{{ctrl.notification}}
هتل های لاکچری تهران 1

هتل های لوکس تهران

تهران یکی از شهرهای پرجاذبه ایران معرفی می شود که ادارات دولتی زیادی هم در این شهر قرار دارند و بیشتر مردم علاوه بر بازدید از جاذبه های منحصر به فرد آن ممکن است برای قرارهای کاری خود راهی تهران شوند. تهران به‌ عنوان پایتخت کشور ایران هتل‌ های بی‌ شماری را برای مسافرین خود راه‌ اندازی کرده ‌است که هر کدام از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار می‌ باشند، بنابراین هر فردی با هر بودجه ‌ای می‌ توانید هنگام راهی شدن به سوی تهران یکی از این هتل ‌ها را برای اقامت خود انتخاب کند. در این مقاله آس چارتر به معرفی چندتا از هتل های لاکچری تهران می پردازد.هم چنین آس چارتر بهترین قیمت بلیط هواپیما چارتر مشهد تهران را برای شما فراهم نموده است.

هتل های لاکچری تهران

هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس متعلق به کلکسیون گروه هتل ‌های اسپیناس می ‌باشد که طراحی آن را به شکل برج 24 طبقه و مجلل انجام داده اند، این هتل در بهترین منطقه تهران یعنی سعادت آباد بنا نهاده شده ‌است که دارای چشم‌ انداز بی ‌نظیر و گسترده ‌ای بر شهر تهران می ‌باشند. یک هتل لوکس و مجلل به شمار می ‌رود که در سال 1394 آن را افتتاح کرده ‌اند. طراحی هتل اسپیناس پالاس تهران را با توجه به معماری معاصر انجام داده‌اند و دارای 421 سوئیت مجهز به امکانات مناسب می ‌باشد.

هتل های لاکچری تهران

امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران

این هتل از رستوران و کافه ‌های متعدد و سالن ‌ها و تالارهای پذیرایی واتاق ‌های لوکس و مجللی برخوردار است. از طرفی امکانات بی ‌نظیری چون پارکینگ با ظرفیت 800 اتومبیل و ... را در اختیار دارد که در ادامه به معرفی تمامی آن ‌ها خواهیم پرداخت.

هتل های لاکچری تهران

با وارد شدن به هتل اسپیناس پالاس با لابی بزرگ و پر شکوه و جلال آن رو به رو خواهید شد که چشم هر بیننده ‌ای را به سوی خود جلب خواهد کرد و بعد از آن با رفتن به پذیرش هتل متوجه  دارا بودن پرسنل حرفه ‌ای و آموزش ‌دیده این هتل خواهید بود که تمامی اصول حرفه‌ ای مهمان ‌داری را رعایت خواهند کرد و همین امر باعث محبوبیت شهرت این هتل می ‌شود.

هتل های لاکچری تهران

رستوران و کافه ‌های زیاد و متنوعی در هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارد که 1 امتیاز مهم برای این هتل پنج‌ ستاره به شمار می‌ رود، به دلیل کیفیت بالای غذاهایی که در این رستوران ‌ها وجود دارد مهمانان و مشتریان استقبال زیادی از غذای هتل خواهند کرد.

آس چارتر ارائه دهنده ارزان ترین بلیط چارتر تهران اقامت خوشی را برای شما آرزو دارد.

هتل های لاکچری تهران

بسیاری از افراد شاید قصد داشته باشند که همایش، کنفرانس، کارگاه آموزشی، جلسات کاری و جشن ‌های عروسی و نامزدی خود را در این هتل برگزار کند که در این خصوص سالن ‌هایی را در اختیار مهمانان خود قرار خواهند داد. این تالارها شامل تالارهای پذیرایی امیرانی، تالار پذیرایی امیران1، امیران 2، گرند هال، پالاس هال، پارسه 1 و 2، ایوان، اتاق جلسات پارسا و سالن وی آی پی لاتون  از سالن‌های این هتل به شمار می‌ روند که هر کدام از آن‌ ها دارای طراحی و دکوراسیون لوکس و متفاوتی هستند، بنابراین شما هنگام برگزاری مراسمات خود می ‌توانید از این سالن‌ ها استفاده کنید.

