{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های تاریخی شهر کاشان

کاشان از تاریخی ‌ترین شهر های ایران در استان اصفهان است که قدمت آن به بیش از ۱۵ هزار سال قبل، به زمان پارینه سنگی می‌رسد. کاشان از دیرباز تاکنون بافت تاریخی خود را حفظ کرده و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی متعددی را در خود جای داده است. سفر به شهر تاریخی کاشان و قدم‌ زدن در کوچه پس کوچه‌های دیدنی آن مانند ورق زدن تاریخ می‌ماند. وقتی سخن از اقامت در شهر تاریخی کاشان می‌شود، ناخود آگاه هتل‌های سنتی این شهر به ذهن هرکسی می‌رسد. لذت سفر به این شهر تاریخی با اقامت در هتل‌های سنتی آن کامل می‌شود چراکه نمونه این هتل‌های سنتی را در هیچ‌کجای دنیا نمی‌توانید پیدا کنید. البته اگر تمایلی به اقامت در هتل‌های سنتی نداشتید، می‌توانید در هتل‌های مدرن این شهر اقامت کنید. بلیط هواپیما مشهد کاشان خود را می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

هتل عامری ها

سرای عامری‌ها یکی از زیباترین خانه ‌های تاریخی کاشان است که به‌عنوان هتلی پنج ستاره برای گردشگران فراهم شده است. این خانه متعلق به یکی از حاکمان کاشان در اواخر دوران زندیه و اوایل دوران قاجاریه بوده است. سرای عامری‌ها با اینکه یکی از برجسته‌ترین خانه‌های تاریخی کشور است، ولی هتلی نوساز و مدرن به شمار می‌رود که دارای کلیه تجهیزات و امکانات اقامتی روز دنیا است. سرای عامری‌ها نزدیک به بیشتر جاذبه‌ های تاریخی کاشان است بطوریکه از هتل می‌توانید پیاده به دیدن بافت قدیمی شهر و این جاذبه‌های تاریخی بروید. آس چارتر یکی از بهترین مراجع ارائه کننده بلیط چارتری مشهد کاشان می باشد.

مسافران در طول اقامت آرامش‌بخش و باشکوه خود در این هتل می‌توانند از این شاهکار تاریخی دیدن کنند.

امکانات هتل: کافی‌شاپ، سالن همایش، اینترنت بی‌سیم، کافی‌نت، تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان علوی، بن‌بست باستان هفتم

هتل مهینستان راهب

مهینستان راهب از خانه‌ های تاریخی به یادگار مانده از دوران قاجار در شهر تاریخی کاشان است که امروزه تبدیل به اقامتگاهی چهار ستاره شده است. هتل مهینستان راهب در دو طبقه از سه حیاط اندرونی، بیرونی و حیاط خدمه تشکیل شده است.

هتل مهینستان راهب با وجود معماری سنتی و تاریخی از امکانات مدرنی برخوردار است که این تضاد، تجربه جالبی برای مسافران رقم خواهد زد. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار مناسب است و به بیشتر آثار تاریخی کاشان از جمله خانه تاریخی طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، باغ فین و بازار تاریخی کاشان نزدیک است. برای خرید بلیط ارزان چارتری خود ی توانید از طرق سایت ما اقدام کنید.

امکانات هتل: رستوران سنتی با سرو غذاهای کاشانی و سنتی با گنجایش ۵۰ نفر، آسانسور، فضای سبز، سالن کنفرانس و اجتماعات، خشک‌شویی، کافی‌شاپ، کافی‌نت،‌ فروشگاه، اینترنت، تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، کوچه فرهنگ ۳۱

هتل خانه مرشدی

خانه مرشدی با عمری به درازای ۲۵۰ سال یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های کاشان است. این خانه در سال‌های اخیر مرمت و بازسازی شده و به هتلی رویایی و باورنکردنی برای اقامت تبدیل شده است.

