{{ctrl.notification}}
حقایقی درباره غذاهای هواپیما

تاریخچه غذا در هواپیماها

مطمئناً، غذای در ارتفاع بالا با اولین هواپیماهایی که هر ساندویچ در آن پراکنده می شد، نمی توانست ظاهر شود، بنابراین ماشین های ناقص می لرزیدند. و پروازها خودشان اندک بودند، زیرا سوخت کافی برای تسخیر مسافت های طولانی وجود نداشت. و دیگر نیازی به غذا نبود، به عنوان آخرین چاره ، می توانید خود را در سوخت گیری مجدد یا در هنگام تغییر حمل و نقل تازه کنید.

 در دهه 30 ، یک بوئینگ 307 استراتولینر بزرگ و قدرتمند ایجاد شد. با کابین گرم و راحت ، موتور کم صدا و عایق صوتی بیشتر برای مسافران ، توالت های داخل هواپیما و اسکله های تاشو برای مسافران درجه یک. این پرواز رئوس مطالب راحتی را به دست آورد ، از نظر زمانی طولانی تر بود و تغذیه مسافران و جذب آنها به سمت خود از طریق خطوط هوایی ضروری بود. در هواپیمای بوئینگ یک آشپزخانه وجود داشت و از مسافران به صورت سرخ شده پذیرایی می شد جوجه. و سیگار برای افراد سیگاری برای از بین بردن استرس هنوز هم بسیاری از مردم هنوز از پرواز ترس دارند.

امروز ، پروازهای کوتاه در کلاس اقتصادی باید با معده خالی انجام شود ، مسافران VIP فرصت دارند یک میان وعده بخورند. پروازهای طولانی مدت تأمین غذا برای مسافران هواپیما را ادامه می دهند. با استفاده از سامانه آنلاین بلیط ارزان چارتری هواپیما  می توانید آسوده و با خیالی راحت سفر کنید.

غذاهای هواپیما

در دهه 40 ، پرواز با هواپیما دیگر مبارزه ای برای بقا نبود ، مردم شروع به عادت به این نوع حمل و نقل می کردند و غذاهای موجود در هواپیما متنوع تر می شدند. علاوه بر این ، بیشتر مردم استرس را به دست می آورند ، و با کمک غذاهای خوشمزه حواسشان را نسبت به ارتفاع از بین می برند. رقابت زیاد شرکت های هواپیمایی به آتش سوخت افزود و غذا به اهرم فشار مشتری تبدیل شد - با ما پرواز کنید و غذا بهتر بخورید!

در دهه 70 ، دولت ایالات متحده قیمت های پروازهای آزاد را آزاد کرد و اجازه داد قیمت های خود را برای خدمات پرواز تعیین کنند. البته شرکت های هواپیمایی شروع به مبارزه برای هر مسافر کردند و هزینه بلیط را به حداکثر می رساند. و صرفه جویی در مصرف غذاهای متنوع و خوشمزه دیری نپایید - هزینه زیادی را صرف پرواز نکنید ، اما می توانید در خانه غذاهای خوشمزه بخورید.

 

چرا غذای هواپیما خوشمزه نیست؟

شرکت های تخصصی که برای شرکت های هواپیمایی غذا تهیه و بسته بندی می کنند می دانند که چگونه شخص غذا را در ارتفاع به روشی کاملاً متفاوت درک می کند. گیرنده های ما که بالاتر از 3 کیلومتر از سطح زمین بلند شده اند ، حساسیت خود را از دست می دهند و غذای معمولی معمولاً ناگهان مزه ناپسندی به نظر می رسد. اگر غذا را از هواپیما بگیرید و بخواهید آن را روی زمین تمام کنید ، ممکن است به شما نمکی یا خیلی شیرین نشان دهد در واقع شما در ارتفاع طعم غذاها را کمتر حس می کنید .

غذاهای هواپیما

گوشت کاملا پخته نمی شود!

بله، غذاهایی که در ترکیباتش از گوشت استفاده شده کاملا پخته نمی شوند. گوشت قرمز تنها ۳۰% و گوشت مرغ ۶۰% پخته می شوند! این کار برای حفظ طعم و خواص گوشت است تا پس از گرم شدن مجدد، گوشت خشک و بدمزه نشود. البته لازم نیست نگران باشید، شما به عنوان مسافر گوشت خام نخواهید خورد. بقیه روند پخت در هواپیما و هنگام گرم شدن داخل فر انجام می شود. آژانس مسافرتی آس چارتر با ارائه بلیط هواپیما ارزان لحظه آخری می تواند گزینه ای مناسب برای سفر های شما باشد.

