{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های شیراز 2

بهترین هتل های شیراز

ما بهترین هتل های شهر شیراز را به شما معرفی کردیم؛ هتل هایی که امکان رزرو همه آنها در آس چارتر فراهم شده است. اما اگر به فاکتور قیمت هتل در شیراز بیش از هر چیز دیگری اهمیت می دهید، می توانید در صفحه رزرو هتل شیراز فیلتر قیمت یا ستاره هتل را انتخاب کنید تا نتایج جستجو بر اساس اولویت های شما نمایش داده شوند. با ورود به صفحه رزرو هتل اطلاعات کامل آن را بررسی کنید. این اطلاعات شامل تصاویر، امکانات، فاصله تا مکان های مهم و نظرات کاربران می شود که می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط ارزان چارتری شیراز همراه باشید.

هتل الیزه، هتلی مجلل اما با طراحی سنتی در شیراز!

هتل الیزه (Elysee Hotel) یکی از هتل های مجلل اما با طراحی سنتی در شیراز است که که بر خلاف دیگر اقامتگاه های شیراز در مکانی مسکونی قرار گرفته است. البته این قرار گیری در منطقه ای مسکونی به این معنا نیست که این هتل ۴ ستاره دسترسی مناسبی به نقاط مختلف شهر ندارد بلکه برعکس، هتل الیزه شیراز به بسیاری از مراکز خرید و خیابان های اصلی شیراز دسترسی خوب و مناسبی دارد. این هتل دارای رستورانی خوب و معروف است و کافی شاپ های آن منوی خوبی را ارائه می دهند.

هتل ارگ، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره در شیراز

از بین بهترین هتل های شیراز این بار می خواهیم به سراغ یکی از هتل های ۳ ستاره ی این شهر به نام هتل ارگ شیراز می رویم. مهم ترین عاملی که باعث شهرت این هتل شده این است که در نزدیکی رودخانه ی خشک شیراز قرار گرفته است و برای همین هم آب و هوای خوب و دلنشینی دارد و هم دید ویژه و زیبایی به بیرون دارد. این هتل در سال ۱۳۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت و ۶۴ اتاقش به سطح خوبی ازامکانات رسیده اند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما مشهد شیراز آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

 

هتل چمران، اقامتگاه معروف شیرازی ها!

هتل چمران شیراز یک هتل پنج ‌ستاره در خوش‌آب ‌و هواترین منطقه این شهر است. این هتل در ابتدای سال 1389 در شیراز ساخته شده است و به‌عنوان بلندترین هتل پایتخت فرهنگی و تاریخی ایران، یعنی شیراز شناخته می‌شود. ساختمان این هتل مرتفع دارای 30 طبقه است و در مجموع با 250 واحد اقامتی در قالب اتاق و سوئیت، میزبان گردشگران این شهر است. چیدمان و دکوراسیون واحدهای اقامتی هتل چمران با نهایت دقت و توجه انجام شده است تا مسافران در طول مدت اقامت خود راحتی و آسایش کامل را تجربه کنند و از سفر به‌یادماندنی خود نهایت لذت را ببرند. تمام فضاهای اقامتی این هتل روزانه نظافت می‌شوند؛ اما اگر مسافری تمایل به استفاده از خدمات خانه ‌داری را نداشت، کافی است دکمه قرمزرنگی که کنار تخت قرار دارد را فشار دهد تا کسی مزاحمش نشود.

امکانات هتل چمران به‌قدری زیاد است که کمتر مسافری در انتخاب آن دچار تردید می‌شود. علاوه بر امکانات اولیه، سایر امکانات رفاهی مانند کافی‌شاپ ایتالیایی، کافی‌شاپ چشم‌انداز (واقع در طبقه 23)، کافه‌رستوران سنتی بازدید، رستوران پانوراما (واقع در طبقه 24)، رستوران ملل، فست‌فود، بانک، آسانسور، خانه‌داری 24ساعته، خدمات پزشکی، خشک‌شویی، صندوق امانات، آرایشگاه آقایان و بانوان، آتلیه عکاسی، خدمات ویژه معلولین، مجموعه تجاری، سالن‌های چندمنظوره (واقع در طبقات 21 و 22 با مساحتی حدود 800 متر مناسب جشن‌ها، مراسم و همایش‌ها)، سالن ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، حمام مغربی، ماساژ دکتر فیش، آروماتراپی، ماساژ با روغن‌های معطر گیاهی)، فضای سبز و کانتر گردشگری در این هتل وجود دارد که در کنار پرسنل مجرب و کارآزموده، جای تردیدی در انتخاب هتل چمران شیراز برای شما باقی نمی‌گذارد. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری تهران شیراز می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

