{{ctrl.notification}}
عجيب ترين هتلهاي جهان

عجيب ترين هتلهاي جهان

سفر یکی از لذت بخش ترین قسمت های زندگی است که امروز تبدیل به یک صنعت جهانی شده است و در سراسر کشورهای جهان تلاش شده امکانات رفاهی مناسب را برای مسافران خود آماده کنند و اين صنعت را توسعه ببخشند. در این میان برخی خلاقیت های عجیب و غریبی به خرج داده اند تا این گونه بتوانند نظر توریست ها را به خود جلب کنند، یکی از این تلاش ها ساخت هتل های کاملا متفاوت با ساير هتلهاي جهان  است. در ادامه اين مقاله با آس چارتر  همراه شوید تا چند مورد از عجیب ترین هتل های جهان را به شما معرفی کنیم.

متل هابيت در نيوزيلند

مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها یکی از مشهورترین فیلم های سینمای جهان شده است  و طرفداران پر و پا قرص زیادی دارد که آرزو می کنند بتوانند برای یک شب هم که شده آرامش و راحتی خانه هابیت ها (کوتوله های معروف فیلم) را تجربه کنند. به همین دلیل مسئولان پارک Woodlyn در کشور نیوزلند تصمیم گرفتند دو خانه کاملا شبیه به خانه هابیت ها بسازند و آن ها را تبدیل به هتل کنند كه اين هتل يكي از هتلهاي عجيب دنيا شده است. البته اگر قد و قامت بلندی دارید و هم قد گاندولف هستید نگران نباشید تنها تفاوت این خانه ها با خانه های اصلی این است که سقف بلندتری دارند و می توانید به راحتی وارد آنها شويد و اقامت لذت بخشي را تجربه كنيد

اگر شما هم دوست داريد تجربه متفاوتي را ازاقامت در هتل داشته باشيد كافي است بليط هواپيما نيوزيلند بگيريد و به اين كشور سفر كنيد.

متل هابیت نیوزیلند

هتل كوه جادويي در شيلي

هتل کوه جادویی در کشور شیلی و منطقه هولیو هولیو واقع شده است  و هنگامی که به آن نگاه می کنید تصور می کنید واقعا قدم به دنیای افسانه ها گذاشته اید. مخروطی چوبی که از نوک آن آبشاری پر فشار در حال جاری شدن مي باشد و از طریق مسیری چوبی پایین هدايت مي شود . پنجره های پرچین آن به طور نامنظمی ساخته شده است و آن را جزو عجیب ترین هتل های جهان كرده است. البته اگر تمامی این ها برای افسانه ای شدن هتل برای شما کافی نیست آن ها سراسر ساختمان را با گیاهان روینده پوشانده اند. شما تنها با خريد بليط هواپيما خارجي  شيلي مي توانيد تجربه بي نظيري از اقامت داشته باشيد .

هتل کوه جادویی شیلی

پراپلر آیلند سیتی لاج در آلمان

این مورد از عجیب ترین هتل های جهان را می توان مضحک ترین هتل واقع در كشور آلمان دانست. هتل در مجموع دارای ۲۷ اتاق است که یکی از دیگری عجیب تر هستند. یکی از اتاق های آن تماما از آیینه پوشیده شده است، دیگری شبیه سلول زندان است و یکی ديگر از آن ها توسط اشکال ساختمانی مبلمان شده  است اما احتمالا در میان تمام اتاق ها اتاق سرداب عجیب ترین اتاق موجود باشد، در این اتاق شما باید شب را در کفن به صبح برسانید! واقعا ترسناک به نظر می رسد اينطور نيست ؟

ما به شما پيشنهاد ميكنيم با خريد بليط چارتري تهران بياييد و از آنجا سفر هود را به آلمان تجربه كنيد و شبي متفاوت و هيجان انگيز براي خود رقم بزنيد.

پراپلر آیلند سیتی لاج آلمان

هتل سگ در حال پارس کردن

در کاتن وود، ایالت آیداهو یک سگ شکاری پا کوتا عظیم الجثه قرار دارد که ارتفاع آن بیش از ۱۰ متر و ۵ متر پهنای آن است و از چوب ساخته شده است. اسم او سوییت ویلی است و اگر آدم کنجاوی باشید می توانید شب را در شکم این سگ به صبح برسانید. (یک اتاق دبل در شکمش و یک اتاق زیر شیروانی در پوزه اش واقع شده است .)

اين هتل كه تنها دو اتاق دارد يكي از عجيب ترين هتلهاي دنيا مي باشد.

