{{ctrl.notification}}
شهربازی های تهران

شهربازی های تهران

تهران پایتخت ایران یکی از زیباترین شهرهای باستانی ایران که قدمت طولانی دارد، این شهر باستانی که یکی از مقاصد گردشگری در ایران محسوب می شود امروزه به یکی از لاکچری ترین شهرهای ایران تبدیل شده است، امروز آس چارتر قصد دارد تا به معرفی شهربازی های تهران بپردازد، آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری ایلام تهران در شهر مشهد می باشد. برای سفر به تهران می توانید از این سایت بلیط هواپیما خود را تهیه نمایید. درادامه با معرفی مختصری از چند مورد از پارک های تهران در خدمت شما هستیم، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

شهربازی تهران

شهربازی مگامال تهران

شهربازی مگامال اولین و تنها شهربازی سرپوشیده ایران با 13 متر ارتفاع و فضایی نزدیک به 6 هزار مترمربع در طبقه سوم مجتمع مگامال در مجاورت مجتمع سینمایی واقع شده است، همچنین علاوه بر این شهربازی، مگامال دارای امکانات متنوع دیگری مانند: فودکورت، تالار، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت وای‌فای، نمازخانه، آسانسور شیشه‌ای، سرویس بهداشتی، هایپرمارکت، فضای سبز، پردیس سینمایی و... می باشد.

ساعات کاری: از 10 صبح تا 11 شب

آدرس شهربازی مگامال: بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو، میدان شهید صارمی

شهربازی ژوپیتر تهران

شهربازی ژوپیتر یکی از مدرنترین شهربازی سرپوشیده تهران محسوب میشود. این شهربازی در مجتمع تجاری و فرهنگی کوروش و در طبقه دوم آن واقع شده است. شهربازی ژوپیتر دارای 110وسیله بازی و پرهیجان می باشد. از انواع وسایل بازی می توان به بازی‌های واقعیت مجازی، دنیای زیبای کودکان، کاروسل، مینی بولینگ، ماشین‌های کوبنده یا ماشین برقی، هاکی روی میز، بت من و شبیه ‌ساز مسابقات رالی از جمله سرگرمی‌های این شهربازی هستند. در کنار این بازی های تفریحی امکانات بی نظیر دیگری مانند: واحدهای تجاری، پردیس سینمایی کوروش، تراریوم، رستوران، فودکورت بام، کافی‌شاپ و پارکینگ می توان اشاره کرد.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 10شب

آدرس شهربازی ژوپیتر: بزرگراه شهید ستاری شمال، بالاتر از خروجی شهید حکیم، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع کوروش

شهربازی تهران

شهربازی رویایی آناهید تهران

شهربازی سرزمین رویایی آناهید یکی از بزرگترین و به روزترین شهربازی‌های تهران به شمار می‌رود که در برج طبقه همکف آناهید واقع است. شهربازی سرزمین رویایی آناهید در منطقه تهران پارس و در مساحتی به وسعت 4000 متر مربع و با هدف ایجاد محیطی شاد و هیجان انگیز برای کودکان و بزرگسالان راه اندازی شده است و بیش از 80 نوع بازی متنوع به روز دنیا را در این مجموعه وجود دارد، دستگاه های بازی این شهربازی شامل: ترن هوایی، دستگاه رالی هیجانی، دستگاه جایزه‌ای، سالتو، ماجراجویان و واقعیت مجازی دستگاه‌ها و بازی‌های سرزمین رویایی را تشکیل می‌دهند. از دیگر امکانات این سرزمین رویایی می توان به باشگاه بیلیارد و اسنوکر، فست‌فود وکافی‌شاپ، باشگاه بولینگ، عکاسی، اتاق تولد، پارکینگ طبقاتی، اتاق گریم، غرفه بستنی و تنقلات اشاره کرد. آس چارتر بهترین قیمت بلیط پرواز ارومیه به تهران را به شما ارائه می دهد.

ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت چهار بعدازظهر تا ۱۱ شب

آدرس: سه راه تهرانپارس، ابتدای خیابان دماوند (به‌سمت شرق)، برج آناهید

شهربازی تهران

شهربازی چمران تهران

شهربازی چمران یکی دیگر از شهربازی های قدیمی تهران است که بیشتر تهرانی ها آن را با نام بولینگ عبدو می‌شناسند. شهربازی چمران در سال 1342 تاسیس شده است، مساحت این شهربازی حدود 1500 مترمربع می باشد، شهربازی چمران شامل بازی‌هایی همچون بولینگ، ترن هوایی، فایربال، مسابقه‌های اتومبیل‌رانی، شبیه‌ساز مسابقات فرمول یک و بسیاری از بازی‌های دیگر برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. فراموش نکنید که وجود سینما، سالن‌های ورزشی و فود کورت می باشد.

ساعات کاری شهربازی چمران: 15:00 الی 23:30 شب

آدرس شهربازی چمران: خیابان شریعتی (شمال به جنوب)، بعد از ایستگاه مترو صدر

شهربازی چمران تهران

شهربازی صبا مال تهران

از دیگر شهربازی های تهران که در محدوده جنوب تهران و خیابان نواب واقع شده است، شهربازی صبا مال می باشد، این شهربازی در نزدیکی میدان حر و مجتمع تجاری صبامال قرار دارد، این شهربازی در یکی از بهترین مراکز خرید تهران قرار گرفته است، در شهربازی صبامال انواع آیتم‌های تفریحی همانند چرخ‌وفلک فانتری، ماشین‌های کوبنده، کاروسل و بیش از ۴۰ بازی سرگرم‌ کننده دیگر وجود دارد.

ساعات کاری: از ساعت 4 تا 10 شب

آدرس شهربازی صبا مال: خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از میدان حر، مجتمع تجاری صبامال

شهربازی تهران

شهربازی هورا تهران

شهربازی هورا پارک در غرب تهران واقع شده است. البته با وجود شهربازی‌های متعددی که در غرب تهران حضور دارند، این شهربازی کمی ناشناخته باقی مانده است. این شهربازی حدود ۱۵۰۰ مترمربع وسعت دارد و بیش از ۵۰ وسیله بازی مختلف در آن تعبیه شده است. این شهربازی برای گروه سنی ۳ تا ۸۰ سال مناسب می باشد،  پس می‌توانید برای یک تفریح خانوادگی عالی روی شهربازی هورا پارک حساب کنید.

ساعات کاری:11 صبح  تا 10 شب

آدرس شهربازی هورا: جنت آباد جنوبی، تقاطع کبیرزاده، نبش لاله، پاساژ سمرقند

شهربازی هورا تهران

شهربازی رازی تهران

شهربازی رازی یکی دیگر از شهربازی‌های روباز تهران است که درمرکز پایتخت و در کنار بوستان رازی واقع شده است. این شهربازی انواع وسایل تفریحی متنوع برای کودکان و نوجوانان را فراهم کرده است، دستگاه های بازی مانند: چرخ‌وفلک، ماشین کورسی، ماشین برقی، سفینه، فریزبی از جمله وسایل بازی شهربازی هستند.    همچنین در بوستان رازی نیزامکاناتی چون زمین اسکواش، استخر، پیست دوچرخه ‌سواری، پردیس سینمایی رازی، دریاچه مصنوعی و قایق‌رانی و ماهیگیری و بازارچه صنایع دستی وجود دارد.

