{{ctrl.notification}}
مناطق دیدنی کیش

مناطق دیدنی کیش

در کیش انواع تفریحات و سرگرمی‌ها در بالاترین سطح کیفیت در دسترس شما می باشد . ساختار شهری مدرن و هتل‌های لوکس هم حس خوبی از سفر به کیش در ذهن شما باقی می‌گذارند. با این حال مناطق دیدنی کیش کمتر از تفریحات جزیره معرفی شده است. در این مقاله با آس چارتر همراه باشید تا به معرفی مناطق  دیدنی کیش و عکس مناطق دیدنی کیش و مناطق دیدنی کیش در شب  در خدمت شما عزیزان باشید.

مناطق دیدنی کیش

برای رزرو بلیط هواپیما ارزان چارتر می توانید به آس چارتر مراجعه کنید

کشتی یونانی کیش

شاید یکی از معروف‌ترین مناطق دیدنی کیش کشتی یونانی باشد. کشتی یونانی داستان جالبی دارد. این کشتی ساخت کشورانگلستان و متعلق به یونان است، در سال 1345 در دریای کیش به گل نشست. از آن زمان یونانی‌ها خیلی تلاش کردند که کشتی زیبا و لوکس‌شان را نجات دهند. از این رو نفت کشتی تخلیه شد و خودش در جزیره کیش باقی ماند. تصویر کشتی یونانی کیش روی آب در زمان غروب آفتاب و البته شب‌ها بسیار زیبا و تماشایی است. مخصوصا اگر اهل عکاسی هستید، این منظره را از دست ندهید.

شما می توانید با دریافت بلیط هواپیما لحظه آخری مشهد کیش از این زیبایی ها بهره مند شوید.

کشتی یونانی کیش

شهر زیرزمینی کاریز

یکی از جذاب‌ ترین مناطق دیدنی کیش شهر زیرزمینی نوکاریز است. این شهر در واقع یک قنات بسیار بزرگ است که مساحت آن حدود 10 هزار مترمربع است ، بخاطر این مطلب به آن عنوان شهر داده شده است. شما عزیزان می توانید با دریافت بلیط هواپیما ارزان چارتری تهران کیش از زیبایی های این شهر زیرزمینی بهره مند شوید .عمق این شهر زیرزمینی حدود 16 متر است. ارتفاع خود این کاریز حدود 8 متر است. تمام دیوارها و سقف آن هم با انواع صدف‌های زیبا پوشانده شده است. در این مقاله می توانید عکس مناطق دیدنی کیش  را ببنید .

شهر زیرزمینی کاریز کیش

شهر باستانی حریره کیش

شهر باستانی حریره سند تمدن و قدمت مناطق دیدنی کیش است. درست است که جزیره کیش در سال‌های اخیر مدرن شده اما اصالتش به سال‌ها قبل بازمی‌گردد. بازمانده‌های خانه‌های ویران‌شده حریره نشان دهنده این مطلب است که سال‌ها قبل مردم در این منطقه روزگار پرهیاهویی داشته‌اند. حریره از سه بخش اصلی تشکیل شده است. این بخش‌هاعبارتند از : خانه اعیانی، بخش کارگاهی و حمام می‌شود. قدمت ساخت شهر حریره را به حدود 1000 سال قبل نسبت می‌دهند. از سوی دیگرمورخان بر این باورند که 6 قرن قبل این شهر متروکه شده است.

خانه مردم شناسی کیش

در معرفی مناطق دیدنی کیش می توان  از خانه مردم شناسی کیش بازدید کرد .در حال حاضر بسیاری از مردمی که در کیش زندگی می‌کنند، بومی نیستند یا در واقع کیش وند هستند ، بنابراین اگر تمایل دارید با زندگی در کیش آشنا شوید، پیشنهاد میکنیم ازخانه مردم شناسی بومیان کیش بازدید کنید . خانه مردم شناسی بومیان از مناطق دیدنی کیش است. این خانه که در یکی از مناطق قدیمی کیش واقع شده است از سال 93 به خانه مردم شناسی تبدیل شده است. وسایل و ابزاری که در این خانه قدیمی وجود دارد سبک و سیاق زندگی مردم کیش را به شما نشان می‌دهد. قدمت ساختمان این خانه به حدود 200 سال قبل برمی‌گردد. یکی از مناطق دیدنی کیش که به تنهایی ارزش دارد بلیط چارتری تهیه کنیم و به کیش سفر کنیم این بنای تاریخی می باشد .

