{{ctrl.notification}}
هتل های شیراز 1

هتل های شیراز

سفر به شیراز و بازدید از آرامگاه شاعران بزرگ کشورمان حافظ و سعدی، تقریبا جزو برنامه اکثر مردم و به خصوص علاقمندان به ادبیات و شعر می باشد. به دلیل محبوبیت بالای این شهر در بین مسافران، گزینه های مختلفی برای اقامت در شیراز وجود دارد. اکثر افراد در بین همه گزینه های پیش روی شان برای اقامت و سپری کردن چندین روز تعطیلات در شیراز، هتل ها را انتخاب می کنند. تعداد هتل های موجود در شیراز به قدری زیاد است که حتی اگر شلوغ ترین موقع سال هم به این شهر سفر کنید، باز هم می توانید یک هتل مناسب را رزرو کنید. در این مقاله آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط ارزان چارتر مشهد شیراز به معرفی بهترین های لوکس شیراز می پردازد.

هتل های شیراز

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین هتل های شیراز محسوب می شود، این هتل بیش از 30 سال در حال فعالیت در صنعت هتلداری بوده و به همین دلیل به یکی از اسم و رسم دارترین هتل های شهر تبدیل شده است. ساختمان 3 طبقه هتل در سال 1370 ساخته و سپس در سال 1394 بازسازی شده است. قرار گیری هتل در مرکز شهر در خیابان تختی، موجب نزدیکی آن به جاذبه های تاریخی و گردشگری شیراز شده و به همین دلیل هر سال میزبان مسافران بسیاری می باشد. شیراز به باغ های سرسبز و زیبای خود معروف می باشد.

هتل های شیراز

هتل ارگ به چندین باغ مانند باغ جهان نما، باغ دلگشا، نارنجستان قوام و... نزدیک است و همین موضوع دسترسی مهمانان به این مکان ها را بسیار راحت کرده و موجب محبوبیت بالای این هتل نزد توریست های خارجی و مسافران داخلی شده است.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی های هتل

دکوراسیون اتاق های هتل نیز علیرغم امکانات مدرن و امروزی، تداعی کننده زمان های قدیم و فرهنگ اصیل ایرانی می باشند. تمامی اتاق ها امکاناتی از قبیل تلفن، تلویزیون LCD، حمام و سرویس بهداشتی به همراه وسایل بهداشتی مانند حوله، شامپو و...، تشک های طبی و مبلمان می باشند. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران محبوب و پرطرفدار آن اشاره کرد. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی و همچنین غذاهای محلی فارس سرو می شود، اگر به امتحان کردن غذاهای جدید علاقمند هستید پیشنهاد می کنیم حتما غذاهای محلی رستوران را امتحان کنید.

هتل های شیراز

هتل ارگ علاوه بر رستوران، یک کافی شاپ با فضایی بسیار دلنشین و آرام نیز دارد که می توانید در آن انواع دسرها، نوشیدنی های گرم یا سرد و انواع اسنک ها را سفارش دهید. کافی شاپ هتل در فضای باز قرار دارد و فضایی ساده و در عین حال آرامش بخش را به وجود آورده است. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق سیگار، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، رستوران بام، ترانسفر رفت و برگشت، دستگاه واکس کفش و خدمات تور اشاره کرد. همچنین برای راحتی هر چه تمام تر مهمانان، هتل ارگ خدماتی از قبیل خدمات بیدار باش، خانه داری و روم سرویس، انجام کارهایی مانند فکس و فتوکپی، لاندری و خدمات باربری را نیز ارائه می کند.

آس چارتر همراه همیشگی شما و ارائه دهنده بلیط ارزان چارتری شیراز اقامت به یادماندنی را برای شما آرزو می کند.

هتل های شیراز

هتل آریو برزن

هتل آریو برزن نیز در زمره هتل های لوکس شیراز قرار دارد و امکانات بسیار مناسبی برای مهمانان خود فراهم می کند. هتل در 5 طبقه ساخته شده است و 51 باب اتاق را در خود جای داده است. اتاق های آن در انواع یک تخته، دو تخته توئین یا دبل، رویال سوئیت و آپارتمان قابل رزرو هستند.

هتل های شیراز

همانطور که کمی قبل تر اشاره کردیم، هدف بسیاری از مسافران بازدید از مکان های تاریخی مهم شیراز و گشت و گذار و تفریح در آن است؛ به همین دلیل انتخاب هتلی که به این جاذبه های گردشگری نزدیک باشد بسیار مهم است. یکی از امتیازات هتل آریو برزن، نزدیکی به این جاذبه ها است. این هتل در سال 1379 در خیابان رودکی بنا شده و سپس در سال 1395 برای ارتقا کیفیت خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفته است. قرار گیری در خیابان رودکی موجب شده تا فاصله هتل با مکان های مهمی مانند باغ جهان نما، ارگ کریمخان، حمام و بازار وکیل، خانه زینت الملک و... بسیار کم بوده و دسترسی مسافران به این مکان ها بسیار راحت و بدون دردسر می باشد.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی های اتاق ها

به صورت کلی اتاق های هتل آریو برزن، تفاوت چندانی در امکانات و وسایل موجود با یکدیگر ندارند، برای مثال تمامی واحدهای اقامتی دارای امکاناتی نظیر مبلمان، دراور، آباژور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، وسایل بهداشتی مانند شانه، سشوار، حوله و...، و حمام و سرویس بهداشتی هستند.

