{{ctrl.notification}}
هتل های لاکچری تهران 3

هتل های لوکس تهران

گاهی اوقات بسیاری از افراد هنگام استراحت و تایم ‌های تعطیلی خود راهی تهران می ‌شوند تا از جاذبه ‌های گردشگری پایتخت کشور دیدن نمایند یا این ‌که گاهی پیش می ‌آید که قرارهای کاری برای عده‌ ای در تهران پیش رو خواهد بود که در نهایت باید به فکر محلی برای اقامت خود باشند. چرا که ممکن است هنگام رسیدن به تهران نتوانند جای مناسبی را برای استراحت خود بیابند، از این ‌رو باید بگوییم که هتل ‌های زیادی در سراسر تهران وجود دارد که می ‌توانید برای اقامت خود در تهران یکی از آن ‌ها را انتخاب نمایید. در این مقاله آس چارتر به معرفی بهترین هتل های تهران می پردازد، با ماهمراه باشید. شما میتوانید با خرید بلیط هواپیما ارزان از آس چارتر اقامتی به یاد مادندی در تهران داشته باشید.

هتل تهران

هتل پارسیان کوثر تهران

 یکی ازهتل ‌های 4 ستاره تهران می ‌باشد که به‌ عنوان زیرمجموعه گروه هتل ‌داری پارسیان آن را معرفی می ‌کنند، این هتل را در سال ۱ هزار 1341 بنا نهاده‌ اند و با خدمه مجرب و آموزش ‌دیده ای  که دارد به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی خواهد کرد. با توجه به این‌ که بنای این هتل قدیمی است در طی سالیان مختلف آن ‌ها را چندین ‌بار مورد بازسازی قرار داده اند و توانسته اند امکانات رفاهی بی شماری را برای مسافران مهیا نماند. این هتل که در پنج‌ طبقه راه‌ اندازی شده، 95 اتاق را درون خود جای داده که در ضلع شمالی میدان ولیعصر تهران قرار گرفته است. آس چارتر سامانه خرید بلیط هواپیما مشهد به اصفهان شما را به خواندن این مقاله دعوت می کند.

هتل های تهران

امکانات هتل پارسیان کوثر

امکانات فوق ‌العاده و پیشرفته ای که در هتل پارسیان کوثر قرار داده ‌اند باعث شده توجه مسافران زیادی به سوی این هتل جلب شود، لازم به ذکر است که بگوییم هتل پارسیان کوثر دارای 2 تخته و 3 تخته ای می ‌باشد که فضای دل ‌نشین و آرامی را برای میهمانان ایجاد می ‌کنند. درهر کدام از این اتاق ‌ها امکاناتی چون اینترنت بی ‌سیم، صندوق امانت، سرویس بهداشتی فرنگی، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلفن و ... را قرار داده اند، همچنین خود هتل دارای پارکینگ می ‌باشد که شما می ‌توانید ماشین‌ های شخصی خود را در پارکینگ قرار دهید. از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به استخر، سونا و جکوزی آن اشاره کرد که برای استفاده از هر کدام از آن ‌ها باید بهای بلیط آن را بپردازید.

هتل های تهران

لازم به ذکر است که بگوییم دو رستوران در این هتل راه ‌اندازی شده ‌است به اسم رستوران سنتی دل ‌شدگان و رستوران معروف می باشند، که هر ۲ آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران می ‌باشند در واقع باید بگوییم که رستوران استند در لابی افتتاح ‌شده است و ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ نفر را دارا می باشد، در این رستوران می ‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای خود سفارش دهید.

هتل های تهران

هتل پارسیان کوثر از 2 سالن بنام سالن‌ های زیتون و زمرد برخوردار است که مسافران و میهمانان می‌ توانند برای برگزاری همایش ‌ها و جشن ‌ها، مهمانی ‌ها و ... از آن ‌ها استفاده کنند. سالن زمرد آماده پذیرایی از  ۳۰۰ نفر را دارا می ‌باشد و برای برنامه ‌ها و مراسم‌ هایی چون عروسی و سمینار بسیار مناسب می باشد، از این ‌رو سالن زیتون دارای چیدمان بی‌ نظیر و امکانات صوتی و تصویری مناسبی است.

