{{ctrl.notification}}
هتل های ارومیه

هتل های ارومیه

ارومیه یکی از شهرستان های مسافر پذیر ایران می باشد که به دلیل موقعیت های ویژه ای که از آن خود کرده است مسافران زیادی برای کار و تفریح به این منطقه سفر می کنند، هتل آنا یکی از مکان هایی می باشد که شما می توانید برای استراحت و اقامت برگزینید. شما هم اگر قصد سفر به ارومیه را دارید و به دنبال مکانی برای اقامت می گردید بهتر است در ادامه مقاله با آس چارتر سامانه برتر خرید بلیط لحظه آخری تهران به ارومیه همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد این هتل آشنا شوید.

هتل های ارومیه

درباره هتل آنا ارومیه

این هتل به دلیل امکانات ویژه ای که از آن خود کرده است دارای پنج ستاره می باشد و برای تمامی مسافران مشکل پسند و قانون مند نیز مناسب خواهد بود. هتل آنا در سال 1394 افتتاح شده است و با توجه به تمامی استاندارد های کافی جز یکی از بهترین مجموعه های ارومیه می باشد. این هتل با پرسنلی مجرب و کار بلد می تواند ساعات خوشی برای شما و خانواده نیز رقم بزند.

هتل های ارومیه

امکانات هتل آنا

این هتل با توجه موقعیت و مکانی که در آن قرار گرفته است رفت و آمد به نقاط مهم ارومیه رو برای مسافران آسان نموده و موجب راحتی آن ها نیز شده است. هتل آنا در نزدیکی پارک جنگلی و نمایشگاه فدک بنا شده و اگر شما قصد مراجعه به این نقاط را داشته باشید این امر برایتان بدون اتلاف وقت میسر خواهد شد. وضعیت دید این هتل به سمت کوه و خیابان می باشد و این موضوع برای بسیاری از مسافران خوشحال کننده خواهد بود.

هتل های ارومیه

هتل آنا در 21 طبقه و 196 اتاق بنا گردیده و می توانید مسافران زیادی را در طول روز پذیرش نماید. تعداد تخت های این مجموعه 263 عدد می باشد و مراجعه کنندگان می توانند با توجه به تعداد نفرات همراه اتاق های تک تخته، دو تخته و غیره را رزرو نمایید. لابی هتل با ظرفیتی معادل 100 نفر می تواند افراد زیادی را به طور همزمان در خود جای دهد، اینترنت در این قسمت از هتل رایگان ارائه می شود.

هتل های ارومیه

یکی از نکات مهم در این هتل داشتن رستورانی با ظرفیت 150 نفر می باشد و شما برای صرف غذا لازم نیست مسافت طولانی برای یافتن رستوران طی کنید. پارکینگ مجموعه آنا 120 خودرو را به طور رایگان در خود جای می دهد و شما می توانید با پارک نمودن ماشین خود در این محوطه با خیالی راحت به استراحت بپردازید. هزینه اقامت برای کودکان زیر 12 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت رایگان محسوب می شود.

هتل های ارومیه

دسترسی

یکی از نکات مهم در انتخاب هتل دسترسی آسان می باشد، همانطور که گفته شد این مجموعه با موقعیت عالی که از آن خود کرده است به نقاط مختلف همچون بیمارستان، مجتمع های تجاری، سینما، بازار، مسجد و پارک جنگلی دسترسی آسانی داشته است. شما می توانید با رزرو این هتل و اقامت در آن ساعاتی پر از خاطره برای خود و خانواده نیز بسازید و از سفر نیز نهایت لذت را ببرید.

آدرس: ارومیه، خیابان جام جم، مقابل گلشهر 2، پلاک 80

هتل های ارومیه

هتل پارک ارومیه

ارومیه به عنوان مرکز استان آذربایجان غربی و یکی از مراکز اصلی گردشگری و اقتصادی در شمال غرب کشور، سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران و مسافران است. به منظور خدمات دهی به این مسافران هتل ها و واحدهای اقامتی مختلفی در این شهر فعال هستند که مسافران می توانند بر اساس نیازهای خود، یکی از آنها را انتخاب کنند. یکی از این واحدهای اقامتی، مجموعه اقانتی چهار ستاره هتل پارک ارومیه است.

