{{ctrl.notification}}
معرفی شرکت هواپیمایی اترک

معرفی شرکت هواپیمایی اترک

شرکت هواپیمایی اترک از جوان‌ترین ایرلاین‌های ایرانی است که در سال 1392 با اخذ مجوزهای داخلی و بین‌المللی شروع به کار کرده است، این شرکت در اختیار بخش خصوصی هواپیمایی قرار دارد. در پروازهای ایرلاین اترک ، ایمنی، همواره اولویت اصلی بوده است و مسافران این پروازها میتوانند ایمنی به همراه خدماتی مناسب و با کیفیت را مشاهده کنند و تجربه‌ی سفری امن را تجربه کنند اگر شما هم می خواهی با شرکت هواپیمایی اترک بیشتر آشنا شوید در این مقاله با  ما همراه باشید .

شما می توانید بلیط چارتر و بلیط های لحظه آخری را از سایت آس چارتر تهیه کنید.

شرکت هواپیمایی اترک

ارزشهای شرکت هواپیمایی اترک

نوآوری و خلاقیت 

درستکاری و صداقت

مسئولیت پذیری

احترام به ارزش‌های فرهنگی و عدالت اجتماعی

کار تیمی و گروهی

معرفی ناوگان ایرلاین اترک 

شرکت هواپیمایی اترک  در راستای سیاست خود اقدام به خرید 4 فروند ایرباس A320 کرد این هواپیماها متعلق به کشور فرانسه می باشد و با بدنه‌ی باریک که از سازه‌های کامپوزیتی هستند طراحی و ساخته شده‌ است ، کنترل کننده‌های آنها به صورت کاملا الکترونیکی و کامپیوتری بوده و استفاده از کابل کنترل مکانیکی در آن به حداقل  استفاده رسیده است، مصرف سوخت این هواپیما بسیار پایین می‌باشد و قابلیت جابجایی 180 نفر مسافر در آن وجود دارد.

شرکت هواپیمایی اترک

کلاس های پرواز شرکت هواپیمایی اترک

هواپیماهای ایرلاین اترک مجهز به دو نوع کلاس پروازی بیزینس و اکونومی می باشد  که در ادامه به آن اشاره می‌شود

بیزینس کلاس : در این کلاس پروازی فضای کافی میان صندلی و تنظیمات صندلی  وجود دارد. مهمانداران این کلاس پروازی تمام دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و منتخبی از بهترین‌های این شغل هستند. پذیرایی در این بخش به صورت سرویس ویژه با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی و انواع نوشیدنی صورت می پذیرد.

اکونومی کلاس : فضای صندلی‌های اکونومی در شرکت هواپیمایی اترک از صندلی ایرلاین‌های دیگر بیشتر می‌باشد و برای مسافران آرامش و راحتی بیشتری را فراهم کرده است. این کلاس پروازی از پذیرایی مطلوب با نوشیدنی دلخواه برخوردار می باشد

بلیط های شرکت هواپیمایی اترک هم به صورت بلیط سیستمی و هم بلیط چارتری می باشد .

پرسنل هواپیمایی اترک

ایرلاین اترک در راستای ایمنی پرواز درصدد جذب بهترین‌های صنعت هوایی ایران است و همواره استفاده از کادر پروازی متخصص، فنی و با تجربه را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است. افراد برای استخدام در این شرکت، آزمون‌های متعددی را سپری میکنند که ماهرترین و کارآمدترین آن‌ها مشغول به کار می شوند. پرسنل شرکت هواپیمایی اترک بهترین سرویس را به شما ارائه می دهد و سفر شما را  بسیارخاطره انگیز خواهند کرد.

کترینگ شرکت هواپیمایی اترک

برای مسافران در پرواز با ایرلاین اترک با توجه به مسیر پرواز، محیط کابین و ساعات پرواز، سرویس‌های مختلفی از جمله: انواع غذاهای گرم، ساندویچ سرد و گرم، میان وعده‌های سبک و انواع نوشیدنی گرم ( قهوه، شکلات داغ) و سرد (آبمیوه ها، بستنی)  ارائه می گردد . این شرکت هواپیمایی اترک در دو کلاس پروازی خود بهترین سرویس را ارائه می کند تا مسافران بتوانند یک سفر عالی و بدون دغدغه را تجربه کنند ، شما با تهیه بلیط چارتر هم از کترینگ مشابه بلیط های سیستمی می توانید استفاده کنید .

کترینگ شرکت هواپیمایی اترک

سرگرمی در هواپیمایی اترک

در کابین هواپیما ایرلاین اترک تلویزیون 24 اینچ نصب شده است که تجربه‌ی نشست و برخاست هواپیما را به صورت زنده برای مسافران فراهم می‌کند و همچنین در طول پرواز امکان پخش برنامه‌های متنوع آموزشی، وقایع و اتفاقات ورزشی و همچنین کلیپ‌های طنز فراهم شده است تا مسافران پرواز راحتی را با شرکت هواپیمایی اترک تجربه کنند. در پرواز‌ها با زمان بیشتر از 3 ساعت آرشیوی از فیلم‌های موجود در اختیار مسافران قرار می گیرد تا بتوانند اوقات خوشی را تجربه کنند .