هتل های شیراز

یکی از امکانات مضاعف رویال سوئیت، میز ناهارخوری 8 نفره در سالن می باشد که در سایر واحدها موجود نیست. از دیگر امکانات آن می توان به ماکروفر درون آشپزخانه اشاره کرد. هتل آریو برزن آپارتمان های 2 یا 3 خوابه نیز دارد. این آپارتمان ها که دارای بیشترین میزان راحتی در میان تمامی واحدهای اقامتی هستند، یکی از بهترین گزینه های موجود در هتل برای افرادی است که به صورت خانوادگی یا دوستانه سفر کرده اند. در این آپارتمان ها امکان آشپزی نیز وجود دارد.

هتل های شیراز

امکانات و ویژگی های هتل

هتل آریو برزن با داشتن پرسنل حرفه ای و با تجربه خود، همواره در تلاش است تا اقامت رضایت بخشی برای مهمانان خود فراهم کند، به همین منظور خدمات و امکانات مختلفی را به مقیمان خود ارائه می کند.

هتل های شیراز

برخی از امکانات هتل شامل آژانس مسافرتی با قابلیت تهیه و صدور بلیط، گشت نیم روزی در شهر با هزینه مسافر، اتاق چمدان، ترانسفر رفت، تاکسی سرویس و سالن بیلیارد می باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، خدماتی از قبیل روم سرویس، خدمات بیدار باش، باربری، خانه داری و لاندری نیز در هتل ارائه می شود.

هتل های شیراز

از دیگر امکانات جذاب هتل آریو برزن، مجموعه ورزشی شامل استخر، سونا و جکوزی مجموعه ماساژ می باشد. این مجموعه چندین نوع ماساژ مختلف مانند ماساژ تایلندی، سوئدی، کاریزما و... را داراست که توسط افراد متخصص و باتجربه انجام می شود.

هتل های شیراز

رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی سنتی خوش طعم را برای شام و ناهار سرو می کند. علاوه بر آن، صبحانه نیز در رستوران سرو می شود، بدین ترتیب می توانید روز خود را با وعده ای خوش طعم و مقوی شروع کنید. اگر به قهوه یا سایر نوشیدنی ها مانند اسموتی و... علاقه دارید می توانید از کافی شاپ هتل استفاده کنید و از منوی با کیفیت آن، هر چیزی را دوست داشتید سفارش دهید.

هتل های شیراز

هتل اطلس شیراز

هتل اطلس شیراز یکی از مشهورترین هتل‌ های این شهر می‌ باشد که سه ستاره را به خود اختصاص داده است.  این هتل با 53 واحد اتاق خواب ‌های بسیار مجهز،  تمام امکانات رفاهی را در اختیار مسافران قرار داده و یک اقامت راحت را برای آن‌ ها به ارمغان می ‌آورد. هتل اطلس شیراز دارای سه ‌طبقه می‌ باشد. 

هتل های شیراز

در سال 1368 افتتاح‌ شده و همچنین لازم به ذکر است که برای ارائه خدمات بهتر به مسافران این هتل در سال 1395 هم مجدداً به بهره‌ برداری و بازسازی رسیده‌ است.  در ادامه با ما همراه باشید تا هر آنچه که راجع به هتل اطلس شیراز نیاز دلیل را برای شما شرح دهیم.

هتل های شیراز

امکانات اتاق هتل ها

تمام اتاق ‌های هتل اطلس شیراز همان‌ طور که ذکر شد از تمام امکانات رفاهی پشتیبانی می‌ کنند. این اتاق‌ ها دارای خدماتی مثل روم سرویس، صبحانه، یخچال و تمام تجهیزات رفاهی برای مسافران می ‌باشد. باید توجه داشته باشید که معمولاً تعداد تخته‌ های اتاق ‌ها متفاوت است. یعنی این‌ که اگر شما می‌ خواهید برای رزرو اتاق در این هتل اقدام نمایید. 

هتل های شیراز

امکانات کلی هتل

هتل اطلس شیراز دارای امکانات کلی هم برای راحتی میهمانان و مسافران خود می‌ باشد. به‌ عنوان مثال رستوران با ظرفیت 200 نفر پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو، اینترنت رایگان و....  باعث شده تا مسافرانی که اقامت راحت در این هتل داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که برخی از این امکاناتی که در ادامه ذکر می ‌شود در هنگام بازسازی به هتل افزوده شده‌ اند.

