{{ctrl.notification}}
بزرگترین مراکز خرید ایران

بزرگترین مراکز خرید ایران

خرید کردن همیشه دغدغه‌ی همه‌ی مردم بوده است، در گذشته مغازه‌ها و بازارهای خطی حرف اول را به عنوان محل خرید می‌زدند اما امروزه مراکز خرید بزرگ و مدرن جای آن بازارها را گرفته، هرچند هنوز هم خرید کردن از آن مغازه‌های قدیمی و کوچک وجود دارد اما داشتن مرکز خریدی پیشرفته و به روز می‌تواند یکی از نشانه‌های پیشرفته بودن شهر یا کشور باشد ، مرکز خرید ميتواند حتی یکی از دلایل سفر توریست‌ها به آن منطقه باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ مرکز خرید  ایران آشنا كنيم و نکاتی را در مورد آن‌ها بیان کنیم، پس با آس چارتر همراه شوید.

در اين مقاله به معرفي بزرگترين مراكز خريد تهران ، بزرگترين مراكز خريد اصفهان و بزرگترين مراكز خريد شيراز مي پردازيم .

شما با خريد بليط چارتري از آس چارتر مي توانيد از بزرگترين مراكز خريد ايران بازديد كنيد.

بزرگترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید سام سنتر تهران (SAM CENTER SHOPPING)

سام سنتر یکی از بزرگترين مراكز خريد تهران است كه ،  در یکی از مناطق اعیان نشین و ثروتمند تهران یعنی خیابان فرشته واقع شده و محل خرید افراد ثروتمند و مشهور ايران است. ساخت این مجموعه از سال ۱۳۹۰ آغاز و در سال ۱۳۹۲ به دست مهندسانی چون خانم نازنین افشار، خانم فاطمه براتی و خانم سمیه نایب عباس به پایان و مورد بهره برداري رسيد . سام سنتر دارای ۹ طبقه است که در طبقات اول و دوم آن ۲۶ فروشگاه بزرگ، در طبقات سوم تا هفتم ۲۴۰ پارکینگ و در دو طبقه‌ی آخر کافه و رستوران وجود  دارد. معماری این ساختمان بسیار به روز و مدرن است، لابی این مجموعه به شکل بیضی و دارای محیطی بسیار زیبا و دلنشین با طرح‌های سه بعدی و آبنمایی در مرکز آن می‌باشد که نیمکت‌های موجود در آن امکان استراحت بازديد كنندگان  را فراهم آورده است .در سرتاسر این پاساژ نورپردازی‌های بسیار زیبا و سیستم گرمایش و سرمایش بسیار پیشرفته‌ای جهت رفاه حال بازديدكنندگان قرار داده شده است. 5 طبقه پارکینگ یعنی افراد می‌توانند با خیال راحت با خودروی شخصی به سام سنتر رفته و برای پیدا کردن جای پارک براي خودروي خود اذیت نشوند. در فروشگاه‌های سام سنتر لوکس‌ترین نوع هر وسیله‌ای نظیر لوازم آرایش، طلا و جواهرات، ادکلن، کیف و کفش، پوشاک،ساعت و... را میابید آن هم فقط از برندهای بزرگ و معروف دنیا، مارک‌هایی مثل مون بلان، بولگاری، شوپار، چروتی و... . رستوران‌های سام سنتر بسیار شیک و لوکس بوده و غذاهای بین المللی و با کیفیت آن‌ها در میان مردم تهران خیلی مشهور است.

براي ديدي يكي از بزرگترين مراكز خريد ايران كافي است بليط چارتري مشهد تهران بگيريد و از اين مركز خريد بي نظير بازديد كنيد.

بزرگترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید اصفهان سیتی سنتر (ISFAHAN CITY CENTER)

