{{ctrl.notification}}
بهترین رستوران های ترکیه ای تهران

بهترین رستوران های ترکیه ای تهران

تهران مرکز کشور ایران که یکی از لاکچری ترین و پیشرفته ترین شهرهای ایران می باشد، که هرساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور می باشد، از این رو این شهر دارای امکانات زیادی از جمله رستوران های  لوکس و شیکی می باشد، آن هم به این دلیل که غذاهای ترکیه ای در ایران طرفداران بسیارزیادی پیدا کرده است، آس چارتر در این مقاله قصد دارد، رستوران های ترکیه ای در تهران را برایتان معرفی کند. در ادامه با آس چارتر تا پایان این مقاله همراه باشید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین زمان و کمترین هزینه بلیط هواپیما اهواز تهران را به راحتی تهیه نمایید.

رستوران های ترکیه تهران

تنوع غذایی بالا در ترکیه، باعث شده تا رستوران‌های زیادی در سرتاسر دنیا غذاهای ترکیه‌ای را به منوی خود اضافه کنند. رنگ و لعاب غذاهای ترکی و بوی خوش آن هوش از سر هرکسی می‌برد. ذائقه‌ی ما ایرانی‌ها خیلی شبیه به ذائقه‌ی ترک‌ها است، یکی از معروف ترین غذاهای ترکیه که در بین مردم ایران جا افتاده است، کباب ترکی است که از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه است، باب میل خیلی از مردم شده است.

رستوران های ترکیه ای تهران

کافه رستوران ژیرا

کافه رستوران ژیرا با دکوراسیونی ساده و آبنمایی در وسط رستوران و فضایی دوستانه با منوی از انواع غذاهای ایرانی، ترکی و فرنگی با کیفیتی عالی میزبان مشتریان خود می باشد، دراین رستوران انواع غذاهای ترکی مانند: آدانا کباب، پاتلیجان، کباب مرغ دیزلی، پیده تاووک، سوسیس، سیب زمینی، پنیر یا پلو ترکی وجود دارد، و با بهترین روش توسط بهترین سز آَشپزان طبخ می شود در سفر به تهران حتما غذاهای رستوران ژیرا را امتحان کنید.

آدرس: خیابان بهشتی، نرسیده به خیابان سهروردی، پلاک ۱۳۰، طبقه دوم

ساعات کاری: همه روزه از 11 تا 24

رستوران های ترکیه ای تهران

رستوران ترکیه ای لانیا

رستوران ترکیه ای لانیا یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران می باشد؛ که دارای شعبات بسیار زیادی دربیشتر نقاط تهران می باشد، اما شعبه اصلی این مجموعه در محله عباس آباد تهران واقع شده است، شما می توانید در منوی این رستوران انواع کباب ها، خوراک ها و سوپ های ترکی، انواع بیتی، پیده، لاهماجان (لاح معجون)، بورِک و سایر غذاهای معروف ترکیه را سفارش دهید، همچنین این رستوران دارای تنور می باشد که عطر نان تازه به همراه غذای خوشمزه برایتان دلپذیر خواهد بود. این رستوران طرفداران بسیار زیادی دارد، در کنار طبخ عالی غذا با بهترین مواد و داشتن بهترین سرآشپزها همچنین این رستوران از پرسنل مجرب و کار آزموده ای نیز برخوردار است. در سفر به تهران رستوران لانیا را در لیست تفریحات خود قرار دهید و حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 11 ظهر تا 1 بامداد

آدرس: عباس آباد، خیابان بهشتی، نرسیده به سهروردی شمالی، پلاک ۱۳۰

رستوران احمد بى

از دیگر رستوران های ترکیه ای در تهران که دارای سه شعبه ستارخان، مجیدیه و جردن است رستوران احمد بی می باشد که یکی از پرطرفداراترین رستوران های تهران می باشد،  شعبه اصلی این رستوران در ستارخان قرار دارد، این رستوران دارای پرسنلی مجرب و آشپزهای ماهر که با طبخ خوشمزه ترین غذاها با استفاده از با کیفیت ترین مواد آماده خدمت رسانی به مشتریان خود هستند. این رستوران نیز دارای متنوع ترین غذاهای ترکی می باشد، که می تواند خوردن غذاهای این رستوران برایتان بسیار لذت بخش باشد.

ساعات کاری: از 11 صبح تا 24

آدرس: ستارخان، نرسیده به میدان توحید، نبش کوچه فرشته

رستوران ترکیه‌ای بورک

بورک یکی از خوشمزه ترین غذاهای ترکیه است، که اکنون نام این غذای خوشمزه نام یکی از رستوران های تهران می باشد، رستوران بورک دارای منوی متنوعی از انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت و قیمت مناسب برای هر ذائقه‌ای می باشد. انواع غذاهایی مانند: بورک گوشت، سیر و استیک، رست بیف، مکزیکی، کباب و زبان و همچنین بورک‌های مرغ ترش، مرغ و جعفری، مرغ ترخون، جوجه آتیشی یا جوجه زعفرانی، بورک اسفناج یا بادمجان در منوی این رستوران وجود دارد. بورک های این رستوران علاوه بر طعم خوشمزه ای و خوبی که دارند رژیمی هم هستند.

