{{ctrl.notification}}
معرفی شرکت هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایران ایر، ایرلاینی که حتی اگر تجربه پرواز با آن را نداشته اید، نامش را بارها شنیده‌اید و به خوبی‌ آن را می‌شناسید. ایران ایر، به عنوانی کهن ترین هواپیمایی ایرانی در سال ۱۳۴۰ از ادغام دو شرکت هواپیمایی «ایرانیَن ایرویز» و «پرشین ایرویز» تشکیل شد؛ این ایرلاین در آن زمان به نام «هواپیمایی ملی ایران» و نام اختصاری «هما» شناخته می‌شد. در سال ۱۳۶۰ نام این شرکت به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تغییر پیدا کرد، اما همچنان در مجامع بین‌المللی و در میان مسافران با نام Iran air شناخته شده است. در حال حاضر بار قسمت عمده‌ای از پروازهای داخلی و خارجی برعهده هواپیمایی ایران ایر است. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری همراه باشید.

خرید بلیط ایران ایر

بلیط ایران ایر اولویت اول بسیاری از افراد برای پرواز های داخلی و خارجی است. خدمات مناسب و سوانح کمتر این ایرلاین، از جمله دلایلی است که این شرکت هواپیمایی را در اولویت این افراد قرار داده است. اگر قصد خرید بلیط لحظه اخری چارتر ایران ایر یا داخلی آن را دارید، در آس چارتر فرصت انتخاب و خرید را برای شما فراهم کرده ایم.

زمانی که برای خرید پرواز چارترایران ایر در آس چارتر اقدام می‌کنید، علاوه بر زمان پرواز، کلاس پروازی ایران ایر را نیز مشاهده می‌کنید.

 قیمت بلیط چارتر هواپیما ایران ایر به عوامل مختلفی نظیر مسافت تا مقصد، زمان سفر، کلاس پرواز، کلاس نرخی بلیط و... بستگی دارد. از سوی دیگر ناگفته پیداست که قیمت پروازهای خارجی ایران ایر گران‌تر از پروازهای داخلی می باشد. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

پرواز چارتری

پیدا کردن بلیط ارزان هواپیمایی ایران ایر کار سختی نیست، اما باید کمی هوشمندانه عمل کنید. یکی از عوامل تاثیر بر نرخ هواپیما، زمان سفر است. برای مثال اگر ایام غیرتعطیل و غیرمناسبت‌ها را برای پرواز انتخاب کنید، احتمال پیدا کردن بلیط ارزان بیشتر است. ضمن اینکه روزهای وسط هفته هم قیمت پرواز ارزان‌تر است. راه دیگر برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما، استفاده از تقویم قیمتی آس چارتر است. با استفاده از تقویم قیمتی آس چارتر، می‌توانید ارزان‌ترین قیمت بلیط چند روز قبل و بعد از تاریخ انتخابیتان را مشاهده کنید.

در حال حاضر تعداد زیادی از چارترکننده ها، بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. اما اینکه تا چه حد می‌توان از اعتبار وصحت آنها مطمئن بود، جای سوال دارد.

اگر می‌خواهید بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایر را با خیال آسوده مطمئن بخرید، آس چارتر خریدی آسان را برای مسافرین عزیز فراهم نموده است. 

 

کیفیت هواپیمایی ایران ایر

از زمانی که هواپیماهای نو ایرباس، بوئینگ و ای‌تی‌آر به ناوگان هوایی شرکت ایران ایر اضافه شده، کیفیت هواپیمایی ایران ایر افزایش چشمگیری پیدا کرده است. صندلی‌های راحت، وجود مانیتور در مقابل صندلی‌ها، پروازی آرام با کمترین سر و صدا و حرکت ممکن، در کنار برخورد خوب خدمه پرواز و پذیرایی سخاوتمندانه، رضایت خاطر مسافران را به دست آورده است. از این رو می‌توان کیفیت هواپیمایی ایران ایر را در سطحی مطلوب ارزیابی کرد.

هواپیمایی ایران ایر دارای دو کلاس پروازی می باشد. این دو کلاس پروازی عبارتند از اکونومی و هماکلاس. هماکلاس همان بیزنس کلاس است. در بیزنس کلاس صندلی‌ها راحترند، فضای بیشتری برای پاها وجود دارد و با خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سالم و تازه از مسافران این کلاس پذیرایی می‌شود. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید.

 

مسیر پروازهای ایران ایر

مقاصد پروازهای داخلی ایران ایر که در سایت آس چارتر برای شما عزیزان به نمایش گذاشته شده است: شامل شهرهای آبادان ، اهواز ، اردبیل ، بندرعباس ، بندرلنگه ، بیرجند ، بوشهر ، چابهار ، گرگان ، اصفهان ، کرمان ، کرمانشاه ، کیش ، لار ، مشهد ، قشم ، رشت ، ساری ، شیراز ، تبریز، ارومیه ، یزد و زاهدان می باشد.

