{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین هتل های اصفهان

معرفی بهترین هتل های اصفهان

شهر دیدنی اصفهان یکی از پرگردشگرترین شهرهای ایران محسوب شده و هر سال میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی است. شهری تاریخی در مرکز ایران که عنوان های سومین شهر بزرگ و سومین شهر پرجمعیت پس از تهران و مشهد، ایران را از آن خود کرده است. اصفهان در دوران صفویان پایتخت ایران بود و بسیاری از بناهای تاریخی دیدنی آن در همان دوران ساخته شده اند. شهر خلاق یونسکو که برخی آثارش در همین میراث ثبت شده اند. از جمله دیدنی ترین اماکن تاریخی نصف جهان باید به منارجنبان، سی و سه پل، پل خواجو، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو اشاره کرد.

اگر شما هم قصد سفر به نصف جهان را دارید در ادامه با آس چارتر همراه شوید تا بهترین هتل های اصفهان را معرفی کنیم. خوشبختانه بخاطر توریست زیاد هتل های بسیار متنوع و با کیفیتی در سرتاسر شهر ساخته شده اند و در میانشان از هتل های لوکس و ۵ ستاره گرفته تا اقامت گاه های بومگردی که خانه هایی بجا مانده از سال های دور هستند به چشم می خورد. در ادامه با آس چارتر، ارائه کننده بهترین بلیط چارتر اصفهان همراه باشید.

۱- هتل عباسی، بهترین هتل ۵ ستاره اصفهان

هتل شاه عباس یا مهمانسرای عباسی هتلی ۵ ستاره و در عین حال اقامتگاهی سنتی است. ساختمانی باشکوه در مرکز تاریخی شهر که البته سال ۱۳۴۵ شمسی ساخته شده اما تمام جزئیات کاروانسرای امروزی به سبک معماری صفویان است. جالب است بدانید اغلب شخصیت هایی مهمی که به اصفهان سفر می کنند در همین هتل اقامت می کنند.

۲۲۴ اتاق، سوئیت و آپارتمان هتل تمامی استانداردهای لازم را دارند و می توانید از رستوران ها، استخر، اتاق های جلسات و سالن های متنوع استفاده کنید. همچنین موقعیت قرار گیری هتل عباسی اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه های دیدنی شهر دارد.

آدرس هتل عباسی: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه

 

۲- پارسیان کوثر، یکی از لوکس ترین هتل های اصفهان

هتل کوثر که قبل از انقلاب، شرایتون نام داشت، از محبوب ‌ترین‌ هتل ‌های اصفهان است، چون درست رو به ‌روی زاینده‌ رود و در چند قدمی ‌سی و سه پل قرار گرفته است؛ یعنی در قلب اصفهان و در مرکز همه‌ی آنچه برای دیدنش به این شهر سفر کرده‌اید.

این هتل پنج ستاره است و ۱۹۴ اتاق دارد که امکاناتی چون صندوق امانات و اینترنت ارائه می‌دهد. می‌توانید در پیاده‌روی‌ها بسیاری از دیدنی‌های شهر را ببینید، به محله‌ی ارمنی جلفا بروید، از میدان نقش جهان و بناهای تاریخی موجود در آن دیدن کنید و به مراکز خرید و اداره‌ها هم نزدیک هستید. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری هواپیما تهران اصفهان آس چارتر می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

این هتل پنج رستوران دارد که هر کدام متفاوت از دیگری است. در یکی می‌توانید غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید، در رستوران سنتی سرو، غذاهای اصیل اصفهان مثل بریانی و خورشت ماست و دیگر غذاهای سنتی ایران را سفارش دهید، رستوران زرین واقع در لابی هتل مشرف به فضای باغ، انواع غذاهای ايرانی و فرنگی را سرو می‌کند، رستوران تابستانه‌ی باغ، غذا را در فضای سبز هتل و کنار آبنمای آن سرو می‌کند و رستوران فصلی آبشار، درکنار استخر، غذاهای باربیکیو برایتان تدارک می‌بیند.

از فروشگاه‌‌های متنوع هتل کوثر می‌توانید سوغات و صنایع دستی اصفهان را بخرید.

آدرس هتلاصفهان، سی و سه پل، بلوار ملت

این هتل پنج ستاره و دارای ۱۹۴ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، فروشگاه، فضای سبز، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفیت ۴۰۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۹۰ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان (محدود)، اینترنت در اتاق: دارد

۳- هتل سفیر، یکی از بهترین هتل های اصفهان

هتلی که زمان ساختش به سال ۱۳۷۱ بازمی گردد و سال ۱۳۹۵ کاملا بازسازی شده است. دسترسی آسان آن به بازار سنتی هنر و مجموعه عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش جهان و عمده‌ ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر باعث شده گردشگران زیادی انتخابش کنند.

آدرس هتل سفیر: اصفهان، چهار باغ عباسی، خیابان آمادگاه (شهید مدنی)، مقابل هتل عباسی. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط ارزان چارتری مشهد اصفهان می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

۴- هتل آسمان، تنها رستوران گردان شهر اصفهان

اگر می‌خواهید اصفهان را از بالا تماشا کنید، چشم بگردانید و زاینده‌رود و تمام شهر را از ارتفاع ببینید، اقامت در هتل آسمان بهترین انتخاب است. این هتل ۱۳ طبقه دارد و دارای امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا و سالن ورزش است.

با اقامت در این هتل در دل بافت تاریخی اصفهان خواهید بود. به دیدنی‌های شهر و مراکز خرید نزدیک هستید و می‌توانید با پیاده‌روی خود را به آن‌ها برسانید. کمتر از ده دقیقه تا میدان نقش جهان، پل خواجو، چهلستون و محله‌ی قدیمی جلفا راه دارید.

