{{ctrl.notification}}
آکواریوم دبی بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان

آکواریوم دبی بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان

مرکز خرید دبی مال، یکی از بزرگ ‌ترین مرکز خرید های جهان بشمار می رود که در میان گردشگران دارای محبوبیت خاصی است و بخشی از مجموعه‌ ۲۰ میلیارد دلاری برج دبی است و اینکه در بخش میانی این مرکز خرید بزرگ ، آکواریوم عظیم دبی با ظرفیت نگهداری ۱۰ میلیون لیتر ( ۲٫۶۴ میلیون گالن ) آب به زیبای طراحی و ساخته شده است، این آکواریوم دارای بیش از ۳۳۰۰۰ حیوان زنده از جمله بیش از ۴۰۰ کوسه و سفره ‌ماهی دارد. در این مقاله از آس چارتر قصد داریم تا درباره آکواریوم دبی اطلاعاتی را ارائه دهیم. برای تهیه بلیط هواپیما دبی از سایت آس چارتر به صورت آنلاین می توانید بلیط خود را رزرونمایید.

آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی رکورد دارگینس

آکواریوم دبی همچنین رکورد جهانی گینس را برای " بزرگ ‌ترین پانل اکریلیک " جهان را از آن خود کرده است و اندازه این پانل ۸٫۳ در ۳۲٫۸۸ متر و ضخامت آن ۷۵ سانتی ‌مترمی باشد. آکواریوم دبی یکی ازبرترین جاذبه های توریستی دبی است،که 140 گونه موجود دریایی را در یک آکواریوم معلق که درطبقه همکف مرکزخرید دبی است، درخود جای داده است. جدا از منظره ای که به رایگان ازمرکزخرید دبی می توانید تماشا کنید، اگراز ورودی باغ وحش زیرآب وارد شوید می توانید میان تونل های آکواریوم قدم بزنید. با آس چارتر همراه باشید تا با آکواریوم دبی آشنا شوید.

آکواریوم دبی مال

اطلاعات جالب و نادر درمورد زندگی زیرآب درباغ وحش دریایی دبی مال

آکواریوم دبی و باغ وحش زیرآبی آن بخشی قابل توجه از امکانات خارق العاده و متنوع دبی مال است. این آکواریوم در مرکز دبی و باظرفیت 12میلیون مترمکعب به یکی از پربازدید ترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل شده است. در طبق دوم مرکزخرید دبی جایی که باغ وحش زیرآب قراردارد، کارشناسانی آگاه اطلاعات ارزشمندی راجع به انواع موجودات دریایی از قبیل خرچنگ عنکبوتی، اسب های دریایی، موش آبی، عروس دریایی و پنگوئن ها وکروکودیل ها می دهند. روش تعاملی جالبی برای بازدیدکنندگان به خصوص کودکان به کار گرفته شده تا آنها رادرمورد پایداری زندگی دریایی که شامل سه بخش منحصربه فرد زیست محیطی ازجمله جنگل، سواحل صخره ای واقیانوس زنده است، آموزش دهد.آس چارتر این امکان را به شما می دهد تا کمتر از سه دقیقه بتوانید بلیط هواپیما مشهد دبی رزرو نمایید.

آکواریوم دبی مال

تفریحات باغ وحش زیرآبی دبی

آکواریوم یکی از دیدنی های دبی مال است که به زیبایی، توانسته نظر بسیاری از مردم را به خود جلب نماید و اینکه برای دیدن می توانید از محفظه های تونلی آن ها استفاده کنید و به دیدن موجودات از نزدیک بپردازید. ضمنا در سفر به دبی جالب است بدانید که تونل آکواریوم زاویه ی ۲۷۰ درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب و دیدنی است، روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد کرد و اینکه جنگل انبوه، سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دبی قابل دیدن می باشند و در اینجا خود را در مواجهه با پیراناهای خطرناک، گربه ماهی های غول پیکر، سمور بازیگوش و پنگوئن ها را خواهید دید. از انواع آبزیان اقیانوس ها مثل حیوانات آبی و دوزیست، سمور آبی و اختاپوس های بزرگ اقیانوسی ، کروکودیل ها ، شیر ماهی ، اسب آبی و سایر حیوانات در این آکواریوم گرد هم جمع شده است . شما بازدید کنندگان توجه داشته باشید که علاوه بر آکواریوم، باغ وحش دریایی هم در معرض تماشا قرار گرفته است، که شامل انواع مارهای خزنده ، مارمولک ها ، سوسمار های بزرگ و کوچک و انواع دوزیست ها را می توان از نزدیک مشاهده کنید. این آکواریوم مکان مناسبی برای تحقیق درباره چگونگی زندگی این موجودات است که در کنار همنوعان خود و گونه های دیگر چگونه به حیات خود ادامه می دهند و با همه این اوصاف ، به همین دلیل است که سالیانه مورد استقبال پژوهش گران نیز واقع شده است. مسافران و بازدید کنندگان می توانند از آکواریوم دبی بصورت رایگان از داخل مراکز خرید دبی این آکواریوم را ببینند و یا با تهیه بلیط از تمامی نقاط و امکانات این آکواریوم بازدید و استفاده نمایند .