میهمانان این هتل چهار ستاره می‌توانند در اتاق‌های اشرافی این هتل که مزین به فرش‌های نفیس دست‌باف و عتیقه‌جات است و پنجره‌هایشان رو به حیاط باصفای خانه باز می‌شود، اقامت کنند. دمنوش‌خانه این هتل نیز بسیار دنج است و دمنوش‌هایش زبانزد خاص و عام، در شهر کاشان است. هتل خانه مرشدی همچنین دسترسی راحتی به خانه‌های تاریخی بروجردی و طباطبایی دارد. خرید بلیط ارزان هواپیما کاشان خود را در کمتر از 3 دقیقه با آس چارتر تجربه کنید.

امکانات هتل: تورهای کاشان‌گردی، اینترنت پرسرعت، دمنوش‌خانه با سرو شربت‌ها و دمنوش‌های کاشانی، پارکینگ، خدمات ماساژ، حوض سنتی، خزینه سنتی، فضای سبز اختصاصی

آدرس: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان ملا‌ حبیب‌اله شریف، کوچه بوستانی

هتل منوچهری

خانه منوچهری با ۴۰۰ سال عمر، از گنجینه ‌های بی‌همتای معماری سنتی ایران، در شهر تاریخی کاشان است. این خانه پس از سه سال مرمت و بازسازی، اکنون به یکی از بهترین اقامتگاه ‌های سنتی سه ستاره کاشان تبدیل شده است.

هرکدام از واحدهای اقامتی این هتل دارای ویژگی‌های تزیینی خاص هستند و در سه وجه در حیاط اندرونی مشرف به آب ‌نما و باغچه ‌های باصفای درختان میوه واقع شده‌اند.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌توان به اتاق ناهارخوری با زیباترین فضای سنتی مزین به پنجر‌ه‌های ارسی، آب‌انباری قدیمی با تغییر کاربری به یک فیلم‌خانه مدرن و یک کارگاه سنتی پارچه‌ بافی در سرداب دل‌باز اشاره کرد.

امکانات هتل: رستوران فضای باز، فضای سبز، اینترنت بی‌سیم، رستوران سنتی،‌ تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

هتل امیرکبیر

اگر برای دیدن باغ فین به کاشان سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم در بزرگترین مجموعه اقامتی این شهر تاریخی یعنی هتل مدرن امیرکبیر اقامت کنید.

هتل سه ستاره امیرکبیر نزدیک‌ترین هتل به باغ فین کاشان است که از ۱۰۰ باب فضای اقامتی در محیطی مدرن و زیبا مجهز به امکانات رفاهی روز دنیا تشکیل شده است. اگر به‌دنبال هتلی مدرن در کاشان هستید، این هتل را انتخاب کنید.

امکانات هتل: کافه، تالار تشریفات،‌ رستوران کلاسیک، رستوران سنتی، فست‌فود، فضای سبز، سالن‌های ورزشی

آدرس: کاشان، خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ فین

 

هتل خانه ایرانی

خانه ایرانی یکی از پر قدمت ‌ترین خانه ‌های کاشان در یکی از قدیمی‌ترین محلات آن است که عمری ۲۵۰ ساله دارد.

این خانه پس از ۷ سال مرمت،‌ بازسازی و استحکام‌ بخشی، با حفظ معماری اصیل خود امروزه تبدیل به یک اقامتگاه سنتی سه ستاره با امکانات رفاهی به روز و مطابق با استانداردهای بین المللی دنیا شده است.

از مشخصات خاص و ویژه این خانه می‌توان به اتاق‌های سه‌دری و پنج‌دری، تالار آینه، شیشه‌های رنگی، آینه‌کاری و گچ‌بری و نقاشی که این خانه را به موزه‌ای زیبا تبدیل کرده است، اشاره کرد.

اقامت در این خانه می‌تواند برای هرکسی جالب و خاطره‌انگیز باشد.

مکانات هتل: شربت ‌خانه، سفره‌ خانه، تالار پذیرایی، حوض ‌خانه، خلوت‌سرا، نهان‌ خانه، رستوران، تاکسی‌سرویس

آدرس: كاشان، ميدان كمال‌الملك، خيابان فاضل نراقی، خيابان علوی، كوچه باستان پنجم(كوشك صفی)، كاشی ۸

 

هتل خانه نقلی

هتل دو ستاره خانه نقلی در مرکز شهر در قلب بافت قدیمی کاشان در فضایی آرامش ‌بخش و روح ‌نواز قرار گرفته است.