هتل های لاکچری تهران

اتاق‌ هایی که در هتل اسپیناس پالاس تهران وجود دارد به اتاق ۱ تخته، اتاق ۲ تخته دبل و توئین، انواع سوئیت‌ های رویال، رویال خانوادگی، پرزیدنت تال و سوئیت‌ های جونیور دسته ‌بندی می ‌شوند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اقامت کودکان در هتل اسپیناس پالاس تهران کاملا رایگان می باشد، اما کودکان بالای 3 سال باید هزینه ‌ای را در ازای استفاده از اتاق ‌ها پرداخت نمایند.

هتل های لاکچری تهران

از دیگر امکانات هتل اسپیناس پالاس تهران می‌ توان استخر سرپوشیده، جکوزی، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، خدمات ویژه معلولین، سالن ‌های برگزاری مراسمات، تاکسی ‌سرویس، سونا خشک و بخار و ... را نام برد.

هتل های لاکچری تهران

جاذبه ها  و اماکن نزدیک به هتل اسپیناس پالاس تهران

مسافران با انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران می توانند به جاذبه های تفریحی چون پارک پلیس، پارک ژوراسیک، سینما اریکه، بوستان باغ ایرانی، موزه تنوع زیستی، موزه سینمای ایران و ... دسترسی داشته باشند. از طرفی دسترسی به مکان هایی چون سفارت جمهوری شرقی اروگوئه، رستوران گیلانه، سفارت سوریه، رصد خانه زعفرانیه، باغ فردوس، بیمارستان چشم پزشکی نور و ... با انتخاب هتل اسپیناس پالاس تهران بسیار راحت می باشد.

هتل های لاکچری تهران

هتل اسپیناس کشاورز

هتل اسپیناس کشاورزکه سال 1389 به بهره‌ برداری رسیده ‌است، این هتل دارای 20 طبقه می ‌باشد و در این طبقات 274 اتاق و سوئیت را جای داده‌ اند.هتل بین‌المللی اسپیناس کشاورز یکی از لوکس ‌ترین هتل ‌های 4 ستاره تهران معرفی می ‌شود که با ظرافت خاصی آن را طراحی کرده اند.

هتل های لاکچری تهران

معرفی رستوران‌ های هتل اسپیناس کشاورز

رستوران مانداک که به‌ عنوان رستورانی  سنتی از آن یاد می ‌شود، در طبقه منفی یک هتل قرار دارد و برای طراحی آن از نقش‌ های هنری و طراحی ‌های دکوراسیون اصیل ایرانی در دوران صفویه استفاده کرده اند، شما می‌توانید هنگام سرو غذا در رستوران از موسیقی زنده هم لذت ببرید.

رستوران بلوار 126 که در طبقه دوم هتل بین ‌المللی اسپیناس کشاورز قرار دارد، انواع غذاهای ایرانی را در اختیار مهمانان قرار خواهد داد و از صبحانه سلف ‌سرویس هم برخوردار می ‌باشد. شما می ‌توانید هنگام استراحت به کافی ‌شاپ این هتل مراجعه نمایید و انواع نوشیدنی ‌های سرد و گرم را برای خود سفارش دهید.

هتل های لاکچری تهران

معرفی اتاق‌ ها و تالارهای هتل اسپیناس کشاورز

اتاق ‌هایی که در این هتل واقع شده ‌اند به اتاق دو نفره استاندارد که شامل سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون بین ‌المللی، اینترنت، تخت دونفره دبل کو سرویس بهداشتی ... می ‌شوند، و اتاق های ۲ تخته استاندارد این هتل در عین زیبایی که دارند تمامی امکانات مورد نیاز را برای میهمانان فراهم خواهند آورد، دسته بندی می شوند.

هتل های لاکچری تهران

از طرفی سوئیت جونیور این هتل با طراحی منحصر به ‌فردی که دارد و از جذابیت ظاهری خاصی هم برخوردار است می ‌تواند آرامش مورد نیاز را برای میهمانان فراهم آورد.

سوئیت ‌هایی لاکچری هتل اسپیناس کشاورز به شما احساس زندگی سلبریتی را القا خواهد کرد، چرا که به مجلل ‌ترین شکل ممکن آن را طراحی کرده اند، متراژ هر کدام از این سوئیت‌ ها 115 متر مربع می ‌باشد.

