{{ctrl.notification}}
هتل های پنج ستاره مشهد

هتل های پنج ستاره مشهد

مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران عزیزمان می باشد در هر فصل و در هر زمانی اعم از شهادت و تولد ائمه دارای مسافران و گردشگران بسیار زیادی می باشد. در شهادت ها مانند عاشورا و تاسوعا، وفات امام رضا (ع) و... مشهد به اوج ورود مسافران میرسد در این تاریخ های خاص پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان چارتری تهران مشهد و یا تهیه بلیط چارتری بسیار کار دشوار و سختی می شود

یک مهمانانی که وارد این شهر زیبا می شودند خواهان یک اقامت مجلل هستند. این مهمانان گرامی نباید نگران اقامت خود باشند زیرا مشهد دارای هتل های 5 ستاره و 4 ستاره بسیار زیادی است، این هتل های زیبا و مجلل تمام تلاش خود را کرده اند تا با بهترین خدمات سفری به یاد ماندنی برای شما فراهم آوردند.

بعضی از مسافران از اینکه نتوانند در تاریخ های خاص اقامت در هتل داشته باشند میترسند تا با کمبود جا روبرو شوند و این استرس بسیاز اذیت کننده است، آس چارتر علاوه بر رزرو بلیط هواپیما و بلیط هواپیما ارزان چارتری مشهد میتواند به شما در تهیه تور آنلاین هم کمک کند.

کافیست به سایت آس چارتر مراجعه کنید و به راحتی رزرو هتل های مشهد ، رزرو بلیط هواپیما را انجام دهید و سفری بی دغدقه را تجربه کنید.

 

هتل قصر طلایی

قصر طلایی

هتل قصر طلایی هتلی پنج ستاره با واحدهای متنوع خود که شامل اتاق، انواع سوئیت و آپارتمان است، .هتل بین المللی قصر طلایی به دلیل داشتن محیطی دلپذیر و کیفیت بالای خدمات ، به عنوان یکی از بهترین، لوکس ترین هتل های مشهد و کل ایران شناخته می شود.این هتل در حاشیه میدان بسیج تا حرم مطهر به شکل پیاده 15 دقیقه فاصله دارد.

نکته قابل توجه این هتل مجلل این است که تمامی مهمانان این هتل ایرانیان نیستند بلکه از سراسر جهان مهمانان مختلفی را به خود دیده است.

تا به حال شاید فکر کرده باشید که دلیل محبوبیت هتل مجلل قصر در بین مسافران چیست؟

کیفیت خوب غذا در کنار معماری زیبای رستوران سنتی

نمای شیک و زیبای هتل

اتاق ها و سوئیت های بزرگ، جادار و تمیز

سرویس دهی خوب

صبحانه بوفه خوب و متنوع

امکانات رفاهی خوب

امکانات قصر طلایی مشهد

این امکانات همه باعث شده تا محبوبیت خاصی در میان همگان پیدا کند، این هتل مجلل امکانات رفاهی رایگانی هم در اختیار مسافران عزیز خود قرار می دهد از جمله:

سالن ماساژ

سالن بیلیارد

سالن بدن سازی

سالن محل تفريح و بازی کودکان و بازي های رايانه ای

استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی

سالن های زیبایی

آژانس مسافرتی

خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)

صرافی، بانک

کتابخانه

بیزینس سنتر

تاکسی سرویس

خدمات لاندری

پزشک مقیم

پارکینگ

ترانسفر فرودگاهی و راه آهن

ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع)

 

هتل درویشی

هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی که در زمره 10 هتل لوکس ایران قرار دارد، این هتل فوق مجلل در 25 طبقه خود واحدهای اقامتی متفاوتی را جای داده است. اتاق های دوبلکس این هتل هر کدام به سبک یک تمدن خاص طراحی شده و امکانات رفاهی برا مهمانان خود دارد.

دسترسی خوب و راحت به حرم و ایستگاه مترو

صبحانه بوفه متنوع و باکیفیت

اتاق های تمیز با وسایل لوکس

وجود سرویس رفت به حرم

فاصله هتل تا حرم امام رضا حدود 1 کیلومتر می باشد، این فاصله کم باعث محبوبیت بیشتر هتل درویشی شده است.

امکانات هتل درویشی

امکانات هتل درویشی

رستوران

کافی شاپ

آسانسور

خشکشویی

فروشگاه

گاو صندوق

تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای

سشوار

پارکینگ

استخر سرپوشیده

سونا

جکوزی

باشگاه بدنسازی

کافی نت

اینترنت وای فای رایگان در لابی

دلیل محبوبیت های بیشتر هتل درویشی:

این هتل زیبا دارای اتاق های هاو سوییت های بسیار متنوعی می باشد، اتاق های این هتل مجلل شامل: اتاق های دوتخته فصل برای اقامت دو نفر به صورت استاندارد، سه تخته فصل برای یک خانواده سه نفره و یا چهارتخته فصل برای یک خانواده 4 نفره از اتاق های استاندارد هتل است.