هتل های تهران

هتل لاله تهران

هر فردی با هر بودجه‌ ای می ‌تواند محل مناسبی را برای اقامت خود در تهران رزرو کند، از میان هتل‌ های بین ‌المللی که در تهران وجود دارد، می‌ توان هتل بین ‌المللی لاله را نام برد که از باسابقه‌ ترین هتل ‌های پنج ‌ستاره تهران معرفی می‌ شود. این هتل در سال 1350 مورد بهره ‌برداری قرار گرفته ‌است و با توجه به قدمت زیادی که دارد آن را در سال 1376 مورد بازسازی قرار داده ‌اند. هتل  لاله را در ۱۳ طبقه افتتاح کرده ‌اند که دارای 170 اتاق و سوئیت مجهز به امکانات رفاهی می ‌باشد. این هتل را در زمینی به مساحت ۱۶ هزار متر مربع راه ‌اندازی کرده ‌اند که زیرمجموعه ‌ای از گروه هتل‌ های لاله به شمار می‌ رود، خدمه مجرب و آموزش ‌دیده ای را برای هتل لاله تهران استخدام کرده ‌اند که همگی به بهترین شکل ممکن از میهمانان و مسافران استقبال خواهند کرد.

هتل های تهران

امکانات هتل لاله تهران

اتاق ‌های این هتل به اتاق های ۱ تخته، اتاق ۲ تخته و سوئیت جونیور دسته ‌بندی می ‌شوند، که تمامی واحدهای آن از دکوراسیون عالی برخوردار هستند، تمامی این اتاق‌ ها مجهز به امکانات رفاهی مناسبی می‌ باشند تا بتوانند آسایش مسافران را فراهم آورند. از مهم‌ ترین امکانات هتل می‌ توان به آنتن مرکزی، مینی ‌بار، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تاکسی‌ سرویس، صندوق امانات، امکانات پزشکی، اتاق جلسات، سالن پذیرایی، سالن همایش و ... اشاره کرد.

هتل های تهران

لازم به ذکر است که بگوییم کسانی که قصد دارند غذای خود را در هتل میل کنند این هتل از 3 رستوران بنام رستوران فرانسوی روتیسری و رستوران چینی تیاره و رستوران نمکدون برخوردار است که هر کدام از آن ‌ها آماده خدمت‌ رسانی به مهمانان می ‌باشند.

هتل های تهران

رستوران روتیسری هتل لاله تهران در فضایی صمیمی با دکوراسیونی بسیار زیبا طراحی ‌شده است که به سرو انواع غذاهای فرانسوی می‌ پردازد، بنابراین کسانی که به این غذاها علاقه داشته باشند می ‌توانند به رستوران روتیسری مراجعه کنند و چشم‌ اندازی زیبایی از کوه‌های البرز را تماشا کنند. همچنین اگر به غذاهای چینی علاقه دارید می ‌توانید به رستوران تیاره هتل لاله مراجعه کنید و طعم شیک و متفاوت غذای چینی آن را امتحان کنید. از طرفی رستوران سنتی نمکدون هتل لاله با چیدمان ایرانی و چشم‌ نوازی فوق ‌العاده انواع غذاهای ایرانی را طبخ خواهد کرد، بنابراین شما می‌ توانید با مراجعه به این رستوران غذاهای اصیل و خوش ‌طعم ایرانی را برای خود سفارش دهید. کسانی که قصد برگزاری جشن‌ ها، میهمانی ‌ها، همایش‌ ها و کنفرانس ‌ها را دارا هستند، می ‌توانند از تالارهای پذیرایی این هتل که از امکانات و تجهیزات مدرنی برخوردار می باشند نهایت استفاده را ببرند. از سالن‌های این هتل می ‌توان سالن پذیرایی گلزار و سنبل را نام برد که از نظر پذیرایی و خدمت رسانی هیچ ‌گونه کم ‌و کسری ندارد.

