{{ctrl.notification}}
مجموعه بولینگ مریم کیش

مجموعه بولینگ مریم کیش

در قلب جزیره کیش، میان هتل معروف شایان و مجتمع تجاری ونوس، یکی از مراکز تفریحی مهم کیش قرار گرفته است، که علاقمندان به بازی و سرگرمی را به سوی خود فرا می خواند؛ بولینگ مریم کیش بدون شک یکی از بهترین مراکز تفریحی کیش است که می تواند لحظات شاد و مفرحی را در کنار دوستانتان رقم بزند. طراحی فوق مدرن این مجموعه باعث می شود که گردشگران در نگاه اول احساس کنند که به یک سالن مسابقه جهانی قدم گذاشته اند. این مجموعه زیبا در سال 1383 با هدف جذب خانواده‌ها و ایجاد محیطی شاد و مفرح، استاندارد و سالم جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها راه‌اندازی شد. در این مقاله از آس چارتربه معرفی این مجموعه زیبا در قلب جزیره کیش می پردازیم باما همراه باشید. آس چارتربه شما این امکان را می دهد تا باکمتر از سه دقیقه به صورت آنلاین از سایت بلیط هواپیما کیش را تهیه نمایید.

بولینگ مریم کیش

معرفی مجموعه تفریحی بولینگ مریم

مجموعه بولینگ مریم کیش در نزدیکی اسکله تفریحی جدید و مرکز همایش های بین المللی قرار دارد که هر شب در آن جنگ های شادی بسیار مفرحی و شادی با هنرمندی اکبر اقبالی و میلاد صالح پوروهمکارانش برگزار می ‌شود .علاوه برسالن بزرگ و با کیفیت بولینگ، این مجموعه شامل یک سالن بیلیارد است که به نوعی بهترین و باکیفیت ترین سالن بیلیارد جزیره کیش محسوب می شود. میزهای زیاد بازی اسنوکر و ایت بال در این سالن وجود دارد و نورپردازی بسیار خوب، به بهبود هر چه بیشتر فضا در نگاه گردشگران می افزاید. نکته دیگر، سالن بدنسازی بزرگ و پیشرفته ‌ای ست که آن هم یکی از بهترین های جزیره کیش محسوب می شود و در محیطی جذاب و حرفه ای، میزبان ورزشکاران است.

بولینگ مریم کیش

سالن هال VIP مریم کیش

جزیره ی کیش همواره یکی از مکانهایی بوده است که خوانندگان مختلف برای برگزاری کنسرت در آن بسیار مشتاق اند. کنسرت هایی که در جزیره ی کیش برگزار می شوند به دلیل حال وهوای و جو شاد جزیره و زیبایی بی نظیر آن معمولا در ذهن مخاطبان موسیقی می ماند. مجموعه بولینگ مریم درکیش یکی از مجهزترین سالن کنسرت در جزیره کیش محسوب می گردد، که براي ساخت وتجهيزاين سالن يکصد و پنجاه ميليارد ريال هزينه شده است. سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم کیش در مرداد ماه سال 1399 افتتاح شده است، با مساحتی بالغ بر 1100 متر مربع دارای ظرفیت حدودا 1200 صندلی است، از نظر ظرفيت پذيرش، در رديف ده سالن برتر کشور قرار دارد.

بولینگ مریم کیش

سالن کنسرت هال بولینگ مریم با پيشرفته ترين تجهيزات استاندارد بين المللي تجهيز شده و از نظر تجهيزات در بين سه سالن برتر کشور قرار دارد. سالن کنسرت هال بولینگ مریم هر شب ساعت 24 برگزار کننده برنامه های هیجان انگیز و برترین شو شبانه کشور با حضور بهترین هنرمندان  در سالن VIP خود می باشد. در حال حاضراتاق فرمان سالن همایش و کنسرت مجموعه بولینگ مریم مجهز به سه سیستم صوتی حرفه ای و به روز دنیا برای برگزاری کنسرت و یک سیستم مجزا نیز برای همایش ها، جنگ ها و سمینارها اختصاص یافته است.