آب انبار دوقلو کیش

یکی دیگر از مناطق دیدنی کیش در شب آب انبار دوقلو است. این آب انبار در گذشته برای خنک نگه‌داشتن آب استفاده می‌شده است. وجود بادگیرهایی به شکل خانه‌های مناطق کویری باعث شده است که آب بهتر خنک شود. دو گنبدی که در کنار هم در این آب انبار وجود دارد باعث شده که به آن دوقلو گفته شود اگر با فرزندان‌تان به کیش رفته‌اید، سعی کنید به این آب انبار بروید تا آنها هم با ساختمان‌هایی از این دست آشنا شوند.

آب اتبار دوقلو کیش

باغ پرندگان کیش

بعد از جاذبه های تاریخی وقتش است که به سراغ سایر جاذبه های کیش برویم. باغ پرندگان یکی از جالب‌ترین مناطق دیدنی کیش است. دراین باغ  بیش از 50 گونه پرنده وجود دارد. گونه‌های مختلف طاووس، پلیکان و طوطی و... در این باغ دیده می‌شود. علاوه بر این برخی از گونه‌های بومی پرندگان نیز در این باغ دیده می‌شود. کمی که از بخش پرندگان فاصله می گیرید به آکواریوم آب شور می‌رسید. انواع مختلفی از پستانداران دریایی از قبیل شیر دریایی در این آکواریوم دیده می‌شوند.

شما می توانید بتا دریافت بلیط هواپیما ارزان چارتری کیش از زیبایی های زیاد این جزیره بهره مند شوید .

 

پارک دلفین ها

پارک دلفین‌ ها یا دلفیناریوم از معروف‌ترین مناطق دیدنی کیش است. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید و لذت ببرید . دلفیناریوم در جنوب شرق جزیره و در محوطه باغ پرندگان کیش واقع شده است. همان طور که در مورد قبل اشاره شد در آکوریوم آب شور این محوطه به غیر از دلفین ، تعداد دیگری از گونه‌های پستانداران دریایی نیز نگه‌داری می‌شود. اما علت اصلی شهرت پارک دلفین ها در میان مردم ،  حرکات و نمایش های جالب و بانمک این حیوانات باهوش است. بازی دلفین ها با توپ، حلقه و نقاشی کردن آنها برای کودکان و البته بزرگسالان برای همه هیجان‌انگیز است. خیلی از گردشگران کیش با دریافت بلیط هواپیما ارزان از این پارک زیبا دیدن می کنند .

پارک دلفین کیش

اسکله تفریحی کیش

شاید دریا از تمام مناطق دیدنی کیش درشب برای شما دوست‌داشتنی‌تر باشد. تماشای دریا برای مدت طولانی، آرامش وصف ناپذیری به بیننده منتقل می‌کند. این اسکله چوبی و بسیار زیبا از سواحل کیش شروع می‌شود و تا دل دریا ادامه می‌یابد.به غیر از پیاده‌روی و تماشای دریا، گزینه دیگر در اسکله تفریحی ، عکاسی است.

اگر شما هم از زندگی روزانه خود خسته شده اید و نیاز دارید ساعتی را در آرامش بگذارنید ما به شما پیشنهاد میکنیم بلیط هواپیما لحظه آخری کیش  به جزیره کیش بگیرید و از زیبایی های اسکله تفریحی بهره مند شوید .

بوستان آهوان کیش

یکی از مناطق دیدنی کیش که نباید دیدنش را از دست بدهید، بوستان آهوان است. اگر به نقشه کیش نگاه کنید، این بوستان را در شمال جزیره می‌یابید. بوستان آهوان در واقع یک باغ وحش با چند گونه مختلف حیوانی است. حیواناتی نظیر شیر، شغال، روباه و میمون و... در این بوستان نگه‌داری می‌شوند.