 يكي از بزرگترين مراكز تجاري اصفهان سیتی سنتر است ، اولین مرکز تفریحی، تجاری، فرهنگی و گردشگری در ایران است و در میان مراکز خرید بزرگ دنیا رتبه‌ی چهارم را داراست. این مجموعه 7 طبقه دارد که دو طبقه‌ی زیرزمین آن پارکینگ، طبقات همکف، اول و دوم فروشگاه و مرکز خرید و طبقات دیگر شامل سینما، فود کورت، کافه و رستوران، شهربازی، دانشگاه، مرکز همایش‌های بین المللی، موزه، نگارخانه و... می‌باشدكه مي توانيد تقريبا همه امكاناتي كه لازم داريد در اين مركز پيدا كنيد . طراحی سیتی سنتر اصفهان بسیار زیباست و این مکان دارای هوایی پاک و تصفیه شده و فضایی دلنشين براي شما می‌باشد. پارکینگ سیتی سنتر اصفهان گنجایش 5500 خودرو را دارد و مجهزبه، به روزترین فناوری‌های جهان می‌باشد، شهربازی این مجموعه برای کودکان تا سن 14 سال مناسب مي باشد ، یک دانشگاه علمی کاربردی در یکی از طبقات این مجموعه قرار دارد، موزه‌ی سیتی سنتر اصفهان کوچک و جمع و جور و متشکل از وسایل لوکس قدیمی می‌باشد كه براي هر فردي جالب توجه است ،در مرکز همایش‌های این مجموعه مراسم‌ها و همایش‌های داخلی و خارجی بسیاری انجام می‌گیرد و در نگارخانه‌ی سیتی سنتر هم گاهی نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی و... برگزار می‌شود و هنرمندان زيادي را به خود جلب كرده است .در فروشگاه‌های تجاری سیتی سنتر اصفهان هم برندهای بزرگ و معروف و هم مارک‌های نوظهور و ارزان‌تر وسایل مختلفی از جمله کیف و کفش، ساعت، چرم، زیور آلات، کتاب، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، لوازم التحریر، اسباب بازی، لوازم خانگی وبسياري از اقلام مورد نياز را ارائه می‌دهند. سیتی سنتر اصفهان به دلیل عظمت در خارج از شهر اصفهان قرار گرفته اما تا شهر فاصله‌ی چندانی ندارد و مي توانيد به آساني تا اين مركز تجاري برويد . كافي است تنها با خريد بليط چارتر مشهد اصفهان از اين مركز تجاري زيبا بازديد كنيد.

بزرگترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید ارگ سنتر تهران ( ARG CENTER SHOPPING)

در شمال غربی میدان تجریش و در خیابان سعد آباد مرکز خرید بزرگ و مدرنی به نام ارگ سنتر یا ارگ تجریش قرار دارد که مکانی بسیار عالی برای خرید و گذراندن یک روز در کنار دوستان یا خانواده براي شما فراهم آورده است. این مجموعه دارای 5 طبقه است که از فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، فود کورت، کافه و رستوران، سالن آمفی تئاتر، پردیس سینمایی و پارکینگ تشکیل شده و در همه‌ی قسمت‌ها بسیار پیشرفته و به روز مي باشد . پارکینگ ارگ سنتر دارای 1017 واحد پارکینگ سرپوشیده مي باشد  که با وجود قرار گیری در طبقات منفی ساختمان از تهویه‌ی بسیار خوبی برخوردار است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان اقلامی چون لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کالای خواب، کیف و کفش، کت و شلوار مردانه، لباس مجلسی زنانه، فرش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، سیسمونی و... را یافت که از انواع برندهای معتبر دنیا می‌باشند و باعث شده اين مركز را به يكي از بزرگترين مراكز خريد ايران تبديل كند . پردیس سینمایی ارگ سنتر از 5 سالن سینما تشکیل شده که دارای تجهیزات پیشرفته و به روز دنيا می‌باشند و تماشای فیلم در آن‌ها بسیار لذتبخش است. این مجموعه دارای یک سالن آمفی تئاتر برای برگزاری همایش‌ها و مراسم‌های مختلف، کارواش، روف گاردن، نمازخانه، آسانسورهایی با کابین شیشه‌ای، شهر بازی ، شهر کتاب و... می‌باشد و رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و فود کورت‌های آن در بیشتر طبقات غذاهای بین المللی و با کیفیتی به بازديد كنندگان از اين مركز تجاري تهران ارائه مي دهد. اما لوکس‌ترین و گران قیمت ‌ترین طبقه‌ی ارگ سنتر طبقه‌ی دوم آن است که در آن طلا و جواهراتی از برندهای معتبر و با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسد، قیمت‌هایی که تنها عده‌ای خاص از پس پرداخت آن‌ها برمی‌آيند و بيشتر افراد معروف از آن خريد مي كنند.

بزرگترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید خلیج فارس شیراز (PERSIAN GULF SHOPPING)

یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران مرکز خرید خلیج فارس شیراز مي باشد که در میان مراکز خرید بزرگ جهان رتبه‌ی هفتم را دارد. این مجموعه در زمینی به مساحت 450 هزار متر مربع و در مدت 6 سال ساخته و در سال 1391 بهره برداری شد مجتمع خلیج فارس شیراز با معماری الهام گرفته از دوران هخامنشی دارای 7 بلوک متفاوت است که هر یک به قسمتی از امکانات این مجموعه اختصاص دارد، قسمت‌های مختلفی همچون هتل 5 ستاره، سالن ورزشی، پارکینگ، فروشگاه‌های مختلف، شهربازی، پردیس سینمایی و... است و همه اين امكانات باعث شده كه يكي از بزرگترين مراكز خريد شيراز شود. بخش تجاری مرکز خرید خلیج فارس از چندین بازار با نام‌های گوناگون تشکیل شده که در هر کدام کالای خاصی عرضه می كنند. این بازارها مانند بازار الماس که در آن طلا و جواهر، ساعت، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی بهداشتی و... عرضه می‌شود، بازار جهان نما که بزرگ‌ترین شعبه‌ی هایپر استار ایران در آن فعال مي باشد ، بازار جام جم که انواع مارک‌ها و برندهای معتبر و بزرگ دنیا در آن قرار دارد و بازار ابریشم که انواع پوشاک، کیف و کفش، پارچه و... در فروشگاه‌های آن فروخته می‌شود. پارکینگ طبقاتی خلیج فارس که 6 طبقه و ظرفیت 5500 خودرو را دارد بزرگ‌ترین پارکینگ طبقاتی ایران است که برای رفاه مشتریان تهيه شده است. هتل 5 ستاره‌ی خلیج فارس در یکی از بلوک‌های این مجموعه واقع شده که داراي35 طبقه دارد و ارتفاع آن 150 متر می‌باشد. شهربازی این مرکز خرید موسوم به ایران لند دارای بزرگ‌ترین سالن بیلیارد ایران با 25 میز بیلیارد و بزرگ‌ترین سالن بولینگ ایران با 16 لاین که دو لاین آن مختص کودکان است یکی از مجهزترین شهربازی‌های شيراز و ايران می‌باشد. پردیس سینمایی خلیج فارس که 8 سالن و 1500 نفر ظرفیت دارد استانداردترین پردیس سینمایی ایران است که سالن‌های آن امکان برگزاری کنسرت موسیقی و تئاتر را نیز دارا است . فود کورت خلیج فارس با 300 متر مربع مساحت، 2000 میز و صندلی و غذاهای ایرانی و خارجی با کیفیتی بالا و عالي آماده‌ی پذیرایی از مشتریان این مجتمع می‌باشد. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به خشکشویی، آکادمی زبان، تاکسی سرویس، بانک، کارواش، کافی شاپ، استخر، سونا وبسياري از امكانات رفاهي اشاره کرد.

بزرگترین مراکز خرید ایران

مرکز خرید پالادیوم تهران (PALLADIUM)

یکی از بزرگترين  مراکز خرید ایران مرکز خرید پالادیوم در شمال تهران است که علاوه بر خرید کردن دارای امکانات تفریحی و فرهنگی بسيار زيادي  می‌باشد. این مجموعه مساحتی بالغ بر 10 هزار متر مربع، 150 واحد اداری و 160 واحد تجاری دارد، طراحی این ساختمان بسیار مدرن بوده و به گونه‌ای ساخته شده که دارای اضلاع و تعداد طبقات گوناگونی است، ضلع شمالی دارای 11 طبقه، ضلع جنوبی دارای 13 طبقه و قسمت همکف دارای 6 طبقه می‌باشدو طراحي بسيار جذابي دارد . پالادیوم دارای ۶ طبقه پارکینگ در زیرزمین است، به این ترتیب بازدید کنندگان در قلب شهر تهران نگران جای پارک خودروی خود نخواهند بود . در واحدهای تجاری این مجتمع کالاهای فراوانی نظیر انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم ورزشی، عطر و ادکلن، ساعت، طلا و جواهر،‌ لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، وسایل منزل و حتی ساز موسیقی به فروش می‌رسد، این کالاها همه از برندهای معتبر و معروف جهان هستند برندهایی مثل آدیداس، نایک و ریبوک در لوازم ورزشی،‌ سلنا، پونت روما، دیزل، وومن سکرت، ال اس وایکیکی، اسپرینگ فیلد، ‌جین وست،‌ جنیفر و منگو در پوشاک، ‌سواروسکی در طلا و جواهر و تفال و دوان در لوازم خانگی كه نظر هر خريداري را به خود جلب مي كند . در پالادیوم دو فود کورت وجود دارد یکی در طبقه‌ی همکف که بیشتر میان وعده‌هایی مثل آبمیوه، ‌بستنی، ‌قهوه و... سرو می‌کند و دیگری فود کورت اصلی در طبقه‌ی سوم که در فضایی نسبتا بزرگ و با منویی بسیار متنوع و انواع غذاهای خوشمزه‌ی ایرانی و فرنگی از بازدید کنندگان پذیرایی شايان توجهي  می‌کند. پالادیوم دارای امکانات فراوانی مانند باشگاه ورزشی با امکان بدنسازی، برخورداری از مربیان مجرب و استخر،‌ کتابخانه‌ای بسیار مدرن با کتاب‌های فراوان در حوزه‌های گوناگون، خانه‌ی کودک برای نگهداری از کودکان بازدید کنندگان و بسياري از امكانات می‌باشد.

در این مقاله شما را با ۵ مورد از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران آشنا كرديم  و توضیحاتی در مورد آن‌ها به شما ارائه دادیم،‌ این مراکز اغلب لوکس و گران قیمت هستند،‌ اما حتی اگر قصد خرید نداشته باشید می‌توانید نیم روزی شاد و پر انرژی را به همراه دوستان یا خانواده در آن‌ها گذرانده یا در کافه‌ها و رستوران‌های آن‌ها غذاهای با کیفیت نوش جان کنید و از اين لحظات لذت ببريد.

بزرگترین مراکز خرید ایران

date_range شنبه 19 تیر 1400 remove_red_eye 2003 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0