{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های تهران

بهترین هتل های تهران

ما به دلایل مختلفی سفر می کنیم گاه برای تفریح و استراحت و گاهی هم برای کار و انجام امور اداری ؛ آس چارتر در این مقاله به معرفی بهترین هتل های تهران در زمینه های مختلف می پردازد.

به طور مثال واقعیت این است که برخی هتل ها برای سفرهای خانوادگی مناسب هستند و برخی نیز بیشتر به درد سفرهای کاری می خورند. این نکته مهمی است که باید در هنگام تهیه  بلیط چارتری مشهد به تهران  و رزرو هتل مد نظر قرار دهید. به علاوه برخی شهرها بیشتر میزبان مسافران کاری هستند که از آن جمله  آن شهر ها می توان به پایتخت ایران اشاره کرد. به عبارت دیگر تهران در هر فصلی از سال مسافرانی را به خود می پذیرد که برای انجام کارهای اداری، شرکت در همایش، کنفرانس یا نمایشگاه عازم این شهر می شوند. اهمیت این موضوع ما را بر آن داشت تا از میان هتل های موجود در شهر تهران، آنهایی را که برای اقامت کاری، تفریحی و یا استراحت شما مناسب هستند، معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های تهران انتخاب بر اساس نیاز سفر شما، پیشنهاد آس چارتر به شما همراه کنندگان گرامی این است که اگر در انتخاب هتل هزینه سفر شما بیش از حد تصور شما شد ما می توانیم علاوه بر تهیه بلیط هواپیما برای شما بلیط چارتر، بلیط هواپیما چارتری و بلیط ارزان چارتر رزرو کنیم.

هتل اسپیناس پالاس ( لوکس ترین هتل تهران )

اسپیناس پالاس با قرار گرفتن در منطقه ی شمال تهران مانند جواهری نهان در یک بهشت آرام نگاه ها را به خود خیره می کند.

واحدهای اقامتی این هتل زیبا شامل 400 اتاق و سوئیت است، امکانات مدرن که در این واحدها تعبیه شده است، باعث شده تا هتل اسپیناس پالاس در لیست بهترین هتل های تهران قرار بگیرد. البته از رستوران ها، کافه ها و سالن های پذیرایی هتل که به برگزاری مجالس، همایش ها و کنسرت ها اختصاص دارد هم نمی توان گذشت.

طراحی این هتل با استفاده از معماری معاصر و متاثر از معماری حیرت انگیز گذشته، سلیقه های همه ی سنین را در نظر گرفته است.شاید به همین خاطر باشد که اسم آن را "کاخ" انتخاب کرده اند. علاوه بر این، به عنوان یکی از بهترین ساختمان های موجود در تهران، این کاخ چشم نواز شامل یک لابی باشکوه، فضاهای عمومی شگرف و مخصوصا اتاق های مجهز و استاندارد می باشد. اگر با بلیط چارتر به تهران سفر کرده اید و بلیط هواپیما چارتری تهران تهیه کرده اید پیشنهاد ما به شما حتما اقامت در این هتل زیبا است.

آدرس: تهران، سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان 33

 

هتل پارسیان آزادی ( اقامت بر فراز آسمان)

هتل آزادی تهران، همان هتل هایت سابق از هتل های با سابقه در ایران می باشد. این هتل در منطقه خوش آب‌ و‌هوای اوین در شمال تهران واقع شده ‌است. به دلیل نزدیکی به بزرگراه‌های مختلف همچون چمران، یادگار و نیایش دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر ازجمله فرودگاه و مرکز شهر ارائه می‌کند. اماکن تفریحی چون درکه و بام تهران و نیز مراکز خرید بزرگی ازجمله: ارگ، پالادیوم، قائم و تندیس در نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.این هتل زیبا از سال 1370 تحت نظر گروه هتل های پارسیان فعالیت می کند. هتل دارای 470 باب واحد اقامتی همراه با دکوراسیون و طراحی فوق العاده زیبا در 26 طبقه مشرف به رشته کوه های البرز و شهر زیبای تهران می باشد و فضایی آرامش بخش و دلنشین را برای میهمان عزیز خود فراهم می آورد.

