{{ctrl.notification}}
سافاری دبی

سافاری دبی

دبی یکی از شهرهای مهم و بزرگ تجاری جهان است، دبی گران ترین شهر خاورمیانه است و در لیست شهر های گران و لاکچری جهان است و در جایگاه بیستم قرار دارد. دبی یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در جهان می باشد، که سالانه گردشگران و توریست های زیادی را به سوی خود جذب می کند، دبی دارای تفریحات و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی می باشد، در ادامه آس چارتر قصد دارد به معرفی سافاری دبی یکی از جذاب ترین و مهیج ترین جاذبه های تفریحی در این شهر لاکچری بپردازد با ما تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی ارزان در شهر مشهد می باشد.

سافاری دبی

تفریحات سافاری

سافاری دبی به یکی از محبوب ترین تفریح ها برای مسافران دبی محسوب می شود، سافاری به معنای فعالیت گردشگری در زمینه آشنایی با طبیعت های مختلف، آشنایی با زیستگاه های جانوری و حیات وحش و  ماجراجویی در دل کویر است، سافاری از جذاب ترین تفریح ها برای لذت بردن از طبیعت در کنار دوستان و خانواده است. کویرگردی و تفریحات مختلف و اشنایی با فرهنگ گذشته عرب ها و مراسمات سنتی اصیل قوم عرب از جذاب ترین تفریحات در سافاری دبی می باشد که می توانید از آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی این تفریحات جذاب در سافاری دبی می پردازیم.

سافاری دبی

لندکروز

یکی از تفریحات لذت بخش در سافاری دبی که می تواند تجربه لذت بخشی برایتان باشد، رانندگی با خودروهای لوکس لندکروز است، با رانندگی با این خودروها و در روی تپه های شنی در اوج سرعت آدرنالین خون تان را بالا می برد و می توانید از خودتان عکس و یا فیلم بگیرید و برای  خودتان خاطره بسازید.

سافاری دبی

اسکی

اسکی روی شن  از دیگر تفریحات مهیج و منحصربفرد در سافاری دبی می باشد، اسکی روی شن همانند اسکی روی برف است، اما با این تفاوت که این اسکی در زیر آفتاب در هوای گرم و بر روی شن های روان صحرای دبی می باشد. در این اسکی می توانید از بالای تپه های شنی به پایین سر بخورید و لذت ببرید.

سافاری دبی

موتور سواری

جذابیت های سافاری در دبی و تفریحات سافاری زیاد است، شما می توانید بیشتر این تفریحات را امتحان کنید و از آن لذت ببرید، موتور سواری در تپه های بزرگ و کوچک با سرعت بالا در اوج هیجان با موتورهای چهار چرخ تک صندلی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحات هیجان انگیز در سافاری می باشد که نمی توانید به راحتی از آن بگذرید. در این تفریح می توانید خودتان موتور 4 چرخ را برانید و این تفریح یک راه خوب برای بالا بردن آدرنالین است.

سافاری دبی

شتر سواری

سنتی ترین راه برای گردش در کویرهای دبی، شتر سواری است، از گذشته های دور شتر سواری در صحراها رواج داشته است و هم اکنون نیز در صحراهای دبی شتر سواری بعنوان یک تفریح تلقی می شود و می توانید از شتر هایی که در این صحراها وجود دارد سوار شوید و در صحرا به گردش بپردازید. همچنین می توانید بر روی شترهم از خودتان و هم از گونه های گیاهی و جانوری عجیب در این کویر عکاسی کنید.

سافاری دبی

رقص های سنتی

از دیگر تفریحات لذت بخش و هیجانی در کویر رقص های سنتی عربی است، شما می توانید در سافاری در خیمه هایی که وجود دارد به تماشای رقص رقصنده های عرب بنشینید، از جذاب ترین رقص های در کویر رقص تانورا می باشد، تانورا یکی از محبوب ترین رقص ها در ترکیه و مصر است، که در بین کشورهای اسلامی بسیار این رقص محبوب است، در این رقص که توسط زن ها انجام می شود، رقصنده ها لباس های رنگی زیبا به تن دارند و دارای رقص بسیار زیبایی می باشند که از دیدن رقص آنها به وجد خواهید آمد. رقص آتش نیز از دیگر رقص های عربی می باشد، که رقصمده با استفاده از حلقه های آتش و یا مشعل های آتش، هنرهای نمایشی را همراه با موسیقی اجرا می کند.