ساعات کاری: هر روزه از 12 تا 23

آدرس: میدان منیریه، خیابان معیری، جنب بانک مسکن، پلاک ۱۲۷

رستوران ترکی سوینچ

سوینچ از دیگر رستوران های ترکی در تهران است، این رستوران دارای  فضای کلاسیک با دکوراسیون چوبی می باشد، که محل بسیار مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی است. این رستروان دارای منوی متنوعی از غذاهای اصیل ترکی مانند: اسکندر کباب، انواع بیتی و پیده، بورک و شیرنج استانبولی و انواع دسرها و همچنین چای به همراه قلیان می باشد، کارکنان این رستوران بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند، رستورانی با خوشمزه ترین غذاهای ترکی که طرفداران زیادی دارد شما هم می توانید غذاهای این رستوران را تست کنید و از ان لذت ببرید.

ساعات کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 24 بامداد

آدرس: نارمک شمالی، خیابان نارمک، خیابان خاموشی، خیابان دردشت، پلاک ۴۳۳

رستوران ترکی اووا

اووا رستورانی معروف در سعادت آباد تهران است این رستوران نیز جزو بهترین و محبوب ترین رستوران های تهران می باشد، این رستوران فضای لوکس و کاملاا ترکیه ای دارد و با سرو غذاهایی همچون اسکندر کباب و آدانا کباب احسا خواهید کرد در تزکیه هستید، این دو غذا از محبوب ترین و پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است، از دیگر غذاهای ترکی می توان به انواع کوفته های ترکی در کناردوغ های ترکی که در کاسه های مسی برایتان سرو می شود، که بسیار خوشمزه و طعم بی نظیر و به یاد ماندنی دارد.

ساعات کاری: از 11 ظهر تا 24 شب

آدرس: سعادت آباد، سرو غربی، جنب بانک پاسارگاد.

رستوران سارای

رستورانی سارای یکی از رستوران های تازه تاسیس در محله ضرابخانه تهران می باشد، که در مدتی کمی به بهترین و محبوب ترین رستوران های تهران تبدیل شد، این رستوران ترکیه ای در تهران با منوی متنوعی از غذاهای ترکی در حال خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد. این رستوران همچنین دارای فضای بسیار شیک و دکوراسیون لوکس می باشد، یکی از جالب ترین مواردی که این رستوران را محبوب کرده در بدو ورود شما با یک چای داغ و خوشرنگ در استکان کمرباریک و قند پهلو به استقبال شما می آید.

ساعات کاری: از 12 ظهر تا 24

آدرس: پاسداران، بالاتر از پل همت، خیابان مسجد جامع، ما بین نگارستان ششم و هفتم

رستوران بورسا کباب

از بهترین رستوران های ترکیه در تهران رستوران زنجیره‌ای بین‌المللی بورسا کباب است که از بهترین و معروف ترین رستوران های ترکیه نیز می باشد، این رستوران در 5 کشور ترکیه، آلمان، امارات و انگلیس و حتی در ایران نیز شعبه دارد که در تهران قرار گرفته است که به عنوان بزرگ‌ ترین رستوران زنجیره‌ای بین المللی ایران شناخته می ‌شود. در منوی رستوران بورسا کباب، انواع غذاهای ترکی از صبحانه ترکیه‌ای مانند: املت سوجوک، لاهماجون و عدسی گرفته تا غذاهایی مانند: بورک گوشت، پاتلیجان کره، سوپ ازوگلین و…  و دسرهای بی‌نظیر با طعم های متنوع مانند: کنافه و کاتمر وجود دارد، که می توانید از خوردن آنها لذت ببرید. همچنین در این رستوران شش نوع مختلف کباب با طعم های مختلف در سینی های سه نفره وجود دارد که می توانید سفارش دهید و نوش جان کنید.

ساعات کاری: از 9:30 تا 24

آدرس: پاسداران، پایین‌تر از چهارراه فرمانیه، برج آرتمیس، طبقه سوم

کبات ترکی در رستوران پاشا

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ترکیه ای در تهران، رستوران پاشا است. این رستوران دارای دو فضای در محیط باز و بسته می باشد، همچنین رستوران پاشا دارای منوی متنوعی از خوشمزه ترین غذاهای ترکی مثل پیده، اسکندر کباب و دونر کباب می باشد، در سفر به  تهران این رستوران را فراموش نکنید غذاهای این رستوران با استفاده از بهترین مواد تهیه شده است و همچنین از دارای بهترین آشپزها و بهترین پرسنل خوش برخورد می باشد. کباب ترکی های این رستوران بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط لحظه آخری استانبول تهران در مشهد می باشد.

ساعات کاری: از 11 تا 13:59

آدرس: نارمک، بزرگراه رسالت، خیابان باقری، جنب مرو علم و صنعت

رستوران آناتولیا

در آخر مطلب به معرفی یکی دیگر از رستوران های ترکی ای تهران را برای شما معرفی می کنیم رستوران آنا تولیا که از محبوب ترین رستوران های تهران محسوب می شود، کیفیت بالای غذا، محیط شیک و دنج، پرسنل مجرب و رعایت اصول بهداشتی از مهم‌ترین دلایلی هستند که رستوران آناتولیا در لیست بهترین رستوران ترکیه ای در تهران قرار گرفته است. این رستوران شامل منوی متنوعی ازغذاهای ترکیه ای مانند: کوفته، آدانا کباب، اسکندر کباب، بیتی گوشت و مرغ، انواع پیده، کارنیاک، بورک، لقمه ترکی، لهمعجون و… است.

ساعات کاری: از 9 تا 23:59

آدرس: پاسداران، مرکز خرید پریس

date_range دوشنبه 21 شهریور 1401 remove_red_eye 1359 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0