{{ctrl.notification}}
قوانین و مقررات بیمه مسافرتی خارج از کشور

بیمه نامه مسافرتی خارج از کشور یکی از الزامات سفرهای خارجی به شمار می رود. در صورتی که قدم به کشور دیگری گذاشتید و حوادث و اتفاقات غیر مترقبه ای برایتان پیش آمد، بیمه نامه ای که قبلا خریداری کرده اید، به کمک شما خواهد آمد. این کمک هم شامل جبران هزینه های پزشکی، مفقود شدن بار و مدارک و مشاوره حقوقی خواهد شد. البته لازم به گفتن است که بیمه مسافرتی برای دریافت ویزا از برخی کشورها الزامیست.

قوانین بیمه مسافرتی

موارد پوشش بیمه مسافرتی خارجی

تمام شرکت های بیمه، بیمه گذار خود را در موارد زیر بیمه می کنند. اگر چه ممکن است سقف تعهدات مالی این شرکت ها با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشد:
پرداخت هزینه های پزشکی، بستری و بیمارستان در کشور مقصد
انتقال بیمه شده مصدوم در داخل آن کشور و یا بازگرداندن او به کشور خود در صورت بروز حادثه
بازگشت همراهان مسافر یا انتقال یکی از اعضای خانواده او از ایران به کشور مقصد در صورت بستری شدن او
انتقال جسد متوفی به کشور با هزینه شرکت بیمه
تهیه و ارسال داروهای خاص از داخل ایران
پرداخت هزینه بازگشت به ایران در صورت فوت یکی از اعضای خانواده
پرداخت هزینه ناشی از تأخیر در تحویل بار
پرداخت هزینه صدور نسخه المثنی در صورت گم شدن مدارک شناسایی
ارائه مشاوره های حقوقی در صورت بروز مسئله برای مسافر در کشور مقصد

با استفاده از سامانه آنلاین بلیط چارتری ارزان هواپیما و رزرو بلیط هواپیما می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

موارد منع پوشش بیمه مسافرتی خارجی

علی رغم پوشش های خاص بیمه های مسافرتی خارجی، مواردی نیز وجود دارند که شرکت های بیمه گذار خود را موظف به پذیرش آنها نمی دانند. بیمه گذار باید بداند که در این موارد، بیمه هیچ گونه مسئولیتی را متقبل نخواهد شد:
در صورت بروز هر گونه بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، آتشفشان و ...
در صورت بروز هر گونه ناآرامی داخلی در کشورها اعم از جنگ، اقدامات تروریستی و فعل و انفعالات هسته ای
بروز حادثه در حین انجام ورزش های حرفه ای و یا ورزش های خطرناک مانند اسکی، صخره نوردی و ...
استفاده از شیوه ها و وسایل غیر معمول حمل و نقل برای سفر
هزینه مرتبط با بیماری هایی که بیمه شده از قبل به آنها مبتلا بوده است.
هزینه اقدامات پیشگیرانه مانند واکسیناسیون
مشکلات به وجود آمده در اثر مصرف ارادی الکل، دارو یا مواد مخدر
مشکلات ناشی از بیماری های شیوع یافته در کل جهان
اقدامات توانبخشی، پروتزها و وسایل توانبخشی مانند عینک و عصا

آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

 

مناطق تحت پوشش بیمه مسافرتی خارجی

شرکت های بیمه مناطق تحت پوشش بیمه های مسافرتی خارجی خود را به چند منطقه خاص تقسیم بندی کرده اند:
سراسر جهان
کشورهای حوزه شینگن
کشورهای حوزه خلیج فارس به اضافه کشورهای عربستان سعودیف عراق و سوریه
کشورهای خاورمیانه، آفریقا و ترکیه
لازم به ذکر است که برخی از شرکت های بیمه ای، طرح های بیمه مسافرتی خود را در قالب مناطق خاصی به مسافران ارائه می کنند. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
منطقه یازده (ارمنستان، گرجستان، قبرس شمالی و دوبی)
منطقه دوازده (چین، تایلند، مالزی و هند)
منطقه شینگن
منطقه دو (کشورهای جهان به جز آمریکا، کانادا، استرالیا و ژاپن)
منطقه چهار (کشورهای حاشیه خلیج فارس)
منطقه سه (خاورمیانه و آفریقا)
منطقه یک (همه کشورهای جهان)

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما ارزان خارجی را با آس چارتر تجربه کنید.

