{{ctrl.notification}}
معرفی کامل فشم تهران

معرفی کامل فشم تهران

اگر به دنبال یک جای خوش اب و هوا می گردید بهترین پیشنهاد ما برای شما روستای  فشم تهران که یک منطقه ییلاقی است می باشد ، این منطقه پر طرفدار که اکثرا ساکنین تهران و مسافران از ان بازدید می کنند در شمال شرق تهران واقع شده است و مکانی عالی برای یک اخر هفته دلچسب و بی نظیر است در ادامه با اس چارتر ارائه دهنده بلیط چارتری هواپیما همراه باشید تا این روستای بکر ییلاقی را به شما معرفی کنیم. اکثر مردم تهران با فشم اشنا هستند و ان را می شناسند ، روستای فشم یکی از مکان هایی می باشد که دارای اب و هوای بسیار خوبی می باشد و همانطور که گفتیم مناسب برای اخر هفته و تعطیلات به همراه دوستان و یا خانواده است. بهترین قیمت پرواز از مشهد به تهران را در آس چارتر سرچ و خریداری کنید.

فشم تهران

روستای فشم تهران کجاست ؟

روستای فشم در اطراف تهران است و در شهرستان شمیرانات واقع در استان تهران قرار دارد ، شهرستان شمیرانات دو بخش مهم به نام لواسانات و رودبار قصران  دارد که فشم در کنار اوشان ، میگون ، شمشک که در بخش رودبار قصران واقع شده است.

فشم تهران

مکان های دیدنی فشم کجاست ؟

در روستای فشم تهران با وجود وسعت کم ان مناطق دیدنی در بخش روستایی و هم بخش شهری وجود دارد که هر کدام از این مکان ها در نوع خود زیبا است .

فشم تهران

ابشار لالون یا لالان

این ابشار که یکی دیگر از مکان های دیدنی و بکر فشم می باشد در 12 کیلومتری شمال شرق فشم ، چهار کیلومتر بالاتر از زایگان قرار دارد ، ابشار لالون از قله های بلند منتهی به دره سر چشمه می گیرد و می توان گفت جزو زیباترین ابشار های ایران است ، این ابشار هم مکان مناسبی برای گردش است همچنین می توانید در کنار این چادر کمپ بزنید و از فضای ان لذت ببرید ، برای رفتن به این روستای زیبا با جاذبه های دیدنی می توانید از سایت اس چارتر بلیط چارتر ارزان شهرکرد تهران را خریداری نمایید.

فشم تهران

ابشار لار محله

از ابشار های دیگر فشم می توانیم به ابشار لار اشاره کنیم که در 13 کیلومتری شمال شرقی این شهر قرار دارد و از کوه کاسونک سرچشمه می گیرد ، خوشبختانه مسیر رفتن به این ابشار راحت می باشد و ماشین رو است ، پیشنهاد ما برای شما در فصل بهار و تابستان است زیرا در این دو فصل زیبایی و سرسبزی اطراف این ابشار به اوج خود می رسد این ابشار میان دو راهی روستای گرمابدر و ابنیک می باشد.

فشم تهران

ابشار ابنیک

در بخش نهایی دره ابنیک در شمال شرق شهر فشم این ابشار به نام ابنیک وجود دارد که در کنار این ابشار کوه ها و دره های زیادی وجود دارد و مسافران و گردشگران زیادی به انجا سفر می کنند.

فشم تهران

بقعه امام زاده ابراهیم

امام زاده ابراهیم از فرزندان امام رضا ( ع ) بوده است که بقعه ان در روستای ابنیک فشم است شما می توانید به این امام زاده بروید و از فضای انجا لذت ببرید از ویژگی هایی که این امام زاده دارد می توانیم به وضوخانه ، سرویس بهداشتی ، الاچیق ، استراحتگاه اشاره کنیم.

فشم تهران

دشت جانستون

این دشت یا همان دشت جان ستان یکی دیگر از جاهای دیدنی فشم می باشد که در نزدیکی روستای ابنیک  و زایگان واقع شده از ویژگی های این دشت می توان به طبیعت بکر ، هوای عالی ، محیط ارامش بخش اشاره کنیم بازدید از این مکان زیبا مطمئنا بسیار لذت بخش خواهد بود.

فشم تهران

پیست اسکی دربند سر

مجموعه تفریحی دربند یک مجموعه خصوصی است که از سال 1361 در شمشک فعالیت خودش را اغاز نموده این پیست مخصوص اسکی بازان حرفه ای است و یکی از جاذبه های تفریحی اطراف فشم می باشد ، اگر در زمستان قصد دارید به فشم بروید پیشنهاد می کنیم حتما سری به این پیست تفریحی بزنید.

فشم تهران

رودخانه فشم

رودخانه فشم یا رودخانه جاجرود حدود 40 کیلومتر طول دارد که از ارتفاعات البرز سرچشمه گرفته و به سد لتیان سرازیر می شود ، متاسفانه امروزه به دلیل ساخت و ساز رودخانه فشم دچار الودگی شده اما هنوز برخی از اهالی فشم برای ابیاری باغ های خود از اب این رودخانه استفاده می کنند.

