{{ctrl.notification}}
هتل های معروف اصفهان 2

هتل های لوکس اصفهان

سومین شهر پهناور کشور، اصفهان، سالانه میزبان گردشگران و مسافران بسیار زیادی می باشد که برخی از شهرهای اطراف به اصفهان آمده اند و برخی دیگر نیز توریست های خارجی هستند که با شنیدن زیبایی های این شهر تاریخی، تصمیم گرفته اند به ایران سفر کرده و به نصف جهان بیایند. در این مقاله آس چارتر به معرفی هتل های لاکچری و معروف اصفهان می پردازد. آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان چارتر شما به خواندن بقیه این مقاله دعوت می کند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

در اصفهان هر سمتی را که نگاه کنید یک هتل بسیار با شکوه با قدمت چند ساله می بینید. یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین هتل های شهر اصفهان به نام هتل پیروزی در ذهن مردم و مسافران ثبت شده است.هتل پیروزی دارای 95 واحد اقامتی برای مسافران می باشد و این واحد ها در 5 طبقه تشکیل شده اند. دراولین ورود شما حس می کنید که هتل پیروزی تازه تاسیس شده است اما در واقعیت این چنین نیست بنای این در 4 دهه پیش ساخته شده و میزبان جهان گردان و گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا در این هتل اتاق رزرو کرده اند. هتل پیروزی در اوایل تاسیس خود به نام کوروش شناخته شده بود اما با گذشت زمان و ایجاد تغییرات در ساخت و ساز  و بعد از سال ها نام پیروزی را برای هتل انتخاب کردند.

هتل های اصفهان

هتل پیروزی چه اقداماتی برای مشتریان خود ارائه می دهد؟

هتل پیروزی با داشتن چهار ستاره طلایی و درخشان خدمات بسیار متنوع و زیادی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. افرادی که اهل کتاب خواندن هستند در این هتل می توانند از کتاب خوانه بهره مند شوند و با خواندن کتاب های موجود در هتل اوقات فراغت خود را سپری کنند. در هتل پیروزی بازی های اینترنتی در اختیار شما قرار داده می شود و خدمات دیگر نظیر آرایشگاه، جکوزی، استخر، صندوق امانات، فروشگاه و ... سبب شده است که مشتریان بتوانند به راحتی در این محیط نیاز های خود را رفع کنند بدون این که بخواهند از محوطه هتل خارج شوند.

هتل های اصفهان

ویژگی خارق العاده دیگر هتل پیروزی داشتن پارکینگ بسیار بزرگ و مجهز است که موجب شده تا مسافران بتوانند با خیال آسوده با وسیله نقلیه خود سفر کنند. وجود رستوران های بسیار شیک و مجلل در هتل موجب شده تا مسافران با هر علاقه غذایی که دارند بتوانند غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و از خوردن آن لذت ببرند. افرادی هم هستند که می خواهند در هتل جای دنج و آرامی را برای چند ساعتی در اختیار داشته باشند که میتوانند در کافی شاپ های هتل پیروزی با نوشیدن انواع نوشیدنی های دل چسب و گوش دادن به موسیقی آرام چند ساعتی را از این فضا لذت ببرند.

هتل های اصفهان

هتل توریست اصفهان

یکی از هتل های 3 ستاره شهر اصفهان که بسیار با صفا و زیبا طراحی شده است به نام هتل توریست مشهور می باشد. این هتل قدمت 40 ساله دارد و یک نوستالژی به یاد ماندنی برای قدیمی ها و کهن سالان این شهر به حساب می آید. برخی مزیت های این هتل را می توان نزدیک بودن آن به اماکن تاریخی، جاذبه های گردشگری مشهور در شهر اصفهان مانند سی و سه پل، میدان نقش جهان، چهل ستون و هشت بهشت را نام برد.

