{{ctrl.notification}}
هتل های اهواز

هتل های اهواز

اهواز یکی از شهرهای جنوبی ایران است که جاذبه های گردشگری و طبیعی جذابی دارد و شما می توانید در اهواز از آنها لذت ببرید در این شهر هتل ها و اقامتگاه های فراوان وجود دارد، اهواز شهر رودخانه کارون و پل سفید یکی از مکان های پر طرفدار در کشور ایران محسوب می شود و مهم است که خدمات رفاهی خوبی در آن وجود داشته باشد تا مسافران و گردشگران به راحتی  بتوانند در این شهر اقامت کنند. دراین مقاله آس چارتر به معرفی هتل های اهواز می پردازد. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران به اهواز را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

هتل های اهواز

هتل پارس اهواز

هتل ۵ ستاره پارس در سال ۱۳۴۷ در کنار رودخانه کارون در شهر اهواز افتتاح شد، این هتل جزو مجموعه هتل های پارس است که برای ارائه خدمات بهتر و مناسب تر آخرین بار در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفته است. شما می ‌توانید با اقامت در این هتل سفری به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید تمامی کارکنان و پرسنل این هتل افراد مجرب و کاربلدی هستند و ارائه تسهیلات و خدمات در این هتل طبق استانداردهای جهانی صورت می ‌گیرد. همچنین نزدیکی این هتل به مکان های مهم شهر و قرار گرفتن در مرکز شهر باعث شده تا دسترسی بسیار خوبی داشته باشد، شما از این هتل می توانید به راحتی و در کمترین زمان به مرکز تجاری مختلف، معبد چغازنبیل کاخ آپادانا و سازه های آبی شوشتر دسترسی داشته باشید.

هتل های اهواز

از خدمات ویژگی‌های دیگر هتل میتوان به رستوران مرکزی کاروان، رستوران فصلی در محوطه استخر، روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران چشم انداز، سالن اجتماعات، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، کافی شاپ، کافی نت، استخر روباز، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، آرایشگاه مردانه  گالری هنری، خدمات ویژه معلولین و  بیزینس سنتر اشاره کرد. طبق نظرات کاربران و کسانی که در این هتل اقامت داشتند این هتل جزو پرطرفدار ترین و بهترین هتل های شهر اهواز به شمار می رود.

هتل های اهواز

همچنین این هتل با فرا رسیدن اعیاد مختلف اسلامی و تخفیف هایی را برای هتل خود در نظر گرفته است که شما می توانید از آنها باخبر شوید و استفاده کنید.چنانچه کودک همراه خود داشته باشید لازم به ذکر است که اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان و در غیر اینصورت یک نفر اضافه محسوب می ‌شود، سرویس اضافه در این صورت تشک عرضه می شود.

هتل های اهواز

همچنین لازم به ذکر است استخر هتل و تنها مختص آقایان می باشد. از دیگر امکانات هتل پارس اهواز به لابی، یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه، غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی و تلفن در اتاق اشاره کرد.

هتل های اهواز

هتل نادری اهواز

هتل نادری اهواز یکی از اولین هتل های شهر اهواز است که از اولین هتل های گروه هتل های نادری هم به حساب می آید. این هتل سه ستاره کار خود را در سال 1342آغاز کرد و از آن زمان تا کنون چندین بار بازسازی شده است که تاریخ آخرین بازسازی آن به سال 1393 است. شاید بهترین و مهمترین مزیت این هتل، موقعیت جغرافیایی آن در خیابان امام خمینی اهواز باشد که باعث شده این هتل در مرکز اهواز قرار داشته باشد. این موقعیت مکانی باعث می شود تا دسترسی مهمانان به مراکز مهم شهر اهواز بسیار آسان باشد. از جمله مراکز مهمی که در نزدیکی این مجموعه قرار دارند می توان به رودخانه کارون، باغ معین، مسجد جامع، کاروانسرای معین التجار، پل سفید، آستانه علی ابن مهزیار اهوازی و بسیاری دیگر از مکان های مهم اشاره کرد.

هتل های اهواز

اتاق های هتل نادری

یکی دیگر از موضوعات مهم و شایان توجه درباره هتل نادری اهواز، موضوع اتاق های این واحد اقامتی است. مجموعه اقامتی نادری در مجموع دارای 115 اتاق و سوئیت مختلف ومتنوع است که در طبقان مختلف ساختمان 5 طبقه هتل واقع شده اند و در مجموع قابلیت پذیرایی از 203 مهمان را فراهم می آورند. گفتنی است که اتاق های این واحد گردشگری به صورت اتاق های یک تا چهار تخته و همچنین سوئیت های دو تا سه تخته به مهمانان عرضه می شوند. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های مجموعه نادری می توان به مواردی مانند روم سرویس، صبحانه بوفه کامل متشکل از انواع غذاهای گرم و سرد ایرانی و فرنگی، سرویس بهداشتی فرنگی و شارژ رایگان روزانه آب نوشیدنی اشاره کرد.