فشم تهران

کوه های فشم

اگر اهل کوه نوردی هستید و می خواهید حسابی یک تفریح جذاب داشته باشید کوه های فشم را امتحان کنید ، این کوه ها ارتفاع ان ها حدود چهار هزار متر بالاتر از سطح دریا می باشد که یک نوع جذابیت می باشد ، فشم به دلیل اینکه دور تا دور ان را کوه های بلند البرز مرکزی فرا گرفته می توانید کوه نوردی هم داشته باشید.

فشم تهران

روستای ایگل فشم

این روستا در 11 کیلومتری روستای فشم تهران  قرار دارد و در شمال شرقی قله توچال واقع شده است ، از مکان های دیدنی این روستا می توانیم به ابشار ایگل اشاره کنیم که برای رفتن به ان باید از محل پارک ماشین حدود دو ساعت پیاده روی کنید در مسیر رفتن به روستای ایگل می توانید گیاهان مختلفی چون ریواس ، پونه ، تره کوهی را ببینید ، برای رفتن به این روستا باید از تهران به جاده لشگرک بروید و بعد از رسیدن به دره لواسان از میدان اصلی به سمت اوشان ادامه بدهید و بعد از اوشان وارد دو راهی اهار شوید نرسیده به اهار یک جاده فرعی وجود دارد که به روستای ایگل می رود.

فشم تهران

رستوران های فشم

هنگامی که بخواهید به روستای فشم سفر کنید طبیعتا در نظر دارید رستورانی را انتخاب کنید و غذا میل کنید از انجا که فشم طبیعت زیبا و بکر دارد غذا خوردن در دل طبیعت و روستا حال و هوای بسیار خوبی دارد علاوه بر رستوران های فشم کافی شاپ هایی هم وجود دارد که می توانید از ان اسفاده کنید در ادامه همراه باشید تا بتوانیم به شما چند رستوران خوب فشم را به شما معرفی کنیم .

فشم تهران

رستوران کاکتوس

این رستوران 3 طبقه دارد و نمای ان شیشه ای می باشد و با داشتن غذاهای با کیفیت و متنوع محبوبیت خاصی دارد این رستوران به دلیل فضای دلنشین و خاص ان اکثرا شلوغ می باشد و مشتری ها یزیادی دارد.

فشم تهران

رستوران زاگرس

رستوران زاگرس فضای دنجی دارد و کیفیت غذای ان بالا است ، این رستوران شامل دو بخش سنتی و مدرن می باشد که می توانید در این مکان انواع غذا با کیفیت خوب را سفارش دهید همچنین می توانید قبل از شروع غذا چای خوش طعم سفارش دهید و نوش جان کنید.

فشم تهران

رستوران سفیر

از دلایل شهرت رستوران سفیر می توانیم به کباب های خوشمزه اش و ماهی های فوق العاده ان اشاره کنیم که محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد این رستوران فضای شیکی دارد و محیط ان بسیار ارامش بخش است ، توجه داشته باشید ممکن است قیمت غذاهای این رستوران کمی بالاتر باشد اما کیفیت غذایی ان فوق العاده است. از دیگر رستوران هایی که می توانید به انجا بروید و غذاهای ان را امتحان کنید می توان به رستوران های ستوران نایب ، رستوران گیله وا ، رستوران قائم ، رستوران گلپایگان ، رستوران محسنی ، رستوران آبشار ، فست فود رامیراد اشاره نمود.

فشم تهران

چه زمانی به روستای فشم سفر کنیم ؟

قبل از سفر به روستای فشم باید بدانید می خواهید چه زمان و چه فصلی به فشم  سفر کنید ، البته روستای فشم در تمامی فصل ها بسیار زیبا است و زیبایی خاص خودش را دارد ، اگر عاشق هوای سرد هستید پیشنهاد ما به شما فصل پاییز و زمستان می باشد که بتوانید برف بازی هم بکنید ، و اگر در این فصل ها نمی توانید بروید فصل بهار و تابستان بهترین فصل ممکن برای شما خواهد بود ،

فشم تهران

فشم چه جاهای معروف دیگری دارد ؟

از مکان های دیگر فشم که معروف است و می توانید گشت و گذار کنید می توان به ابشار لالون ، ابشار لار محله ، ابشار ابنیک ، رودخانه جاجرود ، دشت جانستون ، غار اسبول ، اشاره نمود.

فشم تهران

فاصله فشم تا  تهران چند کیلومتر است ؟

فاصله بین فشم تا تهران چیزی حدود 50  کیلومتر می باشد و بدون ترافیک سنگین حدود یک ساعت راه است.

فشم تهران

ادرس دقیق فشم کجاست ؟

تهران – اتوبان باقری – جاده لشگرک – بلوار امام خمینی – فشم

date_range دوشنبه 30 خرداد 1401 remove_red_eye 284 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0