{{ctrl.notification}}
هتل های معروف آبادان

هتل های معروف آبادان

آبادان یکی از شهرهای جنوبی و مرکز استان خوزستان می باشد. نام این شهر از بندری در مجاورت خلیج فارس به همین نام گرفته شده است. این شهر از گذشته یکی از شهرهای مهم منطقه و خاورمیانه بوده است چرا که یکی از بزرگترین پالایشگاه های نفت دنیا در این شهر قرار دارد. آبادان در جنوب غرب ایران و هم مرز با عراق و کویت و همینطور در مجاورت با دریای خلیج فارس قرار دارد. نزدیک ترین شهر به آن نیز خرمشهر با 15 کیلومتر فاصله از آن قرار دارد. در این مطلب از سایت آس چارتر قصد داریم شما را با برخی از هتل های معروف آبادان آشنا کنیم. شما می توانید با دریافت بلیط هواپیما آبادان به این شهر زیبا سفر کنید پس در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

مهمانپذیر طهران آبادان

آب و هوای آبادان مانند دیگر شهرهای جنوبی ایران گرم و خشک می باشد و تنها در فصل زمستان دارای هوایی معتدل و مناسب می باشد از این رو بهترین فصل برای سفر به این شهر زمستان می باشد. شاید تصور بر این باشد که آبادان گزینه مناسبی برای سفرهای سیاحتی و تفریحی نباشد اما آبادان دارای مکان های دیدنی زیبایی همچون مسجد رنگونی ها، موزه آبادان، هم نشینی ادیان، بوارده آبادان، بازار ته لنجی، قدمگاه امام رضا، اروند رود و مقام خضر نبی می باشد. مردم این شهر همچنین بسیار خونگرم و خوش برخورد و مهمان نواز می باشند. همچنین قرار گرفتن آبادان در یکی از مسیرهای پرتردد تجاری، باعث شده که این شهر دارای هتل ها و مهمانسراهای مختلفی با کیفیت های مختلفی نیز باشد.

مهمانپذیر طهران آبادان

هتل 5 ستاره پارس کاروانسرا

هتل کاروانسرا یکی از هتل های قدیمی آبادان می باشد که در سال 1350 افتتاح شده بود. اما بعد از جنگ تحمیلی عملا بلااستفاده شده بود و در اختیار رزمندگان قرار داشت. پس از اتمام جنگ و در سال 1374 تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام بازسازی و دوباره پذیرای مسافران می باشد و به گروه هتل های پارسیان واگذار شد. این هتل دارای 93 اتاق می باشد. این هتل شاهد روزهای جنگ بوده است. امروزه، موزه ای از ماکت آثار جنگ در این هتل قرار دارد و می توان گفت یکی از جاذبه های این هتل به شمار می آید. در بازسازی این هتل، استانداردهای هتلداری رعایت شده است.

مهمانپذیر طهران آبادان

از دیگر امکانات این هتل می توان به: استخر روباز، سالن ماساژ، اینترنت رایگان، زمین فوتبال، رستوران و کافی شاپ،  فوتسال، پینت ‌بال و بیلیارد اشاره کرد. اگر شما هم قصد سفر به آبادان را دارید می توانید بلیط ارزان چارتری هواپیما خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. همچنین شما می توانید از فضای سبز اطراف هتل برای پیاده روی استفاده کنید. قیمت اتاق های این هتل از 807 هزارتومن شروع می شود. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آبادان 6 کیلومتر می باشد.

آدرس: آبادان، میدان کاروانسرا، تقاطع بلوار بهارستان و آزادی

مهمانپذیر طهران آبادان

هتل 4 ستاره پارسیان آزادی

هتل پارسیان، یکی از هتل های لوکس آبادان می باشد که در سال 1347 افتتاح شده است. پس از شروع جنگ تحمیلی، کار این هتل نیز با تاثیر از شرایط جنگ موقتا متوقف شد. پس از اتمام جنگ و در سال 1374 بنای هتل بازسازی و دوباره شروع به کار کرد. آخرین بازسازی در این هتل در سال 1382 انجام شده است. این هتل در گذشته به نام پرشین اما امروزه به نام پارسیان آزادی و تحت گروه نظارت هتل های پارسیان فعالیت می کند. یکی از مزیت های این ختل قرار گرفتن در مرکز شهر می باشد.

مهمانپذیر طهران آبادان

این هتل پس از بازسازی در دو فاز شرقی و غربی، سه طبقه و چهارطبقه به کار خود ادامه داد. این هتل دارای 47 اتاق می باشد در 4 طبقه می باشد. قیمت اتاق ها در این هتل از 400 هزارتومان شروع می شود. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات اینترنت رایگان، اتاق چمدان، رمپ، خدمات خانه داری، رستوران و.. می باشد. آس چارتر بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما تهران آبادان می باشد.

