{{ctrl.notification}}
معرفی بهترین مراکز خرید دبی

معرفی بهترین مراکز خرید دبی

دبی یکی از شهرهای زیبا و مدرن حاشیه خلیج فارس می باشد که در سال های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه گردشگری داشته است. این شهر در صحرای کشور امارات متحده عربی واقع شده است یک شهر صحرایی می باشد. دبی در میان شهرهای لاکچری دنیا، رتبه 20 را دارد. هرساله میلیون ها گردشگر از سراسر جهان برای تفریح و خرید به این شهر زیبای خاورمیانه سفر می کنند. بافت مدرن دبی شامل مراکز تفریحی جذاب، رستوران های لوکس و همینطور بازارهای خرید بسیار بزرگ می شود که این شهر را یکی از مقاصد مهم گردشگری برای افراد کرده است. مراکز خرید و بازارهای دبی، هرساله پذیرای تعداد زیادی از مسافران می باشد که برای خرید اجناس با کیفیت و برند به آنجا سفر می کنند. علیرغم بافت مدرنی که دبی دارد، در زیر لایه مدرن و امروزی آن هنوز هم می توان بازارچه ها و بازارهای روباز سنتی آن که از گذشته هنوز هم پابرجاست را مشاهده کرد. در این مطلب از سایت آس چارتر می خواهیم به معرفی مراکز خرید مدرن و سنتی دبی بپردازیم. اگر شما نیز هوس سفر به دبی و خرید اجناس برند را کردید می توانید بلیط هواپیما دبی خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. در ادامه همراه ما باشید؛

دبی مال

دبی مال

یکی از بهترین و زیباترین مراکز خرید دبی، دبی مال می باشد که مساحت آن بالغ بر 50 زمین فوتبال می باشد. این مرکز خرید در سال  2010 به عنوان بهترین مرکز خرید جهان شناخته شد. در این پاساژ بیش از 1200 فروشگاه وجود دارد که انواع برندهای معروف دنیا در آن به فروش می رسد. برندهای معروفی مثل گوچی، پرادا و لوئیز ویتان و... را می توان از این پاساژ بزرگ خریداری کرد.

دبی مال

ویژگی های زیادی، این مرکز خرید را به بهترین مرکز خرید دنیا تبدیل کرده است. از این ویژگی های جذاب می توان به مساحت بسیار زیاد آن، آکواریوم و باغ وحش زیرآب، اسکی روی یخ، دبی دینو، رستوران، بوفه، اتاق بازی کودکان و پارکینگ اشاره کرد. این پاساژ در کنار تجربه خریدی بسیار خوب، امکان تفریح را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا در کنار خانواده اوقات خوشی را بگذرانید. علاوه بر آن بزرگترین شیرینی فروشی دنیا نیز در این مرکز خرید قرار دارد که برای دوست داران شیرینی و شکلات، مزیتی عالی به شمار می آید.

دبی مال

ساعت کاری این پاساژ به این صورت است که از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 10 صبح تا 12 شب باز می باشد. از پنج شنبه تا شنبه نیز ساعت کار پاساژ 10 صبح تا 1 بامداد است.

آدرس: جنب برج الخلیفه، خیابان شیخ زاید

دبی مال

امارات مال

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید دبی، امارات مال می باشد. این پاساژ در سال 2005 و با مساحتی بالغ بر 200 هزار متر مربع، در 4 طبقه ساخته شده است. امارات مال نیزعلاوه بر فروشگاه های بسیار زیادی که دارد، دارای امکانات تفریحی بسیار سرگرم کننده ای نیز دارد که اوقات خوشی را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد. خرید از امارات مال برای هر قشری مناسب است چرا که از برندهای معروف متوسطی مثل زارا و مانگو و هم برندهای گران قیمت مثل گوچی و ولنتینو نیز در آن یافت می شود. مراجعین امارات مال می توانند محصولات انواع برندهای معروف و مختلف دنیا را از لباس و پوشاک گرفته تا وسایل آرایشی و عکاسی و لوازم تحریر و... را در آن پیدا کنند. آس چارتر برترین ارائه کننده بلیط هواپیما کیش دبی می باشد.

