{{ctrl.notification}}
معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

معرفی شرکت هواپیمایی زاگرس

در تاریخ 5 اردیبهشت 1356 آژانس مسافرتی زاگرس تاسیس شد که از فعالان انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی یاتا است. شرکت هوایی زاگرس امروزه با برپایی تورهای داخلی به یکی ازمحبوب‌ترین آژانس‌های هواپیمایی برای تورهای داخلی تبدیل شده است. چند نمونه از این تورها به شهرهایی مثل مشهد مقدس، کیش، قشم و... است که در ادامه به این جنبه از فعالیت‌های آژانس هواپیمایی زاگرس می‌پردازیم. پروازهای هواپیمایی زاگرس در داخل کشور تقریبا تمام مقاصد مهم را در برمی‌گیرد، اما به خاطر این‌که سفرها با هزینه کم‌تری برای گردشگران فراهم شود آژانس زاگرس اقدام به برپایی تورهای مسافرتی کرده که ارزان‌تر است. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط چارتر هواپیما و بلیط چارتر ارزان هواپیما خارجی می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

 مثلا اگر شما در موتور جستجوی گوگل عبارت هواپیمایی زاگرس کیش را سرچ کنید، جزئیات کامل تور کیش در پرواز زاگرس کیش برای شما نشان داده می‌شود، که شامل قیمت بلیط این تور، مدت زمان اقامت، محل اسکان، غذاهایی که سرو می‌شود و ... می‌باشد. اطلاعات پرواز هواپیمایی زاگرس را هم بطور کلی می‌توانید در سایت شرکت هواپیمایی زاگرس مشاهده کنید، جالب است بدانید که پرواز زاگرس دارای دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزنس کلاس(Business) است. کیفیت هواپیمایی زاگرس را مانند هر شرکت هواپیمایی دیگر، خدماتی که ارائه می‌کند تعیین می‌کند، مثل ناوگان هوایی که دارد، کیفیت غذایی که سرو می‌شود، قوانین بار و استرداد بلیط هواپیما زاگرس، و البته مهم‌ترین مساله یعنی امنیت پرواز و نبود تاخیر، به همین دلیل برای این‌که شما بیشتر با زاگرس ايرلاين آشنا شوید، این قوانین را آورده‌ایم. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری و بلیط هواپیما همراه باشید.

هواپیمایی زاگرس

مقاصد داخلی هواپیماهای زاگرس

در حال حاضر فرودگاه های بین المللی مهرآباد و آبادان قطب های اول و دوم زاگرس هستند و ۱۳ شهر دیگر در هم مقصدهای پروازی آن جای گرفته اند.

تهران (فرودگاه بین المللی مهرآباد)

تهران (فرودگاه بین المللی امام خمینی)

شیراز (فرودگاه بین المللی شیراز)

مشهد (فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد)

آبادان (فرودگاه بین المللی آبادان)

اهواز (فرودگاه بین المللی اهواز)

اصفهان (فرودگاه بین المللی اصفهان)

جزیره کیش (فرودگاه بین المللی کیش)

کرمان (فرودگاه کرمان)

بندر ماهشهر (فرودگاه ماهشهر)

بوشهر (فرودگاه بوشهر)

تبریز (فرودگاه بین المللی تبریز)

جزیره قشم (فرودگاه دیرستان)

چابهار (فرودگاه چابهار)

کرمانشاه (فرودگاه کرمانشاه)

هواپیمایی زاگرس

مقاصد بین المللی هواپیماهای زاگرس

متاسفانه شرکت های هواپیمایی کشورمان با محدودیت های زیادی برای پروازهای خارجی مواجه هستند و شرکت زاگرس هم در حال حاضر مقاصد خارجی زیادی ندارد. البته این پروازها ممکن است در هر زمان دستخوش تغییر شوند.

عراق- نجف (فرودگاه بین المللی نجف)

ترکیه-استانبول (فرودگاه بین المللی آتاتورک)

گرجستان – تفلیس (فرودگاه بین المللی تفلیس)

آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان هواپیما چارتری و بلیط هواپیما چارتری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

 

کلاس های پروازی شرکت زاگرس

شرکت هواپیمایی زاگرس در دو کلاس پروازی اقتصادی یا اکونومی (Economy) و تجاری یا بیزنس کلاس (Business) به مسافران خدمات رسانی می کند. خدمات و ویژگی های کلاس پروازی هر شرکت هواپیمایی (با در نظر گرفتی برخی استانداردها) با شرکت های دیگر متفاوت است و البته نسبت به خدمات و امکاناتی که دریافت کرده اید باید هزینه متفاوتی را بپردازید. 

