{{ctrl.notification}}
بهترین هتلهای اردبیل

بهترین هتلهای اردبیل

در اردبیل هتل های زیادی وجود ندارد و درجه این هتلها نسبتا پایین  واز کیفیت کمی برخوردارند ، اما آس چارتر در این مقاله به معرفی بهترین هتلهای اردبیل و بهترین هتلهای سرعین می پردازد .اگر شما هم بلیط لحظه آخری اردبیل گرفته اید خواندن این مقاله برای شما خالی از لطف نخواهد بود .

بهترین هتلهای اردبیل

هتل شورابیل اردبیل

هتل شورابیل هتلی دو ستاره است که در منطقه آرام و بی‌هیاهو گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل قرار گرفته است. هتل شورابیل یکی از بهترین هتل های اردبیل می باشد که در سال 1380 ساخته شد. تمیزی و امکانات رفاهی اتاق‌ها (یخچال، تلویزیون LCD، مینی بار در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش) باعث شده است  حسی مشابه اینکه شما در هتلی دو ستاره اقامت دارید، نداشته باشید و رفاهی در حد هتل‌های سه ستاره را تجربه کنید. این هتل جزء بهترین هتلهای استان اردبیل است .

آدرس: اردبیل، خیابان دانشگاه، مجتمع تفریحی و سیاحتی شورابیل ، هتل شورابیل

بهترین هتلهای اردبیل

هتل سبلان اردبیل

اگر دنبال یکی از بهترین هتل های اردبیل با قیمت مناسب و در منطقه‌ای با دسترسی عالی می‌گردید، هتل سبلان اردبیل (هتل ساوالان) بهترین گزینه ای است که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم..

از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها و واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

اگر قصد اقامت در هتل سبلان را دارید، به این نکته توجه کنید که پذیرش و آسانسور هتل در طبقه اول قرار دارد که تا طبقه اول 30 پله دارد . هتل سبلان پارکینگ اختصاصی ندارد ولی پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل در دسترس می باشد .

آدرس: اردبیل، چهارراه امام، خیابان شیخ صفی ، هتل سبلان

بهترین هتلهای اردبیل

هتل نگین اردبیل

هتل دو ستاره و دو طبقه نگین اردبیل  یکی از بهترین هتلهای استان اردبیل است که در سال 1374 شروع به کار کرد. این هتل امکاناتی مانند تلویزیون، آشپزخانه، حمام، یخچال، اسپلیت، سرویس ایرانی و فرنگی دارد..

هتل نگین در سال 1395 بازسازی شد تا امکانات مطلوب‌تری نسبت به قبل  به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اردبیل به مهمانانش ارائه دهد. نظرات مهمانان هتل نشان می‌دهد که اتاق‌های هتل  تمیز و مرتب هستند و خدمات هتل در حد هتل دو ستاره  و مناسب است..

موقعیت هتل در خیابان سی‌متری واقع شده است و برای گردشگری عالی است. اگر شما هم از بلیط های لحظه آخری مشهد اردبیل استفاده می کنید و برای سیاحت به اردبیل سفر می کنید این هتل یکی از بهترین گزینه هاست .

آدرس: اردبیل، بلوار طالقانی، خیابان سی‌متری، مقابل شورای شهر ، هتل نگین

بهترین هتلهای اردبیل

هتل سارای اردبیل

یکی از هتل‌های نوساز اردبیل به نام هتل سارای در میدان پلیس این شهر قرار داردکه از بهترین هتل های استان اردبیل می باشد . این هتل سه ستاره در سال 1398 شروع به کار کرد و تاکنون مشغول فعالیت است . اتاق های این هتل چشم‌انداز زیبایی به دریاچه شورابیل و کوه سبلان و شهر اردبیل دارد. این اتاق‌ها امکاناتی مانند سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، اینترنت، مینی بار و تلویزیون و تلفن دارند که از کیفیت قابل قبولی برخوردارند..

آدرس: اردبیل، نبش میدان پلیس، رو به روی دریاچه شورابیل ، هتل سارای

بهترین هتلهای اردبیل

هتل اترک

هتل اترک یکی از بهترین هتل های سرعین اردبیل  است. هتل سه ستاره اترک در سال 1384 در شمالی‌ترین نقطه سرعین همراه با امکانات آب‌درمانی شروع به فعالیت کرد..

با توجه به رضایت مهمانان هتل، سفر به سرعین و اقامت در هتل اترک  بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود و در صورتی که بلیط چارتری تهران اردبیل تهیه کرده اید بهتر است به سرعین بروید و از این هتل استفاده کنید .