هتل های تهران

هتل هما تهران

اگر قصد دارید که به ادارات و شرکت‌ های مختلف تهران مراجعه کنید، می‌ توانید هتل ‌هایی را در مرکز شهر تهران برای اقامت خود انتخاب نمایید. در این ‌میان می‌ توان هتل هما تهران را معرفی کرد که آن را در سال 1352 افتتاح کرده‌ اند و برای ارائه امکانات رفاهی بیشتر به میهمانان در سال‌ های بعد چندین ‌بار آن را مورد بازسازی قرار داده ‌اند. لازم به ذکر است که بگوییم هتل هما گواهی ‌نامه بین‌ المللی حوزه مدیریت کیفیت را اخذ کرده ‌است و در ۱۵ طبقه آن را بنا نهاده اند که دارای ۱۷۳ اتاق و سوئیت می‌ باشد و امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

هتل های تهران

امکانات هتل هما تهران

همان ‌طور که گفته شد هتل هما تهران دارای 173 فضای اقامتی می ‌باشد که از اتاق ‌های ۲ تخته و سوئیت‌ های معمولی، سوئیت رویال و سوئیت جونیور برخوردار هست، لازم به ذکر است که بگوییم اتاق‌ه ای ۲ تخته این هتل از فضای بسیار بزرگ و نورپردازی مناسبی برخوردار هستند، همچنین این اتاق‌ ها در ۲ نوع توئین و دبل قابل رزرو هستند.

هتل های تهران

سوئیت رویال هما کلاس از مجلل ‌ترین سوئیت‌ ها در این هتل به شمار می ‌رود که دارای ۱ اتاق‌ خواب همراه با تلویزیون و میز دونفره و سالن نشیمن و ... می ‌باشد، همچنین می ‌توانید با انتخاب این سوئیت از حمام مجهز به وان، جکوزی، اینترنت رایگان، سیستم آی ‌پی تی ‌وی و ... استفاده کنید. از دیگر اتاق‌ های محبوب هتل هما می ‌توان سوئیت جونیور  آن را نام برد که دارای امکاناتی چون اتاق خواب، سرویس بهداشتی، سالن پذیرایی و ... می ‌باشد.

هتل های تهران

از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به استخر و مجموعه آبی روباز و سرپوشیده‌ آن اشاره کرد، همچنین سالن ماساژ و اینترنت در اتاق، سرویس ایرانی، خدمات مناسب معلولین، پارکینگ هتل، فضای سبز و کافی‌ شاپ  از دیگر خدمات این هتل به شمار می ‌روند.

هتل های تهران

رستوران و تالار هتل هما تهران

همان ‌طور که گفته شد هتل هما تهران از امکانات متنوع و متفاوتی برخوردار است که یکی از آن‌ ها رستوران و سالن پذیرایی این هتل می ‌باشد. واقع باید بگوییم که ۳ رستوران مجزا که دارای بهترین کیفیت هستند در هتل هما مشغول به فعالیت هستند، رستوران معراج در آخرین طبقه هتل واقع ‌شده است و چشم ‌اندازی کامل به شهر تهران و دامنه‌ های کوه البرز دارد. از دیگر رستوران‌ های هتل هما تهران می ‌توان رستوران گلستان را نام برد که در طبقه همکف واقع شده، این رستوران هم بسیار شیک و لوکس می ‌باشد و نمایی از محوطه باغ هتل را به نمایش می ‌گذارد. کافی‌ شاپ هتل هما تهران از فضایی فوق ‌العاده و بی ‌نظیر برخوردار است که شما می ‌توانید با رفتن به آن جا لحظات دل ‌انگیزی را برای خود رقم بزنید.

هتل های تهران

تالارهای مختلفی برای برگزاری عروسی و مراسم‌ های مختلف در هتل هما در اختیار شما قرار داده می ‌شود، اما باید این نکته را ذکر کنیم که از هزینه بسیار بالایی برخوردار می‌ باشند، ولی به‌ طورکلی انتخاب یکی از این سالن ‌ها برای عروسی مخصوصا سالن زمرد با توجه به زیبایی که دارد گزینه بسیار مناسبی بشمار می ‌رود.