 

 

غذا نخوردن در طول پرواز برای سلامتی شما مضر است!

اگر از غذای هواپیما بدتان می آید یا به نظرتان بهتر است در طول پرواز چیزی نخورید در اشتباه هستید! یکی از جالب ترین حقایق در مورد غذای هواپیما این است که غذا نخوردن در طول پرواز برای سلامتی شما مضر است. امتناع از غذا خوردن و گرسنگی در طول پرواز باعث می شود قند خونتان پایین بیاید که در نتیجه منجر به ایجاد حس خستگی، ضعف و لرز می شود. غذا نخوردن همچنین باعث میگرن و تغییرات خلق و خو نیز می شود. مهم تر از همه غذا نخوردن می تواند یکی از شایع ترین معضلات پرواز یعنی جت لگ را تشدید کند. بنابراین دفعه بعد که با هواپیما پرواز کردید برای سلامتی خودتان هم که شده هرغذایی را که برایتان سرو شد بخورید. خرید بلیط ارزان هواپیما خارجی را با آس چارتر تجربه کنید.

 

تا مشکلی پیش نیاید

مسافران و خدمه هواپیما ، به ویژه خلبانان ، غذاهای مختلفی می خورند. برای خلبانان ، یک منوی ویژه تهیه و کنترل می شود تا وعده های غذایی آنها متنوع و بی خطر باشد. برای هر خلبان ، یک کاست غذا امضا می شود تا در صورت مسمومیت ، آنها بدانند کدام یک از مواد غذایی باعث بدتر شدن شرایط می شود. و از آنجا که کمک خلبان در این پرواز غذای متفاوتی می خورد ، می تواند کنترل سکان را بدست گرفته و هواپیما را به زمین بیاندازد بدون اینکه جان افراد سرنشین را تهدید کند. می توانید ارزان ترین بلیط هواپیما چارتری را از آس چارتر تهیه کنید، قیمت بلیط چارتر ارزان هواپیما خود را بررسی کرده و سفر خود را با ما تجربه کنید.

 

کارکنان هواپیما نمی توانند از باقیمانده غذاها استفاده کنند!

اگر من مهماندار بودم احتمالا غذاهایی که دست نخورده باقی مانده بود را با خودم به خانه می بردم! اما جالب است بدانید که قوانینی در این مورد وجود دارد که این کار را ممنوع و غیرقانونی اعلام می کند. حتی اگر چند غذای دست نخورده باقی مانده باشد تمام آن ها باید دور ریخته شوند و کارکنان و مهمانداران نمی توانند آن ها را برای مصرف به خانه ببرند. این مورد در عین حال که یکی از جالب ترین حقایق در مورد غذای هواپیما است اما به نظرم یکی از مسخره ترین آن ها نیز هست.

اکثر ایرلاین ها در آمریکای شمالی، اروپا و استرالیا در مورد این قوانین بسیار سختگیر هم هستند و نظارت دقیقی به عمل می آورند تا مطمئن شوند هیچ کس به غذاهای مانده دست درازی نمی کند. حتی برخی ایرلاین ها پا را از این هم فراتر می گذارند و در صورتیکه یکی از کارکنان سعی در سرقت غذاها داشته باشد او را اخراج می کنند! چرا چنین قانون مسخره ای وجود دارد؟ ما هم نمی دانیم! آس چارتر ارائه کننده بلیط ارزان هواپیما انتخابی مناسب برای سفر شما می باشد.

غذاهای هواپیما

در هواپیما چه می خورند

پذیرایی در آن وظیفه تهیه وعده های غذایی روی کشتی را بر عهده دارد. جاهای خالی ، وعده های غذایی منجمد ، بر روی زمین ساخته می شوند و با حمل و نقل ویژه تحویل هواپیما می شوند.

