{{ctrl.notification}}
ایرانگردی

ایرانگردی

کشورمان ایران یکی از تاریخی ترین کشورهای جهان که دارای فرهنگ و آداب و رسوم و اقلیت های متفاوتی می باشد. کشوری چهارفصل که جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری را درخود جای داده است. طبیعت شگفت انگیز ایران که بسیار منحصربفرد و دیدنی می باشد، ایران دارای استان ها  وشهرها بسیار زیادی است که هر کدام از این شهرها دارای قدمتی تاریخی و طبیعت بی نظیری می باشد، که هرساله تعداد زیادی مسافر برای گردشگردی و ایرانگردی به شهرهای مختلف ایران سفر می کنند و تجربه های خاطره انگیزی برای خود رقم می زنند. ایرانگردی و طبیعت گردی یکی از لذت ‌بخش‌ترین سفرها محسوب می شود. ایران سرزمینی با جاذبه های دیدنی و بی شمار که شما را حیرت زده خواهد کرد. در ادامه آس چارتر در این مقاله قصد دارد، شما را با بهترین و پرگردش گر ترین شهرهای ایران آشنا سازد، در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همانطور که می دانید قبل ازهرچیزی برای سفر کردن برنامه ریزی لازم دارید که مقصد خود را برای شروع یک سفر هیجان انگیز آغاز کنید. آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف، انتخاب مقصد مورد نظر، مشخص کردن مسیر، دانستن آب و هوای مقصد و ... دیگر لازمه هایی که باید در سفر کردن در برنامه خود بگنجانید تا در سفر به مشکلی برنخورید. آس چارتر به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه و کمترین زمان بتوانید بلیط چارتر ارزان تهران کیش را از این سامانه به راحتی تهیه نمایید.

ایرانگردی

تهران

تهران پایتخت کشورمان ایران که یکی از مقاصد گردشگری و توریستی، اقتصادی در کشورمان بشمار می آید، تهران با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار زیاد امروزه شلوغ ترین شهر برای سفر و تفریح محسوب می شود شهری با امکانات منحصربفرد و فوق العاده که گردشگران و مسافران می توانند با آرامش بیشتری به گردش در این شهر بپردازند، جاذبه های دیدنی که می توانید در سفر به پایتخت کشورمان به بازدید از انها بپردازید عبارتند از: کاخ گلستان، موزه ایران باستان، برج آزادی، تئاتر شهر و بازار تجریش، برج میلاد، پل طبیعت، باغ موزه نگارستان ، خانه ابوالحسن صبا ، آکواریوم و موزه صلح پارک شهر ، موزه زمان ، روستای وردیج و واریش، درکه، دربند، کاروانسرای خانات ، خانه کاظمی ، مدرسه دارالفنون ، مسجد و مدرسه سپهسالار ، دریاچه شهدای خلیج فارس، کاخ سعدآباد، بازار بزرگ تهران، پارک ملت، برج ازادی، پارک جمشیدیه، باغ گیاهشناسی ملی، بام تهران، کاخ مرمر، پارک ارم، مجتمع تجاری ایران مال، مجموعه خرید کوروش، پارک ساعی، باغ موزه سینما، کاخ نیاوران، عمارت مسعودیه، سردر باغ ملی، شهرک غزالی، پاساژ پروانه، پارک جنگلی چیتگر، پارک پرواز، لفور، لواسان، روستای افجه، فشم، شهرستانک ، روستای برغان، روستای ناتر، دشت لار، طالقان،

ایرانگردی

روستای برگ جهان، امام زاده داوود، بوستان آب و آتش، ژوراسیک پارک، پیست اسکی شمشک، گنبد مینا، دروازه باغ ملی، بوستان بهشت مادران، دریاچه فشافویه، موزه کمال ‌الملک، بازارچه عودلاجان، موزه ساعت، شمس العماره، مدرسه دارالفنون، عمارت مشیر الدوله، بوستان رازی، بوستان نهج البلاغه، پارک جنگلی لویزان، بوستان مینیاتوری، کلیسای سرکیس مقدس، تله کابین توچال، کلیسای مریم مقدس، کلیسای حضرت یوسف، قصر فیروزه، موزه خودروهای تاریخی، خیابان لاله‌زار و ... که از جاذبه های طبیعی و تاریخی تهران می باشد که می تواند مقصد مناسبی برای گردشگری باشد.