آکواریوم دبی مال

بازدید از کروکودیل های غول پیکردر دبی

بخشی درباغ وحش زیرآبی آکواریوم دبی وجود دارد که به نمایش کروکودیل های غول پیکراختصاص دارد. کروکودیلی  از کوئینزلند استرالیا آورده شده  که این کروکودیل 40 ساله است  و 750 کیلوگرم وزن دارد و 5 متر طول آن است. که به سرعت حرکت می کند واین کروکودیل  در محیطی شبیه به یک باغ گیاه شناسی قرار دارد.

آکواریوم دبی مال

بازدید از جانوران بومی دبی

دبی محیط گرم و خشک دارد به همین خاطر ازنظرپوشش جانوری زیاد غنی نیست، جانورانی که در این بخش از آکواریوم قراردارند، بیشتر در شب ها نمایان می شوند. این موضوع باعث شد تا نام این بخش را جانوران مخصوص شب امارات گذاشتند. این بخش  200 متر مربع مساحت دارد و از نظر زیبایی این محیط اینقدر جذاب و واقعی است، که گویی به طبیعت دبی پا گذاشته اید. جانورانی که در این بخش وجود دارند عبارتند از: خفاش، جغد، جوجه تیغی بیابانی، مار وآفتاب پرست.

آکواریوم دبی مال

غواصی با کوسه ها در آکواریوم دبی مال

امکانات غواصی درآکواریوم دبی برای بازدیدکنندگان فراهم شده علاوه براین مدرک غواصی بین المللی هم دارند. آس چارتر بهترین مرجع ارائه کننده بلیط چارتر هواپیما در مشهد می باشد.  

آکواریوم دبی مال

تجربه قفس درزیرآب درآکواریوم دبی مال دبی

آکواریوم دبی قفسی محافظت شده و امن تعبیه کرده که به وسیله آن می توان حدود 100 گونه دریایی مثل کوسه باله سیاه، دلقک ماهی، سفره ماهی وتمساح های کوچک رااز نمایی نزدیک تر تماشا کنید. این قفس ها محدودیت سنی ندارند وتمام چیزی که نیاز دارید پوشیدن تجهیزات غواصی است که مربی توصیه می کند.

آکواریوم دبی مال

قایق کف شیشه ای در آکواریوم دبی مال

یک راه دیگر برای تماشای نزدیکتر ماهی ها و غذادادن به گونه دریایی موردعلاقه تان قایق های کف شیشه ای است. این قایق ها گنجایش 10نفررادارندوشما می توانید به مدت 15الی 20 دقیقه ازتماشای آکواریوم 10 میلیون لیتری از نزدیک لذت ببرید.

آکواریوم دبی مال

برنامه های مخصوص کودکان درآکواریوم دبی مال

برنامه های زیادی برای سرگرمی وآموزش کودکان در رده های سنی مختلف درنظرگرفته شده که مهمترین آنها عبارتند از: آکواریومیست کوچک برای کودکان 5تا7سال، آکواریومیست ارشد برای کودکان 8 سال و برنامه آوزشی مدرسه اقیانوس. اگر کودکی دارید که از تماشای ماهی ها لذت می برد می توانید اورا به دست مربیان مجموعه بسپارید تا یک تجربه جالب را به دست بیاورند.

آکواریوم دبی مال

تورپشت صحنه آکواریوم دبی

اگرجنبه های متفاوت مدیریت آکواریوم دبی بابیشتر از33هزارگونه مختلف دریاایی برای شما جالب است ومی خواهید بدانید نحوه غذادادن و نگهداری از گونه های مختلف و تمیزکردن آکواریوم چطورانجام می شود باید این توررا ببیند.بازدیدکنندگان می توانند با همراهی 10نفر ازپرسنل با تجربه، بخش های مختلف آکواریوم مثل تجهیزات آماده سازی غذا، بخش قرنطینه و آزمایشگاه را مشاهده کنند.

