{{ctrl.notification}}
بهترین هتل های تبریز

هتل های لوکس تبریز

۱. هتل لاله پارک کایا

هتل لاله پارک نه فقط در تبریز که در کشور هم جزو هتل ‌های لوکس و کم ‌نظیر به‌حساب می‌آید. این هتل ۵ ستاره زیر مجموعه هتل‌ کایا ترکیه است و امکانات رفاهی کاملی به مسافرانش می‌دهد. هتل لاله پارک که از سال ۱۳۹۵ کارش را شروع کرده، ۱۷ طبقه، ۲۲۰ اتاق و ۸ آسانسور دارد. این هتل از مرکز شهر دور است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند از شلوغی شهر دور باشند، گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد. از لابی هتل به مرکز خرید لاله پارک دسترسی دارید که از مراکز خرید لوکس تبریز به ‌شمار می‌رود؛ ضمن اینکه اسپا و رستوران هتل هم وسوسه‌کننده هستند. اغلب مسافران از تمیزی، امکانات و لوکس بودن هتل رضایت داشته‌اند، اگرچه تعدادی هم نظافت روزانه هتل را در حد ستاره‌ها و اسم‌ و رسمش نداسته‌اند. در ادامه با آس چارتر همراه باشید.

۲. هتل پارس ائل گلی

یکی از هدف ‌های مسافرت این است که از ترافیک و شلوغی روزمره راحت شویم. به همین دلیل اقامت در هتل پارس ائل گلی منطقی به‌ نظر می‌رسد. این هتل لوکس ۵ ستاره از مرکز شهر فاصله دارد و نزدیک پارک معروف ائل گلی قرار گرفته است. اینجا یکی از بهترین هتل های تبریز است که ۱۷ طبقه و ۱۸۰ اتاق دارد. این هتل در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد و رستوران گردان آن معروف است. امکانات هتل ائل گلی در حد و اندازه‌ ستاره ‌هایش است و از امکانات ورزشی و رفاهی چیزی کم ندارد. کاربرانی که از تجربه اقامت در این هتل می‌گویند، از برخورد خوب کارکنان و تمیزی هتل تعریف کرده‌‌اند و پیشنهاد بازسازی هتل را می‌دهند. ضمن این‌که پوشش اینترنت خیلی قوی نیست. جهت خرید بلیط چارتری مشهد تبریز خود می توانید از سایت آس چارتر اقدام به خرید کنید.

 

۳. هتل صخره‌ای لاله کندوان

نمی‌شود از لیست هتل های تبریز بنویسیم و به هتل لاله کندوان اشاره نکنیم. درست است که این هتل خارج شهر تبریز قرار دارد، اما هتلی صخره‌ای و کم ‌نظیر به‌ حساب می‌آید و خواهان زیاد دارد. این هتل لوکس ۵ ستاره اتاق‌ های سنگی و طبیعی دارد که چشم ‌انداز آنها کوه یا رودخانه است. هتل لاله کندوان ۱۶ اتاق دارد که در دل کوه قرار گرفته‌اند و همان‌طور که حدس می‌زنید برای رسیدن به اتاق‌ها باید از پله بالا بروید، آن‌هم ۱۸۰ پله. از هتل لاله کندوان تا مرکز شهر تبریز حدود ۵۷ کیلومتر فاصله است. چشم‌ انداز کم‌نظیر هتل در کنار تمیزی آن از جذابیت ‌های این‌جاست که مسافران به آن اشاره کرده‌اند.کیفیت غذای رستوران و تعداد زیاد پله‌ها از نکته‌ های منفی‌ست که بعضی‌ها در موردش حرف زده‌اند.

 

۴. هتل بین‌المللی شهریار

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره تبریز، هتل بین‌المللی شهریار است که دور از شلوغی مرکز شهر، در منطقه ائل گلی قرار گرفته است. این هتل از سال ۱۳۸۶ کارش را شروع کرده و به نظافت اهمیت زیادی می‌دهد. پارکینگ هتل برای ۱۰۰ ماشین ظرفیت خالی دارد. به همین دلیل بد نیست قبل از رزرو هتل، از خالی بودن پارکینگ مطمئن شوید. اتاق‌های دلباز و برخورد خوب کارکنان، در کنار نظافت ضعیف نسبت به ستاره ‌های هتل ازجمله مواردی هستند که کاربران اشاره کرده‌اند. بلیط ارزان چارتری تهران تبریز خود را می توانید در کمتر از 3 دقیقه از آس چارتر تهیه کنید.