ایرانگردی

مشهد

شهر مشهد پایخت معنوی ایران، پایتخت گردشگری ایران یکی از جاذبه های گردشگری و توریستی در ایران می باشد، که سالانه تعداد بسیار زیادی گردشگر و مسافر را به خود جذب می کند، مشهد شهری مذهبی که بیشتر بخاطر بارگاه مطهر امام رضا ع به این شهر سفر می کنند، اما علاوه بر اینکه مشهد شهری زیارتی محسوب شود شهری توریستی می باشد، که جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده است، مشهد شهری که در آن از هر لحاظی در آرامش خواهید بود، امکانات رفاهی و تفریحی منحصربفرد و بی نظیری در این شهر وجود دارد که شما را از هر چیزی بی نیاز می کند، از جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهرمی توان به: حرم امام رضا، گنبد هارونیه، برج علی آباد، برج فیروزآباد، قلعه بزنجرد، قلعه کندر،

ایرانگردی

کاخ کلات، مسجد رشتخوار، آرامگاه بابا لقمان و قنات قصبه، خانه توکلی، مسجدگوهرشاد، شهر تاریخی زورن، خانقاه و مزار شیخ احمد جام، کاروانسراهای شرف و ماهی و فخر داود و قدمگاه، خانه داروغه، باغ ملی، جنگل جیغ، پارک ملت، چالیدره، طرقبه، شاندیز، آرامگاه فردوسی، پارک کوهسنگی، سرزمین موج های آبی، سرزمین موج های خروشان، پارک وکیل آباد، باغ وحش وکیل آباد، بازار رضا مشهد، برج رادکان، اخلمد، خانه ملک، چهارطاقی بازه هوره، آرامگاه نادرشاه افشار، مقبره پیر پالاندوز، حمام شاه، دره ارغوان، روستای جاغرق، مرکزخرید الماس شرق، بام مشهد، بند گلستان، جاغرق، روستای کنگ، روستای مایان، روستای دهبار، پارک ملی چهل بازه، پارک امت، پارک پردیس قائم، پارک میرزاکوچک خان جنگلی، پارک خورشید، پارک حجاب، پارک باباقدرت، بوستان مینیاتوری، پارک جنگلی طرق، پارک طبیعی هفت حوض، باغ گیاهشناسی، کوه پارک مشهد، دره آل، چشمه آب گرم شاهان گرماب، چشمه گیلاس، چشمه گراب، آرامگاه شجریان، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه شیخ بهایی، آرامگاه خواجه مراد، میل اخنگان، مدرسه عباسقلی خان، مسجد گوهرشاد، مدرسه پریزاد، خانه امیری، خانه اردکانی، گنبد سبز و.... می توان اشاره کرد، در سفر به مشهد می توانید هم زیارت کنید و هم به تفریح و گردش بپردازید.

ایرانگردی

سرعین

یکی از شهرهای زیبا وتوریستی در استان اردبیل می باشد این شهر کوچک در نزدیکی قله سبلان یکی از معروف ترین عسل های طبیعی و بی نظیر را تولید می کند، این شهر آبگرم های بسیار زیادی دارد که بخاطر وجود این ابگرم ها از جذاب ترین تفریحات نشاط آور و درمانی در این شهر محسوب می شود، چشمه هایی جوشان با آب بسیار گرم که با داشتن املاح معدنی برای بدن و بیشتر بیماری ها مفید و خاصیت درمانی دارد، از معروف ترین آبگرم های سرعین می توان به: گاوميش گلی، بش باجيلار، مجتمع آب درمانی سبلان، آبگرم ژنرال، آبگرم پهنلو، قهوه سويی، ساری سو، آبدرمانی شفا، قره سو
ايرانيان، چشمه ابگرم دالار، پيست اسکی و... که می تواند برایتان لذت بخش باشد. با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری تهران قشم از سامانه آس چارتر از تخفیفات و مزایای ویژه ای برخوردار شوید.