آکواریوم دبی مال

عکاسی زیرآب درآکواریوم دبی

یکی ازجذابیت های آکواریوم دبی این است که شما قادربه عکاسی اززیرآب خواهید بود. " گوپرو" نوعی دوربینی است که درمقابل آب وگردوخاک مقاوم است، اگربخواهید با این دوربین در زیر آب عکس بگیرید باید هزینه اضافی بپردازید، اگر خودتان داری می توانید دوربین را باخودتان داخل آکواریوم ببرید ولحظات هیجانی خودراثبت کنید. وهمچنین عکاسان حرفه ای هم در محل حضور دارند که می توانید از آنها بخواهید از شما عکس و یافیلم بگیرند. معمولا کسانی که بلیط هواپیما تهران دبی را تهیه کرده اند یه این آکواریوم سرمی زنند، شما نیز می توانید برای دیدن از بزرگترین آکواریوم شیشه ای وسرپوشیده جهان از سایت آس چارتر بلیط خود را دریافت نمایید.

آکواریوم دبی مال

بلیط های مختلف آکواریوم دبی مال

آکواریوم دبی براساس نیاز شما گزینه های مختلفی رابرای لذت بردن ازعجایب زندگی دریایی ارائه می دهد مثل دسترسی کامل، پکیج پلاتنیوم آکواریوم، پکیج آلتیمیت و بن خرید ازگیفت شاپ. اگه هدف شما فقط خرید و یا جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی است بهتره بدونید که شهر دبی پر از تفریحات متنوع است و بعضی از این تفریحات تنها مختص این شهر لوکس و مدرن است و شما اگر قصد سوغاتی خریدن و گشتن در پاساژ هستید این محیط را از دست ندهید ، شاید ندونید یکی از دهمین آکواریوم بزرگ دنیا در شهر دبی قرار دارد و گردشگران زیادی برای دیدن این مناطق گردشگری دبی همه ساله سرازیر این شهر می شوند.

آکواریوم دبی مال

تونل آکواریوم دبی

در آکواریوم دبی یک تونل شیشه ای وجود دارد، بازدیدکنندگان می توانند بدون پوشیدن لباس مخصوص از این تونل طویل وبزرگ عبورکنند و از تماشای جانداران زیرآّب لذت ببرند. این تونل درست درطبقه همکف قراردارد وطول آن 48 متر است این تونل جذاب بازدیدکنندگان را 11متر زیرآب می برد، باعبور از این تونل می توانید مراحل غذا دادن به ماهی های مختلف را تماشا کنید.

آکواریوم دبی مال

تولد درآکواریوم دبی

ازامکانات دیگری که درآکواریوم دبی وجود دارد برگزاری تولد برای کودکان است که می توانید کارت دعوت وغذا و هرآنچه که لازم دارید را رزرو نمایید. قیمت برگزاری تولد در آکواریوم و باغ وحش زیرآبی دبی در روزهای عادی  230 درهم ودرآخرهفته ها 250 درهم امارات می باشد وبرای برگذاری جشن تولد باید حتما 15 مهمان داشته باشید.

آکواریوم دبی مال

قیمت بلیط آکواریوم و باغ وحش زیرآبی

در آکواریوم دبی و باغ وحش زیرآبی امکانات و بخش های متعددی وجود دارد، بازدیدکنندگان می توانند براساس تفریحات موردنظرشان بلیط ها ویا پکیج های  مختلفی را بخرند. امکان خرید بلیط به صورت آنلاین از وبسایت این مجموعه امکان پذیر است. قیمت بلیط های این مجموعه 169 درهم است. برای بازدید وگردش در آکواریوم و باغ وحش زیرآبی یک روز کافی نیست؛ شما می توانید از این مجموعه کارت عضویت خریداری کنید و365 روز سال را بدون رزرو از این مجموعه استفاده کنید.

آکواریوم دبی مال

 ساعات کاری آکواریوم دبی

برای بازدید ازآکواریوم دبی و باغ وحش زیرآبی دبی به ساعات آن توجه داشته باشید.

از 10:00 تا 00:00 یعنی تا نیمه های شب آکواریوم دبی باز و پذیرای بازدیدکنندگان است وآخرین ورودی به مجموعه ساعت 23:30 انجام می شود.

آدرس آکواریوم دبی وباغ وحش زیرآبی دبی

امارات متحده عربی، مرکزشهردبی، خیابان فایننشیال سنتر، دبی مال

آکواریوم دبی مال

date_range دوشنبه 06 دی 1400 remove_red_eye 540 بازدید favorite_border 0 chat 1
بخش
شماره موبایل
شماره ثابت
کانال تلگرام
پرواز داخلی
09300091160
09300091160
پرواز خارجی
09300091160
09300091160
اتوبوس
09300091160
09300091160
تور داخلی
09300091160
09300091160
تور خارجی
09300091160
09300091160
بیمه مسافرتی
09300091160
09300091160
ویزا
09300091160
09300091160
ثبت نظر
chat 1
ryhan :

عالی