هتل های لاکچری تهران

بسیاری از افراد برای این ‌که بتوانند مراسمات خود در را به بهترین شکل ممکن انجام دهند، معمولا از سالن‌ هایی که در هتل ‌ها واقع شده استفاده خواهند کرد، لازم به ذکر است که بگوییم هتل بین ‌المللی اسپیناس یکی از هتل‌ هایی می ‌باشد که برای برگزاری مراسم ازدواج بسیار مناسب می ‌باشد، سالن‌ های عروسی هتل بین ‌المللی اسپیناس شامل اتاق ‌های بزرگ مهمان،  ارائه بهترین غذاهای منطقه ‌ای و چشم‌ اندازهای بی ‌نظیری می ‌شود.

هتل های لاکچری تهران

جاذبه ‌ها و اماکن نزدیک به هتل اسپیناس کشاورز

همان ‌طور که گفته شد بسیاری از افراد تهران را برای قرارهای کاری  خود انتخاب خواهند کرد یا عده‌ ای دیگر برای تفریح و گشت‌ و گذار راهی تهران می ‌شوند، از این رو با انتخاب هتل اسپیناس کشاورز می ‌توان به پارک ژوراسیک، فرحزاد، پارک پلیس، سینما اریکه، بیمارستان بهمن، سفارت اردن، مجتمع تجاری میلاد نور، سفارت ژاپن، درکه، بوستان باغ ایرانی، بیمارستان چشم ‌پزشکی نور و ... دسترسی داشته باشید.

هتل های لاکچری تهران

امکانات هتل اسپیناس کشاورز

هر هتلی از امکانات بی ‌نظیر و متفاوتی برخوردار می باشد، همچنین این هتل از امکاناتی چون پارکینگ، اینترنت در لابی، استخر، حمام، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق، چایخانه سنتی، تاکسی‌ سرویس، اتاق چمدان، زنگ هشدار و ... برخوردار است.

هتل های لاکچری تهران

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی تهران  که به ‌عنوان بلندترین و بزرگ ‌ترین هتل‌ های بین‌ المللی ایران شناخته می ‌شود، این هتل که در شمال تهران قرار دارد و جز هتل ‌های پارسیان محسوب می‌ شود، مطابق با استانداردهای بین ‌المللی روز دنیا ساخته ‌شده است. هتل پنج ‌ستاره پارسیان آزادی تهران با توجه به امکاناتی که ارائه می‌ دهد، به‌ عنوان بهترین هتل تهران معرفی می ‌شود. در واقع قبل ‌از انقلاب این هتل به اسم هتل هایت تهران معروف بود، که زیرمجموعه شرکت هتل ‌های هایت قرار داشت.

هتل های لاکچری تهران

بعد از انقلاب نام آن را به هتل آزادی تغییر دادند، در واقع سال ساخت هتل آزادی تهران به ‌سال 1354 بر می ‌گردد. لازم به ذکر است که بگوییم در دهه‌ 1370 حدود 51 درصد از سهام هتل به وسیله شرکت هتل ‌های بین‌ المللی پارسیان خریداری شد، به همین علت اسم آن را به هتل پارسیان آزادی تغییر دادند.

در سال 1380 هتل پارسیان آزادی تهران بدست گروهی از کارشناسان کشورهای ایتالیا، سوئیس و چین با هزینه ‌ای بیشتر از 800 میلیارد ریال مورد بازسازی قرار گرفت، که این بازسازی را بر روی سازه، معماری درونی، نمای ظاهری و تمامی تجهیزات و تاسیسات هتل انجام دادند.

هتل های لاکچری تهران

همچنین تمامی اتاق ‌ها و سوئیت‌ های هتل مطابق با دیدگاه‌ های نوین هتل‌ داری  تغییر داده شد، از طرفی در سال 1399 بازسازی مجددی را بر روی آین هتل انجام دادند که بتوانند خدمات متفاوت تری را در اختیار مهمانان قرار دهند. به ‌طورکلی مساحت هتل پارسیان آزادی حدود 50 هزار متر مربع می‌ شود که دارای 25 طبقه است و در محله اوین تهران در محل تلاقی 2 بزرگراه یادگار امام و چمران قرار دارد، به‌ همین ‌علت با طی مسافتی کوتاه می ‌توانید به خیابان ولیعصر دسترسی داشته باشید.

هتل های لاکچری تهران

امکانات هتل پارسیان آزادی تهران

همان‌ طور که گفته شد هتل پارسیان آزادی تهران دارای ۲۵ طبقه است که تعداد ۴۳۲ اتاق و ۵ سوئیت را درون خود جای داده ‌است، از این‌ رو از امکانات بی ‌نظیری چون رستوران‌ ها، کافی ‌شاپ، خشکشویی، خانه ‌داری، آرایشگاه مردانه، پزشک، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن‌ های مخصوص برگزاری مجالس، گالری طلا و ... برخوردار است.