 و همچنین مقاصد پروازی خارجی ایران ایر در آسیا به بیروت ، بمبئی ، پکن ، تاشکند ، دبی (فرودگاه بین المللی دبی) ، دمشق ، دوحه ، کراچی ، کوالالامپور ، کویت ، نجف و در اروپا به استانبول ، استکهلم ، آمستردام ، آنکارا ، پاریس ، رم ، فرانکفورت ، کلن ، گوتنبرگ ، لندن ، مسکو ، میلان ، وین و هامبورگ پرواز دارد. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

میزان بار هواپیمایی ایران ایر

در این قسمت ممکن این سوال برای مسافرین پرواز ایران ایر ایجاد شود که " میزان بار مجاز در پرواز های اکونومی و بیزنس کلاس چقدر است ؟ " و یا در وهله دوم " مسافران هواپیمایی ایران ایر بابت اضافه بار چه میزان جریمه باید بپردازند؟

در پاسخ باید گفت : میزان بار مجاز پرواز داخلی کلاس اکونومی ایران ایر 20 کیلوگرم می باشد؛ ضمنا مسافران می‌توانند یک کیف دستی 5 کیلوگرمی هم همراه باخود در قسمت بار و یا کابین هواپیما داشته باشند. در حالی که میزان بار مجاز پرواز داخلی کلاس بیزنس این ایرلاین 30 کیلوگرم و وزن کیف دستی 7 کیلوگرم، همچنین میزان بار مجاز برای نوزاد در پروزاهای داخلی 10 کیلوگرم و میزان بار مجاز برای نوزاد در پروازهای داخلی 10 کیلوگرم است. با این حال اگر هنوز هم بار شما بیشتر از این میزان مجاز است، باید هزینه اضافه بار پرداخت کنید. هزینه اضافه بار ایران ایر برای هر کیلوگرم معادل 1 درصد قیمت بلیط همان مسیر می باشد.

میزان بار مجاز پرواز خارجی بسته به نرخ بلیط خریداری شده مسافر، از طرف ایرلاین به شما اعلام خواهد شد. با خرید بلیط چارتری از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

 

موارد ممنوعیت پرواز با هواپیمایی ایران ایر

نوزادان با سن کمتر از یک هفته، خانم باردار از هفته 32 به بعد، مسافرانی با احتمال فوت در طول پرواز، مسافرانی که از گچ‌گیری یکی از اعضای بدنشان کمتر از 48 ساعت گذشته ، مسافرانی که بدلیل شرایط فیزیکی توانایی استفاده از صندلی هواپیما را در هیچ حالتی ندارند ، بیماران روانی که غیرقابل کنترل هستند و وضعیت پرواز را به خطر می‌اندازند و مسافرانی از قبول مقررات این ایرلاین و اجرای آنها امتناع می‌کنند؛ نمی‌توانند با شرکت هواپیمایی ایران ایر سفر کنند. خرید بلیط چارتری هواپیما و خرید بلیط ارزان چارتری را با آس چارتر تجربه کنید.

 

خريد بليت پروازهاي ايران اير از طريق تلفن عملي شد

 دفتر فروش تلفني ايران اير، خريد بليط پروازهاي هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران را در مسيرهاي مختلف براي مسافرین محترم از طريق تلفن در سراسر ايران امكان پذير كرده است.

 در اين سيستم مسافر ضمن تماس تلفني با شماره 46621888 دفتر فروش تلفني 'هما' مي تواند جهت درخواست جا اقدام و رفرنس (كد رزرو جا) خود را دريافت نمایند.

 متقاضيان بعد از دريافت كد شناسه خريد بليط، قبل از به پایان رسیدن زمان اعلام شده مي توانند از طريق هرگونه كارت شتاب و با دارا بودن رمز دوم مبلغ بليط را پرداخت كرده و پس از واريز مبلغ و ارسال تاييديه آن به سامانه، همكاران فروش تلفني، بليط الكترونيكي مسافر را صادر و به ايميل و یا واتساپ مسافر ارسال مي كنند و يا كد رزرو جا به تلفن همراه مسافر ارسال مي گردد.

ضمنا رزرو بلیط چارتری و یا بلیط لحظه آخری ایران ایر از آس چارتر نیز به همین روش می باشد.

مسافران براي استفاده از این خدمات شرکت هما مي توانند از ساعت 8:00 تا ساعت 18:00 با شماره تلفن مذکور تماس گرفته و بليط مورد نياز خود را تهيه كنند.

شايان ذكر است، هموطنان خارج ازكشور با توجه به مشكلات انتقال پول، مي توانند از طريق بستگان خود در داخل كشور بليط تهيه و هزينه آن را پرداخت كنند كه در اين صورت بليط به ايميل مسافر ارسال خواهد شد. بلیط چارتری ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

اطلاعات تماس ایران ایر

روابط عمومی ایرلاین

تلفن : 466222

آدرس : تهران، بلوار فرودگاه، ادارات مرکزی هما، روابط عمومی صندوق پستی 775-13185

دفاتر فروش تهران

آدرس : ضلع شمال شرقی میدان فردوسی

تلفن : 88325810 21 98+

 

دفتر فروش مهرآباد

آدرس : ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد-سالن پروازهای ورودی

تلفن : 46628084 21 98+

 

دفتر فروش فرودگاه حضرت امام (ره) ایرلاین ایران ایر

آدرس : فرودگاه حضرت امام(ره) ، سالن پروازهای ورودی

تلفن : 55677673 21 98+/ 55677715 21 98+

 

واحد رسیدگی  و بررسی به شکایات و تاخیرات هواپیمایی ایران ایر

تلفن :

46624491-2

46624231-33

 

فرودگاه مهرآباد

پروازهای ورودی ایران ایر در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد

پروازهای خروجی ایران ایر در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد

 

ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد

(ایستگاه تهران) : 61023533

(ترافیک) : 61023545

 

date_range دوشنبه 21 تیر 1400 remove_red_eye 1964 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0