{{ctrl.notification}}
نکات مهم قبل سفر

شما لازم است نکات ایمنی قبل از سفر خود بگیرید تا سفر آرام تر و راحتری داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید .

مثلا قبل از سفر حتما قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری خود را چک کنید و ... آس چارتر در این مقاله به شما کمک می کند سفر آرامتری داشته باشید .

نکات مهم قبل از سفر

اگر شما هم می خواهید سفر کنید بهتر است قبل از هر کاری برنامه ریزی کنید، سفری که بدون برنامه ریزی صورت گیرد به شدت خسته کننده و استرس زا می تواند باشد. بهتر است مقصد ما کارهای اداری خود را پیگیری کنید و همچنین مقصد سفر خود را دقیق مشخص کنید و محل اقامت و بلیط خود را رزرو کنید تا به مشکل برنخورید.

هزینه در سفرهای ما نقش بسیار پررنگی دارد شما می توانید قبل از اینکه تصمیم به سفر بگیرید پایین ترین قیمت در روزهای مختلف را بررسی کنید و سپس مقصد و محل اقامت و تاریخ خود را مشخص کنید. اگر داخلی سفر می کنید یا سفر خارجی دارید بهتر است وسایل کمتری بردارید تا هزینه اضافه وزن نخواهید بپردازید. در این صورت شما هزینه و دردسر کمتری خواهید داشت. اگر شما هم عادت دارید دائم عکاسی کنید باید بدانید لذت کمتری خواهید برد پس عکاسی را محدود تر کنید و لذت بیشتری ببرید. درصورتی که به منطقه خاصی سفر می کنید لازم است قبل از سفر با آداب و رسوم آن منطقه آشنا شوید.

هر سفر فرصت جدیدی در اختیار شما قرار می دهد، جسورانه به استقبال سفر بروید. شما می توانید با استفاده از غذاهای محلی هر منطقه تجربه خاصی را داشته باشید. در آخر نکات باید بدانید بهترین سفر، سفری همراه با آرامش است پس در انتخاب همسفر و اجزا سفر دقت کنید تا انرژی بگیرید و با روحیه چند برابر از سفر برگردید. معمولا مسافرینی که تاخیرهای چند ساعتی در فرودگاه را تجربه کرده اند ، بسیارخسته و آزرده‌ خاطر می‌شوند. اگر نمی‌خواهید در فرودگاه معطل شوید، حتما تاخیر پروازها را قبل از مسافرت از وب سایت فرودگاه چک کنید ، مخصوصا اگر بلیط هواپیما چارتر ارزان  تهیه کرده اید .

نکات قبل از سفر

چمدان های خود را سبک و سنگین کنید :

اگر شما هم بلیط هواپیما ارزان چارتر تهیه کرده اید با توجه به ایرلاین و کلاس پروازی میزان بار مجاز پروازها متفاوت است و باعث می شود برای سوار شدن پرواز کمتر معطل شوید و هزینه کمتری بپردازید.

مدارک ضروری خود را در کیف دستی خود قرار دهید :

شما قبل از سفر نیاز است به نکات ایمنی قبل از سفر دقت کنید که از آن جمله می توان گفت مدارک شناسایی برای سوار شدن به وسیله نقلیه و بلیط آن، مثلا بلیط هواپیما، مدارک احراز هویت برای هتل ، کارت بانکی ، در صورتی که با وسیله نقلیه شخصی سفر می کنید دفترچه بیمه ، گواهی نامه رانندگی خود را حتما در کیف دستی قرار دهید تا به مشکل برنخورید.

مدارک را هر جایی نگذارید :

از اقدامات قبل از سفر با خودرو این است که اوراق بهادار، اشیاء قیمتی، زیورآلات و... خود را در چمدان نگذارید و سعی کنید در کیف دستی قراردهید و با خود به داحل کابین پرواز ببرید تا حواستان به آنها باشد.