هواپیمایی زاگرس

 بلیط هواپیما زاگرس

قبل از هر اقدامی، شما اول باید با چگونگی خرید بلیط هواپیما زاگرس آشنا شوید تا ببتوانید تصمیم بگیرید که پرواز خود را با شرکت هواپیمایی زاگرس انجام دهید یا خیر. برای خرید بلیط هواپیما زاگرس در ابتدا باید از طریق اینترنت وارد سایت هواپیمایی زاگرس شوید و به قسمت خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی زاگرس وارد شده، سپس بعد از انتخاب مسیر پروازی و مبدا و مقصد پرواز، برای شما قیمت بلیط هواپیما زاگرس نمایش داده می‌شود، بعد از این‌که با قیمت بلیط هواپیما زاگرس نمایش داده شده موافق بودید، باید اقدام به رزرو بلیط هواپیما زاگرس بنمایید که در این مرحله بلیط زاگرس مربوط به مسیر هوایی شما صادر می‌شود. هر چند هنوز هم برای فروش بلیط هواپیمایی زاگرس دفتر هواپیمایی زاگرس فعال بوده و با مراجعه به شعبه‌های دفتر هواپیمایی زاگرس می‌توان اقدام به خرید بلیط زاگرس برای مقصد مورد نظر نمود، اما عده زیادی از مردم خرید از طریق سایت خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی زاگرس را ترجیح می‌دهند که هم وقت کم‌تری از شما می‌گیرد و هم این‌که به‌سادگی قابل انجام است. در فرایند هواپیمایی زاگرس خرید بلیط همیشه عجله نکنید، با حوصله به جستجو در اینترنت بپردازید، کلاس‌های پروازی مختلفی که ارائه شده را مقایسه کنید، قیمت بلیط را بسنجید و بنابر سلیقه و توان مالی خود اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیمایی زاگرس نمایید. نکته: جهت پیگیری بلیط هواپیما زاگرس، بعد از رزرو بلیط هواپیما زاگرس کافی است با کد رهگیری بلیط که در اختیار شما قرار داده شده وارد سایت هواپیمایی زاگرس شوید و کاملا پیگیر بلیط خود شوید. 

 

قوانین کلی در هنگام ورود به ترمینال هواپیمایی زاگرس

حال باید قوانین کلی وقتی وارد ترمینال هواپیمایی زاگرس می‌شویم را بدانیم:

1. تمامی « پروازهای داخلی شرکت هواپیمایی زاگرس » در ترمینال شماره یک فرودگاه بین المللی مهرآباد و « پروازهای بین المللی شرکت هواپیمایی زاگرس » در فرودگاه امام خمینی(ره) انجام می شود.

2. بارمجاز برای مسافران پروازهای داخلی «20 کیلوگرم» و برای مسافران پروازهای خارجی « 25 کیلوگرم» است.

3. حضور مسافر در پروازهای داخلی 2 ساعت و درپروازهای خارجی 3ساعت قبل از پرواز الزامیست. توصیه مهم: انتقال هرگونه سیگار الکترونیکی در بار همراه مسافر(Checked Baggage ) به داخل (CARGO) هواپیما ممنوع بوده و مسافران مجاز به حمل ادوات فوق الذکر، همراه خود به داخل کابین هواپیما می باشند.همچنین توصیه می شود مسافران گرامی، از قرار دادن دوربین، موبایل، نوت بوک، اشیای گران بها و مدارک مهم در بسته های تحویلی به هواپیما خودداری فرمایید. در غیر این صورت، هواپیمایی زاگرس در خصوص مفقود و یا مخدوش شدن موارد فوق هیچ گونه مسئولیتی ندارد. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری و بلیط ارزان لحظه آخری هواپیما انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

4. کانتر پرواز 30 دقیقه قبل پرواز بسته می شود.

5. در صورتی که مسافری کارت پرواز دریافت کند امکان استرداد وجود ندارد.

6. در صورتی که مسافری نیاز به ویلچر داشته باشد یا توانخواه باشد باید 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشد.

