{{ctrl.notification}}
بهترین رستورانهای کیش

بهترین رستورانهای کیش

اکثر مسافران در طول سفر خود قطعا، بارها به رستوران های مختلف جهت میل غذا مراجعه می‌کنند و مسافرینی که به کیش سفر می کنند هم به دنبال بهترین رستورانهای کیش ، بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده یا حتی به دنبال بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران می گردند . سلامت غذا، کیفیت مواد اولیه و دستپخت خوب آشپز مهم‌ترین نکات اولیه در انتخاب بهترین رستوران در هر جای دنیا است. مهم‌ترین عوامل بعدی نیز ظاهر رستوران از نظر طراحی و داشتن محیطی آرام و همچنین هزینه‌های این رستوران ها است که برای همه گردشگران مهم است ، بنابراین اگر بخواهیم رستورانی را جز قراردهیم قطعا تمامی موارد ذکر شده لازم است مورد بررسی قرار می گیرد. بنابراین اگر قصد خرید  را دارید و یا اینکه می‌خواهید با خرید  و انتخاب هتلی مناسب، لحظاتی فراموش نشدنی را در این جزیره زیبا برای خود بسازید قطعا خواندن این مقاله و همراهی با آس چارتر به شما در انتخاب بهترین رستوران کیش جهت صرف غذاهای لذیذ کمک خواهد کرد. بلیط چارتر شیراز کیش خود را می توانید از سایت آس چارتر تهیه کنید.

بهترین رستورانهای کیش

بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران

جزیره کیش که در استان هرمزگان واقع شده است دارای جاذبه‌های گردشگری، اماکن تفریحی و مراکز خرید بسیار متنوعی برخوردار بوده و در عین حال  رستوران‌های مشهور و فوق‌العاده‌ای را هم در خود جای داده است. ما در ادامه بهترین رستوران های کیش را به شما معرفی می‌کنیم تا در سفر بعدی خود به کیش دیگر نگران یافتن یک رستوران خوب برای صرف غذا نباشید و با برنامه‌ریزی کامل و بدون سردرگمی به این جزیره شگفت‌انگیز سفر کنید و از این رستورانها استفاده کنید .

مناطق دیدنی کیش

رستوران میرمهنا کیش

یکی از رستوران‌های قدیمی و شناخته شده کیش که غذاهای دریایی فوق‌العاده‌ای را برای مهمانان خود سرو می‌کند، رستوران میرمهنا نام دارد  که یکی از بهترین رستورانهای کیش است .

در حقیقت میرمهنا یکی از بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این رستوران در شهرک میرمهنا واقع شده و از فضای بسیار بزرگ و مدرنی برخوردار است که اکثر افرادی که بلیط چارتر پرواز تهران کیش دارند قطعا از آن استفاده کرده اند . غذاهای رستوران میرمهنا کیش بسیار باکیفیت هستند و طعم خاص و فوق‌العاده‌ای دارند.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع بوده و دارای انواع غذاهای دریایی و کبابی است که از میان آن‌ها قلیه ماهی گل سر سبد این منو این رستوران محسوب می‌شود. این رستوران جزء بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده محسوب می شود . رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد و تماشای ساحل از پنجره این رستوران به هنگام صرف غذا بسیار لذت‌بخش برای همه مسافران است .

نزدیک بودن  این رستوران به سواحل نیلگون خلیج فارس موجب شده که مهمانان بتوانند پس از صرف غذا در کنار این ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر اطراف آن لذت ببرند.

بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است، اما باز هم جزء بهترین رستورانهای کیش می باشد.

بهترین رستورانهای کیش

رستوران کوه نور کیش

یکی از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران که دارای فضای داخلی از جنس سنگ و صخره‌ است را می‌توان رستوران کوه نور معرفی کرد.

آبشارها و حکاکی تصاویر ایرانیان باستان بر روی سنگ‌های این رستوران کاری بسیار مبتکرانه بوده و بیش از پیش بر خاص بودن این رستوران  می‌افزاید. نورپردازی رستوران کوه نور از میان صخره‌ها علی‌الخصوص به هنگام شب بسیار زیبا است و تجربه صرف یک غذای دلچسب را به شما هدیه می‌دهد و باعث می شود بیشتر لذت ببرید .

 این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی اعم از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که می‌تواند متناسب با هر سلیقه‌ای می باشد.

یکی از بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده ، رستوران کوه نور است که بی شک می تواند خاطره بی نظیری برای شما به جا گذارد .

بهترین رستورانهای کیش

رستوران توتی فروتی کیش

اگر دلتان می‌خواهد صرف یک وعده غذای دلچسب را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس تجربه کنید، حتما رستوران توتی فروتی یکی از بهترین رستورانهای کیش می باشد . این رستوران در نزدیکی اسکله تفریحی واقع شده و یکی از رستوران‌های پرتردد و محبوب جزیره کیش محسوب می‌شود.

منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذا اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود برای مشتریان خود سرو می‌کند.

پشت بام رستوران توتی فروتی به طور کامل از چوب ساخته شده و فضای دکوراسیون داخلی آن هم از جنس چوب است می باشد . صرف غذا در بام چوبی یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی رستوران توتی فروتی و تماشای دریای بی‌کران خلیج فارس، بسیار لذت‌بخش بوده و برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد ، ضمن اینکه این رستوران جزء بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده می باشد

رستوران فودلند کیش

یکی دیگر از متفاوت‌ترین و بهترین رستوران های کیش از نظر مسافران  را می‌توان رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش دانست که در کنار ساحل مرجان واقع شده و از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران فودلند کیش نسبت به سایر رستوران‌ها، تنوع غذایی بسیار بالای آن بوده که بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر برای مشتریان خود تهیه  می‌کند. طعم همه غذاهای این رستوران از جمله ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی و فست فود بی‌نظیر بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که مورد پسند همه مردم است .