هتل سگ در حال حال پارس کردن

هتل زيردريايي فيجي

اينكه هتلی کاملا زیر اب واقع شده باشد، درست مانند فیلم‌ های فانتزی مي باشد، اما در سواحل فیجی این اتفاق واقعا رخ داده است و از زیر دریایی برای ساخت این مورد از عجیب ترین هتل های دنیا استفاده كرده اند. در این اثر هنری که زیر تالاب ‌های مرجان طراحي شده، ۲۴ سوئیت به همراه کتابخانه، استخر و رستوران وجود دارد. طراح این اثر نام آن را خدای دریا نهاده است و مهمانان می توانند برای رفت و آمد و گشت زدن در صخره های مرجانی اطراف از زیردریایی های سه نفره آن استفاده کنند. هتل ۱۲ متر زیر دریا ساخته شده است و تنها سوالی که نباید درباره آن بپرسید قیمت اقامت در آن است كه نسبتا بالا مي باشد!

شما هم دوست داريد با تهيه بليط هواپيما زير دريا اقامت داشته باشيد ؟

هتل زیردردیایی فیجی

آينه هاي مكعبي در سوئد

این هتل با ۵ اتاق درختی مجزا، در ۵۰ کیلومتری شهر لولی در شمال سوئد قرار گرفته است. هر کدام از اتاق ها با مشارکت معماران برجسته ی اسکاندیناویایی در ارتفاع بین ۴ و ۶ متری ساخته شده اند و از طریق پلکان، پل، یا پله های جمع شدنی قابل دسترس مي باشند . اتاق های این اقامتگاه به شکل  لانه ی پرنده مشابه لانه ی پرنده ی غول پیکر، در میان تنه ی درختان ساخته شده اند. متفاوت ترین اتاق این مورد از عجیب ترین هتل های دنیا مکعبی به اضلاع ۴ متر است که تماما از آیینه پوشیده شده و محیط زیبای اطراف خود را در آينه ها منعكس می کند. آیینه ها مسکن ساخته شده را از چشم انداز طبیعی اطراف آن مخفی می كند كه با اينكار يكي از عجيب ترين هتلهاي جهان بوجود آمده است. این اتاق با وجود زیبائی مشکلاتی هم در آن وجود دارد. مکعب آینه ای از زاویه های خاصی قابل دیدن نمي باشد، بنابراین طراحان باید راهی برای جلوگیری از برخورد پرندگان با آن بيابند. بهترین راه حل پوشاندن دیوارها با لایه ی مادون قرمز می باشد که برای انسان نامرئی و برای پرندگان قابل دیدن مي باشد .

به شما پيشنهاد مي كنيم بليط چارتر به مقصد تهران بگيريد و سپس بليط هواپيما خارجي سوئد و از اين هتل خاص بازديد كنيد.

هتل آینه های مکعبی سوئد

ميرا ميرا در استراليا

میرا میرا در استرالیا را به عنوان محل اقامتی لوکس در محله بوشلند توصیف می کننداین مورد از عجیب ترین هتل های جهان است كه دارای سه خانه غیر عادی است که تمامی شان توسط صاحبان شخصی ساخته شده اند. یکی از آن ها غاری زیرزمینی است که راه ورود به آن از طریق  در است که شبیه به دهان یک جن کوچولو طراحي وأسم ساخته شده است. یکی دیگر از عقب نشینی های زنی (مدرسه مخصوص ژاپنی ها) با یک باغ ژاپنی به سبک بوته ای است و سومین خانه کابینی چوبی است که به سبک سورئال ساخته شده و به وضوح می توان تاثیر معمار اسپانیایی آنتونی گائودی را در آن پيدا كرد .

شما هم مي توانيد تنها با خريد بليط هواپيما خارجي از آس چارتر اين اقامت شيرين را تجربه كنيد.

هتل میرا میرا

هتل جرثقيلي در هلند

در شهر خواب آلود هارلینگتون یکی از جرثقیل های بندرگاه قدیمی را از داخل تبدیل به اقامتگاهي برای مسافرین کرده اند که می توان از آن به عنوان یکی از عجیب ترین هتل های جهان نام برد كه براي همه سنين جالب است . پنجره های آن بی تغییر مانده اما تخت و حمامی لوکس در آن واقع شده است. صبح ها با یک بالابر داخلی صبحانه را برای مهمانان می فرستند كه خود تجربه خاصي براي مهمانان اين هتل پديد مي آورد .

هتل جرثقیلی هلند

date_range یکشنبه 03 مرداد 1400 remove_red_eye 2264 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
هدی موسوی :

وای من فیلم ارابا حلقه ها رو دیدم.همیشه دلم میخواست خونه هاشون واقعا باشه.مرسی اس چارتر بهمون معرفیش کردی.حتما باید برم