آدرس: اردبیل، سرعین، خیابان چالدران، مجتمع هتل اترک و آب درمانی اترک

بهترین هتلهای اردبیل

هتل آپارتمان حسین اردبیل

یکی از هتل‌های آپارتمانهای تازه‌ ساز، دنج و محبوب اردبیل هتل آپارتمان حسین است که در سال 1398 شروع به کار کرد.

با وجود تمام این امکانات هزینه اقامت در هتل آپارتمان حسین که یکی از بهترین هتل های اردبیل است که بسیار اقتصادی و به صرفه است  

آدرس: اردبیل، چهار راه باغمیشه، به سمت عالی قاپو، سمت راست، هتل آپارتمان حسین اردبیل

بهترین هتلهای اردبیل

هتل آپارتمان نادری اردبیل

هتل آپارتمان نادری اردبیل هتلی دو ستاره در میان بهترین هتل های اردبیل است.هتل آپارتمان نادری دسترسی‌های خوبی به نقاط گردشگری اردبیل دارد و بسیار مسیر خوبی دارد.

اما این هتل از کیفیت کاملا معمولی برخوردار است و امکانات زیادی ندارد .

آدرس: اردبیل، میدان قیام به سمت مبارزان، هتل آپارتمان نادری اردبیل

بهترین هتلهای اردبیل

هتل آپارتمان ارشاد اردبیل

هتل آپارتمان ارشاد هتلی سه ستاره در سرعین اردبیل است که یکی از بهترین هتلهای سرعین اردبیل است. این هتل در سال 1379 ساخته و برای ارتقاء کیفیت خدمات‌دهی به مهمانان در سال 1396 بازسازی شد. 56 واحد اقامتی هتل در شش طبقه قرار دارند و همه امکاناتی را که یک هتل سه ستاره نیاز دارد، در خود جای داده‌اند. از جمله امکانات آن می‌توان به بالکن، سرویس ایرانی و فرنگی، سشوار، اتو، شوفاژ، تلویزیون LCD، اینترنت، آشپزخانه در سوئیت‌ها، یخچال و مینی بار اشاره کرد.

آدرس: سرعین، خیابان ولیعصر، جنب آب‌درمانی ، هتل آپارتمان ارشاد

بهترین هتلهای اردبیل

هتل شیخ صفی اردبیل

هتل شیخ صفی یک از قدیمی‌ترین و بهترین هتل های اردبیل است که با یک ستاره است. موقعیت مکانی هتل شیخ صفی باعث محبوبیت این هتل شده است.

هتل شیخ صفی هتلی کاملا اقتصادی و با قیمتی مناسب است و مهم‌ترین نقطه ‌ضعف هتل نداشتن رستوران داخل  این هتل است..

آدرس: اردبیل، میدان شریعتی، خیابان نایبی به سمت سه راه دانش ، هتل شیخ صفی

بهترین هتلهای اردبیل

هتل مهدی اردبیل

هتل دو ستاره مهدی اردبیل در گروه کیفی خود، یکی از بهترین هتل های اردبیل است که در سال 1381 شروع به فعالیت کرد..

این هتل در سال 1393 بازسازی شد، ولی نظرات کاربران هتل نشان می‌دهد که امکانات اتاق‌ها همچنان قدیمی‌هستند و چندان رضایت‌بخش نیستند. بنابراین نباید انتظار امکانات، محیط و خدمات خاصی را از این هتل  داشته باشید.

آدرس: اردبیل، خیابان بعثت، نرسیده به پمپ بنزین، واحد  ۹۹۳، هتل مهدی

بهترین هتلهای اردبیل

هتل دریا اردبیل

هتل دریا یکی از بهترین هتل های اردبیل با قیمت مناسب است که در خیابان شهید عطائی اردبیل قرار دارد . هرچند که هتل دریا یکی از بهترین هتل های استان اردبیل با سه ستاره کیفی است، ولی نظرات کاربران نشان می‌دهد که این هتل امکانات رفاهی معمولی به مسافران ارائه کرده است .. اتاق‌ها تنها امکاناتی مانند تلویزیون معمولی، سرویس فرنگی، یخچال، شوفاژ و حمام و در واقع امکانات اولیه  دارند.

آدرس: اردبیل، میدان بسیج، خیابان شهید عطائی ، هتل دریا

بهترین هتلهای اردبیل

date_range شنبه 12 تیر 1400 remove_red_eye 2020 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0