{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های یزد

معرفی بهترین هتل های یزد

یزد اولین شهر خشتی جهان و دومین شهر تاریخی زنده جهان پس از ونیز است که به‌تازگی به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده است. این شهر زیبا در آغوش گرم کویر خفته و با گذر سال‌های طولانی تغییر چهره زیادی نداده و هنوز هم بوی تاریخ و سنت، در کوچه پس کوچه‌های آن در میان خانه‌های خشتی و سقف‌های گنبدی قدیمی آن به مشام می‌رسد. هر ایرانی حداقل یک بار در عمر خود باید به شهر بادگیرها سفر کند، زیرا هرکس با هر سلیقه‌ای که باشد، این شهر، چیزی خارق‌العاده برای نشان دادن دارد

لذت سفر به عروس کویر با اقامت در هتل‌های جذاب آن دو چندان می‌شود. اقامت در هتل‌‌هایی سنتی که در گذشته خانه اشراف بوده‌اند، در هیچ کجای ایران جز یزد امکان‌پذیر نیست. این هتل‌ها خود قسمتی از جاذبه‌های گردشگری شهر هستند و معماری فوق‌العاده آن‌ها هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. با ورود به این هتل‌ها شما پا به روزگاران قدیم و حال و هوای تاریخی یزد می‌گذارید. خوابیدن زیر طاق اتاق‌های تاریخی این هتل‌ها در حالی که مشام‌تان پر از بوی خشت و سفال شده است، حس متفاوتی دارد. نوشیدن چای در مهتابی اعیانی این هتل‌ها و تماشای محوطه قدیمی و حوضچه وسط حیاط لذت خاصی دارد. اگر تمایل ندارید در هتل‌های سنتی اقامت کنید، می‌توانید هتل‌های مدرن و لوکس را انتخاب کنید. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری تهران یزد همراه باشید.

در اینجا بهترین هتل‌های شهر تاریخی یزد را به شما معرفی می‌کنیم تا پیش از سفر خود بتوانید هتل‌ها را با هم مقایسه کرده و بهترین را برای اقامت در این شهر خشتی انتخاب کنید.

هتل داد یزد

هتل چهار ستاره داد در بافت قدیمی و قلب شهر یزد با قدمتی نزدیک به یک قرن با حفظ اصالت تاریخی و معماری سنتی خود با امکاناتی مدرن و به روز جا خوش کرده است. در روزگاران قدیم در سال ۱۳۰۷، این هتل با کاربری مهمانپذیر و گاراژ تخلیه بار توسط «حاج عبدالخالق داد» ساخته شد و بعدها در سال ۱۳۸۰ به‌دلیل معماری منحصربه‌فرد و محیط زیبا توسط «محمد حسن داد» یکی از نوادگان موسس بنا مرمت و بازسازی و در سال ۱۳۸۶ تحت عنوان هتل ۴ ستاره داد یزد، تبدیل به هتلی لوکس شد.

در ساخت این بنا از قدیمی‌ترین مصالح مورد استفاده کویرنشینان یعنی کاهگل و آجر استفاده است. هتل دارای دو طبقه مثبت و یک طبقه منفی با ۸۸ باب اتاق مجهز به امکانات رفاهی مدرن است. از امتیازات هتل می‌توان به مجاورت با جاذبه‌های دیدنی شناخته شده چون آتشکده زرتشتیان و مجموعه امیرچخماق اشاره کرد. رستوران سنتی با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در محیطی دلنشین و آرام، کافی‌شاپ در فضای باز در پشت بام هتل با چشم‌اندازی از شهر خشتی یزد، مجموعه ورزشی مجهز از امتیازات این هتل هستند. همچنین استفاده از خدمات سونا، استخر و جکوزی در این هتل رایگان است. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما یزد آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

امکانات هتل: سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ، کافی‌شاپ، کافی‌نت، سالن همایش، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، مرکز خرید، فضای سبز، خشکشویی، تاکسی‌ سرویس، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ اختصاصی، کتابخانه، آرایشگاه، خدمات پزشکی، فست‌فود، خودپرداز

هتل ارگ جدید؛ همسایه دخمه زرتشتیان 

هتل ارگ جدید در یک منطقه ییلاقی و خوش آب و هوا به نام بلوار شهیدان اشرف قرار گرفته است. این هتل چهارستاره 138 باب اتاق و سوئیت دارد که پنجره برخی از آنها به رشته کوه های شیرکوه است. علاوه بر چشم انداز زیبا؛ پارکینگ رایگان هتل، امکانات سرگرمی مثل سالن ورزشی، اسپا، زمین دوچرخه سواری و بیلیارد و رستوران ها و کافی شاپ های متنوع هتل مسافران را به رزرو این هتل ترغیب کرده اند.

همانطور که گفتیم ارگ جدید در همسایگی دخمه زرتشتیان قرار گرفته، اما برای رفتن به جاذبه هایی چون امیرچخماق، باغ دولت آباد یا مسجد جامع باید وقت بیشتری صرف کنید. هزینه اقامت در این هتل از 238 هزار تومان شروع می شود و از دید کاربران نیز هتل شایسته امتیاز 4.2 بوده است.

