاذبه های گردشگری که در مشهد وجود دارد پارک های آبی سرپوشیده می باشد. در اینجا به ذکر اسامی این پارک ها و معرفی شان می پردازیم. شما می توانید بلیط هواپیما مشهد خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

سرزمین موج های آبی

پارک ساحلی آفتاب

پارک آبی ایرانیان

سرزمین موج های خروشان

موج های آبی

سرزمین موج های آبی

پارک آبی سرزمین موج های آبی اولین پارک آبی سرپوشیده ایران و یکی از بزرگ ترین پارک های آبی خاورمیانه می باشد. این پارک با مساحتی بالغ بر 8460 متر و زیربنایی به مساحت 2300 متر ساعاتی مفرح و سرگرم کننده را برای مراجعین به وجود می آورد. این مجموعه تا قبل از تبدیل مجموعه آبی المپیک 2008 پکن به پارک آبی، بزرگترین پارک آبی آسیا محسوب می شد. این پارک دارای سرسره های آبی، رودخانه و استخر موج می باشد که شبیه سازی شده از ساحل واقعی دریا ساخته شده است.

موج های آبی

پیش از ساخت پارک های آبی، مشهد بیشتر شهری زیارتی محسوب می شد اما بعد از ساخت پارک های آبی مشهد نیز وجهه ای سیاحتی و گردشگری پیدا کرده است و برای کسانی که قصد مسافرت و تفریح را دارند مقصدی مناسب محسوب می شود. پارک آبی سرزمین موج های آبی در سال 1386 تاسیس شد. آس چارتر شما را در تهیه بلیط هواپیما ارزان کرمانشاه مشهد کمک خواهد کرد. تا قبل از سالِ 97 این پارک تنها دارای یک مجموعه بود و خانم ها و آقایان به طور مشترک یعنی روز زوج و فرد از این مجموعه استفاده می کردند اما در سال 97 فازی دیگر در کنار ساختمان قبلی احداث و این امکان را در اختیار خانم ها و آقایان داد که همه روزه و بدون محدودیت استفاده کنند.

موج های آبی

در این پارک می توانید هم از وسایلی استفاده کنید که هیجانش کم می باشد و هم وسایل پرهیجانی مثل سرسره جت موج را امتحان کنید. این مجموعه دارای سرسره هایی نظیرسرسره چرخشی، سرسره جدید چهار نفره تیوپی تورنادو نیز می باشد.

موج های آبی

سرسره چرخشی

سرسره چرخشی یکی از جذاب ترین وسایل تفریحی این مجموعه می باشد. این سرسره در سال 2010 از سوی انجمن پارک های آبی ایران به عنوان بهترین سرسره آبی انتخاب شد. این سرسره از دو بخش قیف و تونل تشکیل شده است که هماهنگی در این 2 بخش لذت زیادی را برای مراجعه کنندگان فراهم می آورد.

موج های آبی

سرسره ترنادو

سرسره ترنادو اولین سرسره آبی 4 نفره در ایران می باشد که از کشور کانادا خریداری شده است. تیوپ 4 نفره از ارتفاعی 12 متری پرتاب و پس از عبور از تونل تاریک به قیفی می رسد و پس از عبور از آب های متلاطم قیف، به حوضچه ای می افتد.

موج های آبی

استخر موج سرزمین موج های آبی

در این پارک، استخر موجی وجود دارد که شبیه سازی از ساحل واقعی دریا می باشد. این استخر می تواند 24 نوع از امواج را در ارتفاع 1.5 متری به وجود بیاورد.

موج های آبی

سرسره موج سرزمین موج های آبی

این سرسره در آخرین قسمت از پارک با ارتفاعی معادل 8.5 متر قرار دارد. استفاده از این سرسره تنها با یک تیوپ انجام می شود و تجربه ای هیجان انگیز را در اختیار شما قرار می دهد.

موج های آبی

سرسره تویستر

این پارک شامل امکانات دیگری همچون استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، فست فود و کافی شاپ، حوضچه آب سرد، حمام ترکی، وسایل بازی کودکان و ... نیز می باشد که برای هر مراجعه کننده ای جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

آدرس این پارک در مشهد، بلوار اندیشه، اندیشه 83 می باشد. زمان کاری پارک سرزمین موج های آبی، برای خانم ها و آقایان همه روزه 11 صبح تا 8 شب می باشد. شما می توانید بلیط ارزان چارتری هواپیما را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

سرزمین موجهای آبی

سرزمین موج های خروشان

پارک سرزمین موج های خروشان، پذیرای خانم ها و آقایان به طور همزمان می باشد. این پارک بزرگترین پارک آبی جهان می باشد. این پارک با مساحتی بالغ بر 60.000 متر در کیلومتر 2 جاده شاندیز قرار دارد. پارک سرزمین موج های خروشان دارای 63 سرسره، 11 هزار تک کمد برای آقایان و 7 هزار تک کمد برای خانم ها می باشد. این پارک دارای وسایل تفریحی زیادی همچون سرسره های سرعتی که به صورت تک می باشند، زیپ لاین به ‌عنوان اولین زیپ ‌لاین سرپوشیده در جهان، چاله فضای، پینت بال، سقوط آزاد که با ارتفاع 23 متری از زمین قرار دارد، سالن ایروبیک بانوان و باعث هیجانی زیادی می شود. طولانی ترین رودخانه موج در این پارک می باشد.