هتل های اصفهان

امکانات موجود در هتل توریست

در هتل توریست می توانید از مزایای کافی شاپ، بوفه ، خشک شویی، بی سیم های مخصوص در اتاق ها، اینترنت رایگان پر سرعت و... بهره مند شوید. کادر پذیرش هتل به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات همچون تهیه بلیط و تاکسی و ... راهنمای تمامی مهمانان هستند. و ویژگی مهم دیگری که در این هتل وجود دارد پارکینگ در فاصله صد متری هتل است که برای تمامی مهمانان قابل استفاده می باشد.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین قیمت بلیط اهواز به اصفهان اقامت خوشی را برای شما آرزو دارد.

هتل های اصفهان

اماکنی که به هتل توریست نزدیک است

اماکن های مختلفی در نزدیکی هتل توریست وجود دارند که برخی شامل موارد زیر می باشند.

مدرسه چهار باغ

سی و سه پل

کاخ هشت بهشت

کاخ چهل ستون

پل خواجو

کاخ عالی قاپو

و...

دیگر اماکن و بازار ها نیز در نزدیکی این هتل وجود دارد که بدون نیاز به وسیله نقلیه می توانید از آن ها دیدن کرده و لذت ببرید.

هتل های اصفهان

هتل جلفا اصفهان

یکی از با سابقه ترین هتل های شهر اصفهان که دارای دو ستاره درخشان می باشد هتل جلفا نام دارد. این هتل در قدیمی ترین نقطه شهر اصفهان که به محله جلفا شناخته شده است قرار دارد. خیابان های اطراف هتل جلفا به سبک اروپایی و بسیار شیک و تمیز کار شده اند. وجود کافه های بسیار دلبر در این محیط و صدای موسیقی بی شک یک محیط دنج برای مسافران در هتل جلفا را فراهم می کند.

هتل های اصفهان

بنای هتل جلفا در سال 1354 در کنار کلیسای وانک شکل گرفته است. هتل جلفا دارای 3 طبقه و 64 اتاق است که در فضایی آرام و بی سر و صدا ساخته شده است .دانستن این موضوع برای شما عزیزان بسیار دلنشین و جذاب خواهد بود که بدانید به دلیل فرم سنگ فرش بودن محله هتل جلفا هیچ گونه اتومبیل عبور نمی کند.

هتل های اصفهان

امکانات موجود در هتل جلفا اصفهان

تمامی 64 اتاقی که در هتل جلفا وجود دارد دارای امکانات کامل از لحاظ سرویس فرنگی ایرانی، اینترنت پر سرعت رایگان، لوازمی همچون چای ساز، یخچال، نوشیدنی های گاز دار، تلفن، حمام و لوازم ضروری، تلویزیون و ماهواره و... کامل و بی نقص می باشد. دید برخی از اتاق های هتل بر روی کلیسای تاریخی و قدیمی وانک و بعضی دیگر ویوی آن ها سمت کوچه های اروپایی می باشد. انتخاب کردن هر یک از اتاق ها به سلیقه مشتری می باشد.

هتل های اصفهان

هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان یکی از بزرگ ترین و لوکس ترین هتل های اصفهان است که در مرکز این شهربنا شده است. بهره برداری  و ساخته شدن این هتل با شکوه در سال 1384 صورت گرفت و در سال 1397 برای بازسازی این هتل اقداماتی بر روی هتل انجام دادند. هتل زهره اصفهان دارای 10 طبقه با ویو و دید عالی می باشد.

هتل های اصفهان

تجهیزات عمومی هتل زهره اصفهان

هر هتلی درهرشهری که بنا شده است تمام سعی خود را می کنند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند. هتل زهره اصفهان نیز تمام سعی و تلاش خود را برای رضایت کامل مشتریانش انجام می دهد. تجهیزات مشترکی که هتل زهره دارا است می توان به آسانسور برای دسترسی راحت تر به طبقات هتل، گاو صندوق مشترک و خصوصی در اتاق ها، خدمات خشک شویی و تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال در لابی و مبلمان شیک اشاره کرد. دیگر تجهیزاتی که می توان به آن ها اشاره کرد وجود سرویس های بهداشتی ایرانی و هم فرنگی می باشد و یا وجود رستوران در هتل نیز یکی دیگر از تجهیزات می باشد.