هتل های ارومیه

معرفی هتل پارک

هتل پارک ارومیه کار خود را در سال 1388 در خیابان امام شهر ارومیه آغاز کرد. این هتل چهار ستاره که درساختمانی 6 طبقه قرار دارد در مقابل بازار شهر ارومیه قرار دارد. این موقعیت جغرافیایی باعث شده تا مهمانان این مجموعه اقامتی 2500 متر مربعی بتوانند از بهترین دسترسی به مراکز تجاری و گردشگری شهر ارومیه استفاده کنند. از جمله مراکز مهمی که در فاصله کمتر از 1500 متری تا این مجموعه قرار دارند می توان بازار بزرگ شهر، مسجد جامع، کلیسای حضرت مریم و بسیاری دیگر از مکان های مهم اشاره کرد.

هتل های ارومیه

اتاق های هتل پارک

یکی دیگر از موضوعات مهم و شایان توجه درباره هتل پارک ارومیه، موضوع اتاق های این واحد اقامتی است. مجموعه اقامتی پارک در مجموع دارای 75 اتاق و سوئیت مختلف ومتنوع است و در مجموع قابلیت پذیرایی از 204 مهمان را فراهم می آورند.

هتل های ارومیه

گفتنی است که اتاق های این واحد گردشگری به صورت انواع اتاق های یک تا سه تخته و همچنین سوئیت های سه تا چهار تخته به مهمانان عرضه می شوند. از جمله امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های مجموعه پارک می توان به مواردی مانند روم سرویس، صبحانه بوفه کامل متشکل از انواع غذاهای گرم و سرد ایرانی و فرنگی، سرویس بهداشتی فرنگی و شارژ رایگان روزانه آب نوشیدنی اشاره کرد. نکته ای که گردشگران باید به آن توجه داشته باشند این است که اقامت کودکان زیر 7 سال در در صورت استفاده نکردن از سرویس در این هتل رایگان است. گفتنی است که ساعت تحویل اتاق ها و سوئیت های این واحد اقامتی ساعت 14 و زمان تخلیه آنها، ساعت 12 است.

هتل های ارومیه

امکانات هتل پارک

موضوع دیگری که در این بخش از معرفی هتل پارک ارومیه به آن می پردازیم، موضوع امکانات کلی ارائه شده توسط این هتل است. گردشگرانی که وارد این مجموعه اقامتی می شوند، می توانند از لابی مجموعه با ظرفیت 50 نفر استفاده کنند. علاوه بر این هتل پارکینگ با ظرفیت 200 پارک خودرو را هم به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل های ارومیه

از جمله سایر امکانات موجود در این مجموعه اقامتی می توان به رستوران اصلی مجموعه اشاره کرد که با ظرفیت پذیرایی از 250 نفر در طبقه دوم هتل واقع شده است و مجموعه از بهترین و لذیذترین غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی را به صورت بوفه یا انتخابی در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل دارای یک فست فود به نام دادلی هم است که با ظرفیت 200 نفر در طبقه اول قرار دارد به مهمانان خدمات ارائه می دهد. سالن کنفرانس هتل پارک هم با ظرفیت 200 نفر در طبقه چهارم هتل قرار دارد. این سالن به مدرن ترین تجهیزات صوتی و تصویری مجهز است. این واحد اقامتی علاوه بر سالن کنفرانس دارای سالن اجتماعات با ظرفیت 300 نفر و بیزینس روم با ظرفیت 50 نفر هم هست.

هتل های ارومیه

از جمله سایر امکانات این مجموعه می توان به مواردی مانند اتاق بازی، خدمات پزشکی، اینترنت رایگان در تمام مجموعه، خدمات خشکشویی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، گشت نیم روزی، اتاق چمدان، صرافی، کافی نت و موارد فراوان دیگری هم اشاره کرد. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد،‌ طراحی و چیدمان خاص این مجموعه است که باعث می شود تا مسافران دارای ناتوانی های جسمی  حرکتی هم به راحتی توان استفاده از این هتل را داشته باشند.

هتل های ارومیه

رضایت مهمانان از هتل پارک

افرادی که قصد اقامت در هتل پارک ارومیه را دارند باید در نظر داشته باشند که بازخوردهای به دست آمده نشان دهنده رضایت خوب مهمانان از این مجموعه اقامتی است.  این رضایت در امتیاز کسب شده توسط این هتل در بخش نظرات گوگل، یعنی امتیاز 4.1 از 5، مشهود است.

هتل های ارومیه

date_range چهارشنبه 04 خرداد 1401 remove_red_eye 380 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0