۵. هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز خیلی باسابقه است و از سال ۱۳۵۱ مسافر می‌پذیرد. البته نگران قدیمی بودن آن نباشید، چند بار بازسازی شده که آخرین بار در ۱۳۹۵ بوده است. هتل تبریز ۵ طبقه است و ۱۳۲ اتاق دارد. این‌ هتل ۴ ستاره، علاوه‌ بر اینکه در مرکز شهر و خیابان امام خمینی قرار گرفته، به ایستگاه مترو و اتوبوس هم نزدیک است. اتاق‌ها گاوصندوق دارند و برای بچه‌ها فضای بازی درنظر گرفته شده است.

تمیزی اتاق‌ها، دسترسی راحت و برخورد دوستانه کارکنان از موارد مثبت این هتل است که در نظر مسافران دیده می‌شود. اما برخورد ناخوشایند پذیرش و قدیمی بودن وسایل موردپسند بعضی‌ها واقع نشده است.

 

۶. هتل گسترش تبریز

هتل گسترش یکی از بهترین هتل های تبریز است که ۴ ستاره دارد. این هتل هم به اداره‌های دولتی نزدیک است و هم به دیدنی های تبریز، به همین دلیل برای سفرهای کاری و تفریحی گزینه خوبی‌ست. ۱۳ طبقه و۱۵۰ اتاق دارد و در دل شهر پیدایش می‌کنید. در هر جای هتل که باشید، اینترنت دارید و اگر با ماشین سفر می‌کنید، از پارکینگ هتل بهره می‌برید. این را هم بدانید که قنادی معروف تشریفات در دو قدمی هتل قرار گرفته و خرید سوغات تبریز را آسان کرده است. اغلب کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند از دسترسی خوب و چشم ‌انداز هتل راضی بوده‌اند. درمورد خدمات خانه ‌داری و برخورد کارکنان نظر های متفاوتی دیده می‌شود، اما تعداد افراد راضی بیشتر به‌نظر می‌رسد. آس چارتر یکی از بهترین و کامل ترین مرجع ارائه کننده بلیط هواپیما تبریز می باشد.

 

۸. هتل اهراب

یکی از هتل های میان‌رده تبریز، هتل اهراب است. این هتل ۳ ستاره دارد و سال ۱۳۹۵ کارش را شروع کرده. بنابراین، جزو هتل‌ های نوساز شهر به‌ حساب می‌آید. در این هتل ۵ طبقه، ۴۷ اتاق و سوییت درنظر گرفته شده و امکانات راضی‌کننده‌ای دارد. نزدیکی هتل اهراب به ایستگاه اتوبوس و مترو یکی از مزیت‌ های این‌جاست و دسترسی به جاهای دیدنی تبریز را آسان می‌کند. از آن‌جا که ظرفیت پارکینگ هتل محدود است، قبل از سفر از خالی بودن پارکینگ مطمئن شوید. گذشته از نوساز بودن و دسترسی خوب هتل به جاهای دیدنی، متنوع نبودن صبحانه و کمبود ملافه در چند کامنت دیده می‌شود.

۹. هتل آپارتمان استقبال

یکی از هتل های خوب تبریز هتل آپارتمان استقبال است که از سال ۱۳۹۴ کارش را شروع کرده و ۳ ستاره است. این هتل ۱۱ طبقه در یکی از منطقه‌ های قدیمی شهر یعنی ششگلان قرار گرفته. اتاق‌های هتل تمیزند و کارکنان برخورد خوبی دارند. از تورهای گردشگری هتل هم می‌توانید بهره ببرید. بین نظر مسافران این هتل مواردی مثل تمیزی اتاق‌ها، دسترسی راحت و برخورد خوب کارکنان دیده می‌شود.

 

۱۰. هتل آپارتمان بهبود

میان ۳ ستاره‌های تبریز، از هتل آپارتمان بهبود نمی‌شود گذشت. این هتل آپارتمان در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی خوبی به ایستگاه مترو دارد. این‌جا ۲۴ واحد آپارتمان دارد که همه از امکانات کافی و قابل ‌قبول برخوردارند. این‌ را هم بدانید که هتل آپارتمان بهبود پارکینگ ندارد. گذشته از تمیزی اتاق ‌ها که بیشتر مسافران مطرح کرده‌اند، چشم ‌انداز اتاق‌ها به نورگیر ساختمان است که چندان خوشایند نیست.