قوانین بیمه مسافرتی

شرکت های کمک رسان بیمه های مسافرتی خارجی

از آنجایی که شرکت های بیمه داخلی نمی توانند در خارج از ایران شعبه ای داشته باشند، با یک یا چند شرکت کمک رسان در خارج از ایران قرارداد همکاری می بندند. برخی از شرکت های کمک رسانی که با شرکت های بیمه داخلی همکاری دارند، عبارتند از:

شرکت مید ایست(Mideast)

گروه بین المللی بیمه مید ایست فعالیت های خود را در سال 2001 و با تمرکز بر ارائه بیمه های مسافرتی و نیز خدمات کمک رسانی منطقه ای آغاز کرد. این شرکت بعد از امضای توافقی با شرکت آلمانی یورو کلاس به شرکت اصلی بیمه در خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی بدل شد. میدایست تا سال 2013، 10 میلیون مشتری در سراسر جهان داشته است. خدمات شرکت میدایست به شبکه وسیعی از خدمات درمانی و کمک رسانی تکیه دارد که با کیفیت بسیار بالای خود به نیازهای مسافران به صورتی مؤثر پاسخ می دهند. شرکت های بیمه سامان و پارسیان با شرکت میدایست همکاری می کنند. خدمات مورد اشاره این شرکت نیز عبارتند از:
پزشکان و تیم پزشکی متخصص مسلط به چندین زبان که در 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمت می باشند.
تیمی از متخصصان که در زمینه جابجایی اورژانسی بیمار و بازگشت او به کشور خود مهارت و تخصص دارند.
بیش از 40 هزار خدمت رسان از جمله بیمارستان ها و مراکز پزشکی مهم
صدور صورتحساب مستقیم و هزینه های مربوط به بستری بیمار

می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید، قیمت بلیط هواپیما خود را بررسی کرده و سفر خود را با ما تجربه کنید.

 

شرکت Allianz

شرکت آلیانز که یک شرکت خدمات مالی چند ملیتی است و دفتر آن در شهر مونیخ آلمان واقع شده، بر ارائه خدمات بیمه ای به مشتریان متمرکز شده است. عمر این شرکت به بیش از 100 سال پیش بر می گردد. زمانی که در سال 1890، کار خود را با ارائه خدمات در زمینه بیمه تصادفات شروع کرد. گفته می شود که آلیانز با بیش از 60 میلیون مشتری در سراسر جهان که از خدمات بیمه اموال، بیمه تلفات، بیمه عمر و بیمه بهداشت و درمان این شرکت استفاده می کنند، عنوان دوازدهمین شرکت بزرگ خدمات مالی جهان را در سال 2010 از آن خود کرده است. در ایران نیز شرکت بیمه پارسیان با آلیانز همکاری می کند.

آس چارتر ارائه کننده بلیط چارتری انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

 

شرکت رایز شوتز(Reiseshutz)

شرکت رایز شوتز که شرکتی آلمانی است، برای تمام مسافرانی که از سراسر دنیا به کشورهای اروپایی و از جمله کشورهای منطقه شینگن سفر می کنند، بیمه نامه درمانی مسافرتی صادر می کند. این بیمه نامه ها نیز در دو شکل بیمه مراقبتی در سفر و نیز بیمه اقامتی به مسافران عرضه می شود. نوع اول سفرهایی با مدت زمان 90 روز در یک نیم سال را برای مسافران اروپا و حوزه شینگن پوشش می دهد. نوع دوم نیز برای دوره های اقامتی تا 5 سال عرضه می شود. در ایران شرکت های بیمه سامان، البرز، ملت، دانا و آسیا از همکاری با این شرکت در زمینه خدمات کمک رسانی بهره مند هستند.

 

شرکت کمک رسان ایران(SOS)

شرکت کمک رسان ایران فعالیت خود را در سال 1369 و در قالب نمایندگی شرکت International sos در ایران آغاز کرد. دو سال بعد و در سال 1371، فعالیت اصلی این شرکت که خدماتی کردن پوشش های بیمه ای مختلف بود، شروع شد. از این رو شرکت کمک رسان می تواند تضین دهد که مسافران در خارج از کشور در زمینه هایی چون انتقال پزشکی، نظارت بر درمان، تهیه دارو، اخذ نظریه پزشکی درمان در خارج از کشور و دیگر خدمات کمک رسانی با مشکل مواجه نخواهند شد. گفتن این نکته الزامیست که شرکت کمک رسان با بسیاری از شرکت های بین المللی طرف قرارداد است. ضمن اینکه بهتر است بدانید که شرکت های بیمه پاسارگاد، کارآفرین، دانا و سینا با این مرکز طرف همکاری هستند. برخی از این شرکت ها عبارتند از:

• MedAire
• MONDIAL Assistance
• SOS International
• Global Assistance and Healthcare
• Flack Global Assistance
• Eurocross Assistance

شرکت اواسان(Evasan)

این شرکت بین المللی سوئیسی که بیش از 40 سال در عرصه کمک رسانی، امداد و نجات و بیمه مسافرتی فعالیت دارد، یکی دیگر از شرکت هایی است که طرف قرارداد شرکت های بیمه داخلی است. شرکت اواسان در زمینه درمان های پزشکی فوری، جابجایی بیمار، بازگشت بازماندگان متوفی و فراهم کردن امکان سفر یکی از اعضای نزدیک بیمار به کشور دیگر به ارائه خدماتش به مسافران می پردازد. این شرکت همچنین برای مشتریان خود بیمه مسافرتی شینگن، بیمه های درمانی مکمل و نیز خدمات مربوط به بیمه های مسافرتی از جمله بیمه لغو سفر و بیمه بار تهیه می کند. گفتنی است که شرکت های بیمه پارسیان، ایران و آسیا با این شرکت کمک رسان همکاری می کنند.