مراقب باشید لباس هایتان چروک نشود :

از نکات مهم قبل از سفر این است که سفرهای طولانی و چمدانهای کوچک باعث می شوند که لباس هایتان چروکیده شوند برای جلوگیری از اینکار بهتر لباس ها را به جای تا کردن رول کنید و یا از کیسه های وکیوم استفاده کنید.

نکات قبل از سفر

لوازم ضروری را کجا بگذاریم :

از نکات مهم قبل از سفر این است که لوازمی مانند عینک، شارژر موبایل، هدفون، دوربین خود را در زیپ کیپ یا جعبه های کوچک بگذارید تا بتوانید هم آنها را مرتب و سالم نگه دارید و هم دم دست باشند و راحتتر دسترسی پیدا کنید.

شکستنی ها را چکار کنیم :

سعی کنید شکستنی ها را داخل چمدان نگذارید، آنها را بسته بندی کنید و با خودتان به داخل هواپیما ببرید این بهترین روش برای حمل شکستنی ها می باشد.

پول نقد یادتان نرود :

این مطلب درست است که کارت بانکی امروزه کاربرد بیشتری دارد، اما برای سفر حتما پول نقد همراه خود بردارید تا درصورتی که هزینه غیر مترقبه ای پیش آمد به مشکل برنخورید. برای هر کسی ممکن است کارت بانکی خود را فراموش کند یا حتی اتفاقاتی نظیر اینکه سیستم بانکی قطع شود اتفاق بیفتد پس حتما مقداری پول نقد همراه خود داشته باشید.

برای پیدا کردن چمدان چه کاری انجام دهیم :

از نکات مهم قبل از سفر این است که  برای اینکه بعد از پرواز چمدانتان را روی نوار نقاله پیدا کنید یه ربان یا کاموا رنگی به دسته چمدانتان ببندید تا از مابقی چمدان ها متمایز شود.

اول ایمنی و سپس سفر:

اگر به صورت دسته جمعی سفر می روید و محل سکونت فعلی تان خالی می ماند لازم است اقدامات قبل از سفر با خودرو را انجام دهید از جمله بهتر است از یکی از آشنایان خود بخواهید در خانه شما ساکن شوند و به مدیر ساختمان و از افراد مورد اعتمادتان اطلاع دهید که در سفر هستید و اشیا قیمتی خود را حتما به یک نفر که مورد اعتماد شماست بسپارید.

نکات قبل از سفر

به موقع بخوابید:

بدترین چیز در روز سفر خواب ماندن و رفتن عجولانه به سمت فرودگاه و راه آهن است پس بهتر است به اندازه کافی استراحت کنید تا از وسیله خود جا نمانید همچنین در صورتی که شما استراحت نکنید خسته خواهید بود و در سفر کلافه و بی حوصله خواهید بود که این حال بد را همچنین می توانید به سایر همسفران خود هم منتقل کنید.

معمولا هدف از مسافرت، تفریح و خوش‌گذارنی است پس اجازه ندهید که مسائل کوچکی که فقط با چند دقیقه زمان گذاشتن می‌شود حلشان کرد، خدشه‌ای به این لذت وارد کنند. چطورمی توان اینکار را انجام داد؟ همین فهرست کارهای قبل از مسافرت را بخوانید کافی است.

در پایان یکی از اصلی ترین نکات این است که سفر هم زندگی در اندازه کوچک است پس لازم است از اتفاقات کوچک درس بگیریم و از ناراحتی های سطحی بگذریم تا سفری شاد و لذت بخش داشته باشیم. انسان هایی که ما با آنها در سفر راحتتریم معمولا کسانی هستند که سخت نمی گیرند و خلق و خوهایی نزدیکتر به ما هم دارند. توصیه ما به شما این است در انتخاب همسفر دقت کنید و خودتان هم آرامتر با مسائل برخورد کنید و از تشنج دوری کنید تا سفری متمایز تر داشته باشید.

date_range یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 remove_red_eye 1237 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0