{{ctrl.notification}}
شرایط و اخذ اقامت دبی

شرایط و اخذ اقامت دبی

هر زمان که صحبت از کشورهای سطح بالا به میان می‌آید، می‌توانیم به جرات بگوییم که امارت ودبی در گوشه‌ای از لیست مورد نظرمان به چشم می‌خورد. شاید یکی از اصلی‌ترین دلایل این موضوع هم رشد فوق‌العاده اقتصادی این کشور باشد. البته مواردی دیگری چون نزدیکی دبی به ایران از نظر جغرافیایی و فرهنگی و همین‌طور امنیت بالایی که دارد نیز بی‌تاثیر نیستند. دراین مقاله از آس چارتر قصد داریم به بررسی روش های اخذ اقامت امارت (دبی) بپردازیم.

ویزای دبی

از بین شهرهای توسعه یافته امارات متحده عربی، دبی Dubai به علت عوامل مختلف از نظر تراکم جمعیت مهاجر، رشد بالایی داشته است و سالانه مهاجرت به دبی مورد استقبال افراد زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است. شما برای دریافت بلیط هواپیما دبی می توانید به سایت آس چارتر مراجعه نمایید.

ویزای دبی

شهر دبی به عنوان یکی از قطب های اصلی تجارت و سرمایه گذاری اقتصادی در خاورمیانه شناخته می شود. این شهر زیبا در سواحل خلیج فارس قرار گرفته و به بزرگترین شهر تجاری امارات متحده عربی مشهور است. دبی حدود 2.9 میلیون نفر جمعیت دارد و از لحاظ اقتصادی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. به همین دلیل، بسیاری از افراد و شرکت های بین المللی به دنبال سرمایه گذاری و حضور در این منطقه هستند و سعی می کنند با روش های گوناگونی اقامت دبی را دریافت کنند. در ادامه اطلاعاتی درباره دبی ارائه می‌دهیم و پس از آن هم روش‌های مهاجرت به امارات و شرایط آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ویزای دبی

امارات متحده عربی یکی از رویایی ترین کشورهای جهان برای ایجاد کسب و کاروتجارت است. وجودمالیات صفردرصد در کشورامارات باعث شده که تعداد زیادی از کسب وکارهای بین المللی در دبی ودیگر مناطق امارات فعال باشند وبا ایجاد شرکت در امارات به تجارت خود رونق دهند. دبی بزرگترین و مهمترین شهرامارات است که در جنوب شرقی خلیج فارس قرارگرفته و می توان آن را یکی ازبزرگترین مراکزتجارت درخاورمیانه قلمداد کرد. اقتصاد این شهربه دلیل استخراج نفت و تجارت بین المللی بسیارمساعد است. 

 ویزای دبی

امارات یکی ازثروتمندترین کشورهای پادشاهی درجنوب غربی آسیا است. کشور امارات هیچگونه سیاستی درزمینه اعطای پاسپورت به شهروندان خارجی ندارد بیشترمجوزهای اقامتی که برای شهروندان کشورهای خارجی صادرمی شود اکثرا سه ساله وقابل تمدید می باشد.

اقامت دبی

مزایای دریافت اقامت در دبی

امکان تردد بدون نیازبه ویزا به امارات

امکان افتتاح حساب بانکی درامارات

تسهیل دردریافت ویزای شینگل، کانادا و امریکا

امکان استفاده ازخدمات درمانی

امکان ثبت نام درمدارس و کالج ها

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

امکان فعالیت های تجاری

معاف ازپرداخت مالیات

آس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط هواپیما تهران دبی در مشهد است.

روش های اخذ اقامت از دبی

اقامت از طریق ثبت شرکت

ویزای دبی

اقامت دبی ازطریق خرید ملک

آس چارتر قصد دارد واقعیت ها درباره اخذ اقامت دبی را به دورازهرگونه تبلیغات غیرواقعی برای شما بیان کند. چرا که بسیاری از مطالبی که در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی درباره اقامت امارات منتشرمی شوند یا دروغ های تبلیغاتی هستند و یا آنکه همه واقعیت را درباره دریافت اقامت امارات را بیان نمی کنند. اقتصاد قدرت‌مند امارات و امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد، باعث شده افراد بسیاری متقاضی ثبت شرکت در دبی باشند. با توجه به این‌که متقاضیان می‌توانند با ثبت شرکت در این کشور اقامت دبی را برای خود و اعضای درجه یک خانواده شامل همسر و فرزندان بدست آورند.

ویزای دبی

مدارک و شرایط ثبت شرکت در دبی

معمولاً برای ثبت شرکت در کشوری خارجی و دریافت اقامت آن، نیازمند داشتن شرایطی خاص و پیچیده هستید؛ درحالی که ثبت شرکت در دبی چنین نیست. از جمله مهم‌ترین مواردی که موجب محبوبیت این روش شده، عدم نیاز به ارائه مدرک زبان و همین‌طور نداشتن محدودیت سنی است.