 

قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور

شرکت های مختلف بیمه قیمت های مختلفی را برای طرح های بیمه خود تعیین کرده اند. عوامل مختلفی در تعیین قیمت بیمه مسافرتی مؤثر است که می توان آنها را در شرایط و پوشش های بیمه، سن مسافر، کشور مورد نظر و نیز مدت سفر خلاصه کرد. بدیهی است که شرایط بهتر و پوشش های بیشتر بالا رفتن قیمت ها را به دنبال خواهد داشت. در اینجا نگاهی به عوامل مؤثر بر قیمت بیمه مسافرتی می اندازیم:

آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر می باشد که با خرید از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

قوانین بیمه مسافرتی

سن بیمه گذار

شرکت های بیمه طبقه بندی های سنی برای بیمه گذاران خود تعریف کرده و مطابق آن به تعیین تعرفه های قیمت متفاوتی پرداخته اند. اگرچه این رده بندی های سنی در شرکت های بیمه ای یکسان است، از نرخ یکسانی تبعیت نمی کند. رده های سنی تا 12 سال، 13 تا 65 سال، 66 تا 70 سال، 71 تا 75 سال، 76 تا 80 سال و 80 سال به بالا برای بیمه گذار تعریف شده و با افزایش سن، قیمت بیمه مسافرتی برای بیمه گذار افزایش می یابد  و اکثر بیمه گذاران معمولا جدول سنی و نرخی دارند که برطبق ان قیمت را ارائه می کنند..

 

سقف تعهدات بیمه های مسافرتی

حداکثر و یا حداقل تعهد مالی که شرکت های بیمه در قبال بیمه گذاران خود تقبل می کنند، یکی از عوامل افزایش و یا کاهش قیمت بیمه های مسافرتی است. برای نمونه برخی شرکت ها، بیمه نامه هایی با سقف تعهد10 هزار، 15 هزار،30 هزار و یا 50 هزار یورو دارند. این سقف تعهد به معنای آن است که اگر هزینه های شما از 50 هزار یورو بیشتر شد، شرکت موظف به قبول آن نخواهد بود.

بلیط هواپیما چارتر ارزان خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

 

مناطق تحت پوشش بیمه مسافرتی

کشوری که به آن سفر می کنید، قیمت بیمه مسافرتی را تعیین خواهد کرد. شرکت های بیمه قیمت بیمه نامه های مسافرتی را بر اساس این مناطق تعیین می کنند و هر چه حوزه منطقه ای که به آن سفر می کنید، وسیع تر باشد، قیمت بیشتر خواهد شد. برخی شرکت ها مناطق تحت پوشش بیمه ای خود را به خاورمیانه و شمال آفریقا، کشورهای حوزه خلیج فارس، سراسر جهان به جز آمریکا و کانادا و ... تقسیم بندی کرده اند.

 

خرید بیمه مسافرتی خارج از کشور

برای خرید بیمه مسافرتی راه های زیر پیش روی بیمه گذار قرار داده شده است:
مراجعه حضوری به شعب و نمایندگی ها

یک روش معمول و البته منسوخ خرید بیمه مسافرتی، مراجعه به شعب و نمایندگی شرکت بیمه در شهر محل سکونت خود است. این روش ضمن اینکه از سرعت و راحتی برخوردار نیست، ممکن است به دلیل اینکه شرکت در همه شهرستان ها نمایندگی ندارد، کار را برای بیمه گذار سخت تر کند.

 

خرید آنلاین بیمه مسافرتی

در زمانی که اینترنت، سرعت و سهولت دسترسی را بهبود بخشیده، خرید آنلاین نیز به شیوه ای متداول بدل شده است. خرید آنلاین بیمه مسافرتی یکی از راه های سریع دریافت بیمه مسافرتی است. با انتخاب شرکت بیمه مورد نظرتان و مراجعه به سایت فروش آنلاین، می توانید به این کار اقدام کنید. برای انجام این کار گذراندان چندین مرحله الزامی است که عبارتند از:
وارد کردن اطلاعات سفر خود (مقصد، مدت اقامت، نوع ویزا و سن)
 انتخاب طرح مورد نظر
وارد کردن مشخصات فردی (نام و نام خانوادگی، کد ملی و ...)
تأیید نهایی
دریافت فایل

رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را با آس چارتر تجربه کنید.

قوانین بیمه مسافرتی

date_range سه شنبه 25 خرداد 1400 remove_red_eye 2074 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0