هتل های اهواز

نکته ای که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند این است که اقامت کودکان زیر 3 سال در در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان و اقامت کودکان 3 تا 7 سال هم در صورت استفاده نکردن از سرویس به صورت نیم بها است. یکی دیگر از خدمات خاص این هتل، امکان رزرو ساعتی اتاق ها در فاصله ساعت های 12 تا 18 هر روز است.

هتل های اهواز

امکانات هتل نادری

موضوع دیگری که در زمینه معرفی هتل نادری اهواز به آن می پردازیم، موضوع امکانات کلی ارائه شده توسط این هتل است. گردشگرانی که وارد این مجموعه اقامتی می شوند، می توانند از لابی مجموعه با ظرفیت 20 نفر استفاده کنند. علاوه بر این هتل پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت 15 خودرو را هم به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. از جمله سایر امکانات موجود در این مجموعه اقامتی می توان به رستوران سروش اشاره کرد که با ظرفیت پذیرایی از 150 نفر در طبقه همکف هتل واقع شده است و مجموعه از بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را در اختیار مهمانان قرار می دهد.

هتل های اهواز

به منظور رفاه حال مهمانان هتل،‌ کافی شاپ مجموعه با ظرفیت پذیرایی از 15 مهمان در طبقه همکف هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی ها و دسرهای گرم و سرد ایرانی و فرنگی به مسافران این واحد اقامتی خدمات رسانی می کند. علاوه بر این، یکی دیگر از امکانات هتل که مهمانان می توانند از آن استفاده کنند هم سالن بیلیارد مجموعه است. از جمله سایر امکانات این مجموعه می توان به مواردی مانند صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش بیست و چهار ساعته، اینترنت رایگان در تمام مجموعه، شبکه پخش فیلم، لاندری و موارد فراوان دیگری اشاره کرد. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد،‌ طراحی و چیدمان خاص این مجموعه است که باعث می شود تا مسافران دارای ناتوانی های جسمی - حرکتی هم به راحتی توان استفاده از این هتل را داشته باشند.

هتل های اهواز

رضایت مهمانان

افرادی که قصد هتل نادری اهواز را دارند باید در نظر داشته باشند که بازخوردهای به دست آمده نشان دهنده نسبتا مناسب مهمانان از این مجموعه اقامتی است. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در این بازخورد می توان به موقعیت مکانی و دسترسی عالی هتل و همچنین قیمت های به صرفه آن اشاره کرد.

هتل های اهواز

هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز هتل ۴ ستاره و جزو بهترین هتل های این شهر می باشد، این هتل این تعداد دو طبقه و حدود ۵۱ باب اتاق اقامتی دارد. چنانچه در این هتل اقامت داشته باشید می توانید که سفری بسیار خوب و خاطره انگیز و آرامش بخش برای خود خانواده تان به ارمغان بیاورید. هتل نیشکر با داشتن پرسنل کار بلد و مجرب طبق استانداردهای جهانی هتلداری اداره می شود و محیطی بسیار آرام و تمیز دارد.

هتل های اهواز

همچنین واقع شدن این هتل در مرکز شهر و دسترسی آنان به مراکز مهم و مناطق گردشگری یکی از ویژگی‌های بسیار مهم آن است. شما زمانی که در این شهر اقامت دارید به سادگی می توانید با مراجعه کردن به رستوران هتل غذای خود را تهیه کنید، منوی این رستوران بسیار کامل است و تمام غذاهای ایرانی و فرنگی در آن یافت می شود.

هتل های اهواز

از امکانات رفاهی هتل نیشکر اهواز می‌ توان به استخر سرپوشیده، ترانسفر فرودگاهی، سالن های همایش و کنفرانس و آمفی تئاتر اشاره کرد. چنانچه کودکی را همراه خود دارید لازم به ذکر است که هزینه اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس رایگان در این هتل به صورت رایگان می باشد و افراد بالای ۶ سال نفر اضافه محسوب می‌ شوند.

هتل های اهواز

از دیگر ویژگی های قابل توجه هتل نیشکر می توان به پارکینگ مسقف و رو باز، سرویس بهداشتی در راهرو، یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، سالن ورزشی، اینترنت در لابی، تلفن در اتاق و سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل های اهواز

لازم به ذکر است که سرویس اضافه در این هتل به صورت تخت ارائه می ‌شود و برای پذیرش خانم‌ ها تنها کارت ملی و شناسنامه عکس دار و برای پذیرش زوج تنها با وجود صیغه نامه معتبر با مهر برجسته و یا کارت ملی و شناسنامه زوجین امکان‌ پذیر خواهد بود.

هتل های اهواز

date_range پنجشنبه 05 خرداد 1401 remove_red_eye 391 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0