هتل پارسیان صفائیه یزد

تنها هتل ۵ ستاره در یزد،‌ هتل پارسیان صفائیه‌ است که حوالی میدان ابوذر و خیابان تیمسار فلاحی، در فرعی ۹ ملاصدرا قرار گرفته. هتل صفائیه از دو بخش هتل باغ و هتل جدید تشکیل شده.

هتل باغ را در سال ۱۳۳۵ ساخته‌اند و باصفاست. هتل جدید در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و باوجود امکانات مدرن، حال‌وهوای سنتی‌اش را حفظ کرده. این دیگر به سلیقه‌ ما بستگی دارد که در کدام بخش بخواهیم اتاق رزرو کنیم.

هتل صفائیه امکاناتی در حد ستاره‌هایش دارد، پس سفرمان چه کاری باشد و چه تفریحی، خیال‌مان راحت است. بیشتر مسافران از برخورد کارکنان، تمیزی اتاق‌ها و امکانات عمومی راضی بوده‌اند، ولی کیفیت غذای رستوران را در حد اسمش ارزیابی نکرده‌اند.

امکانات: روم سرویس ۲۴ ساعته، فضای سبز، رستوران، سالن ورزشی، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سیستم سرمایش و گرمایش بخشی از امکانات هتل صفائیه‌ست. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری یزد و بلیط هواپیما چارتری مشهد یزد می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

جاذبه‌های نزدیک: از اینجا تا آتشکده زرتشتیان با ماشین ۱۲ دقیقه، تا مجموعه امیر چخماق ۱۶ دقیقه، تا بازار خان ۱۹ دقیقه و تا باغ دولت‌آباد ۲۰ دقیقه راه است.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک همانطور که از نامش پیداست، هتلی در دل یک باغ زیبا است. برای گردشگران نیز معماری اصیل و سنتی هتل در کنار تجهیزات سنتی و فضای دل انگیز باغ جذابیت زیادی دارد. هتل با 13 هزار متر مربع مساحت، اتاق ها و سوئیت های دیدنی، رستوران ها، کافی شاپ ها، پارکینگ، تاکسی سرویس و خدمات دیگر توانسته در لیست بهترین هتل های سنتی ایران قرار گیرد. 

برای مهمانان این هتل اما نه فقط زیبایی که نزدیکی آن به باغ دولت آباد، فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه آهن یک مزیت بزرگ به شمار می رود. آنهایی که موقع رزرو هتل یزد فقط نام این هتل را جستجو می کنند باید بدانند که هزینه یک شب اقامت در آن از 270 هزار تومان آغاز می شود. مجموع عوامل بالا نیز سبب شده تا مسافران امتیاز 4.3 را برای هتل در نظر بگیرند. خرید بلیط چارتری هواپیما کیش یزد را با آس چارتر تجربه کنید.

هتل موزه فهادان

هتل چهارستاره موزه فهادان از مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر است که در قلب شهر خشتی یزد در بافت سنتی و نزدیکی آثار باستانی قرار گرفته است. حدود ۲۵۰ سال قبل این هتل خانه‌ای در اختیار خانواده‌ای از تجار بنام «تهرانی» در دوران قاجار بوده است. بنای هتل با پنجره‌های چوبی و شیشه‌هایی رنگارنگ هر بیننده‌ای را یاد خانه‌های قدیمی و خاطرات شیرین گذشته می‌اندازد. زیبایی بنا و بزرگی آن باعث شده بود تا این ساختمان مدتی به‌عنوان دفتر کنسولگری اقتصادی برخی کشورهای اروپایی نظیر فرانسه و آلمان در منطقه مورد استفاده قرار بگیرد. هتل فهادان اولین هتل موزه ایران است که ۲۸ باب فضای اقامتی با گنجایش ۷۰ تخت دارد. بنای هتل از سه حیاط اصلی، نارنجستان و عمارت کلاه فرنگی، سه بادگیر زیبا، تالار بزرگ، چاه‌خانه، سراب زیبا و فعال، هشتی، دربند،‌ پشت‌بام بزرگ و مشرف به بافت تاریخی یزد تشکیل شده است. وقتی قدم درون حیاط این هتل می‌گذارید، حوضچه‌ای با کاشی‌های آبی و مملو از آب با تخت‌هایی قدیمی که دورتادور گوشه آن جا خوش کرده‌اند، می‌بینید. یکی از امتیازات این هتل قرار گرفتن زندان اسکندر، درست مجاور آن است. از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل می‌توان به خانه لاری‌ها، خانه ملک زاده و زورخانه ابوالفضل اشاره کرد. این هتل هم‌ اکنون نیز به ثبت آثار تاریخی ایران رسیده است. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری یزد را از آس چارتر تهیه کنید.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، کافی‌نت، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، محوطه‌ای با فضای زیبا، خدمات آژانس مسافرتی، رستوران، کافی شاپ

