{{ctrl.notification}}
تفریحات ساحلی قشم

تفریحات ساحلی قشم

شاید در ابتدا تفریحات دریایی قشم به گستردگی جزیره کیش نباشد، ولی موردی که در این میان باعث می شود جزیره  قشم چیزی از کیش کم نداشته باشد، موقعیت بسیار مناسب آن برای تفریح‌های و ورزش های آبی است. این موقعیت توانسته است که تفریح‌های بسیار جالب و منحصر به فردی را برای شما بوجود بیاورد. به عنوان مثال یکی از این تفریحات ساحلی قشم  که مخصوص جزیره قشم است، قایق سواری در بین جزیره‌های زیبای اطراف قشم می باشد که شما به دیدن مناطقی مانند جنگل حرا می‌روید که یکی از جاذبه های طبیعی قشم است می روید .شما می توانید با رزرو هتل در جزیره زیبای قشم بسیاری از این تفریحات را تجربه کنید .

تفریحات ساحلی قشم

 در این میان از خیر تفریح‌ها و بازی‌های هیجان‌انگیز آبی این جزیره نمی‌توان گذشت، تفریحات قشم مانند اسکی روی آب، بنانا سواری، شاتل سواری، غواصی و تفریحات آبی دیگری که در قشم می‌تواند برای شما خاطره‌ای بسیار به یاد ماندنی و جذاب به همراه داشته باشند. شاید با خود بگویید که جزیره کیش امکانات تفریحی بسیار بیشتری دارد؛ اما نکته ای که در این میان بهتر است بدانید قیمت‌های مناسب تر جزیره قشم و همچنین مناطق بکر این جزیره به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای کمتر، از این تفریحات دریایی در قشم استفاده کنید و اوقاتی به یاد ماندنی از انجام دادن تفریحات ساحلی قشم  در این جزیره بسازید.شما برای استفاده از این تفریحات کافی است بلیط چارتری قشم بگیرید و هم از مناطق بکر این جزیره بازدید کنید و هم از تفریحات دریایی قشم بهره مند شوید .

در ادامه این مطلب تفریح‌های آبی که می‌توانید در قشم انجام دهید را به شما معرفی می‌کنیم و همچنین نکات و موارد مربوط به آنها را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید مسافرتی به یاد ماندنی به جزیره زیبای قشم برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید .

تفریحات ساحلی قشم

پارک آبی قشم

شاید برای شما هم این سوال بوجود آمده باشد که آیا قشم پارک آبی دارد و اگر پارک آبی دارد کیفیت آن چطور است؟ در کجا واقع شده ؟  آیا ارزش امتحان کردن دارد؟
در پاسخ باید بگوییم که اگر به دنبال یک پارک آبی با کیفیت بالا و حرفه‌ای می‌گردید، پارک آبی قشم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. بودجه‌ای که برای ساخت این پارک آبی صرف شده 23 میلیارد ریال بوده و در زمینی به مساحت 2000 متر مربع، در کنار خلیج فارس قرار گرفته است. پارک آبی قشم دارای استخر با کیفیت به ابعاد 12 در 25 متر، سالن بیلیارد، چاله فضایی، شیب مستقیم، سرسره‌های منحنی، کافی شاپ، حمام سونا و جکوزی است که شما با تهیه بلیط چارتری مشهد قشم  می توانید از این پارک آبی استفاده کنید.

این پارک یکی از تفریحات ساحلی قشم محسوب می شود که به شما پیشنهاد میکنیم حتما از آن بازدید کنید .

پاراسل در قشم

پاراسل یکی از تفریحات ساحلی قشم است که بسیار هیجان انگیز است که به صورت تکی، دو نفره و سه نفره انجام می‌شود و روی نوعی چتر به نام پاراسل سوار می‌شوید که به یک قایق موتوری متصل شده و با حرکت این قایق چتر شما به پرواز در می‌آید و در ارتفاع بالایی از سطح دریا قرار می‌گیرید که بسیار هیجان انگیز و مفرح می باشد . همانطور که می‌توان حدس زد این یکی از تفریحات دریایی قشم است که بسیار منحصر به فرد برای شما خواهد بود.