 اما سوئیت های ویژه هتل حال و هوایی دیگر دارد از جمله:

سوئیت امپریال، اتاق اسپا، اتاق کوئین و... باعث شده که به این هتل می گویند مجلل درویشی. رستوران آتریوم هتل دوریشی در طبقه همکف هتل و با درختان نخل مصنوعی فضایی متفاوت را در حین صرف غذا برای ما فراهم می آورد، رستوران ارغوان در طبقات بالایی هتل، رستوران در فضای باز هتل و در کنار برکه آب با نام برکه و در کنار آن رستوران روف گاردن از جمله رستوران های هتل درویش است که می تواند لحظات زیبایی را برای شما فراهم سازد.

 

هتل پردیسان

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و لوکس در مشهد است، این هتل محبوب و زیبا که در 5 طبقه ساخته شده است. این هتل اتاق های دوتخته، سه تخته و سوئیت های چهارنفره لوکس و نیز امکانات تفریحی مانند استخر و حمام ترکی را دارد.

• قیمت مناسب
• صبحانه عالی
• برخورد خوب پرسنل
• دنج و دور از شلوغی شهر

از علاقه مندی های مسافران در هتل پردیسان است.

 

هتل مدینه الرضا 

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا یکی از نزدیکترین هتل‌ پنج ستاره و مجلل به حرم مطهر امام رضا (ع) است ، این هتل زیبا که بر اساس معماری سنتی ایرانی ساخته شده دارای اتاق‌های مدرن و شیک در تیپ‌های: سینگل، دبل، کانکت و سوییت می باشد.

هتل مدینه الرضا  پنج ستاره دارای 400 باب اتاق به همراه کلیه امکانات رفاهی آماده خدمت رسانی به میهمانان و مسافران به مشهد می باشدخدماتی ویژه دیگری نیز در این هتل دیده می شود نظیر:

کتابخانه، اتاق مخصوص جانبازان و معلولین محترم، اتاق مخصوص زوج‌های جوان را جهت ثبت خاطراتی خوش برای مسافرین ،مجموعه استخر و اسپا مجلل این هتل، مکانی دلنشین جهت کسب آرامش روح و روان شما پس از گذراندن یک روز در سفر می باشد.

امکانات رایگان هتل مدینه الرضا

استخر سرپوشیده 

سونا

جکوزی

خدمات ماساژ

کافی شاپ

سالن بدنسازی

سالن کنفرانس

سالن کنفراس

سالن آمفی تئاتر 

نمازخانه

کتابخانه

تاکسی سرویس

خدمات برای معلولین

پذیرش 24 ساعته

اتاق بازی

خدمات خانه داری

خدمات خشکشویی

ترانسفر رفت و برگشت

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

 پرسنل مجرب و آموزش دیده مجموعه مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی و ترکی آماده استقبال از زائرین حرم امام هشتم می باشند.

به همین جهت این هتل دارای 5 ستاره طلایی است. پیشنهاد وب سایت آس چارتر به شما این است که اگر با بلیط هواپیما و یا بلیط هواپیما لحظه آخری اصفهان مشهد به این شهر زیبا سفر کرده اید، هتل مدینه الرضا برای اقامت شما آماده خدمت رسانی می باشد.

 

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2

گروه هتل های هما در مشهد دارای 2 هتل است بنام هتل همای 1 و هتل همای 2، آس چارتر در این مقاله مفید و کاربردی به بررسی هتل همای 2 می پردازد زیرا هتل همای 1 هتلی 4 ستاره و هتل همای 2 هتلی 5 ستاره می باشد، اگر با قصد دارید با بلیط هواپیما و یا بلیط چارتر به مشهد سفر کنید زمانی که به این شهر زیبا رسیدین به شما پیشنهاد میکنم پس از استراحت و زیارت امام رضا(ع) حتما برای بازدید به هتل هما مراجعه کنید.

هتل هما مشهد بیشتر از 40 سال سابقه دارد و نماد شهر مشهد محسوب می شود.این هتلها در موقعیت خوبی قرار گرفته اند و کاملا مناسب کسانی هستند که برای کارهای ادارای به مشهد آمده اند یا می خواهند اقامتی به دور از شلوغی ها را تجربه کنند. هتل هایت معماری نوستالژیکی دارد که بسیار قابل توجه می باشد.

این هتل زیبا در منطقه ای آرام و نزدیک به تمامی مراکز خرید و تفریحی شهر مشهد می باشد، پارکی وسیع و سرسبز، گلچینی از آراسته ترین سوئیت ها و سالن های ضیافت و میهمانی را در قالب مجموعه ای مجلل، برای شما به ارمغان آمده است. موقعیت بی نظیر هتل هما، امکان دسترسی آسان و سریع را به جاذبه های مختلف شهر مقدس مشهد، چه در ایام تعطیلات و مناسب های مذهبی، چه در مسافرت های کاری و تجاری به دور از آلودگی و شلوغی شهر مشهد ممکن می سازد.درتمامی اتاق ها و سوئیت های مجلل هتل، به زیباترین نحو ممکن، مبلمان و دکوراسیون کلاسیک و مدرن و تسهیلات راحتی را در هم آمیخته اند تا فضائی گرم، صمیمی و اقامت و زیارتی به یادماندنی در مشهد برای شما مهیا نمایند.