مراحل صدور مجوز پزشکی جهت مسافرین بیمار هواپیمایی زاگرس 

مسافران محترم درصورتی که دچار بیماری هستند، قبل از اقدام به سفرهوایی ملزم به اجرای اقدامات زیر می باشند:

1. مراجعه به دفاترفروش

2. اعلام بیماری یا نیاز به ارائه خدمات ویژه توسط کارکنان شرکت درهنگام انتقال مسافر به هواپیمادرفرودگاه های مبدا و مقصد

3. تحویل فرم اطلاعات پزشکی به مسافرتوسط دفتر فروش بلیط

4. تکمیل فرم اطلاعات پزشکی توسط پزشک معالج بیمار با مهر و امضای پزشک معالج

5. تایید نهایی فرم اطلاعات پزشکی توسط پزشک هوایی شرکت مواردی که نیازمند اخذ مجوز پزشکی جهت انجام مسافرت هوایی نمی باشد.

7. جانبازان عزیز با ارائه کارت شناسایی در صورتی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی خاص نباشند.

8. اعمال جراحی در ارتباط با بارداری افراد نا بارور مثل عمل کاشت جنین، لقاح مصنوعی.

9. اعمال جراحی سطحی مرتبط با پوست، مو، کاشت مو و زیبایی صورت، گونه، ابرو و عمل لیزر پوست

10. اعمال جراحی اصلاح دید شامل جراحی لیزری قرنیه مثل لیزیک و لازیک و...

11. آتل های گچی و غیره؛ گچ گیری اندام فوقانی ( بازو و ساعد ) و زیر زانو ( ساق و مچ پا ) به شرط نداشتن خونریزی و درد پس از 24 ساعت از انجام گچ گیری

12. جراحی بینی بدون پانسمان

13.  سوختگی های سطحی که نیازمند دریافت خدمات ویژه نباشد

14.  خانم های باردار زیر 28 هفته با مدرک معتبر پزشکی ممهور به مهر پزشک متخصص زنان و زایمان که مؤید سن بارداری و زمان وضع حمل می باشد.

هواپیمایی زاگرس

مواردی که نیازمند اخذ مجوز پزشکی جهت انجام مسافرت هوایی می باشد:

1. اعمال جراحی سر و گردن، شکم و قفسه سینه

2. لاپاراسکوپی قبل از 24 ساعت

3. بیماران نیازمند اکسیژن (داشتن کپسول اکسیژن شخصی قابل حمل درکابین هواپیما)

4.  مسافران با بیماری های عفونی مسری

5. بیماران تازه تصادف کرده

6. بیماران قلبی اخیر و دارای درد قفسه سینه

7. بیماران سکته مغزی در یک هفته اخیر

8. جراحی اخیر بینی با انسداد یک طرفه یا دوطرفه

9. وزادان نارس

10. جراحی قلب و ریه زیر دو هفته

11. جراحی ستون فقرات گردن و یا کمر زیر یک هفته

12. جراحی سزارین زیر ده روز

13. عمل زایمان طبیعی زیر یک هفته

14. ارداری بالای 28 هفته نیازمند مجوز پزشکی است وخانم های باردار بالای 32 هفته مطلقاً منع پروازی دارند.به همراه داشتن مجوز پزشک معالج و متخصص برای خانم های باردار و افراد با بیماری های قلبی – عروقی، بیماری های تنفسی، سرع، آنمی شدید و دیابت متیلوس کنترل نشده و کسانی که دیالیز می شوند و از داروهای تضعیف کننده سیستم ایمنی استفاده می نمایند و یا هرگونه بیماری که سبب منع سفر هوایی باشد، هنگام سوار شدن به هواپیما ضروری می باشد. همچنین داروهای مورد نیاز خود را در طول سفر در داخل کیف دستی خود به همراه داشته باشند.

