{{ctrl.notification}}
بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های تهران

تهران پایتخت کشورمان ایران، شهری پر از خاطرات تلخ و شیرین در دوران ها مختلف، شهری پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی که هرساله میزبان تعداد زیادی گردشگر ومسافر از داخل و خارج کشور می باشد، این شهر لاکچری دارای امکانات بی نظیری برای رفاه حال مسافران و گردشگران خود می باشد،

رستوران های تهران

در سفر به تهران چه برای تفریح و چه برای قرارهای کاری نیاز به کمی استراحت دارید که می توانید به اولین چیزی که به آن فکر کنید پیداکردن یک رستوران خوب و با کیفیت برای رفع گرسنگی و خستگی خود باشید. از این رو در این مقاله آس چارتر به معرفی تعدادی از بهترین رستورانهای تهران می پردازد تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با بهترین رستورانهای تهران آشنا شوید. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط چارتر شیراز تهران در شهر مشهد می باشد.

رستوران های تهران

رستوران گردان برج میلاد

در اول مقاله به سراغ رستوران گردان برج میلاد می رویم که یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران می باشد و تقریبا همه با آن آشنا می باشند، با ورود به این رستوران شما به بزرگ ترین رستوران گردان دنیا در این ارتفاع وارد شده اید، این رستوران در بالای برج میلاد در ارتفاع 276 متری واقع شده است و نمای بسیار زیبا و چشم انداز بی نظیری دارد شما می توانید تهران را از آن بالا مشاهده نمایید.

رستوران های تهران

این رستوران هر دو ساعت، 360 درجه می چرخد. در منوی رستوران گردان برج میلاد شما می توانید انواع غذاهای ایرانی و فست فودها را سفارش دهید. همچنین می توانید قبل از رفتن به برج میلاد برای صرف صبحانه، ناهار و شام به صورت تلفنی میز خود را رزرو نمایید. اوجه داشته باشید برای ورود به رستوران گردان برج میلاد باید هزینه ای پرداخت کنید.

آدرس رستوران گردان برج میلاد: تهران،‌ بزرگراه همت غرب، برج میلاد

رستوران های تهران

رستوران بخارا تهران

یکی از بهترین رستوران های تهران رستوران بخارا  است، غذاهای این رستوران از بهترین مواد غذایی ایرانی طبخ می شود، طعم غذاهای این رستوران بی نظیر است، در منوی این رستوران انواع کباب ها، پلوها و حتی دیزی با کیفیت بسیار بالایی وجود دارند.

رستوران های تهران

قیمت غذاهای رستوران بخارا نسبتا بالا است، این رستوران زیبا و لوکس با داشتن کادری مجرب و بهترین آشپزهای حرفه ای آماده  ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. همچنین شما می توانید در هنگام صرف غذا از موسیقی زنده این رستوران نیز لذت ببرید.

آدرس رستوران بخارا: جردن، بلوار صبا، پلاک ۱۳

رستوران های تهران

رستوران شمرون کباب

یکی از برترین رستوران های پایتخت رستوران شمرون کباب می باشد. این رستوران در سال 1385 در 3 طبقه افتتاح شد. غذاهایی که در منوی این رستوران وجود دارد عبارت اند از: شیشلیک، کباب بره، کباب لقمه گوسفندی، جوجه کباب با استخوان، جوجه کباب بدون استخوان و میکس کباب خانواده که می توانید سفارش دهید.

رستوران های تهران

این رستوران سه شعبه در محله های نیاوران، اندرزگو، تجریش دارد، شعبه اندرزگوی این رستوران، ساندویچ کباب های لذیذی سرو می کند که طرفداران زیادی پیدا کرده است. جالب است بدانید شما می توانید به صورت اینترنتی نیز غذای خودتان را سفارش دهید، و با پیک موتوری در زمان خیلی کم غذای شما را تحویل می دهند.

آدرس رستوران شمرون کباب: میدان تجریش

رستوران های تهران

رستوران ایتالیایی سنسو

 اگر علاقه مند به غذاهای ایتالیایی هستید رستوران ایتالیایی سنسو می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. انواع غذاهای ایتالیایی در این رستوران سرو می شود شما می توانید بنا بر ذائقه غذایتان را سفارش دهید و میل کنید. رستوران سنسو ظرفیتی حدود 40 نفر دارد به همین خاطر باید از قبل برای خود میز رزرو نمایید،

رستوران های تهران

این رستوران بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد، همچنین از بهترین و با کیفیت ترین مواد در طبخ غذاهای خود استفاده می کند و پرسنلی خوش برخورد و کاربلد نیز دارد.

آدرس رستوران ایتالیایی سنسو: بلوار فردوس شرق، ابتدای خیابان رامین جنوبی، پلاک 21

رستوران های تهران

رستوران البرز

از دیگر رستوران های با کیفیت و درجه یک تهران می توان به رستوران البرز اشاره کرد، این رستوران بیش از نیم قرن فعالیت یکی از لاکچری ترین و لوکس ترین رستوران های تهران می باشد. قیمت غذاهای این رستوران نیز بالاست، اما به کیفیت خوب غذاها و برخورد پرسنل و سرویس دهی و فضای بسیار آرام و شیکش می ارزد. در منوی این رستوران انواع کباب ها و خورش ها و پلوها موجود می باشد.