آدرس: آبادان، خیابان شهید طالقانی، خیابان زابل

مهمانپذیر طهران آبادان

هتل 3 ستاره امیرکبیر

هتل امیر کبیر از هتل های قدیمی آبادان می باشد که در سال 1388 مورد بازسازی قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل در مرکز شهر قرار دارد که از جهت دسترسی به مراکز خرید شهر بسیار راحت می باشد. مراکز خرید یکی از جاذبه های گردشگری هر شهری محسوب میشود که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند.

مهمانپذیر طهران آبادان

دسترسی این هتل به بازار مرکزی، مجتمع تجاری کادوس، بازار اروند و بازار ته لنجی بسیار آسان و راحت می باشد. با طی فاصله 700 متری از هتل می توانید به اروند رود برسید. قیمت اتاق ها در این هتل از 200 هزارتومان شروع می شود. هتل امیرکبیر با مساحتی بالغ بر 320 متر مربع، دارای 4 طبقه و 32 اتاق می باشد. این هتل دارای خدماتی همچون صبحانه و اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ و اسپیلت نیز می باشد.

آدرس: آبادان، خیابان امیری، نبش خیابان کاشانی

مهمانپذیر طهران آبادان

هتل 3 ستاره نخل آبادان

این هتل یکی از جدیدترین هتل های آبادان محسوب می شود. ساخت بنای هتل نخل در سال 1385 آغاز و نهایت درسال 1395 به بهره برداری رسید. این هتل دارای 31 اتاق و سوئیت می باشد. متاسفانه این هتل فاقد آسانسور می باشد اما این هتل انتخاب مناسبی برای کسانی است که از اتاق های دلگیر آپارتمانی خسته شده اند. هتل نخل با قرار گرفتن در حاشیه شهر و به دور از هیاهوی شهر مکانی دنج و آرام می باشد اما تا مرکز شهر هم فاصله زیادی ندارد و تنها با طی مسافتی 20 دقیقه ای، می توانید خود را به مراکز خرید شهر برسانید. سایت آس چارتر همراه شما برای تهیه بلیط پرواز مشهد آبادان می باشد. این هتل در فاصله 1 کیلومتری از فرودگاه قرار دارد.

 آدرس: میدان میثاق، ابتدای بلوار میثاق

مهمانپذیر طهران آبادان

هتل 2 ستاره کیوان

هتل کیوان نیز از هتل های قدیمی آبادان می باشد که در دهه 40 شمسی افتتاح شده است. این هتل دارای 4 طبقه با تعداد 33 اتاق می باشد. هتل کیوان نیز در مرکز شهر قرار دارد و یکی از مزیت های این هتل نزدیکی به مسجد رنگونی های آبادان و بیمارستان امام خمینی می باشد. دسترسی هتل کیوان به مراکز شهر، این هتل را برای سفرهای کاری بسیار مناسب کرده است. از امکانات این هتل می توان به نمای مناسب به شهر، اینترنت رایگان، رستوران، اتاق چمدان، خشکشویی و .. اشاره کرد.  قیمت اتاق ها در این هتل از 200 هزارتومان شروع می شود.

آدرس: خیابان منتظری، رو به‌ روی بیمارستان امام خمینی

مهمانپذیر طهران آبادان

مهمانسرای بهار آبادان

مهمانسرای بهار، نسبت به دیگر هتل های آبادان از قیمت مناسبتری برخوردار می باشد. این مهمانسرا در فاصله نزدیکی از پارک های آبادان قرار دارد. این پارک در محله کارگران آبادان قرار دارد. قیمت اتاق ها در این مهمانسرا از 100 هزارتومان شروع می شود.

آدرس: انتهای خیابان امیری، نرسیده به خیابان دبستان

مهمانپذیر طهران آبادان

مهمانپذیر طهران آبادان

مهمانپذیر طهران در سال 1374 به بهره برداری رسید و در سال 1396 بازسازی و مرمت شده است. این مهمانپذیر 2 طبقه می باشد و 20 اتاق نیز دارد. تمامی اتاق های این مهمانپذیر دارای سرویس بهداشتی اختصاصی نمی باشند و مسافران باید از سرویس بهداشتی ایرانی عمومی که در راهرو برای همه تعبیه شده است استفاده کنند. این مجموعه دارای آسانسور نیز نمی باشد. پنجره برخی از اتاق ها نیز دارای نمای رو به راهرو می باشند. فاصله فرودگاه تا این مهمانپذیر 17 کیلومتر می باشد.

مهمانپذیر طهران آبادان

از مکان های دیدنی نزدیک به مهمانپذیر طهران می توان به موزه هنرهای معاصر و سینما شیرین اشاره کرد. قیمت اتاق ها در این هتل از 180 هزارتومان شروع می شود. شما هم اگر قصد سفر به آبادان را دارید می توانید بلیط هواپیما اصفهان آبادان خود را از سامانه آنلاین آس چارتر تهیه کنید.

آدرس: آبادان، احمدآباد، انتهای بولوار ولایت به سمت چهارراه، لاین 1 – مقابل بانک صادرات

مهمانپذیر طهران آبادان

date_range سه شنبه 02 آذر 1400 remove_red_eye 600 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0