بولینگ مریم کیش

سیستم نور و تصویر این مجموعه بر اساس استانداردهای موجود قابلیت 40 متر پردازشگر تصویر دارد. یکی دیگر ویژگی های این سالن کنسرت، می توان به ایجاد اتاق مهمان ویژه اشاره داشت که فضای به منظور استراحت «خواننده کنسرت» قبل از اجرا، پیش بینی شده است، دارای 3 بک استیج مجزا با امکانات رفاهی کامل برای هنرمندان تعبیه شده است. با تهیه بلیط چارتر مشهد کیش از سایت آس چارتراز تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

بولینگ مریم کیش

شرایط کنسرت بولینگ مریم کیش در زمان کرونا

اکنون و در شرايط شيوع کرونا ، اين سالن با چهل درصد ظرفيت خود فعاليت مي کند. ضرورت استفاده از ماسک ، تب سنجي افراد هنگام ورود ، صندلي هاي يک در ميان و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي شوراي سلامت کيش از شرايط فعاليت اين سالن سرپوشيده است. باید بگوییم خیالتان ازمجموعه بولینگ مریم برای رعایت پروتکل های کرونایی آسوده باشد، زیرا این مجموعه می کوشد تا بتواند بالاترین کیفیت برگزار کنسرت ها از نظر بهداشتی را داشته باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار دریا، نرسیده به اسکله تفریحی مجموعه بولینگ مریم، کنسرت هال بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش

سالن بولینگ مریم

بولینگ مریم با سیستم black light نورپردازی شده است و هنگام ورود به آن 16 خط دیجیتالی را مشاهده خواهید کرد که درهرکدام از این خطوط 4 نفر می توانند به بازی مشغول شوند لازم به ذکر است که بر اساس تجهیزات حرفه ای و بین المللی ساخته شده است. یکی از اقدامات جالب مجموعه بولینگ مریم سالن بزرگ دنیای بازی عجایب برای تفریح کودکان است، دنیایی شاد از بازی های متنوع و هیجان انگیز کامپیوتری توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.

بولینگ مریم کیش

سالن بیلیارد

سالن بیلیارد در طبقه اول مجموعه تفریحی بولینگ مریم جزیره کیش قرار دارد که از زیباترین سالن های بیلیارد در ایران بشمار می رود، و از دو سالن خانوادگی مجزا تشکیل شده است. چشم انداز این سالن باعث ایجاد هیجان بازی بیلیارد برای خانواده‌ها و گردشگران را چندین برابر کرده است. میزهای بازی اسنوکر، پیرامید و ایت بال در این سالن ها قرار دارند؛ در این سالن جمعا 16 میز که شامل 5 عدد اسنوکر، یک عدد پیرامید و 10 میز ایت بال است. ایت بال یکی از محبوب تریت بازی های بیلیارد است که درخواست های زیادی دارد و به همین دلیل تعداد میزهای ایت بال در مجموعه بیشتراست.

بولینگ مریم کیش

 تفریحات بولینگ مریم کیش

مجموعه بولینگ کیش یکی از مجموعه های مطرح ورزشی تفریحی جزیره زیبای کیش است که شامل سالن بیلیارد، سالن بولینگ، بدنسازی، سرزمین بازی، سونا، جکوزی، کافی شاپ و رستوران می باشد. این سالن بزرگ در اواخر سال ۱۳۸۳ تاسیس شده و به دومین بولینگ از نظر بزرگی و امکانات در ایران تبدیل شده است. با اینکه این مجموعه نقاط قوت دیگری همچون سونا و محل بازی کودکان هم دارد، اما بهتر است که در آخر کلام به رستوران و کافی‌شاپ مدرنی اشاره کنیم. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط ارزان چارتر تهران کیش درمشهد می باشد.

بولینگ مریم کیش

رستوران و کافی شاپ بولینگ مریم ( کافه دینامیت )

بعد از کلی تفریح و هیجان و گردش در بولینگ مریم شما می توانید با مراجعه به طبقه فوقانی این مجموعه  از رستوران‌ها و کافی‌ شاپ‌ها استفاده نمایید، و با خوردن غذا های خوشمزه و نوشیدنی های خوش طعم خستگی خود را از تن بیرون کنید. رستوران بولینگ مریم (کافه دینامیت) در بالاترین طبقه و مشرف به فضای اطراف با نمایی فوق العاده قرار دارد که محیط مناسبی را برای پذیرایی از مهمانان فراهم کرده است. این سالن ها به هیچ وجه ورودی دریافت نمی کنند که این موضوع در مورد گردشگران ایرانی و غیر ایرانی صدق می کند که امکان استفاده از تمام فضا را به راحتی فراهم کرده است. کافه دینامیت محلی برای وقت گذراندن و قرارهای دوستانه و صرف وعده های غذایی مناسب است، چرا که کیفیت بالای این مجموعه علاقمندان را از سراسر جزیره کیش به سوی خود فرا می خواند.

