{{ctrl.notification}}
معرفی محبوب ترین مراکز خرید و بازار های ساری

معرفی محبوب ترین مراکز خرید و بازار های ساری

شهر زیبای ساری که مکان های دیدنی چون میدان ساعت و عمارت فاضلی دارد از شهرهای پرمقصد در مازندران است علاوه بر تمام دیدنی های ساری نگاهی هم به مراکز خرید بندازیم در این مطلب از اس چارتر قصد داریم تا شما را با مراکز خرید ساری اشنا کنیم همچنین می توانید بلیط هواپیما ساری را از سایت اس چارتر دریافت نماییم.

معرفی شهر ساری

شهر ساری از شهر های بزرگ استان مازندران می باشد که قدمت ان 2500 ساله است این شهر علاوه بر جاذبه های گردشگری بسیار اب و هوای خوبی دارد و یکی از دلایلی که باعث شده تا ساری به عنوان شهر پر مقصد انتخاب بشود وجود جنگل و دریا است، همچنین ساری در طی دوره های مختلف یعنی زمان ساسانین، صفویان، حتی قاجار پایتخت بوده است البته ناگفته نماند این شهر در طول تاریخ مورد حمله روس ها، مغولان و سیل قرار گرفته و چندین بار تخریب شده است اما از نو دوباره بنا شد و همچنین نام ان برگرفته از کلمه سارو به معنای زرد است و دلیل نام گذاری ان وجود درختانی چون نارنج و لیمو بوده است. ساری از نظر موقعیت جغرافیایی از سمت شمال به دریای مازندران، از شرق به نکا، از غرب به قائم شهر و سوادکوه و از جنوب به استان سمنان راه دارد، وجود همه ی این ها باعث شده تا ساری یک مقصد توریستی بشود.

میدان ساعت ساری

آب و هوای ساری

ساری به دلیل واقع شدن در کوه پایه های البرز در تابستان ها اب و هوایش معتدل است و در زمستان سرد و خشک می باشد به همین دلیل اگر قصد دارید تا به ساری سفر کنید پس از تهیه بلیط چارتری ساری خود در فصل بهار و پاییز که ساری فوق العاده سرسبز است سفر کنید.

مجتمع تجاری انقلاب ساری

از مجتمع های بسیار خوب ساری می توان به مجتمع تجاری انقلاب اشاره کرد که انواع پوشاک، کیف، کفش، را می توانید از انجا تهیه نمایید، همچنین این مجتمع مسیر اسان به حمل و نقل عمومی دارد.

آدرس: مازندران- ساری- خیابان انقلاب

مرکز تجاری مفیدی

در این مرکز خرید می توانید هر انچه را که نیاز دارید تهیه کنید این مرکز خرید هم دسترسی اسان به تاکسی دارد.

آدرس: مازندران- ساری- میدان ساعت- خیابان انقلاب

مجتمع مفیدی ساری

پاساژ چهل ستون ساری

این پاساژ همانند دیگر پاساژها برای پوشاک نیست در این پاساژ می توانید موبایل، لوازم جانبی، تبلت را خریداری نمایید.

آدرس: مازندران- ساری- خیابان جمهوری

پاساژ سعدی ساری

از مراکز قدیمی ساری می توانیم به سعدی اشاره کنیم که هر ن چه مورد نیازتان هست را می توانید تهیه کنید.

 آدرس: مازندران- ساری- سه راه قارن- انقلاب

مرکز خرید پردیس ساری

مرکز خرید پردیس از ان دسته مراکزی است که بسیار محبوب است و بین مردم شناخته شده است و در کنار دریا قرار گرفته است، می توانید بعد از گشت و گذار در این مرکز خرید به دریا هم سری بزنید. اس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما چارتر تهران ساری خود را تهیه نمایید.

آدرس: مازندران– ساری– جاده دریا– بعد از دانشگاه ازاد ساری

مجتمع تجاری پردیس

پاساژ الهیه ساری

یکی دیگر از محبوب ترین مراکز خرید ساری پاساژ الهیه است که در اصلی ترین منطقه تجاری ساری احداث شده است این مجتمع 6 طبقه دارد که 3 طبقه ان تجاری بوده  است و 3 طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص داده شده است همچنین 90 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند که اغلب ان ها در بخش کیف و کفش زنانه اختصاص دارند و در یکی از طبقات می توانید لوازم مربوط به خانه و اشپزخانه را تهیه نمایید و بعد از گشتن این مرکز خرید می توانید در کافی شاپ استراحت نمایید.

آدرس: مازندران– ساری– خیابان قارن

بازار روز راه اهن و کشاورز

این بازار از بازار های قدیمی شهر ساری است که هر اجناسی از قبیل خوراکی و تره و بار را می توانید در انجا پیدا کنید این بازار از بازار های هفتگی می باشد که در یک روز از هفته ان را به پا می کنند و مردم شهر ساری و روستاییان اجناس خود را به بازار می اورند.