از دیگر امکانات این هتل می توان به چندین سالن تشریفات مجلل، سرو غذاهای ایرانی و بین المللی متنوع در فضایی دلنواز در رستوران فرنگی ارکیده، رستوران ایتالیایی بیچه، رستوران فضای باز سرو، صرف صبحانه در سالن صبحانه خوری یاسمن، کافی شاپ نیلو، کافی هاوس آسمان، مراکز تجاری، مجموعه ورزشی با امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، سالن ماساژ، حمام سنتی، کافی شاپ کنار آب با به روزترین تجهیزات بدنسازی، و پرسنلی مجرب، جوان و تحصیل کرده اشاره کرد.اگر به دنبال راحتی در هتل خود هستید، بلیط هواپیما سیستمی مشهد تهران و یا بلیط چارتری خود را تهیه کنید و اقامت خود را در این هتل زیبا آغاز کنید.

آدرس: تقاطع بزرگراه چمران و يادگار امام

 

هتل لاله ( هتلی در قلب تهران)

هتل 5 ستاره بین المللی لاله تهران، دارای سیزده طبقه بوده و در مجموع  دارای 380 باب اتاق دبل، توئین و کانکت؛ و انواع سوئیت های معمولی، رویال و امپرال با کلیه ملزومات و امکانات رفاهی و ارتباطی است، همچنین مجهز به سالن های مجلل برگزاری همایش ها و مراسم مختلف با ظرفیت های متفاوت است.

فضای داخلی واحدهای اقامتی هتل حس نوستالژیک روزهای گذشته را زنده می‌کند. تمامی ‌این واحدها از امکانات کامل رفاهی برخوردارند. برای مثال همه به سیستم تهویه ‌مطبوع مجهز هستند. برای راحتی بیشتر مبلمان و تلویزیون هم در همه اتاق‌ها موجود است. همچنین اگر اشیای قیمتی همراه خود دارید می‌توانید آن را در صندوق ‌امانات اتاق نگهداری کنید. یخچال، مینی‌بار و حمام نیز از دیگر امکانات ارائه شده در واحدهای اقامتی این هتل است.
از دیگر ویژگی های هتل می توان به رستوران های لوکس ایرانی، فرانسوی و چینی با محیطی گرم و صمیمی همراه با ترکیبی از هنر و زیبایی اشاره نمود که با موسیقی زنده سنتی و متنوع ترین غذاهای ایرانی، اروپایی و شرق آسیا، لحظاتی به یادماندنی و خاطراتی زیبا را در ذهن میهمانان عزیز به یادگار خواهد گذاشت.

هتل لاله تهران به ‌منظور برگزاری مراسم‌های مختلف سالن ‌های پذیرایی ویژه‌ای اختصاص داده شده ‌است. این سالن‌ها که به امکانات کامل صوتی و تصویری مجهز هستند، جهت برگزاری انواع مراسم ازجمله جشن‌های عروسی، میهمانی‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات کاری و اداری، همایش‌ها و سمینارها به کار می‌روند.
همچنین هتل دارای یک استخر روباز در محوطه و یک باشگاه بدنسازی است. بعد از ورزش یا گذراندن یک روز طولانی و گشت ‌و‌گذار در شهر برای رفع خستگی و تجدید قوای جسمی و روحی خود می‌توانید در سونا و جکوزی هتل ریلکس کرده یا از خدمات ماساژ بهره مند شوید. در سالن بیلیارد هم می‌توانید اوقات خوشی را سپری کنید. اگر دلیل سفر شما کاری هست،و بلیط هواپیما و یا بلیط چارتر خود را رزرو کرده اید پیشنهاد آس چارتر به شما اقامت در این هتل گرم و دوستانه می باشد.

آدرس: تهران خيابان فاطمي نبش حجاب

 

هتل استقلال (هتل منحصر به فرد تهران)

هتل بين المللي 5 ستاره پارسيان استقلال ( هيلتون سابق) تحت پوشش شرکت هتلهاي بين المللي پارسيان در زميني به مساحت 70 هزار متر مربع می باشد. این 2 برج غربي و شرقي هتل که به ترتيب طي سالهاي 1341 و 1351 به بهره برداري رسيده است و با مجموع 552 باب اتاق و سوئيت هاي مجلل و مجهز به تمامي امکانات رفاهي و ارتباطي اعم از:

سالن هاي برگزاري همايش ها و اجتماعات شغلي وخانوادگي با ظرفيت هاي متفاوت، رستوران هاي لوکس ايراني و فرنگي دائمي و فصلي با منوهاي غذايي بين المللي، مراکز تجاري متنوع و امکانات ورزشي به همراه بهره مندي از نيروهاي جوان و مجرب صنعت هتلداري تنها بخشي از وجه تمايز هتل پارسيان استقلال با ساير مراکز اقامتي و پذيرايي فعال در ايران است.

