{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین کافه های تبریز

معرفی بهترین کافه های تبریز

تبریز از نظر گستردگی، تفاوت بسیاری با تهران ندارد. این شهر جزء ابرشهرهای ایران به حساب می‌ آید. تبریز علاوه ‌بر جمعیت بومی خود، همه ساله میزبان جمعیت گردشگرانی از سراسر دنیا نیز است. به همین خاطر کافه‌های و رستوران‌های متعددی در این شهر حضور دارند. همین مسئله باعث شد تا ما نیز لیستی از بهترین کافه های تبریز را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است مهم ‌ترین معیار برای انتخاب بهترین کافه های تبریز ، نظرات مشتریان بوده. پس می ‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. امروز قصد داریم تا سری به شهر زیبای تبریز بزنیم. شهری زیبا که سالیان سال آن را به‌عنوان پایتخت ایران می ‌شناختند. شهری که هنوز هم یکی از قطب‌های بزرگ اقتصادی ایران به حساب می ‌آید. تبریز شهری زیبا با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌ شمار است. شهری که همه ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی از آن دیدن می‌ کنند. چه ساکن تبریز باشید و چه مسافر این شهرهستید، شناخت بهترین کافه های تبریز می ‌تواند برای شما بسیار حائز اهمیت باشد. پس با آس چارتر همراه شوید تا بهترین کافه های تبریز را به‌خوبی بشناسید. باتهیه بلیط هواپیما تبریز از آس چارتربه راحتی سفرکنید.

کافه های تبریز

کافه قنادی رکس

کافه قنادی رکس یکی از خوشمزه‌ ترین کافه های تبریز محسوب می ‌شود. این کافه درحقیقت یک قنادی نسبتاً کوچک و بسیار شیک است. این قنادی مشتریان خود را به ‌خوبی می ‌شناسند. به همین خاطر فقط به اندازه مصرف روز خود تولید می ‌کند. به این طریق همواره کیک و شیرینی‌های این قنادی تازه و خوشمزه هستند. شاید شما نیز بارها هوس شیرینی کرده باشید؛ اما به‌خاطر رژیم ترجیح می ‌دهید یک جعبه شیرینی تهیه نکنید. در این مواقع می‌توانید سری به کافه قنادی رکس بزنید و فقط یک تکه کیک یا یک شیرینی کوچک را سفارش دهید. اینکه در یک محیط شیک و آرام روی صندلی بنشینید و یک تکه شیرینی تازه را به همراه چای تازه ‌دم میل کنید، واقعاً حس بسیار خوبی است که باید تجربه نمایید. در ضمن به یاد داشته باشید طعم باقلواهای این قنادی نیز بی‌نظیر است.

آدرس: تبریز، بزرگراه پاسداران، لاله پارک

کافه های تبریز

کافه هنر تبریز

کافه هنر یکی از هنری ‌ترین کافه های تبریز محسوب می‌شود. این کافه ظاهری هنری، دوست‌داشتنی و زیبا دارد. این کافه یک کافه خودمونی مناسب پاتوق کردن است. پس اگر قصد دارید تا یک کافه را برای پاتوق با دوستان خود انتخاب کنید، کافه هنر برای شما بهترین گزینه خواهد بود. کافه هنر دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. در فضای باز امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد. پس به این شکل هم افراد سیگاری و افراد غیرسیگاری می‌توانند از این کافه لذت ببرند. منوی کافه هنر چندان متنوع نیست؛ اما عطر و طعم بی ‌نظیری دارد. به گفته مشتریان، چیپس و پنیرهای این کافه بسیار بی ‌نظیر است. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تاباکمتر از سه دقیقه بلیط ارزان چارتر تهران تبریز را از سایت تهیه نمایید.

آدرس: تبریز، خیابان فردوس

کافه های تبریز

کافه پپلا تبریز

یکی دیگر ازکافی ‌شاپ‌ های تبریزکافه پپلا است. اگر به دنباله کافه‌ای زیبا و شیک هستید که در سرو منو حرفه‌ای باشد کافه پپلا یکی از بهترین‌ها است که می‌توانید برای گذراندن وقت همراه با میل کردن خوردنی‌های خوشمزه سری به اینجا بزنید.