غذا در هواپیما به فصل بستگی دارد ، سبزیجات و ماهی در تابستان غالب هستند ، در حالی که در زمستان وعده های غذایی دلچسب و گرم هستند - غذاهای جانبی و گوشت. مدت زمان پرواز نیز نقش دارد - یک ناهار مشخص برای مسافت های طولانی و یک میان وعده کوچک برای سفرهای کوتاه ارائه می شود. غذا به کلاس خدمات و بودجه شرکت هواپیمایی بستگی دارد. در صورت تهیه وعده های غذایی خاص ، به عنوان وعده غذایی کودکان یا وعده های غذایی ، به دلایل مذهبی و ملی می توان سفارش داد. با خرید بلیط چارتری  از آژانس آس چارتر می توانید به راحتی سفر کنید.

 

تمام غذاها روی زمین تهیه می شوند!

بله، تمام غذاهای هواپیما به دلیل قوانین امنیتی و بهداشتی روی زمین تهیه و آماده می شوند. از آنجا که اکثر هواپیماها آشپزخانه و ابزارآلات مناسبی ندارند غذاها از قبل آماده می شود و تنها قبل از سرو در هواپیما گرم می شود. البته هیچ چیز جای غذای تازه را نمی گیرد، اما به دلایل امنیتی هرگونه شعله آتش خطری جدی برای هواپیما و امنیت پرواز محسوب می شود. بنابراین ایرلاین ها با قرار دادن فرهای ویژه غذاهای آماده را تا زمان سرو گرم نگه می دارند. آژانس آس چارتر یکی از بهترین ارائه کننده بلیط هواپیما چارتر می باشد که با خرید بلیط چارتر از آن می توانید مطمئن سفر کنید.

 

تاخیر پرواز باعث دورریز غذاها می شود!

قبل از هرچیز باید بگوییم که بعد از سرو غذا هر مقدار غذا که باقی مانده باشد دور ریخته می شود که باعث هدر رفت حجم زیادی غذا می شود! تاخیر در پرواز مطمئنا یکی از بدترین اتفاقاتی است که برای مسافران ممکن است پیش بیاید. اما تاخیر در پرواز تنها باعث به هم ریختن برنامه سفر شما نمی شود. بلکه باعث خراب شدن و دورریز تمام غذاهای هواپیما می شود. برای حفظ امنیت و سلامت مسافران قوانین سختگیرانه ای در مورد تهیه و سرو غذاها وجود دارد. به این ترتیب، در صورتیکه پروازی بیش از ۶-۸ ساعت تاخیر داشته باشد کلیه غذاها و مواد غذایی آماده شده باید دور ریخته شوند و دیگر قابل استفاده نیستند!

غذاهای هواپیما

این مورد یکی از عجیب ترین حقایق در مورد غذای هواپیما و یکی از ناراحت کننده ترین آن هاست. این امر به دور ریختن حجم بسیار بالایی غذا می شود و تصور کنید روزانه چند پرواز با تاخیر مواجه می شوند؟! اگر به صورت کلی بخواهیم حساب کنیم روزانه چندین تن غذا دست نخورده دور ریخته می شوند و این مورد واقعا اسراف ناراحت کننده ای است. اما به هرحال این قوانین برای سلامت مسافران ضروری به نظر می رسند و وقتی هواپیما پس از تاخیر آماده پرواز بشود کلیه غذاها با غذاهای جدید جایگزین می شوند! بلیط هواپیما ارزان و بلیط لحظه آخری خود را می توانید از آس چارتر تهیه کنید.

 

آیا با من امکان پذیر است

اگر وعده های غذایی در هواپیما ارائه نشود یا جداگانه خریداری نشود ، چه چیزی می توانم سوار کنم؟

می توانید با خود ببرید میوه ها و سبزیجات ، کلوچه ، وافل ، شیرینی ، چیپس ، نان ، شکلات ، شیرینی ، میوه های خشک شدهآجیل، سالاد در ظروف ، ساندویچ با پنیر و گوشت ماست ، ژله ، کنسرو ، کفیر مایع در نظر گرفته می شوند و ارزش آن است که از قبل بدانید کدام یک از این غذاها را می توانید در چمدان خود حمل کنید. برای کودک می توانید غذای کودک را مصرف کنید. خرید بلیط هواپیما  را با آس چارتر تجربه کنید.

date_range چهارشنبه 26 خرداد 1400 remove_red_eye 2309 بازدید favorite_border 0 chat 3
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 3
الحاج احمد الکیم ابو شهاب :

شکرا جزیلا لک على هذا التوضیح

مدیر سایت :

ممنون منکم حبیبی.

Ghasem pilpayeh :

Such a wow ????????

فاطمه قاسمی :

بسیار مفید و عالی ممنون از اس چارتر