هتل نیایش | هتلی قدیمی در دل شیراز

هتل نیایش شیراز یکی از قدیمی‌ترین هتل ‌های شیراز است که در بافت تاریخی شهر، یعنی سه‌راه نمازی و نزدیک حرم شاه چراغ افتتاح شده است. این هتل با معماری سنتی و منحصربه‌فرد، حیاطی مملو از گل‌وگیاه و درخت، پنجره‌های بزرگ ساخته‌شده از شیشه‌های رنگی و آب‌نمایی زیبا آکنده از ماهیان قرمز، توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. این هتل دوستاره در دو طبقه و 77 اتاق با امکانات رفاهی مطلوب، مکان مناسبی برای اقامت هنردوستان است.

 

هتل جهانگردی | زیرمجموعه گروه هتل‌های جهانگردی

مجتمع اقامتی جهانگردی شیراز، زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی است که در زمینی به وسعت 20هزار مترمربع و در شمال شرق شیراز قرار دارد. این هتل در سال 1383 به‌طور کامل بازسازی شد و اکنون با 2 طبقه و 44 واحد اقامتی در خدمت گردشگران این شهر است. در این هتل تمام امکانات لازم فراهم است؛ همچنین می‌توانید از کافی‌شاپ، رستوران، فضای بازی کودک، فضای سبز همراه با آلاچیق و پارکینگ روباز این هتل نیز استفاده کنید. با اقامت در این هتل همچنین می‌توانید دسترسی خوبی به مرکز شهر و اماکن دیدنی داشته باشید. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری کیش شیراز را از آس چارتر تهیه کنید.

هتل صدرا | کوچک و دنج

هتل دو ستاره صدرا شیراز در مرکز بافت تاریخی شهر، یعنی خیابان رودکی قرار دارد و در سال 1395 با 4 طبقه و 52 اتاق شروع به‌کار کرد. این هتل با بهره‌گیری از امکانات رفاهی کامل، تجربه یک اقامت دل‌چسب را برای شما رقم خواهد زد. این امکانات علاوه بر سایر امکانات اولیه، شامل یک رستوران با گنجایش 50 نفر، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد و خدمات تور می‌شود. این تورها با گردش در اماکن دیدنی مانند باغ ارم شیراز، زیبایی‌های این شهر را از نگاهی دیگر به شما نشان می‌دهند.

هتل کیوان | هتلی نزدیک ارگ کریمخان

هتل یک ‌ستاره کیوان شیراز در سال 1354 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر است. البته این هتل در سال 1395 بازسازی شد و اکنون با ظاهر و امکانات بهتری به کار خود ادامه می‌دهد. شما هر آنچه برای اقامت در یک هتل نیاز دارید را می‌توانید در هتل کیوان شیراز بیابید. همچنین می‌توانید در زمان اندکی خود را به ارگ کریمخان برسانید که در نزدیکی این هتل است و دسترسی خوبی به حمام وکیل، مسجد وکیل، بازار وکیل، آرامگاه شاه چراغ و باغ نظر داشته باشید.