ساعات کاری: از 10 صبح تا 11 شب

آدرس شهربازی رازی: خیابان قزوین، نرسیده به میدان رازی، بوستان رازی

شهربازی رازی تهران

سرزمین آفتاب کودک تهران

سرزمین آفتاب کودکان یکی دیگر اط پارک های سرپوشیده در غرب تهران می باشد، انواع بازی های متنوع برای کودکان در این سرزمین وجود دارد. این شهربازی در طبقات پایینی یک مجموعه 5 طبقه قرارگرفته است، بخش‌های مختلف اداری و تجاری نیز در طبقات دیگر این مجتمع وجود دارد، همچنین شما می ‌توانید علاوه بر تهیه لباس‌های کودک و محصولات مربوط به کودکان، فرزندان خود را به کافی‌شاپ‌های مخصوصی که برای آن‌ها ایجاد شده ببرید، این مجتمع دارای امکانات متعدد دیگری نیز می باشد، که بهترین گزینه برای کودکان می باشد.

ساعات کاری: هر روز از ساعت 4 تا 10:30 شب

آدرس سرزمین آفتاب کودک: همت غرب، شهرک گلستان، بلوار کاشان، میدان موج، سرزمین کودک آفتاب

شهربازی شهر خورشید تهران

شهربازی شهر خورشید از دیگر شهربازی های تهران است، این شهربازی 1100 مترمربع وسعت دارد که حدود 50 بازی در آن جای داده شده که ژانرهای مختلف فکری، هیجانی، فیزیکی، کامپیوتری و نوع‌های دیگر را شامل می ‌شوند، اتاق تولد و اتاق گریم نیز از دیگر امکانات این شهربازی است. شما همچنین می توانید از فروشگاه نجم خاورمیانه دریایی کالاهای مختلفی برای خود تهیه کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 9:00 تا 20:00

آدرس شهربازی شهر خورشید: خیابان فداییان اسلام جنوب، بعد از بزرگراه آزادگان، نبش خیابان مختاری و غیبی، مرکز خرید نجم خاورمیانه

شهربازی تهران

شهربازی امیر تهران

شهربازی امیر یکی از دیگر شهربازی های تهران با مساحت 3 هزار متر مربع دارای بازی هایی برای سنین 4 تا 20 سال است، در این شهربازی سرپوشیده حدود 145 دستگاه بازی موضوعی، فکری، هیجانی و واقعیت مجازی وجود دارد، ماشین های کوبنده، بازی های رایانه ای، بازی های فکری و صدها وسیله دیگر از تفریحات این مکان تفریحیست، در این گردش می توانید از سینما تئاتر شاهد در بروی مجتمع نیز بازدید داشته باشید، همچنین می توانید از فروشگاه های تجاری امیز نیز دیدن نمایید واگر خریدی دارید انجام دهید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر اردبیل تهران را به راحتی تهیه نمایید.

ساعات کاری: ساعات بازدید از شهربازی امیر از ساعت 4 تا 10: 30 شب

آدرس شهربازی امیر: خیابان شهید مدنی، تقاطع سبلان، بالا‌تر از سینما شاهد، مجتمع تجاری امیر طبقه ۴ و ۵

شهربازی امیر تهران

شهربازی هپی سیتی تهران

در اخر مقاله به معرفی یکی دیگر از شهربازی های ترهان می پردازیم، شهربازی هپی سیتی یکی از مجموعه های تفریحی در مجموعه شمیران سنتر می باشد، که دارای مساحتی بالغ بر1600 متر مربع می باشد، در این شهربازی حدودا 80 ابزی متنوع وجود دارد، که یکی از مدرترین شهربازی های تهران به حساب می آید، این شهربازی همچنین دارای امکانات مختلف رفاهی نیزمی باشد، این شهربازی مدرن و پرهیجان را در سفر به تهران فراموش نکنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب

آدرس شهربازی هپی سیتی: اقدسیه، بلوار ارتش، مجتمع تجاری و اداری شمیران سنتر

date_range چهارشنبه 13 مهر 1401 remove_red_eye 563 بازدید favorite_border 0 chat 3
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 3
زیبا سماوات :

خیلی منطقه زیبایی هست ممنون از اس چارتر

صادق :

تهران شهر برزگ و زیبایی است از این شهر دیدن کنید

زهرا :

ممنون از اس چارتر