بولینگ مریم کیش

سالن بدنسازی

سالن بدنسازی مجموعه ورزشی بولینگ مریم کیش با امکانات و خدمات ایده آل و کامل مجهز به دستگاه های جدید در دو سانس صبح ها برای بانوان و شب ها برای آقایان فعالیت می نمایند.

بولینگ مریم کیش

سونا و جکوزی

مجموعه بولینگ کیش دارای سالن های مجزای سونا و جکوزی برای آقایان و خانم ها به صورت همزمان است.

بولینگ مریم کیش

دنیای بازی مریم

مجموعه ورزشی مریم با داشتن محیطی جذاب برای کودکان شما سعی در سرگرم نمودن آن ها کرده تا آن ها هم بتوانند به اندازه شما از بودن در این مجموعه لذت ببرند. از امکانات این سالن می توان به بازی های مفرح و بازی های کامپیوتری متنوع مناسب تمام سنین اشاره کرد که می توانند ساعت ها بچه ها را سرگرم کنند.

بولینگ مریم کیش

مرکزخرید مریم کیش

مرکز خرید مریم یکی از جدید ترین بازارچه های مدرن جزیره کیش است که در بهمن ماه 1394 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز نمود. در حقیقت این مرکزخرید بسیار کوچک است و شاید کوچک ترین مرکز خرید کیش به حساب می آید . درعین حال محیط دوست داشتنی مرکز خرید مریم و حضور فروشگاه های منتخب با اجناس مرغوب یکی از ویژگی های آن می باشد. همچنین در طبقه فوقانی این مرکز خرید ، یک رستوران زیبا و کافی شاپ با نمای خلیج همیشه فارس از ویژگی های مرکز خرید مریم است اگر شما نیز  قصد پیاده روی در اسکله جدید کیش را دارید حتما این مرکز خرید نظر شما را جلب خواهد نمود.

بولینگ مریم کیش

هتل های نزدیک مجموعه بولینگ مریم در کیش

مجموعه بولینگ مریم کیش در موقعیت جغرافیایی مناسب قرار دارد که هتل های متعددی در نزدیکی آن فعالیت می ‌کنند. از جمله هتل های کیش نزدیک به این مرکز تفریحی می ‌توان به: هتل هلیا، فلامینگو، پارسیان، شایان، ارم، داریوش، آرامیس، شایگان، پارمیس و آنا اشاره کرد. شما می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری کیش را رزرو نمایید.

بولینگ مریم کیش

رستوران های اطراف مجموعه بولینگ مریم کیش

غذا خوردن یکی از لذت بخش ترین قسمت های سفر است، مجموعه بولینگ  در نزدیکی خود رستوران های مختلفی دارد که از جمله این رستوران ها می توان به: رستوران توتی فروتی، جوجه اناری، میر مهنا و شاورما اشاره کرد. هریک از این رستوران ها در کیش ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. اگر دلتان بخواهد در فضایی رویایی درکنارساحل غذا میل نمایید ،در نزدیکی این مجموعه در کنار ساحل بوفه‌هایی به چشم می ‌خورد که با موسیقی‌های دلنواز و دلپذیر خود روحتان را می ‌نوازد و لحظات شیرینی را در خاطراتان ثبت می ‌نماید.

بولینگ مریم کیش

مراکز خرید نزدیک به مجموعه بولینگ مریم

اگر می خواهید بعد از گشت و گذار و تفریح در این مجموعه به خرید بروید، در اطراف این مجموعه مراکز خرید مروارید، پردیس۱ و ۲، سارینا۱، مرکز تجاری کیش، زیتون، پانیذ، مریم و ونوس وجود دارد می توانید استفاده نمایید.

بولینگ مریم کیش

ساعت کار مجموعه بولینگ مریم

ساعت مورد نظر برای استفاده از تفریحات و فضای بولینگ کیش از ساعت ۱۱ صبح تا ساعت ۲ بامداد می باشد.

بولینگ مریم کیش

آدرس: کیش، خیابان سنایی، خیابان دریا، بولینگ مریم کیش

شماره تماس ها برای اطلاعات بیشتر از تفریحات این مجموعه:

 09363083849

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range یکشنبه 03 بهمن 1400 remove_red_eye 9084 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0