این هتل مدرن با زيباترين خيابان تهران - خيابان وليعصر(عج) - که پياده روي در آن از جمله جاذبه هاي گردشگري پايتخت ايران به شمار مي آيد همسایه است، فاصله کمتر از 5 دقيقه با نمايشگاه بين المللي تهران، سالن اجلاس سران و سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران، دسترسي آسان به مراکز متعدد تاريخي، ديدني، درماني و آموزش عالي تهران بزرگ، فاصله ده دقيقه اي با مرتفع ترين و طولاني ترين تله کابين دنيا - تله کابين توچال - مجموعه فرهنگي سعدآباد و پارک زيباي ملت، فاصله 50 ، 20 و 25 دقيقه اي به ترتيب با فرودگاه بين المللي امام خميني(ره)، فرودگاه مهرآباد و ايستگاه راه آهن از ديگر امتيازات ويژه هتل 5 ستاره پارسيان استقلال است.اگر بلیط هواپیما ی خود را رزرو کرده اید و یا با بلیط چارتر تبریز تهران به تهران می آیید نگران طولانی بودن راه از فرودگاه تا هتل را نباشید.

آدرس: تهران ، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی‌عصر، هتل بین المللی پارسیان استقلال تهران

 

هتل هما( با چشم انداز البرز)

هتل 5 ‌ستاره هما تهران ساختمانی مجلل واقع در شمال خیابان ولیعصر است. هتل هما تهران در سال 1352 احداث شده است. موقعیت عالی هتل باعث شده بسیاری از مراکزمهم تجاری، سیاسی، گردشگری و شاهراه ‌های اصلی شهر به راحتی قابل دسترس باشند. این هتل در نزدیکی میدان ونک که یکی از مهم ‌ترین میدان‌های تهران است واقع شده‌ است.

هتل در مجموع دارای 177 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های دو‌تخته استاندارد، اتاق‌های دو‌تخته هماکلاس، سوئیت‌ های جونیور وسوئیت‌ های هماکلاس است. تمامی ‌واحدها بسیار شیک چیدمان شده و از چشم‌اندازی زیبا رو به شهر یا باغ سرسبز هتل برخوردارند. ازجمله امکانات موجود در آن‌ها می‌توان به تهویه ‌مطبوع، تلویزیون، صندوق ‌امانات، کمد دیواری، چای ‌ساز، یخچال، مینی‌بار و حمام اختصاصی اشاره کرد. سوئیت‌ها به جز امکانات استاندارد اتاق نشیمن و خواب مجزا دارند. علاوه بر این سوئیت هماکلاس جکوزی هم دارد.

سالن‌های پذیرایی و چند منظوره هتل با بهره ‌گیری از پرسنل مجرب و مدرن‌ ترین تجهیزات آماده برگزاری انواع مراسم، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، جلسات و جشن‌های مختلف با ارائه بهترین خدمات است.
دسترسی به اینترنت، پارکینگ اختصاصی، مرکز خرید، خدمات خشکشویی و پذیرش 24‌ساعته بخش دیگری از خدماتی است که این هتل پنج‌ ستاره به میهمانان عرضه می‌کند.  پیشنهاد آس چارتر به شما این است که اگر برای کار و برگزاری همایش ها به تهران بزرگ سفر می کنید، بعد از رزرو بلیط هواپیما شیراز تهران و یا بلیط چارتر حتما به رزرو این هتل زیبا بپردازید.

آدرس: تهران - خيابان وليعصر - خيابان شهيد خدامی 

date_range دوشنبه 07 تیر 1400 remove_red_eye 1731 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
ثمین نعیمی :

سلام میشه لطفا شرایط اضافه بار رو توضیح بدید