هتل های اصفهان

هتل عالی قاپو

می دانیم که اصفهان سومین کلان شهر کشورمان می باشد و به همین دلیل هتل های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است که برخی از آن ها بسیار معروف بوده و برخی دیگر اسم و رسم خاصی ندارند. هتل عالی قاپو در دسته اول قرار می گیرد و یکی از معروف ترین و بهترین هتل های این شهر است.

هتل های اصفهان

امکانات و ویژگی های هتل عالی قاپو

برای مثال فاصله آن تا کاخ هشت بهشت تنها 600 متر است که با پای پیاده حدود 8 دقیقه پیاده روی دارد. هتل عالی قاپو با کاخ چهلستون تنها 14 دقیقه پیاده و با میدان نقش جهان تقریبا 25 دقیقه پیاده فاصله دارد. بنابراین با اقامت در این هتل، به راحتی می توانید از مکان های تاریخی مهم دیدن کنید. این هتل 4 ستاره امکانات بسیار زیادی دارد و اگر آن را به یک شهر کوچک تشبیه کنیم، اغراق نکرده ایم. هتل فضای سبز بسیار زیبایی دارد که فضای آرامش بخش و بسیار دلپذیری را ایجاد کرده است. همچنین در خارج از هتل مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی نیز وجود دارد. اگر جزو افرادی هستید که استخر و شنا کردن را دوست دارید، اقامت در هتل عالی قاپو می تواند برای تان بسیار لذت بخش باشد چون این هتل دارای استخر اختصاصی برای مهمانان خود می باشد. علاوه بر آن سونا و جکوزی نیز وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و اقامت راحتی را داشته باشید.

هتل های اصفهان

یکی از امکانات هتل عالی قاپو که در کمتر هتلی وجود دارد، آرایشگاه مردانه است. گاهی اوقات ممکن است برای آماده شدن برای یک جلسه کاری و یا حتی یک دورهمی دوستانه، بخواهید به آرایشگاه مراجعه کنید اما پیدا کردن و وقت گرفتن از یک آرایشگاه درون شهر، سخت باشد. در این زمان ها می توانید به آرایشگاه موجود در هتل مراجعه کنید و بدون معطلی و اتلاف وقت کار خود را انجام دهید. از دیگر امکانات هتل می توان به وجود ATM، فروشگاه صنایع دستی، نانوایی و کافی نت اشاره کرد.

هتل های اصفهان

رستوران های هتل

هتل عالی قاپو دارای یک رستوران ایرانی به نام پارسه و یک رستوران ایتالیایی به نام ونیز می باشد. سبک و فضای این رستوران ها کاملا با یکدیگر فرق می کنند و هر کدام منوی خاص خود را دارند. رستوران پارسه ظرفیتی 150 نفره دارد و گاهی اوقات برای مراسم هایی مانند ترحیم یا عروسی مورد استفاده قرار می گیرد. در این رستوران انواع غذاهای اصیل ایرانی از انواع خورشت ها گرفته تا غذاهای دریایی مانند میگو پفکی سرو می شود.

هتل های اصفهان

سالن های هتل عالی قاپو

همانطور که کمی قبل تر اشاره کردیم، این هتل را می توان مانند یک شهر کوچک دانست که امکانات بسیار زیادی دارد. یکی از این امکانات فوق العاده، وجود سالن های مختلف برای جلسات کاری، همایش و کنفرانس ها است. در این هتل سالن تشریفات، سالن اجتماعات و کنفرانس وجود دارد، بنابراین اگر سفر شما به اصفهان کاری است، می توانید از این سالن ها بهره ببرید. علاوه بر موارد ذکر شده، هتل عالی قاپو یک سالن مجزا برای صبحانه خوری نیز دارد.

هتل های اصفهان

ما در آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان هواپیما از تهران به اصفهان با پشتیبانی 24 ساعته در خدمت شما عزیزان میباشیم.

date_range پنجشنبه 29 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 336 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0