آدرس: تبریز، بلوار 29 بهمن، نرسیده به فلکه دانشگاه برج شهر

کافه های تبریز

کافه کیوسک تبریز

اگر دلتان بخواهد در کافه‌ای جمع و جور بنشینید وهمین‌که قهوه‌تان را می‌خورید خیابان راهم تماشا کنید، یا نه، نوشیدنی یا قهوه ‌تان را بگیرید وهمین ‌که در خیابان‌های تبریز گشت می‌زنید، جرعه جرعه قهوه‌ تان را سر بکشید، کافه کیوسک می‌تواند یکی از انتخاب‌هایتان باشد. کافه کیوسک هم خوراکی‌هایش خوشمزه است و هم قیمت‌هایش مناسب و اگر حوصله‌تان سر رفته باشد می ‌توانید به مدد بازی‌هایی مثل منچ و تخته که روی میزهای کافه گذاشته‌اند، سرتان را برای دقایقی هم که شده گرم کنید. کافه کیوسک مانند بیشتر کافه‌های تبریز سرویس بیرون بر هم دارد. از خوراکی‌هایی که می‌توان در این کافه به مزه‌ شان اعتماد کرد: املت، تست، لاته و کیک و آبمیوه‌های طبیعی است.

آدرس: تبریز، ۳۵ متری بلوار سینا

کافه های تبریز

قهوه شنی کاویچ تبریز

معروف‌ ترین منوی کافه کاویچ نیز از نام آن مشخص است. در این کافه می ‌توانید انواع قهوه‌های شنی را سفارش دهید. در حقیقت سبک آماده‌سازی انواع نوشیدنی در این کافه بسیار خاص است. در کافه کاویچ برخی قهوه‌ها با شن‌های داغ تهیه می ‌شوند. در این روش تهیه قهوه، خبری از شعله و حرارت مستقیم نیست. پس قهوه بدون شوک حرارتی آماده خواهد شد. به همین خاطر طعم قهوه شنی با سایر قهوه‌ها، تفاوت دارد. علاوه ‌بر قهوه شنی، در این کافه چای زغالی نیز سرو می ‌شود. سماور این کافه، یک سماور قدیمی زغالی است. اگر دلتان برای چای دمی زغالی تنگ شده، سری به کافه کاویچ بزنید. کافه کاویچ دارای شعب مختلف در تبریز است. همه این شعب نیز کیفیتی یکسان را ارائه می ‌دهند.

آدرس: تبریز، ولیعصر، رودکی

کافه های تبریز

کافه رز تبریز

گویا در تبریز رسم است که بیشتر کافه‌های خوب کوچک باشند و کافه رز هم یکی از این کافه‌ها است. کافه رز مثل بیشتر کافه‌هایی‌ است که دیده‌ایم با دکور تمام شیشه‌ای و صندلی‌های لهستانی. خوراکی‌های کافه خوشمزه است و آنطور که می ‌گویند صدای موزیک هم طوری نیست که از کافه رفتن ‌تان پشیمان شوید یا صدا به صدا نرسد، به علاوه اینکه اگر تنها باشید یا حوصله ‌تان سر برود هم می ‌توانید یک کتاب از توی قفسه‌های کافه بردارید و ورق بزنید. از خوراکی‌های باب طبع در کافه رز وافل، آبمیوه‌های طبیعی و شیک‌های آن است. باتهیه بلیط چارتر شیراز تبریز از سایت آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردارشوید.

آدرس: تبریز کوی الهی پرست نبش ۳۵ متری

کافه های تبریز

کافه بیرون بر فیل تبریز

پیش از شروع باید بدانید که کافه فیل، به ‌معنای فیل حیوان نیست. در حقیقت نام این کافه،  fillبه‌ معنای پرکردن است. منظور ازکافه بیرون بر این نیست که امکان حضور در کافه وجود ندارد. درحقیقت فضای داخلی کافه فیل فضایی بسیار زیبا و تماشایی است. در طراحی داخلی این کافه، از سبک مدرن استفاده شده است. میز و صندلی‌های کافه ظاهری خاص دارند و آن را منحصر‌به‌ فرد می ‌کنند. همچنین کافه فیل نورگریر مناسبی دارد. در ضمن امکان سیگار‌کشیدن در کافه فیل وجود ندارد. پس خبری از بوی سیگار در این کافه نیست. کافه فیل دارای بسته‌ بندی خاصی است که قابلیت بیرون بر انواع نوشیدنی را نیز فراهم می ‌کند. به همین خاطر آن را با نام کافه بیرون بر فیل می ‌شناسند. دراین کافه باید حتماً طعم انواع نوشیدنی آن را بچشید. کافه فیل از ترکیباتی بی‌نظیر استفاده می‌ کند. به‌عنوان مثال می‌ توانید شیر قهوه وانیلی قهوه فیل را سفارش دهید.