موج های آبی

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به طولانی ترین روخانه موج در ایران، غار نمک، فیش اسپا، سالن ماساژ، فوتبال صابونی،  سونای خشک و بخار، جویس شاپ و پارک کودکان نیز اشاره کرد. پارک سرزمین موج های خروشان همچنین دارای فست فود و کافی شاپ بزرگی نیز برای پذیرایی از بازدیدکنندگان می باشد. سرزمین موج های خروشان اولین پارکی است که دارای سینما پارکینگ می باشد. در اینجا می خواهیم به معرفی برخی از این امکانات بپردازیم.

موج های آبی

زیپ لاین

زیپ لاین موج های خروشان، طولانی ترین زیپ لاین سرپوشیده جهان می باشد. قسمت آقایان با طولی 110 متر از ارتفاعی 34 متر آغاز می شود و در ارتفاع 25 متر به پایان می رسد. در این زیپ لاین سرعتی معادل 67 کیلومتر را تجره خواهید کرد. قسم خانم ها با سول 140 متر از ارتفاعی 27 متر آغاز و در ارتفاع 14 متر به پایان می رسد. در این زیپ لاین نیز سرعتی معادل 53 کیلومتر را تجربه خواهید کرد.

موج های آبی

فیش اسپا

در این مجموعه این پارک همچنین تنها پارکی است که دارای فیش اسپا می باشد. فیش اسپا پدیده ای جدید در سلامتی پوست و زیبایی می باشد که به "دکترماهی" نیز شناخته می شود. این پارک سالنی را برای فیش اسپا درون خود گنجانیده است.

موج های آبی

فوتبال صابونی

فوتبال صابونی، پدیده ای جدید و مهیج در پارک های آبی مشهد می باشد که برای اولین بار در موج های خروشان چیزی سرگرمی تدارک دیده شده است. در فوتبال صابونی 3 نفر بازیکن در زمینی به عرض 10 و طول 14 متر بر روی زمینی از کف صابون به بازی می پردازند که باید تعادل خود را حین بازی حفظ کنند.

موج های آبی

پینت بال

لیزر تگ یا همان پینت بال نیز بازی مهیج و سرگرم کننده است که در مجموعه موج های خروشان امکان استفاده از آن وجود دارد. انواع سلاح های لیزری، بمب، بی سیم، نارنجک، مین در این مجموعه می باشد. امکان استفاده از این بازی برای سنین 6 تا 60 سال وجود دارد.

موج های آبی

غار نمک موج های خروشان

نام دیگر غار نمک هالوتراپی می باشد. این غار دست ساز انسان که نمک خشک را در هوا معلق می کند که  پس از تنفس هوای این غار بیماری های ریوی بهبود پیدا خواهند کرد. این غار یکی از امکانات جالب و کاربردی این پارک می باشد. از فواید این پارک می توان به از بین بردن آلرژی و برونشیت، جوش، کهیر و همچنین بهبود استنشاق نام برد.

موج های آبی

سینما پارکینگ موج های خروشان

این قابلیت جدیدترین و جالب ترین امکان این مجموعه می باشد. این پارک ظرفیت گنجایش 500 خودرو در هر سانس نمایش می باشد. پرده نمایش در این سینما ابعادی همچون 20 متر طول و 10 متر عرض را داراست و در ارتفاعی بالغ بر 14 متر از زمین قرار دارد.

موج های آبی

آدرس این پارک از سمت مشهد که به سوی شاندیز حرکت کنیم، در کیلومتر 2 جاده شاندیز قرار دارد.

برای رسیدن به این پارک می توان از خط 1 مترو مشهد تا پایان وکیل آباد استفاده و سپس از آنجا با اتوبوس و یا تاکسی های خطی خود را به آنجا رسانید.

سرزمین موجهای خروشان مشهد

پارک ساحلی آفتاب

پارک ساحلی آفتاب با مساحتی بالغ بر 1500 متر مساحت یکی از مکان های تفریحی جذاب مشهد می باشد. این پارک در سال 1390 تاسیس شد. این پارک با امکاناتی نظیر بخش خانم ها، آقایان، کودکان؛ و بخش VIP و همینطور بخش های آموزشی محیطی شاد و سرگرم کننده را به وجود آورده است. شما هم اگر می خواهید از این پارک آبی مهیج لذت ببرید، آس چارتر همراه شما در تهیه بلیط هواپیما چارتر بوشهر مشهد خواهد بود.

موج های آبی

این پارک دارای مجهز ترين و مدرن سيستم هاي تاسيسات و سيستم به روز تصفيه آب ازن و به خصوص سيستم آناليز جهت كنترل ديجيتال كلر PH  می باشد که با بيش از 22 عدد منبع تصفيه شني هريك از استخر ها و بركه هاي آبي را يه صورت جداگانه پوشش مي دهد.

آدرس این پارک در مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان می باشد.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک آبی ایرانیان

این پارک نیز مانند دیگر پارک های آبی امکانات تفریحی زیادی دارد و دارای وسایل بازی متنوعی می باشد اما برخلاف دیگر پارک های آبی مشهد، سالن مجزا برای خانم ها و آقایان ندارد. و طریقه استفاده به صورت زوج و فرد می باشد. استفاده از این پاک برای خانم ها روزهای زوج از ساعت 14 تا 21 و برای آقایان نیز روزهای فرد و جمعه از ساعت 14 تا 21 می باشد.

موج های آبی

آدرس این پارک در مشهد، بلوار حجاب، نبش حجاب 8 می باشد.

از دیگر امکانات تفریحی نزدیک به پارک های آبی مشهد می توان به پارک جنگلی وکیل آباد در انتهای بلوار وکیل آباد، بوستان کوهسنگی و پارک ملت مشهد نیز اشاره کرد.

پارک آبی ایرانیان مشهد

date_range پنجشنبه 04 آذر 1400 remove_red_eye 1202 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0