سافاری دبی

شب‌های سافاری دبی

از لذت بخش ترین تفریحات در شب‌های سافاری دبی تماشا کردن ستاره ها در شب است، که می توانید در آرامش و صف ناپذیر شب‌های سافاری دبی در‌ کنار همراهانتان دور آتش به نظاره ستاره ها که گویی در نزدیک ترین فاصله به زمین قرار گرفته اند بنشینید و از دیدن آنها لذت ببرید. همچنین در کنار تماشای ستاره های زیبا از غذا و نوشیدنی های لذیذ و رقص و موسیقی دلنواز نیز لذت ببرید و حس خوبی را بگیرید.

سافاری دبی

حیات وحش سافاری دبی

یکی دیگر از تفریحات مهیج در سافاری دبی بازدید از حیات وحش دبی می باشد، همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم سافاری به معنای ، آشنایی با زیستگاه های جانوری و حیات وحش مختلف است. حیات وحش دبی نیز که به باغ وحش ملی دبی معروف است، از محبوب ترین زیستگاه های جانوری در جهان نیز می باشد، در این زیستگاه حدود 2500 گونه حیوانی مختلف وجود دارد که از کشورهای آسیایی و آفریقایی به این زیستگاه جانوری انتقال داده اند. در دبی سافاری ویلیج، وادی ویلیج و مزرعه مخصوص کودکان از جذابترنی بخش های پارک سافاری دبی می باشند که می توانید شیر، پلنگ، کروکودیل، تمساح و انواع پرندگان را مشاهد نمایید.

سافاری دبی

پوشش در سافاری دبی

یکی از مهم ترین گزینه ها در تفریح در صحرا پوشش است، برای کسانی که به سافاری دبی می روند می توانند از بهترین و آزادترین لباس های گشاد و بلند استفاده کنند، زیرا صحرا هم گرم است و هم لباس هایتان شنی می شود، بنابراین بهترین گزینه لباس های ازاد و راحت است، که بتوانید در آن آزادانه حرکت کنید، همچنین برای پوشش سر و دهانتان از شال یا روسری استفاده کنید در بعضی از تفریحات سافاری مانند: ساندبورد سواری یا دوچرخه‌سواری چهارچرخ بر روی موها و یا دهانتان شن پرتاب نشود. در ضمن بخاطر گرمای زیاد حتما از رنگ لباس های روشن یا سفید استفاده کنید که جذب گرمای کمتری دارند. لازم است بدانید پارک سافاری دبی یک نهاد دولتی و یک محیط خانوادگی است و استفاده از لباس‌های محترمانه در هر زمان در محوطه پارک الزامی است.

سافاری دبی

نقش حنا در سافاری دبی

یکی از جذاب ترین تفریحات متفاوت و جذاب برای بانوان طراحی حنا بر روی دست، کتف و یا پایتان می باشد، که اگر به جنوب کشورمان سفر کرده باشید نقش حنا را بر روی دست اکثر زن ها دیده اید، در سافاری دبی نیز می توانید نقش های زیبایی را انتخاب و تجربه کنید، این نقش زدن ها بر روی بدن و استفاده از حنا قدمتی طولانی دارد که از کشورهای عربی، هندی، آفریقایی و خاورمیانه آمده است. حنا ماده ای خمیری شکل که نرم و روان است و با آن نقش های ظریف، زیبا، فانتزی و مدرن برای بخش های مختلف بدن مثل پا، دست، انگشتان، کتف و غیره طراحی می ‌کنند.

سافاری دبی

شاهین در سافاری دبی

شاهین پرنده ای نماد کشور امارات می باشد، این پرنده جذاب در سافاری دبی زیاد به چشم می خورد شما می توانید علاوه بر عکاسی از متاظر زیبا و تفریحات سافاری با این شاهین های زیبا نیز چند عکس به یادگار بیاندازید.

پاراگلایدر سافاری دبی

پاراگلایدر نیز از هیجان انگیز ترین تفریحات در سافاری دبی می باشد، که طرفداران زیادی دارد.در  پاراگلایدر شما همچون یک پرنده آزاد می توانید بر فراز شن های طلایی پرواز کنید و لذت ببرید.

باگی سواری

باگی وسیله نقلیه ای با لاستیک های بزرگ است که برای یک یا دو سرنشین طراحی شده است. از این دستگاه ها می توان در بیابان استفاده کرد، برای سوار شدن به باگی نیازی به حرفه ای بودن ندارید، بنابراین می توانید به راحتی از ان استفاده نمایید.