 

هتل سنتی مظفر؛ ایده آل ترینِ هتل های یزد

هتل سنتی مظفر همه آنچه را که یک مهمان می خواهد، در خود دارد. نخست اینکه هتل از معماری اصیل سنتی برخوردار بوده و در تمام قسمت های خود از جمله اتاق ها و رستوران به آن وفادار مانده است. از آنجایی که این هتل سه ستاره زمانی خانه یک تاجر سرشناس بوده، اقامت در آن شما را به گذشته خواهد برد. رستوران هتل نیز بخشی از اعتبار آن به شمار می رود. مظفر پارکینگ، یک کافی شاپ در فضای آزاد، فروشگاه صنایع دستی، تاکسی سرویس و حتی زورخانه سنتی هم دارد. 

اما موقعیت مکانی و نزدیکی به باغ دولت آباد و فرودگاه شهر از دیگر مزیت های اقامت در آن به شمار می رود. به علاوه برای آنها که قیمت هتل یزد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب است، شروع قیمت از 125 هزار تومان هم می تواند خبر خوبی باشد. و بالاخره اینکه کاربران امتیاز 4.1 را برای هتل انتخاب کرده اند.

 

هتل سنتی رز یزد

هتل سنتی رز یکی از هتل های ۳ ستاره و تاریخی شهر خشتی یزد است. این هتل در واقع خانه‌ای قدیمی است که حدود ۲۵۰ سال پیش در دوران قاجار توسط آقایی به نام «شیخ مهدی عرب» بنا شده است. از آنجایی که خانواده این آقا با لقب «تهرانی‌ها» شناخته می‌شدند، این خانه نیز به نام «خانه تهرانی‌ها» معروف شد. مانند دیگر خانه‌های تاریخی یزد در ساخت این بنا از خشت و گل استفاده شده است.

هتل دارای ۱۱ باب فضای اقامتی با گنجایش ۳۵ تخت است.  با ورود به این بنا، حس می‌کنید که وارد خانه‌ای قدیمی و دنج شده‌اید. حیاط سرسبز و باصفا با حوض بزرگ در وسط آن و تخت‌هایی که در حیاط چیده شده‌اند، فضایی صمیمی ایجاد کرده و شما را یاد خانه‌های فیلم‌های قدیمی می‌اندازد. رستوران در فضای باز هتل که انواع غذاهای سنتی و ایرانی خوش‌طعم را سرو می‌کند، از دیگر جذابیت‌های این هتل به شمار می‌رود. این هتل در جایی از شهر واقع شده که دسترسی شما را به بافت سنتی و تاریخی شهر و اماکن دیدنی و تفریحی آن آسان‌تر می‌کند. هتل سنتی رز همچنین فاصله اندکی با فرودگاه شهید صدوقی و ایستگاه راه‌آهن یزد دارد و همین طور در چند قدمی مسجد جامع کبیر یزد قرار گرفته است.

امکانات هتل: اینترنت و کافی‌نت، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، تنیس روی میز، شطرنج، بیلیارد، جکوزی و سونا، فضای سبز زیبا، رستوران و کافی شاپ.

 

هتل سنتی مهر یزد

هتل سنتی مهر هتلی سه ستاره با معماری سنتی ولی امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته در بافت تاریخی شهر یزد قرار گرفته است. این هتل حدود ۲۰۰ سال پیش در دوران قاجار در اختیار خانواده تاجری به نام «زرگر یزدی» بوده و با همین عنوان معروف بوده است. هتل سنتی مهر دارای ۲۳ باب فضای اقامتی با امکانات مطلوب و مناسب است.

به‌محض ورود به این هتل و دیدن حوض زیبا در وسط حیاط، شیشه‌های رنگین، بادگیرهای بلند،‌درب‌های چوبی، اتاق سه دری و پنج دری،‌ هشتی تالار بزرگ و نارنجستان احساس می‌کنید در زمان سفر کرده‌اید. رستوران و کافی‌شاپ هتل در پشت‌بام دیدنی هتل که مشرف به بافت تاریخی یزد است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خوش‌طعم را سرو می‌کند، اوقات فراموش‌نشدنی را برای میهمانان این هتل می‌سازد. همچنین بنای این هتل در لیست میراث فرهنگی ایران به ثبت رسیده است. از امتیازات دیگر این هتل می‌توان به نزدیکی به میدان تاریخی امیرچخماق، موزه آب، زندان اسکندر، خیابان قیام و مراکز بزرگ خرید نظیر زرگرها، بازراخان،‌ بازار پنجعلی و بازار شاهزاده افضل اشاره کرد.

امکانات هتل: لابی، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، رستوران، خدمات آژانس مسافرتی، فروشگاه، کافی‌نت، سالن بیلیارد، غرفه صنایع‌دستی، خدمات پزشکی، فضای سبز، تاکسی سرویس، پارکینگ.

date_range سه شنبه 15 تیر 1400 remove_red_eye 2003 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0