آدرس رستوران البرز: سهروردی شمالی، بعد از تقاطع هویزه، نبش کوچه نیکوقدم ، پلاک ۸

رستوران های تهران

رستوران بام شیان تهران

رستوران بام  شیان یکی از رستوران های منحصر به فرد در تهران می باشد،  این رستوران چشم اندازی تماشایی وزیبایی دارد که در پارک جنگلی شیان واقع شده است، این رستوران دو فضای بسته و باز دارد، که به میل خودتان می توانید در پشت بام این رستوران با نمایی زیبا از پارک جنگلی غذایتان را میل کنید،

رستوران های تهران

ظرفیت این رستوران به بیش از 250 نفر می رسد، در این رستوران انواع غذاهای سنتی با بهترین کیفیت ارائه می دهد، همچنین پرسنل این رستوران بسیار خوش برخورد می باشند.

آدرس رستوران بام شیان: اتوبان امام علی شمال، بعد از همت، ورودی لویزان و شیان، پارک جنگلی شیان، جنب هتل شیان

رستوران های تهران

رستوران های زنجیره ای باروژ

رستوران های زنجیره ای باروژ  از بهترین رستوران های شهر تهران بزرگ می باشند، در منوی رستوران های باروژ می توانید شما انواع ساندویچ ها، پاستاها، پیتزاها، برگر، سوخاری و سالادها را سفارش دهید و میل کنید. شعبات دیگر این رستوران را می توان به  رستوران باروژ بام لند، رستوران باروژ میرداماد، یوسف آباد، سردار جنگل، گیشا، هایپراستار، سعادت آباد، الهیه، آجودانیه و مرکز خرید کورش اشاره کرد. کیفیت در تمام شعبات یکسان م یباشد و از بهترین مواد استفاده شده است.

آدرس رستوران های زنجیره ای باژور: میرداماد، میدان مادر، خیابان مهرورز، نبش شریفی

رستوران های تهران

رستوران کوبابا

کوبابا یکی از رستوران های لوکس تهران که به رستوران خاورمیانه‌ای مشهور است، رستوران کوبابا محیطی مجلل ولاکچری و فضایی نیمه باز میزبان مشتریان خود می باشد، منوی این رستوران متنوع می باشد.

رستوران های تهران

و انواع غذاهای ایرانی و خارجی، کباب‌های خوشمزه سبک مدیترانه‌ای و ترکی مثل انواع کباب و گریل وهمچنین غذاهای خوشمزه عربی و ایرانی مثل فلافل و شاورما،غذاهای آسیایی مثل سوشی و غذاهای افغانی و لبنانی، حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان و... وجود دارد. قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا می باشد.

آدرس رستوران کوبابا: جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول

رستوران های تهران

رستوران نائب

 اگر طرفدار بهترین و خوشمزه ترین کباب ها هستید، یکی از بهترین رستوران های تهران با کباب های معروفش را به شما معرفی می کنیم، رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران با بیش از 140 سال تجربه که کباب های بسیار خوش طعم و خوشمزه اش زبانزد اهالی تهران می باشد. این چلوکبابی در سال 1875 در راسته طلافروشان بازار تهران افتتاح شد. که مالک آن مرحوم حاج‌ علی نائب می باشد. فضای داخلی رستوران نائب بسیار چشم‌ نواز و تمیز و چیدمان مرتبی دارد.

رستوران های تهران

قیمت غذاها در این رستوران مناسب می باشد. در منوی این رستوران علاوه بر انواع کباب های معروف و خوشمزه اش انواع غذاهای سنتی همچون: غذاهای متنوع مانند باقالی پلو با مرغ یا ماهی قزل‌آلا را نیز سفارش دهید، پیشنهاد ما به شما این است که در سفر به تهران حتما به این رستوران سری بزنید و یکی از انواع کباب های متنوع آن را امتحان کنید.

آدرس رستوران نائب: تهران، سهروردی شمالی، بعد از آپادانا

رستوران های تهران

رستوران سنتی شهربانو

در غرب تهران و محدوده شهرک غرب یکی از بهترین رستوران های تهران بنام رستوران سنتی شهربانو قراردارد. این رستوران دارای دو بخش سفره‌ خانه و کافی شاپ است، درمنوی این رستوران انواع غذاهای  متنوع و سنتی ایرانی وجود دارد، قیمت ها در این رستوران مناسب می باشد،

رستوران های تهران

همچنین این رستوران از بهترین آشپزها و پرسنل کاربلد و خوش برخورد برخوردار است. جالب است بدانید رستوران شهربانو حدود 20 نوع غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف در وعده صبحانه خود دارد که به صورت سلف سرویس ارائه می ‌دهد. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تابا کمتر از سه دقیقه بلیط هواپیما دبی تهران خود را تهیه نمایید.

آدرس رستوران شهربانو: شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، مجتمع تجاری خلیج فارس

رستوران های تهران

رستوران شاندیز جردن

در پایان مقاله به معرفی یکی از معروف ترین رستورانهای تهران درمحله جردن می پردازیم نامی آشنا که برگرفته از یکی از جاذبه های تفریحی در مشهد می باشد، اسم رستوران های شاندیز را حتما شنیده‌ اید. شهرت کباب هاو شیشلیک های معروف  شاندیز مشهد نیز از معروف ترین غذاهای مشهد می باشد،

رستوران های تهران

رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران ها در تهران می باشد که می توانید طعم اصیل شیشلیک ها و کباب های مشهد را در آنجا امتحان کنید. این رستوران دارای دکوراسیون بسیار شیک و مجللی است، در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش دهید. اما از خوردن کباب و شیشلیک این رستوران غافل نشوید وحتما امتحان کنید.

آدرس رستوران شاندیز جردن: خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷

date_range شنبه 29 مرداد 1401 remove_red_eye 348 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0