دبی مال

یکی از جاذبه های تفریحی و بسیار جذاب این پاساژ وجود سالن سرپوشیده اسکی روی یخ در آن است که بسیار اعجاب انگیر و مفرح می باشد. در این قسمت از پاساژ افراد می توانند به روی برف های واقعی اسکی کنند. از دیگر فضاهای سرگرم کننده این پاساژ می توان به شهربازی مجیک پلنت، سینما، سالن تئاتر و مراکز هنری اشاره کرد.

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب

پنج شنبه تا شنبه: 10 صبح تا 12 شب

آدرس: جاده شیخ زاید

دبی مال

مرکز خرید ابن بطوطه

یکی از جالب ترین مراکز خرید دبی، مرکز خرید ابن بطوطه می باشد. شام نام این پاساژ کمی برای شما عجیب باشد. نام گذاری این مرکز به جهت بزرگداشت جهان گرد عرب زبان به نام او یعنی ابن بطوطه صورت گرفته است. این مرکز خرید دارای 6 قسمت مختلف می باشد که در هر قسمت تم سنتی یک شهر یا کشور دنیا رعایت شده است. تم های این مرکز مانند مناطق (مصر، هند، چین، اندلس، پارس و تونس) می باشد. این مناطق شهرهایی بوده که ابن بطوطه به آنجا سفر کرده است. در هر قسمت پاساژ چند محصول به خصوص به فروش می رسد مثلا در قسمت هندی بازار، تنها کیف و کفش و لباس به فروش می رسد.

دبی مال

نکته جذاب دیگری که در مورد این بازار وجود دارد این است که در معماری و تزئین هر کدام از قسمت های مختلف بازار، مانند همان منطقه است که به نامش نامگذاری شده است. مثلا بعد از ورود به قسمت پارس، کاملا با بافتی سنت و کاشی کاری که متعلق به بناهای تاریخی ایران می باشد، روبرو می شویم. اگر شما نیز هوس بازدید از این بازار جذاب را دارید و دلتان می خواهد خرید از این بازار را تجربه کنید، می توانید بلیط هواپیما خارجی خود را از سایت آس چارتر تهیه کنید. علاوه بر اینها، پاساژ ابن بطوطه دارای امکانات رفاهی زیادی همچون رستوران های مختلف، فان سیتی مخصوص کودکان، سالن بولینگ و سینمایی بزرگ با 21 پرده می باشد که می تواند اوقات مفرحی را برای مراجعین فراهم کند.

دبی مال

ساعت کار: شنبه تا چهارشنبه، ساعت 10 صبح تا 10 شب. پنجشنبه و جمعه، ساعت 10 صبح تا 12

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید

دبی مال

سیتی سنتر دیره

یکی از قدیمی ترین مراکز خرید دبی، سیتی سنتر دیره می باشد. این مرکز در سال 1995 تاسیس شده است و قبل از احداث دبی مال امارت مال و مرکز ابن بطوطه بزرگترین مرکز خرید دبی به شمار می آمد. مساحت سیتی سنتر دیره بالغ بر 120 هزار متر مربع می باشد. در این مرکز خرید نمی توان انتظار قیمت های پائین و مقرون به صرفه را داشت اما ناگفته نماند که محصولاتی از بهترین و معروف ترین برندهای دنیا در این پاساژ را می توان پیدا کرد.

دبی مال

محصولات این باشگاه از پوشاک و لباس گرفته تا لوازم خانگی و .. را نیز شامل می شود. یکی دیگر از مزیت های سیتی سنتر دیره، فاصله 10 دقیقه ای با مرکز شهر می باشد که باعث می شود بازدیدکنندگان زیادی برای خرید به این پاساژ مراجعه کنند.

آدرس: دبی ،خیابان شیخ راشد، خیابان هشتم

ساعت کاری: یکشنبه تا چهارشنبه 10 صبح تا 10 شب. پنج شنبه تا شنبه: 10 صبح تا 12 شب

دبی مال

مرکز خرید مارینامال

در یکی از تفرجگاه های ساحلی دبی به نام مارینا، مرکز خریدی به نام مارینامال واقع شده است که با منظره رو به دریایی که دارد، یکی از زیباترین مراکز خرید شهر دبی می باشد. این مرکز خرید در سال 2008 تاسیس شد و دارای 4 طبقه می باشد. طبقات مارینا مال هر خریداری را از رفتن به دیگر مراکز بی نیاز می کند چرا که تقریبا هر چیزی که به ذهن انسان برسد در این مرکز خرید یافت می شود.