 

بوم گردی نی چشمه | نورچشمی اقامتگاه‌های شیراز

اقامتگاه بوم گردی نی چشمه در مرکز شهر اقلید استان فارس و در 200کیلومتری شیراز قرار دارد. این اقامتگاه صدساله، دارای 6 اتاق اقامتی است که ظرفیت پذیرایی از 22 گردشگر را دارد. این اقامتگاه در شهری کوهستانی با آب ‌و‌ هوایی مطبوع قرار گرفته است و در بهار، طبیعت زیبا و چشم‌نوازی دارد. اقامتگاه نی چشمه با معماری و چیدمانی سنتی، حیاطی باصفا که یک حوض نقلی در وسط آن قرار دارد، تخت‌های چوبی و درختان گردو و انجیر، یادآور خانه‌های اصیل ایرانی است و لذت یک دور هم‌نشینی خانوادگی یا دوستانه را برای شما فراهم می‌کند.

با اقامت در نی چشمه می‌توانید زمانی را در سیاه‌چادرهای عشایری بگذرانید، به بازدید از موزه زیبای همین مجموعه بروید و آسمان زیبای شب را رصد کنید. همچنین می‌توانید به پیست اسب ‌سواری بروید و همراه با لیدر بومی، به طبیعت‌گردی و کوه‌ نوردی بپردازید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه بومی نی چشمه نیز می‌توان به چشمه رسول ا...، چشمه چغورسیاه، آبشارهای تنگ براق، باتلاق گور بهرام، حوض دختر گبر و کتیبه پهلوی، رودخانه کر، کوه بل و روستای آسپاس اشاره کرد.

خانه باغ ایرانی | سرسبز و کهن

اقامتگاه بوم گردی خانه باغ ایرانی شیراز در بافت مرکزی این شهر قرار دارد. این خانه که بزرگ‌ترین اقامتگاه بوم گردی شیراز است، در دو طبقه ساخته شده است و دسترسی آسانی به مراکز دیدنی و تاریخی شهر دارد. این خانه با قدمتی 100ساله، به دوره پهلوی اول برمی‌گردد و با 12 اتاق به ظرفیت 40 نفر، پذیرای گردشگران هنردوست شیراز استآلاچیق، حوض، گلخانه و فضای باز زیبا و پوشیده از درختان سرسبز و کهن باعث شده است این اقامتگاه در لیست بهترین هتل های شیراز برای اهل هنر قرار گیرد.

 

سی راه | سنتی و آرام

اقامتگاه بوم گردی سی راه در بافت قدیمی شهر شیراز قرار دارد. این اقامتگاه با قدمتی نزدیک به 100 سال، در زمینی به مساحت 400 مترمربع در 1 طبقه با 8 اتاق اقامتی ساخته شده است. در حیاط باصفای این اقامتگاه، یک حوض نقلی کوچک قرار دارد که با گلدان‌های کوچک رنگی دورتادور آن تزئین شده است. شما می‌توانید صفا و صمیمیت را در جای‌جای این اقامتگاه حس کنید و از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید دسترسی راحتی به جاذبه‌های گردشگری شهر مانند مسجد نصیرالملک، شاهچراغ، نارنجستان قوام، ارگ کریم خان و خانه زینت الملوک داشته باشید. بلیط چارتری اهواز شیراز ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

ترنجستان | خانه قجری شیراز

اقامتگاه بوم گردی ترنجستان در مرکز شهر شیراز قرار دارد. ساختمان این بنا نزدیک به 200 سال قدمت دارد و به دوران قاجار برمی‌گردد که پس از مرمت و بازسازی و مقاوم‌سازی کامل، با 7 اتاق شروع به‌کار کرده است. فضای کاملاً سنتی و آرام ترنجستان به سبک خانه‌های قدیمی است و شما را به یاد خانه مادربزرگ‌ها با همان صفا و صمیمیت می‌اندازد. از آنجایی که این اقامتگاه دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری شیراز مانند نارنجستان قوام، خانه زینت الملک، مسجد نصیرالملک، حرم شاه چراغ، مسجد جامع عتیق و امام زاده سید علاالدین حسین (آستانه) و مجموعه زندیه دارد، بسیاری از گردشگران اهل هنر و تاریخ این اقامتگاه را انتخاب می‌کنند.

date_range جمعه 11 تیر 1400 remove_red_eye 2052 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
فاطمه احمدی :

سلام. منون از مقاله خوبتون.لطف میکنید بهم بگید که تایم کنسلی بلیط چقدر روی خسارت وارده تاثیر داره؟