اقامت دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی

به جز این که در کم‌ترین زمانی که می‌توان به آن فکر کرد، می‌شود اقامت دبی از طریق ثبت شرکت را برای خود و خانواده دریافت کرد، ثبت شرکت در دبی مزیت دیگری هم دارد که مربوط به هزینه‌های آن است. تمامی هزینه‌هایی که قرار است در طی پروسه ثبت شرکت پرداخت شود که شامل هزینه‌های ترجمه اسناد و مدارک، هزینه‌های مربوط به گرفتن مجوز تجارت و تائیدیه‌های لازم، هزینه ویزا و اداره‌ی مهاجرت می‌باشد از قبل مشخص می‌گردد. بنابراین نگرانی هزینه‌های پنهان و ناگهانی وجود نخواهد داشت.

ویزای دبی

برای اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت نیاز است مدارک هویتی خود و خانواده شامل اسکن پاسپورت و ترجمه رسمی کارت ملی و شناسنامه را برای کارشناسان ما در پت وی ارسال نمایید تا جهت گرفتن تائیدیه اولیه و دریافت مجوز فعالیت از وزارت توسعه اقتصادی DED)) امارات اقدام نمایند. گرفتن مجوز اولیه معمولاً ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد. در مرحله بعد برای دریافت مجوزهای لازم، می‌بایست فرم‌های مربوطه را تکمیل نموده و هزینه‌ها را پرداخت کنید.  

ویزای دبی

درادامه به این موضوع می پردازیم که آیا دریافت اقامت دائم امارات یا اخذ پاسپورت امارات امکان پذیر است یا خیر. یکی از راههای خرید بلیط هواپیما مراجعه به سایت آس چارتر می باشد.

ویزای دبی

نحوه دریافت پاسپورت امارات یا اخذ اقامت دائم امارات

  کشورامارات سیاست های سخت گیرانه ای درزمینه اعطای پاسپورت به شهروندان خارجی ندارد. بیشتر مجوزهای اقامتی که برای شهروندان کشورهای خارجی صادرمی شوند اکثراسه ساله وقابل تمدید هستند و چیزی بعنوان اقامت دائم وجود ندارد. اخذ اقامت امارات با هرروش صرفا یک نوع اقامت موقت وقابل تمدید است.

ویزای دبی

شهردبی یکی ازمحبوب ترین شهرهای امارات برای خرید خانه است بسیاری ازایرانیان به منظور سرمایه گذاری واخذ اقامت دبی نسبت به خرید خانه دردبی اقدام میکنند. سرمایه گذاری دراملاک دبی اگربا یک بینش اقتصادی صحیح انجام شود می تواند سود زیادی را برای سرایه گذاربه دنبال داشته باشد ولی خریدارملک در امارات همواره باید مراقب کلاهبرداری ها دراین زمینه باشد. درادامه با شرایط کامل اخذ اقامت دبی با خرید خانه خواهیم پرداخت .

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

راه های مهاجرت به امارات

در مقایسه با چندین سال پیش، روش های مهاجرت اتباع خارجی به امارات متنوع تر شده است. مسئولان امارات قوانین و مقررات جدیدی در رابطه با شرایط استخدام، فرصت های شغلی و شرایط تحصیلی مهاجران در این شهر وضع کرده اند. دولت امارات متحده عربی براساس اهداف مهاجرتی شما چندین نوع برنامه ویزایی مثل ویزای کاری یا تجاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای ازدواج و غیره برای مهاجرت به امارات در نظر گرفته است.

اقامت دبی

شرایط دریافت اقامت دائم در دبی با خرید خانه

شرایط گرفتن اقامت دبی باخرید خانه شامل موارد زیر است:

1-برای اخذاقامت امارات قیمت ملک خریداری شده در دبی بایدحداقل 1میلیون درهم حدود6میلیارد هشتصدمیلیون تومان باشد.

2-درصورتی که خرید خانه چندنفرکه باهم شریک هستند سهم هرنفر به منظوراقامت امارات باید حداقل 1میلیون درهم باشد.

3-سند ملک خریداری شده نباید دررهن ووثیقه باشد.

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

4-به ازای خانه ای که پیش خریداری شده وهنوزسندمالکیت ندارد اقامت امارات داده نمی شود وداشتن سند خانه برای اخذ اقامت امارات الزامی است.

5-دربیشترمواقع ملکی که دردبی خریداری می کنید دارای هزینه هایی همچون شارژنگهداری ساختمان یا هزینه استفاده ازتهویه مطبوع است مالک باید ماهانه یا سالانه این هزینه هارو نیز پرداخت نماید.

6-اقامت دائم دبی با خرید ملک امکانپذیر است.

درصورت خرید خانه ای بیشتر از یک میلیون درهم در دبی اقامت 6ماهه ویا دوساله برای شما ویا خانواده تان صادرمی شود که بایدهرچند مدت یکبارتمدید شود همچنین باید اشاره کنیم که با داشتن اقامت خرید ملک شما و خانواده تان اجازه کار در امارت را نخواهید داشت.

