{{ctrl.notification}}
معرفی شرکت هواپیمایی وارش

معرفی شرکت هواپیمایی وارش

از زمان رویا پردازی های برادران رایت برای پرواز انسان تا به امروز پیشرفت های چشمگیری در صنعت هواپیمایی بوجود آمده است و همین امر موجب شده تا این صنعت روز به روز گسترش یابد و در شهرهای مختلف ایرلاین های متعددی پدید آیند ..

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در ایران چه ایرلاین هایی فعالیت دارند و ناوگان هوایی آن ها از چه مدل می باشد. در این مقاله میخواهیم تا شما را با شرکت هواپیمایی وارش آشنا کنیم پس تا پایان مقاله با آس چارتر همراه باشید . 

شرکت هواپیمایی وارش

شرکت هواپیمایی وارش

شاید برای شما هم شنیدن این نام کمی غریبه  به نظر برسد. باید بگوییم که طبیعی است چرا که این ایرلاین در دومین سال از آغاز فعالیت خود قرار گرفته است .

ایرلاین وارش از استان مازندران فعالیت خود را شروع کرد . نام این ایرلاین نیز از زبان مازنی گرفته شده و به معنای باران است ..

ایرلاین وارش یک شرکت سهامی خاص می باشد  که در فرودگاه دشت ناز ساری فعالیت می کند. و با مدیریت محسن حدادیان شروع  به کار کرده است..

اولین پرواز این ایرلاین به مقصد تهران و در آذر ماه 1397 صورت پذیرفت. پس از آن و با پرواز به مشهد فعالیت رسمی این ایرلاین آغاز شد

کلاس های پروازی این ایرلاین تنها  دارای بخش اکونومی است ، ضمنا در زمان استرداد بلیط نیز بسته به زمان استرداد هزینه های متفاوتی برای جریمه نیاز است.

شرکت هواپیمایی وارش

مسیرها داخلی شرکت هواپیمایی وارش

در صورتی که بلیط چارتر ارزان می خواهید بگیرید و دوست دارید این پرواز مربوط به ایرلاین وارش باشد خوب است مسیرهای پروازی این شرکت  را بدانید :

تهران به شیراز

شیراز به مشهد

تهران به ساری

تهران به تبریز

تهران به بندرعباس

تهران به مشهد

تهران به کیش

شیراز به کیش

مشهد به کیش

کیش به ساری

تهران به اصفهان

تهران به اهواز

کیش به رشت

مشهد به تبریز

کیش به اهواز

کیش به اصفهان

مشهد به رشت

مشهد به ساری

 ساری به بندرعباس

اولین مسیر بین المللی ایرلاین وارش از مبدا مشهد به دوشنبه  مقصد پایتخت تاجیکستان انجام شده است شما می توانید با خرید بلیط هواپیما خارجی از سایت آس چارتر از تخفیفات ویژه ای برخوردار شوید .

به طور کلی شرکت هواپیمایی وارش از یک شرکت هواپیماهای مورد نیاز خود را تهیه کرده است .

شرکت هواپیمایی وارش

شرایط حمل حیوان با پرواز

اگر شما هم بلیط چارتر وارش گرفته باشید لازم است بدانید که چه شرایطی برای حمل حیوانات با پرواز وجود دارد

ارائه شناسنامه و یا گذرنامه حیوانی که قرارا است با پرواز جا به جا شود
حیوان ارائه مدارک واکسیناسیون
دارا بودن قفس مناسب جهت حمل در بخش بار  (قفس بایستی از نظر ابعاد و قفل و استحکام مناسب باشد)
هماهنگی با دفتر فروش ایرلاین وارش جهت درج کد AVIH در رزرو و اخذ تائیدیه آن تا ۴۸ ساعت پیش از پرواز
 حضور مسافر به حیوان همراه تا ۳ ساعت پیش از پرواز هواپیمایی وارش در فرودگاه و مراجعه به دفاتر خدمات ترافیک جهت طی مراحل پذیرش
دادن غذا در حجم مناسب ، چند ساعت پیش از پرواز و قرار دادن آب کافی در قفس برای طی پرواز
 عدم پذیرش حیوانات پرخاشگر، گرانقیمت و تمامی حیوانات غير خانگی. البته هزینه حمل حیوان خانگی دو برابر مجموع وزن حیوان و قفس و پرنده چهار برابر مجموع وزن پرنده و قفس در نرخ اضافه بار مسير (بدون در نظر گرفتن معافیت باری مسافر) می باشد .

دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی وارش
آدرس : استان تهران، تهران، اکباتان، خ نفیسی، کوچه کیوان، پلاک ۴
تلفن : 49743-021

بار مجاز ایرلاین وارش

شاید شما هم اولین بار است بلیط چارتری با شرکت هواپیمایی وارش گرفته باشید و علاقه مند باشید بدانید که مقدار بار مجاز قابل حمل به داخل کابین در پرواز های وارش نباید بیشتر از 5 کیلوگرم  برای هر مسافر بباشد و بار مجاز در قسمت پرواز های وارش حداکثر 20 کیلوگرم می‌باشد لازم به ذکر است برای کودکان 2 تا 12 سال مقدار بار مجاز 15 کیلوگرم است .

اگر میزان باری در فرودگاه مبدا شما بیشتر از مقدار بار مجاز باشد که در بلیط شما ثبت شده باشد، تنها در صورت پرداخت هزینه‌ای به عنوان هزینه اضافه بار می‌توانید بار خود را به قسمت پذیرش جهت حمل تحویل دهیدتا در فرودگاه مقصد آن را تحویل گیرید . البته به یاد داشته باشید اگر کالاهای ممنوعه به همراه داشته باشید نمی‌توانید آن‌‌‌ها را با پرداخت هزینه‌ای به عنوان جریمه با خود ببرید و قانون پرداخت اضافه بار فقط برای کالاهای مجاز می باشد .

اگرچه میزان پرداخت جریمه در ایرلاین های مختلف و با توجه به شرایط متفاوتی چون کلاس پروازی و مقصد شما متفاوت می باشد  اما می‌توان فرمول زیر را به عنوان معیار در نظر گرفت

در پروازهای داخلی و خارجی 1 درصد مبلغ همان مسیر جریمه بار اضافه می باشد .

شرکت هواپیمایی وارش

کالاهای ممنوعه در  پرواز
به کالا هایی که حمل آن ها تهدیدی برای جان و مال مسافران، خدمه و همچنین بدنه هواپیما محسوب شود کالاهای ممنوعه گفته می شود که از این رو با دانستن کالاهای خطرناک و ممنوعه از حمل اینگونه اقلام باید خودداری کنید تا علاوه بر سفری راحت تر در زمان خود نیز  صرفه جویی کنید. در جدول زیر نام تعدادی از کالاهایی که در قسمت‌‌های مختلف هواپیما مجاز و یا غیرمجاز شمرده می‌شود آورده شده است که این لیست معمولا در اکثر ایرلاین‌های داخلی مشابه می باشد .

لیست کالاهای ممنوع پرواز

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی وارش

ایرلاین وارش ایر در راستای شعار خود و همچنین برای ایجاد تنوع در انتخاب و راحتی مسافران و رقم زدن سفری فراموش نشدنی، پروازهای خود را با کلاس‌ نرخی متنوعی ارائه می‌کند از این رو دست شما برای انتخاب بسیار باز است و به راحتی می‌توانید با توجه به شرایط خود کلاس نرخی متناسبی را خریداری کنید و ضمنا در بعضی از مسیرهای پروازی بلیط چارتری موجود است که شما می توانید برای هزینه کمتر از آنها استفاده کنید..

شرکت هواپیمایی وارش

date_range شنبه 02 مرداد 1400 remove_red_eye 1832 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0