{{ctrl.notification}}
هتل های معروف اصفهان

هتل های معروف اصفهان

سومین شهر پهناور کشور، اصفهان، سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی می باشد که برخی از شهرهای اطراف به اصفهان آمده اند و برخی دیگر نیز توریست های خارجی هستند که با شنیدن زیبایی های این شهر تاریخی، تصمیم گرفته اند به ایران سفر کرده و به نصف جهان بیایند. دراین مقاله آس چارتر به معرفی بهترین و لوکس ترین هتل های اصفهان می پردازد.آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما مشهد اصفهان شما را به خواندن این مقاله دعوا میکند.

هتل های اصفهان

هتل اسپادانا اصفهان

یکی از این اقامتگاه های جذاب است که به دلیل معماری خاص خود، طرفداران زیادی دارد. این هتل که در سال 1373 بنا نهاده شده است، در ساختمان خود از ترکیب معماری سنتی و مدرن استفاده کرده است. ساختمان هتل شامل 4 طبقه است و 32 باب اتاق مجلل و باکیفیت را در دل خود جای داده است. برای جا به جایی بین طبقات، در هتل آسانسور نیز تعبیه شده است. این هتل در بلوار آئینه خانه واقع شده است و در مجاورت مهم ترین بنای اصفهان یعنی سی و سه پل قرار دارد.

هتل های اصفهان

موقعیت ویژه این هتل موجب شده تا به انتخاب اول بسیاری از مسافران تبدیل شود و به همین دلیل در اکثر اوقات سال، هتل اسپادانا میزبان مسافران زیادی می باشد. علاوه بر سی و سه پل، هتل فاصله کمی تا مقاصد گردشگری دیگر مانند عمارت عالی قاپو، کاخ هشت بهشت و  کاخ چهل ستون دارد. با اقامت در هتل اسپادانا، می توانید در کمترین زمان ممکن برای دیدن آثار مهم تاریخی و معماری اصفهان، راهی شوید. برای مثال برای رفتن به کاخ هشت بهشت از هتل، تنها 15 دقیقه با ماشین در راه خواهید بود. با این حال نزدیکی هتل به سی و سه پل، مهم ترین علت محبوبیت آن می باشد.

هتل های اصفهان

امکانات و ویژگی های هتل اسپادانا

اتاق های هتل در طبقات اول و دوم واقع شده اند و برخی از آن ها دارای چشم انداز رو به پارک بوده و برخی دیگر پشت به پارک هستند. تمامی اتاق ها دارای امکانات رفاهی خوب و باکیفیتی هستند تا مهمانان اقامتی راحت و دلپذیر را داشته باشند. در تمامی واحدهای اقامتی امکاناتی از قبیل تلفن داخلی، کمد لباس، یخچال، تلویزیون LED، صندوق امانات، حمام و سرویس بهداشتی به همراه وسایل بهداشتی وجود دارد. برخی از واحدها دارای بالکن نیز هستند. همچنین تمام اتاق ها دارای اینترنت نامحدود و رایگان پرسرعت نیز می باشند. علاوه بر امکانات ذکر شده، تمامی واحدها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی و همچنین سیستم تهویه مطبوع نیز می باشند. سرویس بهداشتی موجود در تمامی اتاق ها نیز از نوع فرنگی است.

هتل های اصفهان

رستوران اصلی هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای چشم انداز بسیار زیبایی از سی و سه پل را به مهمانان خود هدیه می کند و محیطی آرام را ایجاد کرده است. با این حال، هتل دارای رستوران بام نیز می باشد که چشم اندازی از زاینده رود را داراست. علاوه بر رستوران بام، هتل اسپادانا یک کافی شاپ نیز دارد که در آن انواع بستنی ها و آبمیوه ها، انواع میلک شیک و انواع نوشیدنی های گرم از قهوه ترک گرفته تا موکا، سرو می شود. این کافه فضای دنج و آرامش بخشی دارد و اوقات بسیار لذت بخشی برای شما خواهد ساخت.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط چارتر اصفهان اقامت خوشی را برای شما آرزو دارد.

هتل های اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان دارای 13 طبقه است که از 100 تشکیل شده اند که ساخت و ساز این هتل طبق آخرین استاندارد های روز اروپا بنا شده است. اگر می خواهید در بلند ترین هتل شهر اصفهان اقامت داشته باشید می توانید هتل آسمان را انتخاب نمایید. این هتل در سال 1384 افتتاح شده است که زیر بنای آن نزدیک به 9000 متر مربع می باشد.