ویزای دبی

اقامت دبی ازطریق ازدواج

اخذاقامت کشور ازطریق ازدواج امکان پذیراست زیرا اغلب کشورهای جهان به دلیل اهمیت به بنیاد خانواده این امکان را برای زوجین برقرار خواهند کرد که بتوانند درکنارهم زندگی کنند. درکشور امارات قوانین موجود حکم میکند که اگرمرد خارجی با زن اماراتی ازدواج کند اجازه اقامت درامارات به او داده خواهدشد اما تابعیت امارات به او داده نخواهد شد. اگر مرد خارجی با زن اماراتی ازدواج کند ازدواج آنها واقعی باشد ودت سه سال باهم زندگی کنند به زن اقامت و تابیعت داده خواهد شد به شرط اینکه از تابیعت قبلی خود خارج شود. بطورکلی ازهرراهی که اقدام کنید درصورت اقامت مدت 30 سال درکشورامارات می توانید دراین کشوردرخواست اقامت دائم وتابعیت داشته باشید.

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

اقامت دبی از طریق تولد

کشورامارات راعطای تابعیت ازسیستم خون پیروی می کند وتنها باتولد فرزند درکشورامارات به کودک تابعیت داده نمی شود مگراینکه پدرومادر کود نامعلوم باشد یا اینکه پدر ومادر کودک اماراتی باشند همینطور اگرطفل ازپدرنامعلوم مادر اماراتی متولد شده باشد به وی تابعیت امارات داده می شود تنها در این حالت ها به فرزند درخاک امارات به او تابعیت امارات داده می شود.

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

اقامت دبی ازطریق پناهندگی

قوانین کشور امارات نظیرسایرکشورهای عربی به گونه ای است که چندان ازمهاجران استقبال نمی شود و قوانین پناهندگی دراین کشور خیلی تحت تاثیرقوانین حقوق بشرنمی باشد. کشورامارات هیچگونه مسئولیتی درقبال پناهندگان قبول نمی کند هرچند باتوجه به اینکه پناهندگی به طور کلی وضعیت مبهمی دارد وپناهندگان ازنظراجتماعی دروضغیت مطلوبی نیستند.

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

اقامت دبی برای هنرمندان و افراد فوق موفق

دراین روش اقامتی افرادی که دارای سابقه ویژه ودرخشان فرهنگی وهنری وورزشی هستند برای اخذاقامت درخواست می زنند کشورهایی که این شرایط را برای نخبگان و افراد خاص مهیا کرده اند اند هستند. کشورهایی ازنظیرکانادا وامریکا از این برنامه های مهاجرتی استقبال کرده و شرایط رابرای ورود واقامت این افراد مهیا می کنند. کشورامارات برنامه ای برای اقامت هنرمندان وافراد موفق نداشته وشرایطی برای کارواقامت این افراد مهیا نکرده است. بنابراین هنرمندان و افراد موفقی که تمایل دارند باتوجه به توانمندی های فردی خودجهت اقامت اقدام کنند امارات مقصد مناسبی بریا آنها نخواهد بود.

اقامت دبی

اقامت امارات و هزینه های زندگی درامارات

هزینه های زندگی درامارات، دبی، ابوظبی و شارجه نسبتا بالا است که البته می توان گفت کیفیت واستانداردهای زندگی دراین شهرها فوق العاده است. هزینه اقامت دریک آپارتمان یک خوابه درمرکز شهردبی ماهیانه حدود 8هزار درهم است. ماهیانه 700تا1000 درهم هزینه های آب برق گاز درنظرگرفته می شود. می توان گفت هزینه های زندگی یک فردمجرد بطورماهیانه حدود4000درهم است. امارات کشوری است که می توانید درآن بسیار لوکس و تجملاتی زندگی کنید. همه چی بستگی به سبک زندگی شما دارد. دبی یکی از گرانترین شهرهای دنیا برای اقامت به حساب می آید .

ویزای دبی

اقامت دبی و اخذ اقامت  

اقامت دبی  واخذ تابعیت امارات از جمله مسایل مهم برای مهاجرانی است که ازطرق مختلف نظیر تحصیل و کار وسرمایه گذاری برا یا قامت امارات اقدام می کنند. اقامتی که درکشورامارات برای مهاجرین صادر می شود صرفا اقامت موقت بوده وفقط درشرایطی که شخص 30سال در امارات اقامت داشته باشد می تواند برای اخذ اقامت دائم امارات اقدام نماید فقط با ازدواج با مرد اماراتی و پس از سه سال اقامت درامارات است که می توان اقامت دائم وسپس تابعیت امارات را به دست آوردم.

اقامت برای هنرمندان و افراد فوق موفق

آس چارتر این امکان رابه شما می دهد تا کمتراز سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما مشهد دبی را رزرو نمایید.

date_range چهارشنبه 10 آذر 1400 remove_red_eye 466 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0