سافاری دبی

وسایل مورد نیاز در سافاری دبی

برای تفریح و گردش در سافاری دبی همانطور که در بالا گفته شد حتما باید از لباس گشاد و آزادی استفاده کنید تا بتوانید راحت تر باشید، از دیگر وسایل مورد نیازی که در صحرا و در سافاری دبی به آن نیاز دارید می توان به وسایلی همچون کلاه، ضدآفتاب، پماد دفع حشرات، چاقوی جیبی، دستمال مرطوب، کیسه، پارچه، چراغ‌قوه، کوله‌پشتی، شارژر و تبدیل، حافظه جانبی، وسایل شنا، ضدعفونی، دوربین و کتاب راهنما به همراه داشته باشید. آس چارتر این امکان را به شما می دهد تابا کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیما خارجی لحظه آخری تهران دبی را به راحتی از این سامانه دریافت نمایید.

سافاری دبی

پذیرایی در سافاری دبی

از جذاب ترین تفریحات در سافاری دبی لذت غذا خوردن است، اگر از تورهای سافاری استفاده می کنید که می توانید در کمپ هایی که در آن به تفریحات سافاری پرداخته اید، از پذیرایی آنها نیز استفاده کنید در این پذیرایی شما می توانید قبل از نمایش و رقص ها از چای، قهوه، سمبوسه عصرانه و قلیان آن استفاده کنید و لذت ببرید، و بعد از نمایش از انواع غذاهای کبابی و غیر کبابی، انواع سالاد، دسر، برنج، ماکارونی، منوی کبابی، و نوشیدنی های گازدار و آب معدنی سفارش داده و نوش جان کنید. 

سافاری دبی

نکات مهم برای تجربه سافاری دبی

در سافاری دبی در کنار تفریحات و خوش گذرانی هایی که دارید باید چند نکته را نیز رعایت نمایید:

همراه خود نوشیدنی الکلی نباید داشته باشیدف زیرا نوشیدنی الکلی در کمپ ممنوع است و شامل جریمه نقدی می ‌شود.

در سافاری دبی ورود نوزادان کمتر از ۳ سال، خانم‌های باردار و افرادی که مشکل قلبی یا کمردرد دارند ممنوع می باشد.

اگر در ماه رمضان به سافاری دبی می روید باید بدانید برنامه ها و تفریحانی نظیر آتش‌بازی و رقص عربی در ماه رمضان برگزار نمی ‌شوند.

سافاری دبی

مسیر دسترسی به سافاری دبی

سافاری یکی از هیجان انگیزترین و محبوب ترین تفریحات در دبی است، ماجراجویی خود را در دبی به سمت سافاری می توانید از تاکسی های دبی استفاده کنید. با تهیه بلیط هواپیما خارجی چارتری مشهد دبی از سایت آس چارتر از مزایا و نخفیفات ویژه ای برخوردار شوید.

 

 

نویسنده: شادی شادکام

date_range دوشنبه 01 خرداد 1402 remove_red_eye 9972 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0

سافاری صحرای دبی چیست؟

سافاری صحرای دبی یک برنامه تفریحی هیجانی در شن های دبی با ماشین های لندکروزر و سپس در پذیرایی با شام و نمایش در کمپ می باشد.

مساحت مجموعه سافاری دبی چقدر است؟

منطقه سافاری دبی و باغ وحش آن حدودا ۷.۳ کیلومترمربع وسعت دارند.

در سافاری دبی از چه ماشین هایی استفاده می شود؟

سافاری معمولا با ماشین‌های چهار دیفرانسیل همچون: پاترول و لندکروزهای تویوتا انجام می‌ شود.

در سافاری شهر دبی باید از چه نوع پوششی استفاده کرد؟

در سافاری دبی از لباس و کفش راحت برای تجربه لذت بخش ‌تر توصیه می‌ شود.

بهترین زمان برای سافاری دبی چه وقت است؟

همانطور که می دانید دبی شهر بیابانی و خشک است که در تابستان ها گرمای شدید و آزار دهنده ای را دارد، بنابراین بهترین زمان در زمستان و نوروز می باشد که هوا معتدل تر است، می‌توانید با خیال راحت به گردش سافاری دبی بروید و از راه رفتن روی شن‌های بیابان و تفریحات سافاری دبی لذت ببرید.