{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های کربلا

هتل های کربلا

کربلا از شهرهای زیارتی مسلمانان و شیعیان است که در کشور عراق قرارگرفته است.

قرار داشتن حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) اهمیت زیادی به شهر کربلا نزد شیعیان و به‌خصوص ایرانیان داده است و به همین دلیل گردشگران و مردم ایران در مناسبت‌های مختلف از سراسر جهان برای زیارت به این شهر مذهبی می‌روند و اوج این حضور را می‌توان در ایام عزاداری محرم و صفر به‌ویژه در مراسم پیاده‌روی اربعین مشاهده نمود که بالطبع بیشترین درخواست برای رزرو هتل ارزان در کربلا در این ایام صورت می‌گیرد.

اهتمام شیعیان برای زیارت امام حسین و دیگر شهدای کربلا روند تبدیل‌ شدن کربلا به سکونت‌گاه شیعیان را فراهم کرد و از سده‌های دوم و سوم قمری به بعد نخستین عمران و آبادانی در شهر کربلا پایه‌ریزی شد. همچنین در دوره‌ی آل‌بویه اقدامات بسیاری برای توسعه‌ی عمران شهر کربلا شد اما بیشترین تلاش برای توسعه‌ی شهر کربلا به دوران صفویه و قاجار برمی‌گردد.

کربلا در طول تاریخ به نام‌های دیگری نیز مانند غاضریه، نینوا، طَفّ، عقر، حائر و نواویس یادشده است. در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

رزرو هتل کربلا

هتل‌ های مختلفی در شهر کربلا وجود دارند که برای سفر کاری، تعطیلات و زیارت‌های خانوادگی، استراحت آخر هفته و یا حتی گردش با دوستان و کشف رازهای شهر در کربلا برای گردشگران و زائرین ایده آل هستند.

سایت آس چارتر تلاش کرده است تا با عقد قرارداد با بهترین هتل های کربلا و یا هتل ارزان در کربلا شمارا برای انتخاب و رزرو هتل کربلا از پیش از شروع سفرتان همراهی کند تا در سطح درخواستی خود از قیمت هتل های کربلا، بدون نگرانی سفری متفاوت را برای شما گردشگران و زائرین محترم رقم بزند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط ارزان چارتری کربلا در مشهد می باشد.

بهترین هتل های کربلا

بر اساس نظریه‌های هتل داری ۳۰ روش مختلف برای دسته‌بندی هتل‌ها در دنیا وجود دارد که شناخته ‌شده‌ ترین آن‌ها، سیستم ستاره دهی بر اساس کیفیت خدمات است؛ بنابراین بهترین هتل کربلا که لوکس ‌ترین آن‌ها نیز به‌ حساب می‌آید، هتل های 5 ستاره کربلا هستند. این هتل‌ها معمولاً در مرکز شهر ساخته ‌شده ‌اند تا مسافران و زائرین به ‌راحتی بتوانند به حرمین محترم، جاذبه‌ های دیدنی و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. فضای این هتل‌ها نیز بزرگ بوده و حداقل دارای 100 اتاق می‌باشد.

مهم ‌ترین وجه تمایز بهترین هتل های کربلا با سایر هتل‌های شهر در خدمات و امکاناتی است که به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

 

هتل های 5 ستاره کربلا

هتل بارون

هتل بارون یک هتل پنج ستاره لوکس در کشور عراق و شهر کربلا است که در فاصله ۲۵ دقیقه‌ای تا بین‌الحرمین واقع شده است و سرویس رایگان هر ۳۰ دقیقه یک ‌بار تا نزدیکی حرم امام حسین علیه‌السلام مسافرین محترم را همراهی می‌کند.

این هتل یک پیشنهاد بسیار ویژه از سایت آس چارتر است برای آن دسته از مهمانان سخت‌گیر و مشکل‌پسند که به دنبال اقامتی در سطح جهانی و درجه‌یک در شهر کربلا هستند به‌طوری‌که در صورت انتخاب هتل بارون، یاد و خاطره‌ی اقامتشان تا سال‌ها از ذهنشان پاک نخواهد شد.

هتل بارون ۲۷۳ اتاق دارد و کارکنانش به‌صورت تمام‌وقت و با 8 زبان اردو، ترکی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، فارسی، انگلیسی و عربی، آماده ارائه بهترین خدمات به مسافران عزیز خود هستند.

اتاق‌های هتل مجهز به سونا، حمام ترکی، تلویزیون صفحه تخت ال‌ای‌دی با ماهواره، امکان تهیه‌ی چای و قهوه، گاوصندوق الکترونیکی، تهویه مطبوع، عایق صدا، بالکن آفتاب‌گیر، امکانات مخصوص افراد ناتوان، صبحانه در اتاق و بطری آب هستند.