هتل های اصفهان

یکی از عالی ترین ویژگی این هتل وجود رستوران گردان است این رستوران دارا بهترین منظره است که می توانید با تماشا کردن این مناظر به یاد ماندنی غذای خود را میل نمایید و از زیبایی ها لذت کافی را ببرید. این رستوران انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را به همراه نوشیدنی های مختلف و متنوع را برای سفارش در منوی خود گنجانده است. این هتل همچنین دارای کافی شاپ منحصر به فردی است که می توانید بهترین نوشیدنی ها و بستنی ها را در این مکان سفارش دهید.

هتل های اصفهان

امکانات تفریحی هتل آسمان

امکانات تفریحی زیادی در این هتل وجود دارد که برای گذراندن اوقات فراقت به کار می رود. امکاناتی نظیر استخر، جکوزی، سونا، سالن ورزشی مجهز، اینترنت رایگان پر سرعت برای گذراندن وقت به کار می روند. اما دیگر امکانات که در اتاق های این هتل وجود دارد شامل کتاب خانه، خشک شویی، عابر بانک، فروشگاه خرید، خط تلفن، حمام و لوازم ضروری، تلویزیون، ماهواره و ... می توان اشاره کرد. در این رستوران یکی از مهم ترین ویژگی هایش این است که صبحانه همیشه برای مسافران رایگان می باشد.

هتل های اصفهان

اتاق های هتل آسمان شهر اصفهان

در هتل آسمان انواع اتاق ها نظیر اتاق های عادی، سوییت های خانوادگی و آپارتمان های تک یا دو خوابه وجود دارد که به خواست مشتری در اختیار آن ها قرار داده می شود. برای لذت بردن از مناظر زاینده رود می توانید از سوییت های این هتل را رزرو نمایید که سوییت های هتل آسمان دارای جکوزی برای گردشگران اصفهان می باشد. و استفاده از استخر هتل نیز برای تمامی مسافران رایگان می باشد.

هتل های اصفهان

هتل آوین اصفهان

هتل آوین در سال 1394 در یکی از بهترین نقطه های اصفهان، در نزدیکی میدان نقش جهان افتتاح شد. موقعیت ویژه این هتل موجب محبوبیت بالای آن نزد مسافران و توریست ها شده است. واقع شدن این هتل در خیابان هاتف، علت نزدیکی آن به مکان های تاریخی و تفریحی معروف اصفهان می باشد. با اقامت در این هتل شما به میدان نقش جهان، سی و سه پل، زاینده رود، بازار مسگرها، مقبره خواجه نظام الملک، کاخ عالی قاپو، کاخ چهلستون و مقاصد گردشگری بسیار بیشتر دیگری دسترسی خواهید داشت و می توانید در کمترین زمان ممکن از محل اقامت خود به این مکان های دیدنی و جذاب بروید.

هتل های اصفهان

امکانات و ویژگی های هتل آوین

ساختمان هتل آوین در 2 طبقه بنا شده است و دارای 71 اتاق می باشد. یکی از ویژگی های جالب این هتل این است که اتاق های آن به دو دسته طلایی و نقره ای تقسیم بندی شده اند. بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند این تقسیم بندی مربوط به رنگ دکوراسیون اتاق ها است. تمامی اتاق ها از امکاناتی شامل میز تحریر، دراور، کمد لباس و رخت آویز، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مبلمان و حمام برخوردار هستند. مبلمان و تخت های موجود در اتاق ها بسیار زیبا و تمیز بوده و فضای اتاق و اقامت را برای مهمانان لذت بخش می کنند.

هتل های اصفهان

یکی از ویژگی های خوب هتل آوین، وجود یک رستوران با ظرفیت 100 نفر است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود. علاوه بر آن، در این رستوران هر روز نان تازه نیز پخته می شود. علاوه بر رستوران، این هتل دارای کافی شاپ نیز می باشد و انواع نوشیدنی ها را سرو می کند.

هتل های اصفهان

از دیگر امکانات خوبی که هتل آوین به مهمانان خود ارائه می دهد، باشگاه ورزشی مجهزی است که در ساختمان هتل واقع شده است. در این باشگاه دستگاه های مدرن و مجهزی برای مهمانان ورزشکار قرار داده شده است تا از اقامت خود در این هتل، کاملا راضی باشند. یکی از امکاناتی که در کمتر هتلی خواهید دید اتاق ماساژ است، با این حال خبر خوب این است که هتل آوین، اتاق ماساژ نیز دارد که می توانید برای ریلکس کردن و رها شدن از دردهای جسمانی خود به آن مراجعه کنید.