ما آنچه بوستان آهوان را خاص کرده، حرکت آزادانه آهوها است. در این بوستان آهوها در قفس نیستند بلکه برای خودشان به راحتی در محوطه به اطراف حرکت می کنند. بدون شک کودکان از تماشای این صحنه‌ها لذت خواهند برد.

جزیره هندورابی

یکی از پیشنهادها برای گردش در اطراف جزیره کیش جزیره هندورابی است. با ساخت و سازهایی که در کیش صورت گرفته ، طبیعت کیش دچار تغییرات فراوانی شده است. اما شما با رفتن به هندورابی از طبیعت بکر و زیبای آن لذت خواهید برد. علاوه بر طبیعت بکراین جزیره زیبا ، بافت سنتی هندورابی نیز حفظ شده است. بیشتر مردم بومی هندورابی از طریق ماهیگیری امرار معاش می‌کنند. شما می توانید عکس مناطق دیدنی کیش را در این مقاله ببینید.

این جزیره در قرن پانزدهم میلادی در اشغال پرتغالی‌ها بوده است. بقایای توپ‌های جنگی قدیمی یادگار آن دوران در این جزیره است. برای رفتن به جزیره هندورابی می‌توانید از قایق های چارتری که در اسکله ماهیگیری کیش وجود دارند، استفاده کنید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید.

جزیره هتدورابی

ساحل مرجانی کیش

کیش است و مرجان هایش و به همین دلیل معروف است. در سواحل کیش امکانات تفریحی و سرگرمی متفاوتی وجود دارد. حتی اگر قصد نداشته باشید  به سراغ امکانات تفریحی بروید، می‌توانید در کنار ساحل قدم بزنید و از تماشای دریا لذت ببرید.

علاوه بر این در ساحل مرجان ، آلاچیق‌های فراوانی نیز وجود دارد . بدون تردید ساحل مرجانی یکی از مناطق دیدنی کیش است که تفریح در آن هزینه ای هم ندارد.

آیا شما هم به دنبال محیطی خاص و زیبا هستید که روح شما جلا پیدا کنید ؟ ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما بلیط هواپیما چارتری کیش بگیرید و به این ساحل رویایی سفر کنید .

ساحل مرجان کیش

درخت سبز کیش

شاید عجیب باشد اما یک درخت هم جزء جاذبه های گردشگری کیش است. در معرفی مناطق دیدنی کیش می توان به درخت سبز کیش در شما جزیره اشاره کرد. دلیل اصلی معروف شدن این درخت عمر طولانی‌اش می باشد. برخی از بومی‌ها معتقدند عمر این درخت به بیش از 600 سال می‌رسد.

علاوه بر این بسیاری از افراد بومی درخت سبز را مقدس می‌دانند. آنها بر این باور معتقدند که این درخت حاجت آنها را می دهد . تصویر این درخت ، حسی کمی عجیب و جالب است.

 

نمایشگاه خرندگان کیش

برای اینکه در کیش حسابی کیف کنید و با تمام شگفتی‌های این جزیره آشنا شوید، سری هم به نمایشگاه خزندگان بزنید. این نمایشگاه که از مناطق دیدنی کیش است، انواع خزنده‌ها را در خود جای داده است. بر اساس اعلام نمایشگاه در حدود صد نوع از انواع خزنده در این نمایشگاه وجود دارند. اگر علاقه‌مند به حیات وحش هستید، در این نمایشگاه با انواع جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین خزندگان روبه‌رو می‌شوید. از جمله این خزندگان می‌توان به مارهای پیتون، بوآ و سوسمار و غیره اشاره کرد.

اگر شما هم دوست دارید یه نمایشگاه خاص بروید حتما بلیط هواپیما لحظه آخری کیش بگیرید و به نمایشگاه خزندگان کیش بروید .

 

date_range شنبه 05 تیر 1400 remove_red_eye 1934 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0