ایرانگردی

کردستان

از بهترین مقصدهای گردشگری ایران شهر زیبای کردستان است. کردستان یکی از جذاب ترین شهرهای ایران که دشت‌های ان در میان رشته کوه‌های زاگرس میانی پراکنده شده است، کردستان شامل  شهرستان هایی همچون: سنندج، بیجار، سقز، مریوان، قروه، کامیاران، دیواندره، دهگلان، سروآباد می باشد، این شهر با داشتن آبشارهای خروشان، کوه‌های مرتفع، شکارگاه‌ها، غارهای طبیعی و بزرگ‌ ترین سینمای روباز جهان در پارک جنگلی آبیدر، پیست اسکی وزنه، پارک جنگلی آبیدز، منطقه اورامان، روستای پلکانی پالنگان، رودخانه سقز، آبشار و چشمه پل، سراب قروه، آبشار کویله، غار کرفتو، خانه کرد، قران نگل، موزه سنندج، عمارت خسروآباد، کتیبه تنگی ور، بازار سقز و سنندج و کاروانسری تاجوانچی که زیباترین مقصدهای طبیعت گردی و گردشگری در این استان می باشد.
ایرانگردی

لرستان

از دیگر مقاصد دوست داشتنی و گردشگری بسیار محبوب شهر زیبای لرستان می باشد، لرستان یکی از استان‌های غربی کشورمان می باشد، لرستان سرزمینی کوهستانی و سومین استان پر آب ایران که حدود ۱۲ درصد آب کشور را در اختیار دارد. این استان دارای شهرهای تاریخی که قدمت بسیار زیادی می باشد، لرستان دارای ابشارهای متعددی می باشد که منظره های بکر و بی نظیری دارد، از جمله جاذبه های تاریخی و طبیعی این شهر می توان به: پل های تاریخی پل دختر، پل کشکان، پل شاپوری، پل کلهر، پل سه پله اشاره کرد و دیگر جاذبه های دیدنی همچون فلک افلاک، برند برستان، قلعه مندیش و باجول، دریاچه گهر، قلب گردشگری استان بوده و اشترانکوهش، گلدشت، دریاچه کیو، آبشارها، تالاب‌های پلدختر و حدود ۵۰ آبشار زیبا که گویی در قطعه ای از بهشت خود را تصور می کنید. لرستان را حتما بعنوان یکی از جذابترین مقاصد گردشگری خود در فهرست ایرانگردی خود بگنجانید.

ایرانگردی

چهارمحال بختیاری

استانی با طبیعتی فوق‌العاده و تاریخ و فرهنگ و هنر که از باشکوه ترین استان ها مرکزی کشورمان می باشد، این استان به بام ایران معروف است و شامل جاذبه ها و جاهای دیدنی همچون: جنگل‌ها و آبشارها و چشمه‌ها طبیعت گردی بکری دارد. برخی از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری معروف استان ایلام عبارتند از: گردشگاه چشمه زنه هفشجان، روستای پلکانی سرآقاسید، پارک جنگلی سرچشمه فرخشهر، تالاب چغاخور، پل زمان خان، چشمه سرداب رستم آباد، چشمه دیمه، چشمه کوهرنگ، چشمه برم لردگان، آبشار آتشگاه، آبشار دره‌عشق، چشمه سیاسرد، آبشار تونل کوهرنگ و غار سراب که می تواند بازدید و گردش در آن برایتان جذاب باشد.