امکانات هتل هما2

امکانات داخل اتاق هتل همای مشهد:

 شامل LCD،يخچال،اينترنت،ميني بار رايگان ،وان در حمام ،حوله ،سشوار ،سرويس فرنگي ،ميز توالت،آشپزخانه می باشد.

امکانات رایگان این هتل زیبا:

 سرویس رایگان درطول روز به حرم مطهر ، روم سرویس و کافی شاپ 24 ساعته ، مجموعه سونا واستخر ، زمین تنیس ، تاکسی سرویس 24 ساعته ، بانک ، خدمات پزشکی 24 ساعته ، خدمات لاندری ، آرایشگاه ، صندوق امانات شخصی،زمین بازی کودکان، کتابخانه، پارکینگ، نمازخانه و رستوران

 

هتل کوثر ناب

هتل کوثر ناب مشهد

هتل پنج ستاره کوثر ناب، هتلی تازه تاسیس شده در نزدیکی حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) می‌باشد که در تابستان ۱۳۹۲ در بلوار وحدت فعالیت خود را آغاز کرده است و به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر مشهد به شمار می آید. فاصله کم این هتل تا حرم یکی از ویژگی‌های بارز و خاص این هتل است. هتل کوثر ناب مشهد در حال حاضر 51 واحد مسکونی برای اسکان زائرین گرامی دارد که شامل:

 رویال سوییت، سوییت دو خوابه، سوییت دولوکس، سوییت و پریمر سوییت دارد.

تمام واحدهای این هتل مجلل مجهز به آشپزخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، مایکروفر، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش مطبوع هستند.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد

رستوران و کافی شاپ وچایخانه سنتی 

استخرو سونا و جکوزی

سالن ورزشی،سالن بیلیارد،گیم نت

فروشگاه و غرفه

پارک کودکان                   

خدمات خانه داری

صندوق امانات

کانال‌های ماهواره‌ای

اینترنت پرسرعت بی‌سیم.

سرویس رایگان برای حرم

فاصله هتل کوثر ناب تا حرم مطهر رضوی 10 دقیقه بصورت پیاده روی و 5 دقیقه با وسیله شخصی، فاصله تا فرودگاه 20 دقیقه با ماشین و یا تاکسی، فاصله هتل تا راه آهن 17 دقیقه با ماشین و یا تاکسی می باشد

پس اگر با بلیط هواپیما به مشهد سفر میکنید و یا بلیط چارترهواپیما تهیه کرده اید فاصله ای تا این هتل 5 ستاره زیبا ندارید

 

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل 5 ستاره پارس مشهد در غرب شهر مشهد در حاشیه بلوار وکیل آباد مشهد و در 15 کیلومتری حرم امام رضا (ع) قرار دارد. این هتل با دارا بودن 227 اتاق در تیپ های مختلف:

 دونفره، لوکس، دبل، رویال و... آماده میزبانی میهمانان مشهد مقدس و زایران اما رضا (ع) می باشد. هتل پارس مشهد در فضایی بدور از شلوغی های حرم و در نزدیکی تفرجگاه های طرقبه و شاندیز قرار دارد و دریاچه مصنوعی و فضای سبز اختصاصی این هتل، باعث شده مسافران، در کنار اینکه می توانند در زمان زیارت و نماز با سرویس رایگان به حرم امام رضا (ع) بروند، به راحتی می توانید به مکان های دیدنی و خوب مشهداعم از : رستوران ها و فست فود های مختلف، مراکز خرید ، مراکز تفریحی از جمله پارک ملت مشهد ، پارک گلها ، پارک چهل بازه و... دیدن فرمایند.

امکانات هتل پارس مشهد

رستوران لوتوس، رستوران سنتی، رستوران فست فود،کافی شاپ

سالن آمفی تئاتر مدرن،سالن جلسات و همایش

سالن بدنسازی، استخر و جکوزی

سالن بیلیارد

زمین تنیس، سالن اسکواش (ورزشی به تشابه تنی)

قایق سواری، فضای سبز

ماهواره

کتابخانه

کافی نت و اینترنت پرسرعت

پارکینگ اختصاصی 

زمانی که با بلیط هواپیما مشهد و یا بلیط چارتری به این شهر زیبا سفر کردید و اگر دنبال هتلی بودید که علاوه به حرم اما رضا به مکان های دیدنی هم نزدیک باشد پیشنهاد آس چارتر به شما هتل پارس می باشد، زیرا فاصله فرودگاه مشهد تا هتل پارس 25 دقیقه ، فاصله تا حرم 15 دقیقه و فاصله تا راه آهن 18 دقیقه با اتومبیل می باشد.

date_range پنجشنبه 27 خرداد 1400 remove_red_eye 3071 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0