آدرس: مازندران– ساری– بلوار کشاورز

بازار نرگسیه و رجایی

از دیگر بازار های قدیمی ساری می توان به بازار نرگسیه و رجایی اشاره کنیم که در نزدیکی یک مکان تاریخی به نام (کاخ قدیمی اقا محمد خان قاجار) واقع شده است و این بازار معمولا اجناسی چون  نخ کاموا، پوشاک، پارچه، طلا و جواهرات، کیف و کفش دارد همچنین به جز این ها می توانید بخشی از بازار را که مسجد جامع ساری تشکیل داده است مشاهده نمایید. اس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط ارزان چارتری کیش ساری است.

 آدرس: مازندران– ساری– خیابان انقلاب– کوچه نواب نادر– پشت استانداری

بازار ماهی فروشان ساری

از بازار های معروف ساری که محبوب می باشد و می توانید انواع ماهی را تهیه کنید بازار بزرگ ماهی فروشان است و امکانات دیگری چون استخر ماهی؛ رستوران ماهی دارد که تمامی ماهی ها کاملا تازه هستند.

آدرس: مازندران– ساری– 6 کیلومتری اتوبان ساری– قائم شهر

بازار ماهی فروشان ساری

بازار بزرگ امام رضا ( ترکمن مرکزی )

این بازار که به ترکمن مرکزی معروف است اکثر کسانیکه فعالیت دارند کالا ها را از مرز اینچه برون وارد می کنند، در این بازار می توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودکان، انواع زیور الات، صنایع دستی، لوازم تزئینی، بدلیجات را مشاهده و خرید کنید.

آدرس: مازندران– ساری– بلوار امام رضا– قبل از پل فراورده های نفتی

بازار ترکمن های ساری

این بازار که به ترکمن ها معروف است انواع لباس های زنانه، صنایع دستی مردمان ترکمن، وسایل خانه و اشپزخانه، بدلیجات، وسایل تزئینی، لوازم بهداشتی ارایشی را دارد.

آدرس: مازندران– ساری– خیابان ملا مجدین

مرکز خرید اوت لت ساری

اوت لت سه مرکز خرید به نام های ادیداس، تعطیلات  دارد و فاصله زمانی این مراکز خرید بسیار کم است و هر سه انها مدرن و لوکس هستند همچنین برند های معتبری چون  ورزشی، انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، را می توانید از هر سه شعبه تهیه کنید.

مرکز خرید سالیان ساری

از مراکز خرید دیگر که چند شعبه در ساری دارد می توان به سالیان اشاره نمود ازشعبه های ان در شهر ها می توانیم به نور ، چالوس، نمک ابرود اشاره کرد که تمامی اجناس خود را می توانید تهیه کنید همچنین برای خرید سوغات هم مناسب است.

مرکز خرید سالیان ساری

مرکز تندیس ساری

تندیس که بازار و مرکز خرید است از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به مکان های گردشگری چون میدان و برج ساعت، خانه تاریخی فاضلی و پاساژ چهل ستون و همچنین خانه تاریخی کلبادی، مسجد جامع ساری، داروخانه مجیدیان، چاپ اوج و مدرسه خسرویه واقع شده است، اگر می خواهید بعد از گشت و گذار در این مراکز خرید تفریح کنید پیشنهاد می کنیم از این مکان ها دیدن فرمایید.

آدرس: مازندران– ساری– انقلاب– اب انبار

مرکز تجاری فرح آباد ساری

مجتمع تجاری فرح اباد ساری مکان مناسبی برای خرید و گشت و گذار است که از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک به پاساژ 600 و فروشگاه کتاب امیر کبیر واقع شده است برای بازدید از این مرکز تجاری کافی است در اولین فرصت ممکن خرید بلیط چارتر اهواز ساری خود را از سامانه اس چارتر انجام بدهید.

آدرس: مازندران– ساری– بزرگراه شهید سلیمانی

از جمله پاساژ های دیگری که می توانید در شهر ساری بازدید کنید در لیست پایین قرار داده شده است:

پاساژ پرشیا ساری

 آدرس: ساری، میدان شهدا، ابتدای خیابان ملا مجدالدین، پاساژ پرشیا

مجتمع تجاری خوان خان

 آدرس: ساری، خیابان حافظ، خیابان مگنولیا، مجتمع تجاری خوان خان

پاساژ تقوی

 آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، پاساژ تقوی

پاساژ گل

 آدرس: ساری، خیابان قارن، پاساژ گل

مرکز تجاری شهر

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، مرکز تجاری شهر

مرکز خرید مهر ۱

 آدرس: ساری، خیابان قارن، مرکز خرید مهر ۱

date_range چهارشنبه 28 مهر 1400 remove_red_eye 1754 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0