آدرس: تبریز،ولیعصر، تقاطع سعدی و اعتصامی

کافه های تبریز

کافه پارادایس تبریز

کافه پارادایس یکی از شلوغ‌ ترین کافه های تبریز محسوب می ‌شود. درمیان کافه های تبریز، کافه‌هایی که در نزدیکی میان ایل گلی قرار دارند، بیش از همه شلوغ هستند. این کافه نیز درفاصله بسیار کمی از ایل گلی واقع شده است. در سفر به تبریز، همیشه مسافران از ایل گلی دیدن می‌ کنند. به همین خاطر دورتادور میدان اصلی ایل گلی، چندین و چند کافه، رستوران و مغازه مختلف وجود دارد. انتخاب بین این کافه‌های می ‌تواند کار دشواری باشد. با توجه به نظرات مشتریان، کافه پارادایس یکی از بهترین کافه های تبریز در نزدیکی ایل گلی است. این کافه فضایی دنج و نسبتاً کوچک دارد. با وجود این زمانی که در آن حضور دارید، ناخودآگاه احساسی راحتی خواهید کرد. منوی کافه پارادایس شاید چندان متنوع نباشد؛ اما کیفیت بسیار مناسبی دارد. بهتر است حتماً طعم قهوه همراه با کیک شکلاتی این کافه را بچشید.

آدرس: جاده ایل گلی، ٣٠٠ متر پایین‌تر از میدان ایل گلی، روبروی بستنی شاد

کافه های تبریز

کافه گالری لوندویل تبریز

کافه گالری لوندویل همان طور که انتظار دارید، جزء کافه های هنری تبریز محسوب می ‌شود. این کافه ظاهری بسیار جذاب و تماشایی دارد. دراین کافه از قرقره‌های سیم به‌جای میزوتنه درخت به جای صندلی استفاده شده است. البته تمامی میز و صندلی‌ها به این شکل نیستند. شما می ‌توانید از میز و صندلی‌های راحت نیز استفاده کنید. بر روی دیوارهای این کافه، چندین و چند اثر نقاشی به چشم می ‌خورد. به همین خاطر است که آن را با نام کافه گالری می ‌شناسند. در این کافه خبری از دود سیگار نیست. پس انتخابی مناسب برای قرارهای دونفره عاشقانه یا دورهمی‌های خانوادگی نیز محسوب می ‌شود. این کافه را می ‌توان به نوعی کافه هنرمندان دانست. بسیاری از دانشجویان رشته هنر، تئاتر و سینما در این کافه قرارهای ملاقات خود را برگزار می‌ کنند. منوی این کافه شاید چندان متنوع نباشد؛ اما کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

آدرس: تبریز، خیابان امام

کافه های تبریز

کافه شش و بش تبریز

شش و بش نامی بسیار جذاب و زیبا برای یک کافه تبریزی است. اگر اهل بازی تخته ‌نرد باشید، می ‌دانید به ترکیب طاس ۵ و ۶، شش و بش نیز گفته می‌ شود. در این کافه نیز تخته ‌نرد در اختیار مشتریان قرار می‌ گیرد. همچنین ازطرف دیگر، شش و بش به‌معنای خوش‌ وبش‌کردن نیز است. پس به هر طریق می ‌توان نام این کافه را معنا کرد. کافه شش و بش فضایی بی ‌نظیر و دوست داشتنی دارد. زمانی که وارد این کافه می ‌شوید، تمام مشکلات خود را فراموش خواهید کرد. این کافه دارای شیشه‌ای قدی بزرگ است. همین باعث می ‌شود تا در طول روز نورگیر مناسبی داشته باشد. از غروب نیز چراغ‌های داخل کافه روشن می ‌شوند. نورپردازی این کافه بی‌نظیر است. در هر قسمت یک لامپ تزئینی به چشم می ‌خورد. فضای کافه شش و بش بسیار شیک، زیبا و دوست ‌داشتنی است. همچنین امکان سیگار‌کشیدن در این کافه وجود ندارد. پس خبری از بوی بد سیگار نیز در آن نیست. آس چارتربهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری تبریز در مشهد می باشد.

آدرس: تبریز، شهرک رشدیه، ضلع غربی ساختمان کوهسار

کافه های تبریز

کافه آرمان تبریز

اگر به‌ دنبال کافه‌ای آرام برای خلوت‌کردن یا استراحت هستید؛ کافه آرمان برای شما بهترین گزینه خواهد بود. کافه آرمان فضایی نسبتاً کوچک دارد. در حقیقت شاید فقط یک میز درون محیط کافه قرار بگیرد. به همین خاطر کافه آرمان میز و صندلی‌های خود را در پیاده‌روی کنار کافه قرار داده است. به لطف فضای باز کافه، مشتریان بسیاری به آن مراجعه می‌ کنند. همچنین کافه‌های آرمان بر اساس نظر مشتریان، طعمی عجیب و عالی دارد. در این کافه امکان سیگار‌کشیدن وجود دارد؛ اما به ‌لطف فضای باز، خبری از بوی بد در محیط کافه نیست. رفتارپرسنل این کافه نیز بسیارمحترمانه و دوستانه است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان آرمان را مشتریان ثابت تشکیل می ‌دهند.

آدرس: تبریز، خیابان امام

کافه های تبریز

date_range جمعه 01 بهمن 1400 remove_red_eye 2699 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0