ایرانگردی

مازندران

استان سرسبز و زیبای مازندران یکی از مقاصد گردشگری برای بیشتر مردم ایران می باشد، که تابستان های بسیار شلوغی دارد، استان مازندران از استان های شمالی کشور که دریاچه خزر یکی از جاذبه های اصلی ان به شمار می رود، استان مازندران دارای شهرهای بسیاری می باشد که هر کدام از آنها جاذبه هایی زیادی را در خود جای داده است، این استان بارانی مرتفع ‌ترین کوه ایران و بلندترین آتشفشفان آسیا را در خود جای داده است، از دیگر جاذبه های این استان می توان به بلوار کازینو، تله کابین رامسر، قلعه مارکو رامسر، پل کلانتری دوآب سوادکوه، غار اسپهبد خورشید، قلعه کنگلو، خانه نیما یوشیج، برج ساعت، برج دیدبانی بابل، برج لاجیم، باغ شاه، کاخ مرمر رامسر، سد سلیمان و سوادکوه اشاره کرد. اگر علاقه مند به طبیعت گردی، جنگل‌ نوردی، شنا و ماهی‌گیری هستید انتخاب استان مازندران و شهرهای آن بهترین گزینه برای سفر می باشد.

ایرانگردی

یزد

یکی از تاریخی ترین استان های کویری ایران یزد می باشد، این استان با داشتن شهرهای تاریخی و قدمت طولانی دارای تاریخچه و فرهنگ غنی می باشد و نمادی از تمدن زرین پارسیان است. یزد شهر بادگیرها و دیار قنات و قنوت و قناعت است و یکی از قطب های گردشگری در ایران می باشد، یزد شهر خوشمزه ترین سوغاتی ها و شیرینی های معروف یزدی می باشد که طعم انها بی نظیر است، از جاذبه های گردشگری این استان می توان به قنات‌ها، سرو کهن ابرکوه و خانه آقازاده، یخچال خشتی ابرکوه، منارجنبان خرانق، مسجد جامع، رباط ساغند، کاروانسرای خرانق، خانه تقدیری، آسیاب آبی اشکذر، مسجد ریگ مجومرد، مجموعه باغ وزیر حجت آباد، تپه قاضی میر جعفر، کویر کاراکال، قلعه باقرآباد، قلعه ده عسگر، برج حاجی آباد، مجموعه تاریخی شاه نعمت الله ولی، عمارت باغ صدری، قلعه رشکوئیه و شواز، جنگل باغ شادی هرات، نهر مسیح و خانه دکتر صالحی، قلعه تاریخی مروست، باغ پهلوان پور، قلعه سریزد، نارین قلعه، برج کبوتر خانه، یخچال میبد، مسجد جامع ندوشن، آتشکده زرتشتیان، بقعه سید رکن الدین، آب انبار شش بادگیر، خانه لاری‌ها و مجموعه امیر چخماق و باغ دولت آباد اشاره کرد.

ایرانگردی

همدان

هگمتانه ایران، سرزمین مادها و دیار شیخ الرئیس استان زیبای همدان که با داشتن شهرهای بسیار یکی از مقاصد گردشگری تاریخی و دیدنی در ایران می باشد، از جاذبه های این استان می توان به آرامگاه شیخ ‌الرئیس بوعلی سینا، آسیاب‌های ترخین آباد، دره سرسبز ترخین آباد، درخت گردوی ۷۰۰ ساله، پل شکسته خسروآباد، مجسمه شیرسنگی، شهر باستانی هگمتانه، موزه تاریخ همدان، برج قربان، مسجد جامع، تله کابین گنج ‌نامه اشاره کرد.

ایرانگردی

بندرعباس

استانی جنوبی در حاشیه دریای زیبای خلیج فارس، استانی با سابقه تاریخی و مردمی خونگرم، بندرعباس با مرکزیت هرمزگان با داشتن 13 شهرستان و داشتن چندین جزیره از مهم ترین و معروف ترین مقاصد گردشگری و اقتصادی در ایران محسوب می شود، جاذبه های این استان عبارتند از جزایر ابوموسی، کیش، لاوان، هندورابی، لارک، هرمز، سیری، فروز، قشم، تنب بزرگ و کوچک، جزیره هنگام و دیگر جاذبه هایی همچون: پرستشگاه بت گوران، پناهگاه حیات وحش جزیره شتور، جنگل‌های حرا، چهار طاقی قشم، حمام خانی بستک و حمام شبیه، خانه‌های قدیمی و بازارها و پاساژهای لوکس می تواند یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری در ایران و برای ایرانگردی محسوب می شود که می توانید به جزایر زیبا نیز دسترسی داشته باشید و از آنها نیز دیدن نمایید.