هتل های اصفهان

گاهی اوقات ممکن است مسافران برای برگزاری جلسات کاری خود به یک مکان مناسب نیاز داشته باشند، هتل آوین برای این گونه شرایط نیز راه حلی ارائه داده است و آن هم وجود سالن همایش و سالن کنفرانس با ظرفیت 50 نفر می باشد.

هتل های اصفهان

اتاق چمدان یکی دیگر از خدمات جالب این هتل است. گاهی اوقات ممکن است مدت زمان اقامت ما در یک هتل تمام شود اما بخواهیم کمی بیشتر در شهر گشت و گذار کنیم، در این حالت می توانیم چمدان های خود را به هتل تحویل دهیم تا در اتاق چمدان گذاشته شوند و سپس دوباره آن ها را تحویل بگیریم. اکثر مسافران با ماشین شخصی به اصفهان سفر می کنند تا بتوانند با خیال راحت در شهر بگردند و از تمامی مکان های تاریخی و گردشگری آن دیدن کنند. هتل آوین دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 100 ماشین است و مهمانان هتل می توانند به صورت رایگان ماشین خود را در آن پارک کنند.

هتل های اصفهان

یکی از ویژگی های خوب این هتل سه ستاره این است که با وجود نزدیکی به مکان های گردشگری پرطرفدار اصفهان، خارج از محدوده ترافیک است. بنابراین شما می توانید هر زمانی که دوست داشتید بدون معطل شدن در ترافیک، برای گشت و گذار راهی شهر شوید. و اما جذاب ترین خدمتی که هتل آوین به مهمانان خود ارائه می دهد، اینترنت رایگان و پر سرعت در لابی و پارکینگ است. لابی هتل دارای فضایی زیبا و بسیار چشم نواز است و شما می توانید برای استفاده از اینترنت رایگان هتل، بدون وجود هیچ محدودیتی در لابی بنشینید.

هتل های اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل پارسیان کوثر اصفهان در حاشیه رود زاینده رود و پل مشهور سی و سه پل بنا گردیده است. خوب است بدانید که هتل در سال ‌های فعالیت خود نام‌ های گوناگونی گرفته، در ابتدای کار این هتل را هتل شرایتون می شناختند که تحت نظارت هتل های زنجیره ای شرایتون مشغول به کار بوده است؛ اما در سال 1357 نام این مجموعه را به هتل کوروش تغییر دادند. این بنا که با نام هتل کوثر اصفهان شناخته می شود، زیر مجموعه ای از شرکت هتل های بین المللی پارسیان می باشد.  یکی از دلایل شهرت بسیار زیاد هتل پارسیان کوثر غذای رستوران های متعدد آن است. در این رستوران ها انواع غذاهای سنتی و مدرن در سبک های سنتی، ایرانی، ایتالیایی و غیره سرو می شوند.

هتل های اصفهان

اتاق های هتل پارسیان کوثر

هتل پارسیان کوثر اصفهان که در سال 1350 بنا، و در سال 1397 بازسازی گردیده، در هفت طبقه ساخته شده است و مجموعا دارای 225 اتاق و 509 تخت خواب می باشد. لابی هتل ظرفیت 20 نفری و رستوران آن ظرفیتی   90نفر را دارند. لازم به ذکر است پارکینگ این مجموعه به طور ویژه جهت اسکان دادن 200 خودرو، آن هم به صورت رایگان، گنجایش دارد.

هتل های اصفهان

امکانات هتل پارسیان کوثر اصفهان

در اتاق‌ های هتل پارسیان کوثر امکاناتی همچون روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور و آباژور، میز تحریر، چای ساز، رخت آویز و کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق، دمپایی و غیره ارائه می ‌شود.

هتل های اصفهان

همچنین امکانات و خدمات هتل کوثر شامل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، کتابخانه، فروشگاه، آتلیه، پله اضطراری، فتوکپی و فکس، زنگ هشدار، مرکز خرید، چای خانه سنتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن، فضای سبز، جکوزی، استخر و سونا، صرافی، کافی نت، ماساژور، خودپرداز، لاندری و غیره است. آس چارتر ارزان ترین قیمت بلیط چارتر تهران به اصفهان را به شما پیشنهاد می کند.

date_range چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 704 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0