بار غیرمجاز در هواپیماهای زاگرس

در صورتی که بلیط هواپیمای زاگرس را خریداری می کنید قوانین و مقررات حمل بار پشت بلیط نوشته شده است. توصیه می شود قبل از پرواز حتما این موارد را مطالعه کنید تا در هنگام مراجعه به فرودگاه با مشکلی مواجه نشوید. آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده پرواز ارزان چارتری می باشد که با خرید بلیط ارزان چارتر از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

اقلام غیرمجاز در هواپیما به صورت کلی عبارتند از:

انواع مواد اسیدی مثل سرکه و آبلیمو

اشیاء تیز و برنده که می تواند خطرساز باشد، مثل چاقو، قیچی و

مواد شیمیایی فشرده که در بسته بندی تیوبی قرار دارند مثل خمیردندان، خمیر ریش و

انواع محصولات شیمیایی قابل اشتعال مثل عطر، اسپری، دئودورانت

شامپو، کرم، شوینده، لوسیون، مرطوب کننده و

وسایل ورزشی که می تواند به عنوان سلاح به کار رود مثل چوب بیسبال، گلف، هاکی، چوب بیلیارد و

انواع اسلحه و تفنگ که به اسلحه واقعی شباهت زیادی دارند

انواع اشیاء شیشه ای و شکستنی مثل بطری و

مواد غذایی چسبنده و غلیط مثل عسل، مربا، ژله،

بر اساس ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشور در رابطه با مقررات حمل کالاهای خطرناک، حمل و انتقال سیگار الکترونیکی به داخل قسمت بار ممنوع اعلام شده و در صورتی که این نوع کالا را با خود حمل می کنید با هماهنگی با مسئولین امنیتی می توانید در کیف دستی خود آن را حمل کنید.

در سایت زاگرس اینگونه نوشته شده که :« توصیه می شود مسافران گرامی، از قرار دادن دوربین، موبایل، نوت بوک، اشیای گران بها و مدارک مهم در بسته های تحویلی به هواپیما خودداری فرمایید. در غیر این صورت، هواپیمایی زاگرس در خصوص مفقود و یا مخدوش شدن موارد فوق هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 بلیط چارتر هواپیمایی زاگرس

مانند تمام ایرلاین‌های دیگر، هواپیمایی زاگرس نیز دارای چارتر زاگرس و بلیط چارتر می‌باشد، تفاوت بلیط چارتر با بلیط معمولی به بیان ساده مثل خرید عمده و تکی است، یک سری دفاتر فروش تعداد زیادی از صندلی‌های پروازهای هواپیمایی زاگرس را می‌خرند و در وقت خاصی به مسافران با قیمت کم‌تری می‌فروشند، ما در اینجا چند نکته کلی راجع به خرید بلیط چارتر هواپیمایی زاگرس بازگو می‌کنیم. هنگام خرید بلیط هواپیما زاگرس همیشه سعی کنید دنبال بلیط هواپیما زاگرس چارتر باشید به چند دلیل: اولا اگر اهل سفر باشید همیشه واژه چارتر را شنیده‌اید و می‌دانید که خرید بلیط چارتر در یک سفر هوایی چقدر به‌صرفه است، گاه ممکن است شما یک بلیط چارتری با نصف قیمت بلیط معمولی گیر بیاورید. بلیط هواپیما ارزان و بلیط چارتری ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

دوما پروازهای زاگرس تقریبا تمام ایران را پوشش می‌دهند به همین خاطر همیشه بلیط چارتر در این هواپیمایی وجود دارد. اما چگونگی رزرو بلیط چارتر: شما کافی است در مرورگر گوگل زاگرس بلیط هواپیما یا زاگرس ایر خرید بلیط را وارد کنید تا برای شما تمام سایت‌های خرید بلیط از شرکت هواپیمایی زاگرس را بیاورد و در میان آن‌ها دنبال چارتر هواپیمایی زاگرس باشید که منتهی به خرید بلیط چارتر زاگرس می‌شود و یا از اول، مستقیما خود عبارت پرواز چارتر زاگرس را سرچ کنید که در این حالت تمام دفاتر فروشی که ارائه دهنده خدمات فروش بلیط برای شرکت هواپیمایی زاگرس چارتر هستند نمایش داده می‌شود. اکنون درست مانند خرید بلیط معمولی، ابتدا طبق مبدا خود پیدا کنید که پروازهای زاگرس از کدام ترمینال به مقصد شما دارای بلیط چارتر می‌باشند، سپس بعد از تعیین این موضوع اقدام به خرید اینترنتی بلیط چارتر خود کنید، اما قبل از آن حتما حتما به تحقیق قیمت این بلیط چارتر در چند سایت مختلف بپردازید تا قیمت مناسب‌تر را پیدا کنید.

date_range پنجشنبه 03 تیر 1400 remove_red_eye 1479 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0