 

رستوران رویال استار

رستوران رویال استار را بی‌شک می‌توان  به یکی از رمانتیک‌ترین و بهترین رستورانهای کیش به حساب آورد که دارای فضای داخلی بسیار شیک و منحصر به فردی است. رویال استار از منوی غذایی بسیار متنوعی برخوردار بوده و انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را سرو می‌کند .

این رستوران دارای دو فضای سرپوشیده و روباز است که مهمانان می‌توانند به انتخاب خود یکی از آن‌ها را برای سرو غذا انتخاب کنند. از دیگر ویژگی‌های رستوران رویال استار می‌توان به داشتن پارکینگ، وای فای رایگان و برخورد مودبانه و خوب پرسنل آن اشاره کرد که بیش از پیش بر محبوبیت آن افزوده است.

 یکی از معروف‌ترین غذاهای این رستوران ، غذاهای دریایی آن است که معروف است وتوصیه می‌شود حتما آن‌ را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که قیمت غذاهای این رستوران تقریبا گران هستند ولی این رستوران همچنان از بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران است .

بهترین رستورانهای کیش

رستوران نهنگ سفید کیش

از خاص‌ترین و بهترین رستوران های کیش که بهترین غذاهای دریایی را برای مشتریان خود طبخ می‌کند و تقریبا رضایت صد در صدی مشتریان خود را دارد ، می‌توان به رستوران نهنگ سفید اشاره کرد. این رستوران به شکل یک نهنگ سفید بزرگ بوده  است و از فضای بسیار دلنشینی برخوردار است .

رستوران نهنگ سفید علاوه بر غذاهای دریایی، غذاهای ایرانی و بین‌المللی متنوعی هم برای مهمانان خود سرو می‌کند و از طعم غذاهای آن در خاطر شما می ماند، اما غذاهای دریایی آن از شهرت بیشتری برخوردارند. این رستوران در کنار دریا قرار گرفته و همین مسئله تجربه صرف یک وعده غذای دلچسب و رویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد و خاطره زیبایی برای شما به یادگار می گذارد.

رستوران پدیده کیش

بزرگترین رستوران سرپوشیده موجود در دنیا است که مساحت آن ۶۵۰۰ مترمربع است در جزیره کیش واقع شده  رستوران پدیده نام دارد. این رستوران به دلیل داشتن نمای ظاهری برگرفته از دروازه ورودی بابل در ۳۰۰۰ سال قبل، یک نوع از جاذبه های گردشگری هم به حساب می‌آید و گنجایش پذیرایی از ۲۰۰۰ نفر را به طور همزمان دارد.

رستوران پدیده  یکی از بهترین رستورانهای کیش از نظر مسافران است وغذاهای بسیار لذیذی دارد. این رستوران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و هم‌اکنون جایگاه ویژه‌ای در میان بهترین رستوران های کیش دارد. این رستوران یکی از بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده می باشد .

بسیاری از افراد قبل از اینکه زمان بلیط هواپیما چارتری برگشت آنها برسد حتما به این رستوران مراجعه می کنند .

جالب است بدانید در فضای بیرونی این رستوران یک لنگر زرد رنگ بزرگ با وزن بالای ۱۰۰ تن وجود دارد و به دلیل ساخته شدن در ۳۵ روز، یک بخش از کتاب گینس را به خود اختصاص داده است.

بهترین رستورانهای کیش

رستوران شاندیز صفدری کیش

یکی از شناخته‌ شده‌ترین و بهترین رستوران‌های کیش که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه و باکیفیت از محبوبیت خاصی برخوردار است، رستوران شاندیز صفدری نام دارد. فضای این رستوران بسیار بزرگ بوده و ظرفیت پذیرایی از ۵۰۰ نفر را به طور همزمان دارد و مورد استقبال بسیاری از مسافران قبل از اینکه موقع بلیط هواپیما برگشت آنها شود حتما از این رستوران استفاده می کنند .

این رستوران همچنین یکی از بهترین رستورانهای کیش با موسیقی زنده است ،  رستوران شاندیز صفدری از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع مختلف غذاها اعم از دریایی و کبابی در آن طبخ می‌شود. اگر به فکر برگزاری یک جشن تولد یا مهمانی در جزیره زیبای کیش هستید، ما به شما رستوران شاندیز صفدری را معرفی می کنیم .

بهتر است بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا گران است و علاوه بر آن نکته مثبتی که دارد وای فای و ترانسفر رایگان این رستوران است .

 

رستوران هشتگ را می‌توان به دلیل فست فودهای کم‌نظیرش در زمره بهترین رستوران های کیش به شمارآورد. این رستوران دارای دو منوی غذاهای ایرانی و فست فودها بوده که البته فست فودهای آن از شهرت بیشتری برخوردارند.

ظرفیت رستوران هشتگ در حدود ۸۰ نفر است و فضای بسیار شیک و مدرنی  و امروزی دارد. تمام دیوارهای این رستوران با علائم راهنمایی و رانندگی و پلاک ماشین تزیین شده‌اند تا به تمایز آن نسبت به سایر رستوران‌های کیش کمک کنند.  پس اگر دلتان برای یک غذای فست فودی خوشمزه لک زده است،  رستوران هشتگ برای شما  یکی از بهترین انتخاب ها است .بهترین رستورانهای کیش

date_range شنبه 05 تیر 1400 remove_red_eye 2194 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0