ایرانگردی

کیش

از دیگر مقاصد توریستی و گردشگری در ایران جزیره ی زیبای کیش می باشد، ای جزیره گردشگری دارای جاذبه های زیاد و طبیعتی بی نظیر و منحصربفردی می باشد، که سالانه تعداد زیادی مسافر و گردشگر را جذب خود می کند، این جزیره دارای امکانات رفاهی و تفریحی بی نظیری می باشد، تفریحات آبی و غیر آبی در کنار بهترین و لوکس ترین رستوران ها و هتل ها و همچنین جاذبه های منحصربفردی همچون: آکواریوم کیش، پارک دلفین‌ها، باغ پرندگان، شهربازی هایلند کیش، بولینگ مریم، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، مراکز خرید دامون، مرجان، پانیذ، زیتون، ونوس، مریم، بازار عرب ها، مروارید، شهر باستانی حریره، قلعه جنی ها، مرکزتجاری کیش، اسکله تفریحی کیش، روستای باغو، ساحل مرجان، درخت سبز کیش، مجموعه ورزشی و گردشگری دریایی مارینا، ساحل درختان نارگیل، گذر هنرمندان، مسیر دوچرخه ‌سواری، آب انبار دوقلو، سرزمین برفی پنگوئن، کلبه هور، بوستان آهوان، پارک آبی وبادی، جزیره هندورابی، پارک آبی اوشن، خانه مردم شناسی بومی، پارک هنگام و... از جاذبه های بی نظیر این جزیره ی زیبا می باشد و یکی از بهترین مقاصد تفریحی جذاب در ایران و ایرانگردی محسوب می شود در ضمن در این جزیره شب ها جنگ ها و کنسرت های بی نظیری از بهترین و معروف ترین هنرمندان و خوانندگان اجرا می شود که می تواند یک شب پر هیجان و لذت بخشی برایتان باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما چارتری مشهد تهران در شهر مشهد می باشد.

ایرانگردی

قشم

جزیره قشم یکی از بزرگترین جزایر در میان دریای نیلگون خلیج فارس همچون جزیره مرجانی کیش پر است از جاذبه و زیبایی که طرفداران بسیاری دارد، جزیره قشم به دلیل تنوع جاذبه ها و جاهای دیدنی طبیعی که دارد به جزیره عجایب هفت ‌گانه مشهور است. قشم نیز از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی برخودار است، جاذبه های این جزیره شگفت انگیز عبارتند از: جزایر ناز، جزیره هنگام، دره ستارگان، پارک کروکودیل ها، جنگل های حرا، ژئوپارک قشم، تنگه چاهکو، غارخربس، قلعه پرتغالی ها، دشت بوخو، غار نمکدان، قلعه نادری، چاه‌های تلا، بندرتاریخی لافت، روستای گوران، دره تندیس‌ها، مقبره بی‌بی مریم، روستای توریان، بام قشم، جزیره لارک، کاسه سلخ، درگهان، سنگ مادر و دختر، تنگه عالی محمد، آب انبار بی‌بی یا برکه بی ‌بی، پارک زیتون، ساحل لاکپشت‌های پوزه عقابی، لنج کشتی‌سازی، روستای سهیلی، ساحل نقره‌ای، درخت انجیر معابد، روستای شیب دراز، روستای گوران و... که جذاب ترین جاذبه های این جزیره می باشد، در برنامه ریزی خود قشم را حتما بعنوان یکی از مقاصد گردشگری خود انتخاب کنید.

 

نویسنده: شادی شادکام


 

date_range پنجشنبه 25 اسفند 1401 remove_red_eye 225 بازدید favorite_border 0 chat 0
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 0