معرفی کامل شبکه پروازی ایرلاین اترک

پایگاه اصلی شرکت هواپیمایی اترک در شهر بجنورد و دفتر مرکزی آن در اکباتان تهران قرار گرفته است. قطب اصلی ایرلاین اترک فرودگاه بین‌المللی بجنورد و فرودگاه بین المللی مهرآباد می باشد، دو فرودگاه کیش و مشهد از کانون‌های این ایرلاین به حساب می آیند. در حال حاضر این ایرلاین فقط به مقاصد داخلی کشور پرواز دارد که میتوانیم شهرهای تهران، مشهد، کیش، قشم، اصفهان، آبادان و ... را اسم ببریم.

شرکت هواپیمایی اترک

نحوه خرید بلیط هواپیمایی اترک

برای خرید بلیط سیستمی شرکت هواپیمایی اترک می‌توانید به چند طریق اقدام کنید:

با مراجعه به دفاتر آژانس هواپیمایی می توانید به صورت حضوری بلیط را تهیه کنید و یا با برقرای تماس تلفنی از ساعت 8 الی 15 با شماره ی 47201112 بلیط خود را به صورت تلفنی خریداری کنید و اما اگر به دنبال ساده‌ترین راه برای خرید بلیط‌های سیستمی ایرلاین اترک هستید می‌توانید با مراجعه به وب سایت آس چارتر به راحتی بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید فقط کافیست بر روی لینک مربوطه کلیک کنید تا از تخفیفات بی نظیر این شرکت هواپیمایی بهره ببرید و سفر خوشی را تجربه کنید .

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی اترک

شرکت هواپیمایی اترک همانند سایر ایرلاین‌ها از قوانین مشخصی برای حمل بار مسافران پیروی می‌کند تا امکان سفری راحت‌تر را برای مسافران این پرواز فراهم کند. این قوانین شامل موارد ذیل می باشد::

میزان حمل بار درج شده بر روی بلیط 20 کیلوگرم بوده و حمل هرگونه بار اضافی شامل هزینه اضافه بار می باشد .

شخصی که نام او بر روی بار نوشته شده است ، از نظر ایرلاین اترک صاحب بار تلقی می‌شود.

این شرکت نسبت به محتویات ارزشمند و گران‌قیمت بار تحویل داده شده، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد ..

مسافران از قرار دادن کالاهای ممنوعه و خطرناک در کیف و چمدان خود جهت ایمنی پرواز خودداری کنند.

این ایرلاین از پذیرش اقلام یا بار تشخیصی مخاطره آمیز و غیر استاندارد خودداری به عمل خواهد آورد.

شرکت هواپیمایی اترک

مقاصد شرکت هواپیمایی اترک

مقصدهای شرکت هواپیمایی اترک تهران ، مشهد ، بجنورد ، بوشهر ، اهواز ، کرمانشاه ، اصفهان ، آبادان ، کیش ، تبریز و قشم می باشد .

در فرودگاه مهرآباد تهران پروازهای ورودی شرکت هواپیمایی اترک از ترمینال ۶ و پروازهای خروجی 4 ترمینال  صورت می گیرد.

حوادث ایرلاین اترک

در ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، هواپیمای ایر باس ای۳۲۰ شرکت هواپیمایی اترک ایر در مسیر تهران-بجنورد پس از بلند شدن از روی باند به علت از کار افتادن موتور دوم این هواپیما مجبور به بازگشت و فرود اضطراری در مهرآباد شد.

در ۹ تیر ماه  ۱۳۹۴ یک فروند ایرباس ای ۳۲۰ مسیر تهران-مشهد، هنگام برخاستن به علت احساس دود در کابین از برخاستن انصراف داده و هواپیما فورا متوقف می‌شود. مسافران بلافاصله از درهای خروج اضطراری هواپیما را ترک کردندو در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و خوشبختانه همه مسافرین به سلامت رسیدند ..

در شامگاه روز شنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۵، یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ هواپیمایی اترک با شماره پرواز ۱۹۴۳ که قصد پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد به سمت فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد را داشت، پس از تیک آف از باند خارج شد و برای ساعاتی فرودگاه مسدود اعلام شد و فقط چرخ هواپیما شکست و این پرواز آسیب جانی نداشت

date_range پنجشنبه 31 تیر 1400 remove_red_eye 1653 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
کامیارخرسندی :

سلام . چه خوب که تمام ایرلاین هارو در مقالاتتون کنار هم معرفی کردید. واقعا عالی