 

۱۱. هتل آزادی تبریز

یکی از هتل ‌های نوساز تبریز که در سال ۱۳۹۷ کارش را شروع کرد و ۳ ستاره دارد، هتل آزادی است. اینجا هتلی ۴ طبقه با ۴۳ اتاق و سوئیت به‌حساب می‌آید که به مکان های دیدنی تبریز دسترسی خیلی خوبی دارد. چشم‌انداز هتل به خیابان یا محوطه هتل است. ظرفیت پارکینگ هتل محدودیت دارد. پر بودن پارکینگ و انتقال صدای خیابان برای بعضی از مسافران ناخوشایند بوده، اما تمیزی اتاق‌ها خیلی‌ها را راضی نگه داشته است.

 

۱۲. هتل کاسپین تبریز

هر مسافری می‌خواهد باتوجه به بودجه‌ای که دارد، بهترین هتل تبریز را پیدا و رزرو کند. برای این‌که همه‌ گزینه‌ها را بررسی کنید، باید بگوییم هتل کاسپین یکی دیگر از هتل های متوسط ۳ ستاره این شهر است که از ۱۳۹۶ به ساختمان کنونی‌اش منتقل شده است. این‌جا ۵ طبقه مثبت و دو طبقه منفی دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها به خیابان است. کاربران به دسترسی خیلی خوب هتل به مرکز شهر اشاره می‌کنند و البته از قابل‌تنظیم نبودن دمای تهویه مطبوع در اتاق و تمیزی رضایت ندارند.

 

هتل های اقتصادی تبریز

۱۳. هتل سینا تبریز

هتل سینا ۲ ستاره است و در ۱۳۹۳ بازسازی شده. در ۳ طبقه هتل ۵۵ اتاق درنظر گرفته شده و محل آن در مرکز شهر و نزدیک مکان های دیدنی تبریز است. چشم‌انداز اتاق‌ها خیابان یا محوطه هتل است و پارکینگ ظرفیت محدودی درمقایسه با تعداد اتاق‌ها دارد. منوی محدود صبحانه و تهویه مطبوع ضعیف از نکته‌های منفی این هتل بین کاربران است، اگرچه دسترسی خوبی به شهر دارد.

 

۱۴. هتل سهند تبریز

اگر بخواهید در هتلی بمانید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم جاهای دیدنی تبریز در چند قدمی هتل باشند، یکی از گزینه‌های خوب، هتل سهند است. این هتل ۲ ستاره ۳ طبقه است و ۲۸ اتاق دارد. شاید اتاق‌های هتل سهند چندان بزرگ نباشند، اما تمیزند. کاربران از کوچک بودن اتاق‌ها و نظافت ضعیف حرف می‌زنند.

 

۱۵. هتل آپارتمان صائب

مدت زیادی از شروع به کار این هتل نمی‌گذرد. درواقع این هتل آپارتمان ۲ ستاره از ۱۳۹۶ افتتاح شده است. محل آن در مرکز شهر و دسترسی آن به مکان‌های دیدنی تبریز خیلی خوب است. بیشتر کاربران از تمیزی اتاق و برخورد خوب کارکنان تعریف می‌کنند.

 

۱۶. هتل آپارتمان ارس

بعضی‌ها هتل آپارتمان را به هتل ترجیح می‌دهند. هتل آپارتمان ارس ۲ ستاره است و از ۱۳۹۲ کار می‌کند. این هتل ۸ طبقه است و ۲۶ آپارتمان دارد. البته قیمت‌ها در این هتل چندان پایین نیست و برای سوییت دو خوابه۴۷۰ هزار تومان می‌پردازید. پنجره اتاق‌ها به خیابان باز می‌شود و پارکینگ روباز هتل ظرفیت کافی ندارد. با خواندن نظر مسافران در سایت‌های مختلف متوجه می‌شوید نظافت و برخورد کارکنان خیلی‌ها را نتوانسته راضی نگه دارد.

date_range یکشنبه 03 مرداد 1400 remove_red_eye 2212 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0