این خانه قدمتی بیش از ۱۵۰ سال دارد و متعلق به عهد قاجار است. خانه نقلی همان طور که از نامش پیدا است به ‌عنوان کوچک ‌ترین خانه تاریخی کشور در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است. واحدهای اقامتی این هتل بسیار ساده هستند و حسِ بودن در خانه را به مسافران می‌دهند. حیاط این هتل مکان بسیار مناسبی برای استراحت کردن در کنار حوض نقلی هتل است.

در رستوران این هتل غذاهای خانگی و محلی پخت می‌شود و در ظروف سفالی برای میهمانان سرو می‌شود. با اقامت در این هتل می‌توانید حال و هوای زندگی مردمان گذشته را حس کنید.

امکانات هتل: اینترنت پرسرعت، خودپرداز، امکان کرایه دوچرخه، رستوران فضای باز، رستوران سنتی، فضای سبز، فست‌فود، نمازخانه، مرکز خرید، تاکسی‌سرویس

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، پشت مسجد آقابزرگ، گذر آب‌انبار‌خان، کاشی ۲۰

هتل خانه احسان

خانه تاریخی احسان یکی از خانه‌ های تاریخی کاشان است که در محله قدیمی درب باغ واقع شده است. این خانه اکنون یکی از اقامتگاه‌های سنتی دو ستاره کاشان محسوب می‌شود که آمادگی پذیرایی از ۵۰ میهمان به‌ طور هم‌زمان را دارددکوراسیون و چیدمان واحدهای اقامتی سنتی مطابق با بافت تاریخی خود بنا و محله تاریخی درب باغ است.

این هتل روبه‌روی مسجد آقا بزرگ قرار گرفته و از آن می‌توانید به‌راحتی به بازار و جاذبه‌ های گردشگری دیگر کاشان دسترسی داشته باشید. با اقامت در این هتل می‌توانید با یک تیر دو نشان زده و هم‌زمان هم در یک مکان تاریخی، ‌جذاب و با کیفیت بمانید و هم یک بنای تاریخی را از نزدیک ببینید.

امکانات هتل: موزه و گالری زنده‌ یاد منوچهر شیبانی، تالار فیلم و نمایش، کارگاه سفال، کتابخانه تخصصی فرهنگ، هنر و گردشگری، اتاق گریم، امکان دوچرخه‌سواری، رستوران با سرو غذاهای محلی

آدرس: کاشان، میدان کمال‌الملک

 

هتل خانه سنتی کمال الملک

خانه سنتی کمال‌الملک از گنجینه‌های به یادگار مانده از دوران قاجار است که نزدیک به ۱۸۵ سال قدمت دارد. این خانه سنتی اکنون پس از ۲ سال مرمت و بازسازی به هتلی تک ستاره برای گردشگران شهر تاریخی کاشان تبدیل است. مجموعه اقامتی کمال‌الملک از ۱۰ واحد اقامتی در دو بخش حیاط مرکزی و حیاط حوض‌خانه با امکانات رفاهی مناسب تشکیل شده است.

امکانات هتل: آلاچیق سنتی، اینترنت بی‌سیم، صبحانه رایگان، برگزاری تورهای گردشگری

آدرس: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان ملا حبیب‌الله شریف، جنب باشگاه مهتاب، کوچه شهید الله پرست

 

هتل خانه دوست

هتل سنتی تک ستاره خانه دوست از اقامتگاه‌های دوست داشتنی و محلی کاشان است که در مکانی آرام و عالی برای مسافران این شهر تاریخی در نظر گرفته شده است. هتل سنتی خانه دوست در دو طبقه از ۱۵ باب واحد اقامتی با امکانات مطلوب در فضایی سنتی و تاریخی تشکیل شده است. این هتل با قرار گرفتن در بافت تاریخی شهر، دسترسی آسانی به جاذبه‌های تاریخی و بازار شهر کاشان دارد.

امکانات هتل: حوض‌خانه، چاه‌خانه، پشت‌بام زیبا، اینترنت پرسرعت، پارکینگ رایگان

آدرس: کاشان، خیابان فاضل نراقی، پشت مسجد آقابزرگ، گذر آب‌انبار‌خان، جنب آب‌انبار 

date_range چهارشنبه 06 مرداد 1400 remove_red_eye 2088 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0