هتل های شیراز

به نوعی این بازسازی باعث شده تا امکانات و خدمات هتل افزایش یابد.  حال برخی دیگر از امکانات و کلی عبارت‌ اند از:  چای‌ خانه سنتی، گشت نیمروزی، خدمات باربری، پارکینگ خدمات برای معمولین،  لاندری، خدمات خانه‌ داری و...؛  همچنین هتل و تمام اتاق ‌ها از سیستم گرمایشی و سرمایشی به‌ طور کامل پشتیبانی می‌ کنند و مسافران با رزرو اتاق‌ ها می‌ توانند یک اقامت بسیار راحت را در شیراز بگذرانند. البته لازم به ذکر است که دسترسی نزدیک به اصلی ‌ترین مکان‌ های شیراز، مثل باغ ملی، باغ ارم، دروازه‌ قرآن و غیره باعث شده تا اکثر گردشگران و مسافرانی که برای شیراز سفر می‌ کنند،  هتل اطلس را به‌ عنوان اقامتگاه خود برگزینند.

هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ که یکی از مشهورترین هتل های 5 ستاره شیراز است، در سال 1392 افتتاح شد. این هتل به علت رعایت تمامی استانداردهای کامل بین المللی هتل های دنیا، توانسته است پنج ستاره کامل را دریافت نماید و به همین دلیل شما می توانید بالاترین کیفیت ها را در این مجموعه بیابید. یکی از دلایل محبوبیت هتل بزرگ شیراز نزدیکی آن به اماکن تاریخی، تفریحی و زیارتی شهر می باشد.

هتل های شیراز

بزرگ ترین رستوران گردان کل کشور در هتل بزرگ وجود دارد. جالب است بدانید نمای ساختمان هتل کشتی مانند بوده و همین موضوع سبب کنجکاو شدن توریستان و مسافران می شود.

هتل های شیراز

موقعیت مکانی هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در نزدیکی دروازه قران جای گرفته است. وضعیت دید هتل، خیابان و دشت می باشد. همچنین لازم به ذکر است خارج از محدوده طرح ترافیک بودن هتل بزرگ شیراز باعث می شود مهمانان بدون هیچ دغدغه ای به گشت و گذار در شهر پردازند.

هتل های شیراز

اتاق های هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز که در 13 طبقه بنا گردیده است، در مجموع دارای 158 اتاق خواب و 235 تخت خواب می باشد. همچنین لابی هتل ظرفیت 35 نفر را دارا است. رستوران این هتل گنجایش 360 نفر را دارد و پارکینگ نیز با ظرفیت 600 خودرو به صورت رایگان فعالیت می کند.

هتل های شیراز

امکانات هتل بزرگ شیراز

شما می ‌توانید در اتاق های این هتل پنج ستاره خدماتی نظیر روم سرویس، صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، میز تحریر، چای ساز، آب رایگان، بالکن، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا در اتاق، صندوق امانات، سیستم اعلام و اطفاء حریق در اتاق، اینترنت نامحدود رایگان، حمام، لوازم بهداشتی، دمپایی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی و غیره داشته باشید.

هتل های شیراز

همچنین خدمات عمومی هتل بزرگ شامل آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی و فکس و پرینتر، زنگ هشدار، مرکز خرید، گشت نیم روزی با هزینه، رستوران‌ بام، کافی شاپ، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، دستگاه واکس کفش، پذیرش بیست و چهار ساعته، اتاق چمدان و... است.

هتل های شیراز

علاوه بر آن مواردی نظیر صرافی، کافی نت، فضای سبز، گیم نت، پارک کودک، بازی ویدئویی و اتاق بازی، جکوزی، سالن ورزشی و سالن بیلیارد، آرایشگاه، استخر، پارکینگ، خدمات تور، خدمات باربری و پزشکی، ماساژور، وسایل بدنسازی، خودپرداز، تشریفات ویژه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کپسول آتش نشانی، خدمات بیدار باش، خدمات معلولین، مینی بار با هزینه، خدمات تهیه بلیط، لاندری، و... نیز در این هتل ارائه می گردند.

هتل های شیراز

قوانین و مقررات هتل بزرگ شیراز

طبق اساسنامه و آیین‌ نامه هتل بزرگ پذیرش خانم مجرد تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر صورت می گیرد. کودکان زیر سه سال می توانند با استفاده نکردن از سرویس اقامت رایگان و خوبی را در این هتل داشته باشند. همچنین کودکان بین 3 تا 7 سال نیز می توانند در صورت عدم استفاده از سرویس به شکل نیم بها در این هتل اقامت کنند.

هتل های شیراز

date_range جمعه 06 خرداد 1401 remove_red_eye 349 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0