{{ctrl.notification}}
معرفی کامل شهر نوشهر مازندران

معرفی کامل شهر نوشهر مازندران

شهرستان نوشهر یکی از شهر های استان مازندران است که در سمت غرب به چالوس و از سمت شرق به نور راه دارد. تمامی شهر های مازندران جاذبه های خاص و زیبایی خودشان را دارند. اما در سمت غرب ویلا ها گرانتر از سمت شرق است. این شهر بندر دارد و دارای فرودگاه است که از سمت شرق به ساری و سمت غرب به رامسر راه دارد. زبان مردم این شهر به گویش کجوری است که به گویش چالوس و نور شباهت بسیار زیادی دارد. بندر نوشهر با کشورهای حاشیه کارهای تجاری انجام می دهند. شما می توانید بلیط هواپیما چارتر مشهد نوشهر و بلیط ارزان هواپیما نوشهر خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید

جاذبه های گردشگری و تفریحی نوشهر

تنگ دار

تنگ دار دره ای بسیار زیبا و دیدنی است که عمیق و باریک است که از وسط ان رودخانه ای می گذرد. اگر بخواهید به این منطقه بروید باید از دوراهی جاده  نوشهر و چالوس حرکت کنید و نوشهر را داخل بروید و از جاده ی کشک سرا بروید. بعد از کوشک سرا وارد یک جاده خاکی می شوید و دوراهی را به سمت راست حرکت می کنید تا به رودخانه برسید. پس از ان باید تا انتهای مسیر را پیاده بروید. مناسب ترین فصل برای اب تنی در این تنگه تابستان است.

تنگ دار نوشهر

بازار نوشهر

بازار رفتن یکی از تفریح هایی است که  وقتی به مسافرت می روید نمی شود از ان گذشت. بازار های نوشهر هم در ان دسته ای است که پر از حس خوب زندگی است و می توانید لحظات بسیار خوشی در انجا داشته باشید. انواع سبزی ها و ماهی های خوب را می توانید از بازار تهیه کنید. پیشنهاد ما به شما این است خرید بلیط لحظه اخری چارتر مشهد نوشهر را بگیرید و از این بازار دیدن کنید.

دریاچه اویدر

به دریاچه اویدر، ابیدر هم گفته می شود. این دریاچه که یک سد خاکی است و درون ان دریاچه جاخوش کرده است. درون دریاچه قایق وجود دارد و شما می توانید از ان استفاده نمایید. همچنین فضایی برای پارک کردن ماشین هم در نظر گرفته شده است. اگر قصد سفر به نوشهر را دارید می توانید بلیط خود را گرفته و از این دریاچه دیدن کنید. این مکان به حدی زیبا است که باعث می شود عکس یادگاری هم با ان بندازید.

دریاچه اویدر نوشهر

پارک جنگلی و ساحلی سی سنگان

در پارک جنگلی سی سنگان امکان گردش در ساحل و جنگل هر دو وجود دارد. این یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری نوشهر است. چرا که می توانید هم از زیبایی های جنگل هم دریا لذت ببرید.اگر قصد ماندن هم داشته باشید می توانید در همان مکان اقامت بگیرید.

جنگل سی سنگان نوشهر

پیست کارتینگ و پینت بال دانیال

اگر به جز تفریحات جنگل و دریا دلتان تفریح متنوع دیگری می خواهد که هیجان داشته باشد می توانید به پیست کارتینگ و پینت بال دانیال بروید و یک روز متفاوت داشته باشید.

روستای کندولوس

این روستا یکی از معروف ترین روستاهای شمال ایران است که دیدن ان خالی از لطف نیست هرچقدر از زیبایی های این روستا گفته شود باز هم کم است. قدمت این روستا 4000 ساله است و جزوه قدیمی ترین روستاهای تاریخی است.

با سفر به این موزه می توانید اولین موزه تاریخی که در روستا است را تماشا کنید.و از اب و هوای ییلاقی این روستا لذت ببرید.

روستای کندولوس نوشهر

دریاچه ممرز یا دریاچه ی ارواح!

دریاچه ممرز که بخاطر ظاهر ترسناکی که  دارد معروف است یکی دیگر از جاذبه های نوشهر است. در این دریاچه شاخه های درختان خشک شده و از بالا اویزان شده است. طول این دریاچه 700 متر و عرض ان 300 متر است.این دریاچه برای کسانیکه طبیعت گردی را دوست دارند می تواند مکان مناسبی باشد.

دریاچه ارواح یا ممرز نوشهر

دریاچه خضرنبی

این دریاچه که در ارتفاع دو هزارمتری از دریای خزر و کجور قرار گرفته است. برای رفتن به این دریاچه باید از بام معروف کجور گذر کنید.

دریاچه خضرنبی نوشهر

لاشک

لاشک روستایی ییلاقی است که از توابع بخش کجور شهرستان نوشهر است. اگرشما هم  دوست دارید از این روستا دیدن کنید کافی است بلیط چارتری تهران نوشهر را تهیه نمایید و از اب و هوای خنک این روستا لذت ببرید.

دیوچشمه

دیو چشمه اب زلالی دارد که می گویند (هرکس که اب دیو چشمه را بخورد دوباره به این منطقه باز می گردد.) اب دیو چشمه خستگی را از تن شما به در می کند.

این مکان در فاصله 50 کیلومتری شهر نوشهر که در منطقه کوهستانی و ییلاقی کجور است قرار دارد.

آبشار زانوس

این ابشار هم از توابع بخش کجور است که در روستای زانوس قرار دارد. دسترسی به این ابشار بسیار راحت است چون در نزدیکی های جاده اب از ارتفاع سرازیر می شود و به سنگ ها بر خورد می کند و اب بر روی زمین می ریزد. آس چارتر بهترین مراجع ارائه کننده در مشهد است.

آبشار زانوس نوشهر

دریاچه ی فراخین

این دریاچه یکی از زیباترین دریاچه های ایران است که در دل جنگل است. سکوت این دریاچه باعث می شود که از هیاهوی شهر در امان بمانید و ساعاتی را لذت ببرید.

دریاچه فراخین نوشهر

پلاژ تفریحی رادیو دریا

این پلاژ در مرکز شهر واقع شده است که تا انجا 5 دقیقه راه است.این پلاژ امکاناتی از قبیل الاچیق، رستوران، پارک بازی برای کودکان ،پارک جنگلی، فروشگاه های مختلف، منطقه شنا برای اقایان و بانوان، هتل و اپارتمان می باشد.

 

آبشار دارنو

این ابشار یکی از زیباترین ابشارهای بهم پیوسته نوشهر است که 25 متر ارتفاع دارد.برای رفتن به این ابشار باید از جاده ایی که بین جنگل است عبور کنید. قبل از اینکه بخواهید به این ابشار بروید بهتر است پرس وجو کنید تا راه، را گم نکنید. شما می توانید در کمتر از سه دقیقه خرید بلیط هواپیما چارتری نوشهر  خود را از ما بخواهید.

آبشار دارنو نوشهر

date_range دوشنبه 22 شهریور 1400 remove_red_eye 804 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0