پرواز در آسمان خلیج فارس با پاراسل قشم یکی از تفریحات دریایی قشم می باشد که  بسیار لذت بخش می‌باشد و به شما پیشنهاد می کنیم بلیط چارتری به جزیره زیبای قشم تهیه کنید واز این تفریحات ساحلی لذت ببرید .


تفریحات ساحلی قشم

شاتل سواری در قشم

شاتل سواری یکی از پرطرفدارترین تفریحات دریایی قشم است که در آن شما سوار بر تیوپ‌های مخصوص می شوید به وسیله یک قایق با سرعت زیاد روی آب کشیده می شوید و می توانید اوقات هیجان انگیزی داشته باشید . راننده قایقی که در حال کشیدن شاتل است، سرعت را لحظه به لحظه بیشتر میکند تا شاتل بر روی موجها بالا و پایین شود و به دنبال آن شما نیز حس هیجانی منحصر به فرد را حس کنید و از این تفریح لذت بیشتری ببرید.
شاتل سواری در قشم علاوه بر هیجان انگیز بودن و داشتن جذابیت بالا، قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر نقاط ایران دارد و اگر شما هم تاکنون شاتل سواری نکرده اید کافی است بلیط چارتری به قشم تهیه کنید .

 

بنانا سواری

اگر از طرفداران تفریحات دریایی قشم هستید حتما با بنانا سواری آشنا هستید و باید این خبر خوب را به  شما بدهیم که بازار بنانا سواری در قشم بسیار داغ است و یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات ساحلی قشم می باشد . بنانا سواری تقریبا مانند شاتل سواری است، با این تفاوت که شما می‌توانید این کار را به صورت تک نفره هم انجام دهید. تفاوت این ورزش آبی با شاتل این است که سرعت شما بسیار بیشتر خواهد بود اگر شما هم به هیجان علاقه دارید کافی است بلیط چارتر تهران قشم به قشم بگیرید و از بنانا استفاده کنید .

 

فلای بورد در قشم

فلای بورد یکی از تفریحات دریایی قشم است که علاوه بر داشتن شجاعت زیاد، باید یک جیب پر از پول هم داشته باشید. اما اگر بودجه کافی دارید و دل و جرأت خود را در جایگاه خوبی می‌بینید پس حتما از فلای بورد استفاده کنید و خود را به چالش بکشید.:
فلای بورد به این صورت است که شما ابتدا به یک جت اسکی متصل می شود و با حرکت جت اسکی و فشار آب، از روی سطح دریا بلند می‌شوید و این فشار آب است که شما را بالا می‌برد و یک تجربه تکرارنشدنی برای شما خواهد بود ..
اگر به  دنبال تجربه‌ای جدید هستید و به نظرتان انسان شجاعی هستید، فلای بورد از متفاوت ترین تفریحات دریایی قشم منتظر است تا شما را به چالش بکشد پس هرچه سریعتر با خرید بلیط چارتری خود از آس چارتر فرصت بازدید از این تفریحات بی نظیر را به خود و خانواده و دوستانتان بدهید  .

date_range یکشنبه 20 تیر 1400 remove_red_eye 1999 بازدید favorite_border 0 chat 2
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 2
قاسم بیل بایه :

به به ممنون از اس جارتر❤️????????

هاشم نبی زاده :

از اولین روزی که رسیدیم قشم تا روز آخر دریا خراب و طوفانی بود و دقیقه نود برنامه غواصی برامون جور شد. نگم براتون از شگفتی های زیر آب که آدمو غرق خودش میکنه و بخشی از این سفر فراموش نشدنی را مدیون عمو رضا مربی خوش اخلاق کلوپ نگین ساحل قشم هستیم که باصبوری پدرم را بردن غواصی

مدیر سایت :

انشالله در سفر های بعدی تون اب و هوای خوبی رو تجربه کنید. و همچنین برای خرید بلیط چارتر هواپیما تون بتونیم در اس چارتر میزبان شما باشیم.