دلیل دیگر برای محبوبیت هتل آسمان، وجود رستوران گردان است که در طبقه‌ی آخر قرار دارد و نظیرش در اصفهان دیده نمی‌شود. این رستوارن علاوه‌بر ارائه غذاهای باکیفیت، نمایی ۳۶۰ درجه از کل شهر را به نمایش می‌گذارد.

آدرس هتلاصفهان، خیابان مطهری، مقابل پل فلزی

این هتل پنج ستاره است و ۹۳ اتاق دارد.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، اینترنت، پاورسوییچ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۱۲۰ نفر، پارکینگ: ظرفیت ۳۸ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری اصفهان را از آس چارتر تهیه کنید.

۵- هتل خواجو، از بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان

هتلی چهار ستاره است و همانطور که از نامش مشخص است در کنار پل مشهور خواجو قرار دارد و دسترسی بسیار آسانی به بسیاری از دیدنی های شهر در اختیارتان می گذارد. این مجموعه سال ۱۳۹۶ افتتاح شده و دارای ۱۱۴ اتاق است. دقت کنید که کشیدن سیگار داخل تمامی اتاق های هتل ممنوع بوده و باید برای انجام این کار به فضای باز مجزا مراجعه کنید.

آدرس هتل خواجو: اصفهان، خیابان چهارباغ خواجو، خیابان شهدای خواجو، هتل خواجو

۶- هتل آوین، انتخابی خوب در شهر اصفهان

اگر بخواهیم کمی در مخارج صرفه جویی کنیم باید سراغ بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان برویم. هتل آوین در سال ۱۳۹۴ افتتاح شده و با ۷۱ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان شهر است. ساختمانی با معماری تلفیقی از سنت و مدرنیته که خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و دسترسی آسانی به دیدنی های شهر دارد.

آدرس هتل آوین: اصفهان، خیابان هاتف، روبروی کوچه ی مشیر (کوچه نور)، هتل آوین اصفهان. آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری کیش اصفهان انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

۷- هتل سنتی عتیق، بهترین هتل سنتی اصفهان

اصفهان شهری تاریخی و مملو از جاذبه های دیدنی است اما هیچ چیز مانند سپری کردن شبی در خانه ای قدیمی شما را به حال و هوای آن سال ها نمی برد. اگر تمایل داشته باشید می توانید با انتخاب هتل های سنتی (که البته لزوما ارزان تر از هتل های معمولی نیستند) این تجربه را کسب کنید.

هتل سنتی عتیق خانه ای با ۲۰۰ سال قدمت است که از سال ۱۳۹۲ با کاربری هتل استفاده می شود. جالب است بدانید که این مورد از بهترین هتل های اصفهان در فهرست آثار ملی ایران هم به ثبت رسیده است. دقت داشته باشید که هتل تنها ۳۰ اتاق دارد و ظرفیتش به سرعت پر می شود. از طرفی این جا بنایی تاریخی است و پله هایش تغییر داده نشده اند، بنابر این کودکان خردسال، کهنسالان و افراد دارای محدودیت های حرکتی برای اقامت در آن با مشکل مواجه خواهند شد. با خرید بلیط چارتری از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

آدرس هتل سنتی عتیق: اصفهان، خیابان ولیعصر، کوچه ی شماره ۹، بن بست اژه ای ها، بن بست نسترن

۸- هتل سنتی، از بهترین هتل های شهر اصفهان

هتل سنتی اصفهان یکی دیگر از اقامتگاه های قدیمی شهر است. ساختمان ۴۰۰ ساله آن از زمان صفویان بجا مانده و البته می توان هتل سنتی را در فهرست بهترین هتل های ۳ ستاره اصفهان نیز گنجاند. تجربه اقامت در موزه ای میان قلب تاریخی شهر، لذت سفر را دو چندان می سازد. این جا تمام المان هایی که از گذشته ها متصور هستیم را دارد. حوضی در میان حیاط که دورتا دورش را گل و گلدان گذاشته اند.

ورود به این هتل ها به خاطر داشتن پله و نبود امکان بردن ماشین به داخل محوطه ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد. بلیط چارتری ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

آدرس هتل سنتی اصفهان: اصفهان، خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه باغ قلندرها (کوچه شماره ۷)

 

9- هتل پیروزی

هتل پیروزی از هتل ‌های قدیمی‌ اصفهان است که در مرکز شهر و نزدیک باغ و عمارت چهلستون قرار گرفته و کمترین فاصله را با مجموعه‌ی نقش جهان، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان دارد.

از این هتل می‌شود قدم‌زنان به زاینده‌رود و پل‌های تاریخی‌اش رسید و از بازار و مراکز تجاری واقع در بافت تاریخی، خرید کرد. همه چیز در هتل و پیرامونش برای گردشگران مهیا است. هتل ۹۶ اتاق دارد.

این هتل رستورانی بزرگ با پلکان مارپیچ دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود. فضا، دنج و آرام است و از پنجره‌های آن شهر تاریخی اصفهان، با همه‌ی هیاهو و رفت و آمدش، پیدا است. خرید بلیط چارتری هواپیما و خرید بلیط ارزان چارتری اصفهان را با آس چارتر تجربه کنید.

آدرس: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ

این هتل چهار ستاره و دارای ۹۶ اتاق است.

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، ماهواره، اعلام حریق، فروشگاه، اینترنت، سرویس اتاق، رستوران: ظرفین ۴۰۰ مفر، پارکینگ: ظرفیت ۲۵ خودرو، اینترنت در لابی: رایگان، اینترنت در اتاق: دارد

date_range دوشنبه 14 تیر 1400 remove_red_eye 1900 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
محمد :

سلام.بسیار مفید و خلاصه...