هتل های لاکچری تهران

کلوب ورزشی هتل پارسیان آزادی تهران تنها کلوب ورزشی به شمار می‌ رود که توانسته است استانداردهای بین ‌المللی را دریافت کند و از امکاناتی چون استخر، سونا خشک و بخار، سالن بدن ‌سازی، اتاق‌ های ماساژ و حوضچه آب سرد برخوردار است.

هتل های لاکچری تهران

رستوران‌ های هتل پارسیان آزادی تهران

رستوران ‌های مختلفی در هتل پارسیان آزادی تهران راه ‌اندازی شده‌ است که هر کدام به ارائه‌ منوهای مختلفی می ‌پردازند، لازم به ذکر است که بگوییم ۶ رستوران و کافه در این هتل وجود دارد که با مراجعه به آن ‌ها می ‌توانند انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای وعده‌ های غذایی خود انتخاب کنید.

هتل های لاکچری تهران

رستوران پارسه با معماری مناسب و فضای خانوادگی که دارد باعث می ‌شود، میهمانان بتوانند به راحتی غذای ایرانی را میل نمایند و به تماشای چشم ‌اندازی از شهر تهران بپردازند. تمام محصولات غذایی که در این رستوران سرو می ‌شوند از ایتالیا وارد خواهند شد و ظرفیت پذیرایی از 140 نفر را به صورت هم‌ زمان دارا می ‌باشد.

هتل های لاکچری تهران

رستوران کنزو از دیگر رستوران‌ های موجود در هتل پارسیان آزادی تهران می ‌باشد که یکی از معروف‌ ترین رستوران‌ های ژاپنی در شهر تهران معرفی خواهد شد، در این رستوران انواع سلمن، سوشی و دیگر غذاهای ژاپنی سرو خواهد شد. در رستوران کنزو سرآشپزهای ژاپنی استخدام شده‌ اند که هنگام پخت غذا حرکات نمایشی جذابی را از خود نشان خواهند داد.

هتل های لاکچری تهران

کافه ترانزیت ایتالیایی به ارائه قهوه ‌های فوق ‌العاده، شیک طالبی ، دیپلمات، شیک توت‌ فرنگی، شیرینی سسپری و ... می ‌پردازد که با چشیدن تک‌ تک آن‌ ها می ‌توانید طعم لذت‌ بخشی را در ذهن خود ماندگار کنید.

هتل های لاکچری تهران

سالن ‌های هتل پارسیان آزادی تهران

هتل پارسیان آزادی تهران دارای چندین سالن می‌باشد که هر کدام از آن‌ها برای مراسمات، کنفرانس ‌ها، نشست ‌های خبری و ... کاربرد مناسبی دارد.

سالن پارسه از سالن‌ هایی بشمار می ‌رود که شما می ‌توانید برای ضیافت ‌های خود از آن استفاده کنید و مهمانی ‌هایی را برگزار نمایید، لازم به ذکر است که بگوییم و با استفاده از این سالن شهر زیر پای شما قرار خواهد داشت و پنجره‌هایی به سمت شمال دارد که چشم‌انداز بی ‌نظیری به کوه دارا است

هتل های لاکچری تهران

سالن زرین که به ‌عنوان اصلی ‌ترین سالن هتل معرفی می ‌شود از تقارن و زیبایی خاصی برخوردار است که سقف آن را بسیار بلند طراحی کرده اند.

سالن‌ های برلیان و الماس برای جلسه ‌های رسمی و کنفرانس ‌های کاری بسیار مناسب می‌ باشند و سالن پانیذ که به ‌عنوان سالن وی آی ‌پی از آن یاد می ‌شود، دارای ۲۶۷ مترمربع مساحت است و گنجایش ۱۲۰ مهمان را دارا می باشد.

کافی هاوس آسمان که دقیقا رو به روی سالن الماس قرار دارد، از فضای چهارگوشه ای برخوردار است که جمعا آماده پذیرایی از ۳۰ نفر می ‌باشد.

هتل های لاکچری تهران

date_range یکشنبه 25 اردیبهشت 1401 remove_red_eye 465 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0