از امکانات دیگر این هتل نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استخر روباز، تماشای جمعی تلویزیون در لابی، سونا، کلوب کودکان، سالن ورزشی، مربی شخصی، استخر سرپوشیده، زمین‌بازی کودکان، حمام آب گرم، تجهیزات بازی کودکان، غذا و نوشیدنی، رستوران با انواع غذاهای گریل، ایتالیایی، بین‌المللی و محلی، منوی ویژه غذاهای رژیمی، باربکیو، غذای کودک، بوفه کودک، اینترنت و رسانه، اینترنت، کانال تلویزیونی کودک، وای فای رایگان، خدمات اتاق، تراس، سوییت ماه‌عسل، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سیستم گرمایشی، خدمات اتاق VIP، خدمات بهداشتی و پزشکی، خدمات حرفه‌ای، مرکز تجارت، پارکینگ رایگان، صندوق امانات، خودپرداز، باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، چک این/چک اوت سریع، اجاره خودرو، چک این/چک اوت خصوصی، خدمات خدمتکار روزانه، صرافی، فروشگاه هدیه، سالن ماساژ حرفه‌ای، سالن اسپا و بدن‌سازی مجهز، سالن آرایشی و زیبایی مدرن و تکمیل، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت و پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، آسانسور، خشک‌شویی، خدمات نگهداری کودک و مهدکودک، ترانسفر فرودگاهی، سالن میتینگ، مبلمان در فضای باز، خدمات کفاشی و واکس، خدمات دورنگار و کپی، صندلی آفتاب، نوردرمانی، اینترنت بی‌سیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاق‌ها و غیره

هتل روتانا

هتل روتانا کربلا نیز یکی دیگر از بهترین هتل های شهر کربلا است که در فاصله‌ی ۲۰ دقیقه‌ای تا حرم امام حسین علیه‌السلام و حرم حضرت عباس علیه‌السلام واقع‌شده است.

لازم به ذکر است که این هتل کربلا، نزدیک‌ترین هتل ۵ ستاره به بین‌الحرمین است.

در کنار فاصله‌ی نزدیک به حرمین شریفین، امکانات منحصربه‌فرد هتل روتانا سبب شده است تا مسافران و زائران، اقامت در این هتل را به یکدیگر پیشنهاد کنند. امکاناتی مانند اتاق‌های مجهز به سونا و حمام ترکی، تهویه هوای مطبوع، آسانسور، اینترنت رایگان وای فای‌، تلویزیون کابلی، رستوران و کافی‌شاپ، لباسشویی، خشک‌شویی، اتو (هر سه با هزینه جداگانه)، تبدیل ارز، صندوق امانات، نظافت روزانه، دسترسی برای سالمندان و معلولان، پارکینگ رایگان و غیره اشاره کرد.

توجه داشته باشید که هزینه اقامت کودکان یک تا شش سال رایگان و کودکان 6 تا 12 سال نصف قیمت تخت بزرگسال در این هتل محاسبه می‌شود. بلیط چارتری کربلا خود را در کمتر از سه دقیقه می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

 

قیمت هتل در کربلا

قیمت هتل در کربلا با توجه به شلوغی ایام زیارت مانند ایام عزاداری محرم و صفر به‌ویژه مراسم اربعین متفاوت است و توجه داشته باشید که اکثر قیمت‌هایی که در سایت آس چارتر به شما مسافر محترم ارائه‌ شده است مخصوص ایام عادی سال است.

هتل های 4 ستاره کربلا

هتل های 4 ستاره کربلا که باهدف تأمین آرامش و آسایش مهمانان شروع به کارکرده‌اند با کادر آموزش‌ دیده و آگاه و امکانات متنوع تلاش می‌کنند تا توجه مسافران و زائران را برای انتخاب اقامتگاه به خود جلب کنند.

هتل الاماره

هتل الاماره کربلا یکی از هتل های 4 ستاره کربلا می‌باشد که در 7 طبقه امکان اسکان و پذیرایی از 300 مسافر و زائر، از هتل های تازه تأسیس شهر کربلا محسوب می‌شود.

این هتل که در خیابان شارع القمه واقع در باب الخان قرارگرفته است تا حرم مطهر حضرت ابالفضل حدود ۵۶۰ متر فاصله دارد که ۳ الی ۴ دقیقه به‌صورت پیاده‌روی می‌باشد. در هتل الاماره، استاندارد مساحت اتاق‌ها به‌خوبی رعایت شده است و با طراحی جدید تلاش کرده است تا فضای آرامش بخشی را برای استراحت زائران گرامی فراهم کند.

سرویس خانه‌داری هتل نیز به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان و مسافرین محترم می‌باشد.

هتل الاماره از آشپزهای ایرانی استفاده نموده و دارای منوی ایرانی و فول برد (صبحانه، ناهار، شام) به همراه سرو میوه است.

خوب است بدانید که از آنجایی که رستوران هتل در طبقه آخر هتل قرارگرفته، نمای زیبایی از گنبد و بارگاه ملکوتی قمر بنی‌هاشم را قابل‌مشاهده کرده است.

سیستم سرما و گرمای هتل اسپیلیت می‌باشد که باعث شده در طول سال مسافرین از آرامش کافی برخوردار باشند. همچنین تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، تلفن مرکزی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام و سیستم کنترل کیفیت مصرف، اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق‌ها و لابی می‌باشند.