دبی مال

این مرکز خرید نیز میزبان برندهای معروف و مطرح دنیا می باشد که محصولات خود را در آنجا به فروش می رسانند. مارینا مال دارای امکانات رفاهی تفریحی زیادی همچون سرسره یخی، سینما، باشگاه بولینگ، فواره‌های موزیکال، سقف طراحی شده به سبک سقف مدرسه هاگوارتز، پرچم 123 متری که عنوان بزرگ‌ ترین پرچم دنیا را دارد، سوپر مارکت، کافی ‌شاپ و رستوران نیز می باشد. همسایگی با دریا و وجود کافه های روباز رو به دریا، بر جذابیت های این مرکز خرید افزوده است.

آدرس: جاده شیخ زاید

ساعت کاری: همه روزه 10 صبح تا 12 شب

دبی مال

علاوه بر بازارهای مدرن و بسیار بزرگی که در دبی واقع شده اند می توان از برخی از بازارچه های سنتی دبی نیز نام برد که همچنان از رونق زیادی برخوردار می باشند. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم؛

دبی مال

بازارچه طلا دبی

یکی از بازارهای سنتی و روزباز دبی، بازارچه طلای آن می باشد که مغازه در کنار هم و به ردیف در یک کوچه قرار گرفته اند. این بازار برای دوستداران طلا و کسانی که قصد خرید طلا را دارند، انتخاب بسیار مناسبی می باشد. طلاهای دبی همگی 24 عیار می باشند. دلایلی که این بازار را برای خرید طلا بسیار پرطرفدار کرده این است که دولت امارات مالیات بسیار اندکی دارد و از آنجا که دولت همیشه بر این بازار نظارت دارد، قیمت طلا در این بازار مطابق استانداردهای جهانی می باشد و کسی نمی تواند طلا را بیش از آنچه که باید به فروش برساند.

دبی مال

یکی از جاذبه های این بازارچه وجود بزرگترین حلقه جهان با وزن 64 کیلو می باشد که در یکی از غرفه های بازار به نمایش گذاشته شده است. آس چارتر همراه شما در تهیه بلیط هواپیما مشهد دبی می باشد.

ساعت کار: همه روزه 9:30 صبح الی 9:30 شب

دبی مال

بازارچه پارچه دبی

بازارچه دبی یکی از بازارهای قدیمی و سنتی این شهر می باشد که روبروی بانک کریک دبی قرار گرفته است.سقف این بازار از چوب پوشیده شده است که از گرمای زیاد هوا در فصول گر سال جلوگیری می کنند. در این بازار غرفه هایی کوچکی قرار دارد که انواع پارچه ها در رنگ ها و جنس های مختلف را به فروش می رساند.

دبی مال

خیاط های بسیار ماهری نیز در این بازار وجود دارند که می توانند هر لباسی را که شما سفارش دهید مثل لباس های سنتی عربی، به بهترین نحو برای شما آماده می کنند.

آدرس: محله بور، خیابان علی بن ابیطالب، روبروی ابرا

ساعت کاری: همه روزه 9 صبح تا 9 شب

دبی مال

بازارچه ادویه دبی

یکی از بازارچه های سنتی دبی ،بازارچه ادویه آن می باشد که در سواحل خلیج فارس قرار گرفته است. تنوع ادویه جات و سوغات های خوراکی در این بازار زیاد است که شما می توانید هر ادویه ای که در دنیا وجود دارد از این بازار تهیه کنید. انواع ادویه ها از سراسر خاورمیانه در این بازار جمع آوری شده است. علاوه بر اینها قیمت اجناس این بازار نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

دبی مال

بهترین فصل برای سفر به دبی

دبی یکی از شهرهای بسیار گرم خاورمیانه است که در صحرا واقع شده است. از همین رو تابستان و بهار آن ممکن است برای افراد غیر بومی بسیار طاقت فرسا باشد. در نهایت می توان گفت که بهترین فصل برای سفر به دوبی زمستان می باشد که دبی دارای آب و هوای گرم و معتدل می باشد.

دبی مال

سواحل زیبا و هوای آفتابی معتدل در این فصل باعث شده تا مسافران زیادی برای سفر به این شهر ساحلی، بلیط هواپیما تهران دبی خود را از سایت آس چارتر تهیه کنند.

date_range سه شنبه 23 آذر 1400 remove_red_eye 541 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0