هتل های تهران

هتل ویستریا تهران

این هتل به‌ عنوان یکی از هتل‌ های نوساز تهران معرفی می ‌شود که آن را در سال 1396 بسیار شیک و مجلل در دامنه رشته ‌کوه‌ های البرز  افتتاح کرده ‌اند، لازم به ذکر است که بگوییم معماری این هتل را به سبک نئوکلاسیک و کانادایی طراحی کرده اند که فضای دل ‌انگیزی را برای مسافران ایجاد خواهد کرد. هتل ویستریا به نحوی طراحی شده ‌است که جمعاً ۹۸ اتاق را دارا می ‌باشد و هر کدام از اتاق‌ های آن از تجهیزات پیشرفته و فوق ‌العاده‌ای برخوردار هستند که می ‌تواند توجه هر مسافری را به سوی خود جلب کند.

هتل های تهران

امکانات هتل وستریا تهران

یکی از مهم ‌ترین امکاناتی که هتل ویستریا تهران در اختیار مسافران قرار می ‌دهد، رستوران لوکس و باشکوه آن می ‌باشد که از چیدمان و دیزاین بسیار جذابی برخوردار است. ماساژ درمانی از دیگر امکانات هتل ویستریا به شمار می ‌رود که از فواید زیادی هم برخوردار است از میان فایده ‌های آن می ‌توان به کاهش استرس، کنترل اضطراب، کنترل افسردگی، کاهش درد و غیره اشاره کرد. مجموعه آبی که در هتل ویستریا وجود دارد توانسته ‌است با توجه به مزایایی که دارد توجه میهمانان زیادی را به سوی خود جلب کند. از میان تجهیزات آبی این هتل می ‌توان به سونا و جکوزی آن اشاره کرد که افرادی که به پوست خود اهمیت می ‌دهند، حتی در سفر هم به ‌دنبال مکان ‌هایی هستند که بتوانند از سونا و جکوزی استفاده کنند، همچنین سونا عفونت ‌های بدن را با افزایش حرارت از بین خواهد برد. از دیگر قسمت ‌های مجموعه آبی می ‌توان حمام ترکی را نام برد که به جوان ‌تر شدن پوست، انرژی بیشتر، ترویج گردش خون، آرامش بیشتر، رفع افسردگی، داشتن پوستی شفاف و ... کمک می ‌کند.

هتل های تهران

امکانات دیگری چون سالن ورزشی، تاکسی ‌سرویس، صرافی، خدمات باربری، میز تور، سی آی ‌پی، کرایه اتومبیل و ... را می ‌توان برای هتل ویستریا برشمرد.

هتل های تهران

امکانات اتاق و تالارهای هتل ویستریا

همان ‌طور که گفته شد ۹۸ اتاق را در این هتل راه‌ اندازی کرده ‌اند که به اتاق ‌های دونفره استاندارد، دونفره لوکس، دونفره توئین، سوئیت رویال و اتاق کانکت دسته ‌بندی می‌ شوند. تمامی این اتاق ‌ها از اینترنت رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، آباژور، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی برخوردار هستند، بنابراین تمامی خانواده‌ ها اعم از خانواده‌ های کم جمعیت و پرجمعیت می‌ تواند اتاق ‌های این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنند.

هتل های تهران

یکی از ویژگی‌ های مهم هتل ویستریا داشتن تالارها و سالن‌ هایی است که به افراد این اجازه را می ‌دهد، انواع مراسم و جشن و کنفرانس ‌ها یا میتینگ‌ های خود را در آن‌ جا برگزار کنند. تالارهای این هتل شامل تالار یاقوت، تالار عقیق، ویکتوریا هال و اتاق عقد می ‌شود که هر کدام از آن ‌ها با تمامی ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد و پیشرفته ‌ای که دارند مدعی برطرف کردن نیازهای مهمانان می ‌باشد. 

و در آخر شما میتوانید بلیط ارزان هواپیما لحظه آخری اصفهان به تهران خود را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

date_range سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 478 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0