 

هتل جواهر

هتل جواهر از هتل های ۴ ستاره ی شهر کربلا است که در فاصله‌ی ۵ دقیقه‌ای تا حرمین مطهر قرارگرفته است.

نزدیک بودن این هتل به بین ‌الحرمین و همچنین اتاق‌های مجهز و تمیز با امکاناتی مانند رستوران، اینترنت رایگان، آسانسور، سرویس فرنگی، تلویزیون کابلی و همچنین قیمت مناسب گزینه‌ی مناسبی جهت رزرو و اقامت زوار می‌باشد.

 

هتل جنه الحسین

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره کربلا، هتل جنه الحسین است که با حرم حضرت عباس علیه‌السلام تنها ۴ دقیقه فاصله دارد. این هتل که در قلب شهر کربلا ساخته‌شده است با امکانات خود که شامل مسیر کوتاه هتل تا بین‌الحرمین، اتاق‌های تمیز و مجهز با سرویس فرنگی و تلویزیون کابلی، شنیدن اذان از حرم حضرت عباس، آسانسور، تهویه هوای مطبوع، رستوران بزرگ با غذاهای بسیار عالی و متنوع، کافی‌شاپ و قیمت مناسب می‌شود، می‌تواند ازجمله دلایل انتخاب این هتل از سوی مسافران محترم باشد. خرید بلیط چارتری کربلا خود را می توانید با آس چارتر انجام دهید.

 

هتل اولاد الحسن

هتل اولادالحسن نیز از هتل های ۴ ستاره و نوساز شهر کربلا است که در فاصله ۱۸ دقیقه‌ای تا حرم امام حسین علیه‌السلام ساخته‌شده است. فاصله نسبتاً کوتاه این هتل نوساز و تمیز تا بین‌الحرمین، آسانسور، اتاق‌های تمیز، زیبا و مجهز به اینترنت رایگان، سرویس فرنگی، تلویزیون کابلی در کنار قیمت مناسب سبب شده است تا مسافرینی که تجربه‌ی اقامت در هتل اولاد الحسن را دارند برای سفرهای آتی و همچنین سفر دوستان و آشنایان خود، نام این هتل را در لیست پیشنهادی هتل های کربلا قرار دهند.

هتل ارزان در کربلا

هتل های 3 ستاره کربلا در کنار قیمت ارزان و مشابه، معمولاً فضایی بزرگ‌تر و مجهزتری نسبت به هتل های دو ستاره دارند. از تفاوت‌های آشکار این هتل‌ها می‌توان به نبودن کمک برای حمل چمدان مسافر و یا دوری و فاصله‌ی زیاد به حرمین و مراکز خرید شهر کربلا اشاره کرد. رستوران هتل های 3 ستاره کربلا نیز در سطح متوسط قرار دارند که بیشتر صبحانه را به ‌صورت بوفه سرو می‌کنند و ارائه‌ی ناهار و شام در این هتل‌ها خیلی مرسوم نیست و یا باید برای استفاده از این امکانات هزینه را جداگانه از رزرو اتاق پرداخت کرد.

 

هتل های 3 ستاره کربلا

هتل برج الخلیج

هتل برج الخلیج یکی از هتل های ۳ ستاره شهر کربلا است و در فاصله ۶ دقیقه‌ای از حرم امام حسین (ع) قرارگرفته است. فاصله نزدیک تا حرم، اینترنت رایگان، اتاق‌های تمیز با سرویس فرنگی و تلویزیون کابلی و قیمت نسبتاً مناسب از دلایل انتخاب این هتل از جانب مسافرین شهر کربلا می‌باشد.

 

هتل لارسا

هتل لارسا که در فاصله‌ی 8 دقیقه‌ای حرم امام حسین (ع) قرارگرفته است نیز از هتل های ۳ ستاره شهر کربلاست که با امکانات متنوع ازجمله اتاق‌های مجهز به اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی، سرویس فرنگی، آسانسور، سه وعده غذای بوفه با غذاهای طبخ شده توسط آشپز ایرانی و تسلط کارکنان هتل به زبان فارسی توانسته توجه مسافران و گردشگران ایرانی را به خود جلب کند.

date_range دوشنبه 28 تیر 1400 remove_red_eye 32088 بازدید favorite_border 0 chat 5
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 5
شعبانی :

قیمتی برای هتلها ثبت نشده ؛ قیمت هتل در کربلا حدودا چقدر هست هتل ابراج وبرج الریاحین

ترانه اکبری :

سلام . من به پیشنهاد شما رفتم هتل بارون واقعا راضی بودم.قسمت بشه دوباره برم

انسیه رحیمی :

سلام لطفا من رو راهنمایی کنید برای رزرو هتل در نجف وکربلا با قیمت مناسب برای کاروان زیارتی ممنون

افشار :

سلام برای تاریخ حدود 25اسفند زمینی کربلا هتل چهار ستاره خوب میتونید منو راهنمایی کنید ممنون

سیده عادله اکبرزاده :

سلام خوبی صبح بخیر